تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر چای ساز

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع چای ساز در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر چای ساز را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها برای ایرانیان نوشیدن چای می باشد. در مهمانی ها و در محل کار نوشیدن چای یکی از لذت بخش ترین کارها محسوب می شود. در گذشته در خانه هر مادربزرگی یک سماور وجود داشت اما با گذشت زمان سماور جای خود را به کتری و حالا چای ساز داده است. از مزایای استفاده از چای ساز می توان به جوش آمدن سریع آب اشاره کرد. اگر شما شاغل هستید و فرصت کافی برای آماده کردن صبحانه و چای ندارید و زمان برای شما بسیار با ارزش است چای ساز یک گزینه خوب برای شما محسوب می شود. از دیگر مزیت های این وسیله می توان به گرم نگه داشتن چای اشاره کرد. شما می توانید با روشن نگه داشتن دکمه گرم کن قوری، همیشه آن را گرم نگه دارید. دیگر نگران بی آبی چای ساز نباشید، اگر چای ساز بدون آب بماند هرگز نمی سوزد. دقت داشته باشید اگر در دیواره کتری این دستگاه رسوب آهک مشاهده کردید، نگران نشوید، چرا که رسوبات آب در کتری باقی مانده اند و شما چای را با املاح کمتری نوشیده اید. توصیه می شود چای ساز را مناسب با ظرفیت آن خریداری کنید، اگر تعداد اعضای خانواده شما کم هستند، می توانید از چای سازهای کوچک با ظرفیت پایین استفاده کنید. با خراب شدن این وسیله ممکن است دچار مشکل شوید، تعمیر چای ساز را به نمایندگی تعمیرات چای ساز بسپارید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مزیت های استفاده از نمایندگی تعمیر چای ساز

در زیر به برخی از مزیت هایی که یک نمایندگی مناسب و معتبر تعمیر چای ساز دارد اشاره می کنیم

وجود تعمیرکاران حرفه ای در نمایندگی تعمیر چای ساز

به دلیل استفاده مکرر از چای ساز، در صورت مشاهده ایراد در آن، بهتر است تعمیرات چای ساز را به افراد معتبر بسپارید. تکنسین هایی که با سال ها تجربه توانسته اند اعتماد مشتریان خود را جلب کنند. آنها با گذراندن دوره های آموزشی تخصصی در خصوص برندهای نوظهور و محصولات جدیدی که تولید می شوند، توانسته اند ضریب سرعت کار خود را بالا ببرند. آنها با عیب یابی سریع و درست، با تعمیر اصولی خود می توانند زودتر به نتیجه رسیده و در زمان کمتری چای ساز شما را تعمیر کنند. یک تکنسین با تجربه به حقوق مشتری مداری احترام گذاشته و وظایف خود را به خوبی انجام می دهد. یکی از این وظایف به همراه داشتن ابزار لازم برای تعمیرات چای ساز می باشد. اگر او لوازم مورد نیاز خود را به همراه نداشته باشد، کار شما به تعویق خواهد افتاد و روز دیگری برای تعمیرات چای ساز باید مراجعه کند در این صورت برنامه ریزی شما برای کارهایی که باید انجام دهید مختل خواهد شد. اگر تکنسین با تجهیزات کافی و در موعد مقرر در محل حاضر شود شما می توانید به تمام کارهای خود رسیدگی کنید.

هزینه تعمیر چای ساز

هزینه هایی که شما پرداخت خواهید کرد هم برای تعمیر قطعه و هم برای تعویض قطعه، بر اساس لیست ارائه شده از سوی نمایندگی تعمیرات می باشد و تکنسین حق ندارد هزینه بیشتری را از مشتری دریافت کند. شما می توانید با تماس با مرکز نمایندگی تعمیرت از قیمت های تعمیر چای ساز مطلع شوید. معمولا هزینه های پرداختی برای تعویض قطعه، بیشتر از تعمیر قطعه می باشد، اما نگران نباشید مبلغ پرداختی شما بر اساس قیمت های مصوب خواهد بود. میزان دستمزد تکنسین با توجه به کاری که انجام داده است متفاوت می باشد. میزان پرداخت دستمزدها نیز با توجه به قیمت های تصویب شده می باشد.

تعمیر چای ساز در تهران با ضمانت نامه رسمی

اگر چای سازی که شما خریداری کرده اید برگه گارانتی دارد می توانید در هنگام خراب شدن چای ساز به راحتی از برگه گارانتی استفاده کنید، اما اگر برگه گارانتی شما به پایان رسیده باشد و چای ساز شما دچار ایراد شود، نگران نباشید، تکنسین های ماهر نمایندگی تعمیرات چای ساز وسیله شما را در اسرع وقت با حضور در محل تعمیر خواهند کرد. گارانتی و ضمانت نامه نمایندگی تعمیرات به شما اطمینان می دهند که با خراب شدن مجدد وسیله و تعمیر چای ساز دیگر نیازی به پرداخت هرینه نخواهد بود. اگر تکنسین از قطعه اصل و فابریک استفاده کرده باشد با دادن فاکتور و درج کردن در آن صداقت خود را به شما اثبات می کند و شما با خیالی آسوده، سال ها از چای ساز خود استفاده خواهید کرد. بدون شک استفاده از قطعات اورجینال و اصل عمر دستگاه شما را بالا خواهد برد.

