تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی Zanussi در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر مایکروویو زانوسی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

دستگاه مایکروفر با توجه به قابلیتی که دارد، امروزه به عنوان یکی از لوازم خانگی پرکاربرد در منازل به شمار می رود. مایکروفر برند زانوسی یکی از پرفروش ترین مایکروفرهای موجود در بازار است. به دلیل کیفیت عالی ساخت این محصول و همچنین قابلیت های منحصر به فرد آن استقبال از این محصول در بازار ایران بسیار زیاد بوده است. اگر شما هم جزء مصرف کنندگان این محصول هستید و با خرابی در آن مواجه شده اید، به هیچ عنوان از بابت تعمیر آن نگران نشوید؛ زیرا هوم خانه که نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در تهران را دارد، با بهره گیری از متخصصان مجرب تعمیرات این دستگاه را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی مایکروفر زانوسی نیست. بلکه به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در تهران
  • تعمیر مایکروفر زانوسی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی
  • هزینه تعمیر مایکروفر زانوسی در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر زانوسی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر زانوسی
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی Zanussi در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در گام اول باید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت هوم خانه اقدام به ثبت درخواست تعمیرات خود به صورت آنلاین نمایید.
  3. پس از برقراری تماس با مجموعه هوم خانه مشخصات شما در سیستم این مجموعه ثبت می شود.
  4. در مرحله بعد نام تعمیرکار با کد اشتراک مخصوص برای تلفن همراه شما ارسال می گردد.
  5. تعمیرکار متخصص در مدت کمتر از یک ساعت جهت تعمیر مایکروفر زانوسی در محل مورد نظر شما حاضر می شود.
  6. پس از ارائه خدمات تعمیرات، فاکتور و ضمانتنامه معتبر به شما مشتریان عزیز تقدیم می شود.
  7. در نهایت درباره رضایت از نحوه عملکرد تعمیرکار نمایندگی برای تعمیرات مایکروفر زانوسی نظرسنجی صورت گرفته و انتقادات و پیشنهادات شما را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی Zanussi در تهران

نمایندگی تعمیر ماکروفر زانوسی در تهران

نحوه تعمیر ماکروفر زانوسی در تهران به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیر ماکروفر زانوسی به منظور فراهم آوردن زمینه رفاه مشتریان خود، شعب متعددی را در مناطق مختلف شهر تهران راه اندازی کرده است.

هدف از راه اندازی این شعب، دسترسی آسان مشتریان به این مرکز و همچنین سرعت بخشیدن به فرآیند خدمات رسانی است. شما می توانید برای ثبت سفارش خود جهت تعمیرات مایکروفر زانوسی به صورت حضوری به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات زانوسی در منطقه خود مراجعه کنید. اما اگر شرایط برای مراجعه حضوری فراهم نباشد، می توانید به صورت غیرحضوری به این مرکز مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

به این منظور می توانید با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید. در این مکالمه شما می توانید علاوه بر ثبت سفارش تعمیرات، از مشاوره های رایگانی که توسط کارشناسان و متخصصان مجرب ارائه می شود نیز بهرمند گردید.

اما اگر قصد دارید با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه سفارش خود را جهت تعمیرات مایکروفر ارائه کنید، لازم است فرم مخصوص را به صورت آنلاین پر کنید. سپس کادر شاغل در نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر زانوسی با شما تماس گرفته و مشخصات و آدرس شما را دریافت خواهند کرد.

خدمات پس از فروش مایکروفر زانوسی به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماکروفر زانوسی توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود که برای تماس با آنها می توانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است، استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، می توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماکروفر زانوسی در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در محل و منزل به شرح زیر می باشد:

یکی از خدماتی که در هوم خانه به مشتریان ارائه می شود، انجام تعمیرات در محل و منزل است. این نوع خدمات رسانی برای افرادی که امکان مراجعه به محل نمایندگی زانوسی را ندارند، بسیار کارآمد خواهد بود.

همچنین هزینه تعمیر را نیز با توجه به حذف هزینه رفت و آمد در شهر کاهش می دهد. پس از آنکه مشتری سفارش خود را به منظور تعمیر مایکروفر زانوسی ثبت کرد، تکنسین های ما در همان روز به آدرس ذکر شده در فرم مراجعه خواهند کرد. البته شایان ذکر است که زمان حضور در محل و منزل با هماهنگی مشتری خواهد بود.

پس از اعزام، این افراد با عیب یابی دستگاه قطعه یا قطعات معیوب در مایکروفر را شناسایی کرده و اقدام به تعمیر آن می کنند. نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی به کار تعمیرکاران خود اعتماد کامل دارد. به لطف همین اعتماد نیز تمامی خدمات خود را تا یک سال ضمانت می کند. ضمانت یک ساله خدمات به منظور اطمینان مشتری از نحوه تعمیر دستگاه ها ارائه می شود. این ضمانت نامه به شما اجازه می دهد تا تعمیر مایکروفر در صورت خرابی مجدد را به صورت رایگان انجام دهند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین مسائلی که مصرف کنندگان به هنگام مواجهه با هرگونه ایراد در مایکروفر زانوسی خود باید به آن توجه نمایند، این است که تعمیر مایکروفر خود را حتما به تعمیرکاران متخصص بسپارند. بهترین راه حل در این زمان استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در هوم خانه برای تعمیر ماکروفر زانوسی در محل می باشد.

  • تعمیرکاران نمایندگی مجاز هوم خانه کلیه آموزش ها و دانش به روز در زمینه تعمیرات ماکروفر زانوسی را فراگرفته اند و در این زمینه کاملا حرفه ای می باشند.
  • تعمیرکار نمایندگی مشکل و ایرادات دستگاه شما را به سرعت تشخیص داده و به رفع آن می پردازد.
  • تعمیرکار ماکروفر زانوسی از سابقه ای بالا در عرصه تعمیرات برخوردار بوده و در سریع ترین زمان برای تعمیرات اعزام می گردد.
  • تعمیرکار متخصص برای تعویض قطعات ماکروفر شما تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی

هزینه تعمیر مایکروفر زانوسی در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه در ادامه به شرح زیر می باشد

نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی بالا بودن فشار اقتصادی بر مشتریان را مد نظر قرار داده و به همین دلیل نیز هزینه های تعمیرات را بسیار منصفانه تعیین کرده است.

این هزینه ها کاملاً با نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام می شوند، تطابق دارند. علاوه بر منصفانه بودن هزینه ها، این مرکز تمامی هزینه های ناشی از تعمیرات ماکروفر را ابتدا برای مشتریان شفاف سازی می کنند تا با رضایت آنها اقدام به تعمیر دستگاه ها کند.
بر همین اساس نیز ابتدا با توجه به نوع خرابی و ایرادی که در مایکروفر به وجود آمده است، هزینه های احتمالی آن را برآورد کرده و به اطلاع مشتری می رساند. سپس اقدام به تعمیر دستگاه می کند.

از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز ارائه فاکتور هزینه ها به مشتری می باشد. در این فاکتور تمامی هزینه ها ذکر شده و هزینه تعمیر بر اساس آن از وی دریافت می شود. اگر به هنگام پرداخت هزینه ی تعمیرات در نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی پول نقد به همراه نداشته باشید، به هیچ عنوان نگران نشوید. زیرا تعمیرکاران کارتخوان های سیار به همراه دارند. برای پرداخت هزینه ها می توانید از این دستگاه ها استفاده نمایید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر زانوسی

شما می توانید با کمک جدول تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر زانوسی، هزینه های خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماکروفر زانوسی هزینه تعمیر ماکروفر زانوسی
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر زانوسی 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر زانوسی 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر زانوسی 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر زانوسی 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر زانوسی 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر زانوسی 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر زانوسی 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر زانوسی 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر زانوسی 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر زانوسی 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر زانوسی 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی ماکروفر زانوسی

عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در ادامه توضیح داده شده است:

در نمایندگی مجاز ما در تهران برای اینکه تعمیرات لوازم خانگی به صورت تخصصی انجام شود، از تعمیرکاران مختص همان محصول استفاده می شود. برای مثال تعمیرات ماکروفر زانوسی توسط تعمیرکار نمایندگی حاضر در واحد فنی این شرکت انجام می شود. این امر سبب می شود تا تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه در اولویت باشد. به این صورت هم در هزینه های تعمیرات صرفه جویی شده و هم قطعه فابریک دستگاه حفظ می شود.