مشاوره رایگان در نمایندگی تعمیر چای ساز

قطعا شما دفترچه راهنمای چای ساز را مطالعه کرده اید و از جزییات فنی وسیله و نحوه استفاده از چای ساز آگاهی کافی دارید، اما با مشاوره های مفیدی که تکنسین ها به شما می دهند می توانید نقاطی که برای شما مبهم می باشند را برطرف کنید. شما می توانید با راهنمایی آنها و به کارگیری توصیه ها عمر دستگاه خود را افزایش دهید. پس سعی کنید به نکات کلیدی که تکنسین ها عنوان می کنند توجه کرده تا بتوانید یک چای خوش طعم را در چای ساز آماده کنید.

مشکلات رایج در تعمیر چای ساز

از اشکالاتی رایج و بیشتر مشاهده شده ای که در چای ساز بوجود می آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علت خاموش نشدن چای ساز پس از جوش ‌آمدن آب چیست؟

به دلیل ایراد در سنسور دمای چای ساز، پس از جوش آمدن آب، چای ساز خاموش نمی شود. وظیفه سنسور دما، خاموش و روشن کردن آن در یک دمای ثابت می باشد. با استفاده از نمایندگی تعمیرات این دستگاه، اقدام به تعمیر چای ساز خود کنید.

مشکل خاموش شدن چای ساز پیش از جوش ‌آمدن آب

برای تعمیر چای ساز خود باید سنسور دما را بررسی کنید تا مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علت روشن نشدن چای ساز چیست، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

  • خراب شدن دکمه قطع و وصل جریان برق مانع از روشن شدن چای ساز می شود. در صورت نیاز باید تعویض شود.
  • ایجاد قطعی در سیم اصلی از جمله مواردی است که برای تعمیر چای ساز باید بررسی شود.
  • اگر بورد الکتریکی آسیب دیده باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.

مشکل سرد شدن قوری چای ساز چیست و چگونه آن را برطرف کرد؟

قطعه ای که به گرم شدن قوری کمک می کند المنت می باشد. المنت جریان الکتریکی را به گرما تبدیل می کند در نتیجه قوری گرم می ماند. اتصالات را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر چای ساز را به یک تکنسین مجرب بسپارید.

علت قطع شدن فیوز خانه با روشن شدن چای ساز

  • سیستم برق رسانی را بررسی کنید، به احتمال زیاد سیم کشی های داخلی خانه با مشکل مواجه شده اند.
  • ممکن است یک قطعه دچار نقص فنی شده است و همین علت باعث قطع شدن فیوز می شود. برای تعمیر این دستگاه از تکنسین های ماهر در نمایندگی تعمیرات چای ساز بهره مند شوید.

علت داغ نشدن چای ساز چیست؟

وجود المنت در چای ساز باعث داغ شدن دستگاه می شود، اگر دستگاه شما داغ نمی شود یکی از علت ها می تواند خرابی المنت ها باشد. برای تعمیر چای ساز از یک تکنسین بخواهید المنت ها را بررسی کند.

مشکل خراب شدن کلید قطع و وصل چای ساز، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

  • به دلیل نشت بخار آب امکان دارد کلیدها خیلی زود خراب شوند.
  • گرم شدن بیش از اندازه دستگاه نیز در خرابی کلیدها موثر می باشند.
  • فرسوده شدن و کارایی بالای چای ساز می تواند از علت های اصلی خرابی کلیدها باشد. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات چای ساز مشکل پیش آمده را برطرف کرده و تعمیر چای ساز را انجام دهید.

چگونه لایه چربی بر روی چای ساز را برطرف کنیم؟

آب مصرفی شما دارای املاح می باشد که موجب لایه چربی بر روی چای می شود. تصفیه می شود از تصفیه کننده آب استفاده کنید.

هوم خانه نمایندگی تعمیر چای ساز در تهران

هوم خانه با در اختیار گرفتن تکنسین های باهوش و زبده توانسته است تمام مشکلاتی که برای این دستگاه ها به وجود می آیند را برطرف کنند. تعمیر و تعویض قطعه معیوب در کمترین زمان ممکن، حضور به موقع در محل، ارائه فاکتور و ضمانت نامه معتبر از ویژگی های مهم تکنسین های این مرکز می باشد. تعمیر چای ساز یکی از تخصص های هوم خانه در نمایندگی تعمیرات چای ساز می باشد.

تعمیر چای ساز در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر چای ساز در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر چای ساز در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر چای ساز در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر چای ساز در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.8/5 - (6 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
بهرام سنجری 29 بهمن 1399

سلاما قوری چای ساز موجود است

پاسخ دادن
avatar
هانیه اکبرزاده 16 اردیبهشت 1400

سلام سماور برقی من آب جوش نمیاره مشکلش چیه

پاسخ دادن
    avatar
    میرزائی 26 آذر 1401

    سلام وقتتون بخیر چایسازم آب و جوش نمیاره گفتن المنتش سوخته باید از نمایندگی تهیه کنم الان چیکار باید کنم ؟

    پاسخ دادن
      avatar
      homekhane3 28 آذر 1401

      سلام. برای رفع مشکل چایساز خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
avatar
مهنازمعدنی 10 مرداد 1400

سلام من نیشابور هستم استان خراسان رضوی قوری چای ساز میخواستم .

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 10 مرداد 1400

    سلامف به وبسایت ای پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
سعید 28 مرداد 1402

سلام چایی ساز من از مارک کویین هوم است شیشه کتریش شکسته میشه تعمیر بشه؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 28 مرداد 1402

    درود، شیشه کتری چای ساز قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.

    پاسخ دادن