اما اگر قطعه معیوب به هیچ عنوان قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض داشته باشد، با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض می کنند. استفاده از قطعات اورجینال در نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی سبب می شود تا کیفیت کار دستگاه بعد از تعمیر نیز به هیچ عنوان افت پیدا نکند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول مایکروویو زانوسی توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول مایکروویو زانوسی در ادامه شرح داده می شود:

از آنجایی که مایکروفر زانوسی دارای کاربرد فراوانی می باشد، ممکن است بر اثر عدم آشنایی با نحوه نگهداری از ماکروفر دچار خرابی شود. به همین دلیل در این بخش از مقاله درباره ایرادات و اشکالات متداول این دستگاه توضیحاتی ارائه داده شده و راهکارهای پیش رو نیز مطرح شده است. اما اگر اقدامات گفته شده در این بخش کارساز نباشد، بهترین گزینه برای تعمیرات مایکروفر مراجعه به نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی می باشد.

مشکل کار نکردن کلیدهای مایکروفر زانوسی چیست؟

در صورت کار نکردن دکمه های ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر زانوسی چه باید کنیم:

  • اگر با خرابی دکمه های مایکروفر زانوسی خود مواجه شده اید، لازم است صفحه لمسی آن را چک کنید.
  • برای این کار پنل پشتی را باز کرده و آن را تعمیر کنید.
  • اما اگر از عهده این کار برنیامدید، باید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی کمک بگیرید.

علت صدای غیرطبیعی در مایکروفر زانوسی چیست؟

برای بررسی علت سر و صدا در ماکروفر و تعمیر آن می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

  • وجود سر و صدا در مایکروفر نشان دهنده بروز ایراد در بخشی از آن است.
  • ابتدا خازن آن را کنترل کنید؛ زیرا اگر خازن آسیب دیده و یا نیاز به تعویض داشته باشد، باعث آسیب بخش های دیگر نیز می شود.
  • اما به دلیل اینکه خازن دارای نقش و ساختار حساسی در مایکروفر است، بهتر است تعمیر یا تعویض آن را به دست تکنسین های حاضر در نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی بسپارید.

علت خاموش شدن مایکروفر زانوسی در زمان کار کردن و روشن بودن چیست؟

در صورت خاموش شدن ماکروفر، باید موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر زانوسی انجام دهید:

  • اگر به هنگام پخت غذا در ماکروفر متوجه شدید که دستگاه حین کار خاموش می شود، باید دلیل آن را در قفل درب دستگاه جستجو کنید.
  • در این حالت باید این قفل را تعمیر کنید. همچنین خرابی یکی از سوئیچ های درب نیز می تواند در بروز این ایراد دخیل باشد.
  • اما اگر این قسمت ها را چک کرده و متوجه مشکل نشدید، بهتر است فن موتور، ترانسفورمر و تاچ پد مایکروفر را تست کنید.
  • از دیگر قطعاتی که خرابی آنها منجر به خاموش شدن اتفاقی ماکروفر می شود، می توان به قطعه خازن اشاره کرد.
  • بررسی و تعمیر این قطعات نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد.
  • بنابراین توصیه می کنیم در این موارد به نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی مراجعه کنید.

علت روشن نشدن لامپ مایکروفر زانوسی چیست؟

برای بررسی علت روشن نشدن چراغ ماکروفر، می توانید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب ماکروفر زانوسی به کار ببرید:

  • لامپ هایی که در مایکروفر تعبیه شده اند، در مشاهده نحوه و میزان پخت غذاها تاثیر زیادی دارند.
  • اگر نور آنها کم باشد، لازم است تنظیمات آن را بررسی کنید.
  • اما اگر به کل روشن نمی شوند، احتمال اینکه سوخته و یا نیم سوز شده باشند، زیاد است.
  • برای رفع این ایراد آن را باز کرده و به راحتی تعویض کنید.

در صورتی که مشکل مایکروفر شما حل نشد، حتما با نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در تهران تماس بگیرید.

چرا ماکروفر زانوسی از خود دود تولید می کند؟

در صورت دود کردن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر زانوسی به کار ببرید:

  • به منظور جلوگیری از دود کردن مایکروفر حین کار، آن را بعد از هر بار استفاده به صورت کامل تمیز کنید.
  • زیر اگر مواد غذایی و یا چربی بر روی آن باقی بماند، به هنگام کار دود می کند.
  • از این رو پس از هر بار استفاده از دستگاه، باید چربی زدایی محفظه ماکروفر را انجام دهید.

در صورتی که همچنان مشکل مایکروفر شما برطرف نشده است، حتما با نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در منزل تماس بگیرید.

دلیل روشن نشدن و کار نکردن گریل ماکروفر زانوسی چیست؟

در صورت روشن نشدن گریل ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر زانوسی در محل به کار ببرید:

  • خراب شدن المنت مایکروفر زانوسی یکی از عوامل موثر در کار نکردن گریل مایکروفر است.
  • المنت این قسمت را چک کنید و در صورتی که کار نکرد، آن را تعویض نمایید.
  • به جز آن خرابی ترموستات و برد ماکروفر نیز می تواند منجر به کار نکردن گریل دستگاه شود.
  • لازم است بدانید باید برای تعمیر برد ماکروفر یا ترموستات اقدام کنید.

به منظور تعمیر دستگاه در این شرایط باید به نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در منزل مراجعه نمایید.

علت بسته نشدن درب مایکروفر زانوسی چیست؟

در صورت بسته نشدن درب دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر زانوسی به کار گیرید:

  • خراب شدن چفت و میکروسوئیچ درب سبب می شود تا درب ماکروفر باز نشود.
  • همچنین در صورتی که سیم کشی های میکروسوئیچ به هم بخورد نیز درب دستگاه بسته نمی شود.
  • در صورت نیاز باید این قطعه تعویض شود.

چرا صفحه گردان مایکروفر زانوسی کار نمی کند؟

در صورت نچرخیدن سینی ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیر ماکروفر زانوسی در محل به کار گیرید:

  • در صورت خراب شدن موتور چرخنده سینی گردان نمی چرخد.
  • همچنین در صورت گیر کردن مواد غذایی در زیر پایه چرخان نیز این مشکل به وجود می آید.
  • در زمان پخت مواد غذایی مختلف در ماکروفر، از قرار دادن مقدار آن ها در دستگاه خودداری کنید.
  • این کار علت نچرخیدن سینی شیشه ای ماکروفر می باشد.

در صورت عدم رفع عیب مشکل دستگاه خود می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در منزل تماس بگیرید.

دلیل سوختن فیوز در مایکروفر زانوسی چیست؟

در صورت سوختن فیوز در ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر زانوسی انجام دهید:

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی

هواره در زمینه خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی سوالاتی مطرح می شود. در این بخش به این سوالات پاسخ خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات ماکروفر زانوسی به چه صورت مشخص می شود؟

هزینه تعمیر ماکروفر زانوسی با توجه به نوع خرابی دستگاه متفاوت خواهد بود. هزینه تعمیرات نمایندگی هوم خانه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مشخص می شود و مشتریان می توانند 75 درصد کاهش در هزینه های تعمیرات خود داشته باشند.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات ماکروفر زانوسی به چه صورت است؟

پس از اتمام تعمیرات و در صورت رضایت، مشتریان می توانند هزینه تعمیرات را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی پرداخت کنند.

  • برگه گارانتی تعمیرات ماکروفر زانوسی چه مدت اعتبار دارد؟

کلیه خدمات تعمیرات ماکروفر زانوسی در نمایندگی مجاز هوم خانه دارای 3 الی 12 ماهه اعتبار می باشد که طی این مدت تعمیر مجدد خرابی دستگاه به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماکروفر زانوسی به شرح زیر است:

با توجه به آنچه در این مقاله درباره ایرادات و مشکلات متداول مایکروفر زانوسی و همچنین نحوه تعمیر آن گفته شد، می توانید این دستگاه را در منزل تعمیر کنید.

اما اگر در زمینه تعمیرات تجربه ای ندارید، می توانید این کار را به نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در تهران بسپارید. این مرکز با سابقه ای بالغ بر نیم قرن در زمینه تعمیر ماکروفر در منزل فعالیت داشته و توانسته موفقیت های بسیاری در آن کسب کند. اعتمادی که مشتریان به این مرکز و خدمات آن دارند، نشان دهنده کیفیت کار این مرکز و همچنین نحوه عملکرد تعمیرکاران آن می باشد.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست