تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر اتو پرس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع اتو پرس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر اتو پرس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

آراستگی لباسِ شما نشان دهنده شخصیتِ شماست. انتخاب لباسی مناسب و در عین حال آراسته، به شما وجه خاصی می بخشد. اتو شدن مناسب لباس، به آراستگی پوشش شما کمک چشمگیری می کند و اگر این کار را با کمک اتوپرس انجام دهید. هر چند در صورت استفاده بیش از حد، تعمیر اتو پرس نیاز می شود. در این مقاله با تعمیر اتو پرس و ویژگی های یک نمایندگی خوب برای تعمیر آن و نحوه خدمات این نمایندگی آشنا خواهید شد.

ویژگی های نمایندگی تعمیر اتو پرس

پس از یک شستشوی عالی لباس ها، حالا منتظر یک اتوکشی حرفه ای هستید اما پس از استفاده از اتوپرس، متوجه می شوید، لباس هایتان به اندازه کافی، اتو نشده است در این حالت به جای فوت وقت، می توانید با نمایندگی تعمیر اتو پرس تماس گرفته و مشاورانی را که به صورت آنلاین و پشت تلفن هم به صورت رایگان، آماده پاسخگویی به شما هستند، راهنمایی بخواهید. آن ها به کلیه سوالات عمومی و تخصصی شما پاسخ های مناسبی ارائه می دهند.

حداقل زمان برای حضور تعمیرکار در محل و تعمیر به جای تعویض قطعات اتو پرس

اگر اتوپرس روشن نشد و یا از حرارت کافی برای اتو و پرس لباس ها برخوردار نبود، نیاز نیست دستگاه را با خود حمل کنید و به سمت تعمیرگاه ببرید. تنها با ارسال پیامک و یا تماس تلفنی درخواست تعمیر خود را ثبت کنید و ظرف مدت زمان کوتاه منتظر حضور متخصص مربوطه برای تعمیر اتو پرس در منزل خود باشید.

دسترسی آسان به نمایندگی تعمیرات اتو پرس

پس از حضور متخصص فنی در منزل، در اسرع وقت دستگاه از نظر فنی مورد بررسی قرار می گیرد. اگر به راحتی قابل تعمیر باشد، این مرحله را ضمن ارائه توضیحات کافی انجام می دهد اما اگر، اتوپرس دچار نقص فنی شده باشد و یا یکی از قطعات داخلی آن خراب شده باشد و امکان تعمیر نیز وجود نداشته باشد، قطعه مورد نظر را تعویض می کند. تعمیر اتو پرس همراه با تعویض قطعه با شرط کامل و با قطعات اورجینال انجام می شود.

تعمیر اتو پرس توسط افرادی متعهد و متخصص

نماینده یا متخصصی که کار تعمیر را به عهده می گیرد، بر اساس انجام وظیفه و همچنین حساسیتی که شما بر روی وسایل منزل تان دارید، با دقت و ظرافت کامل تعمیر اتوپرس را آغاز و به پایان می رساند.  این افراد از تخصص و دانش کافی در زمینه فنی برخوردارند و نسبت به کارشان نیز احساس مسئولیت دارند. جای نگرانی نیست و شما چرا که با خیالی آسوده، تعمیرات را به این تیم مجرب بسپارید.

تعمیر اتو پرس با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

در صورت نیاز به تعمیر، مسئولان تعمیر، جهت رفاه حال شهروندان علاوه بر رعایت نرخ مصوب اعلام شده از سوی تعاونی های عامل، هزینه تعمیر را با کمترین نرخ سود را در نظر می گیرد. این یکی از امتیازاتی ست که توسط نمایندگی های تعمیر اتو پرس انجام می گیرد.

تعمیرات اتو پرس در تهران با ضمانت نامه رسمی

پس از اتمام تعمیر، همکاری شما با نمایندگی مربوطه به پایان نمی رسد، بلکه به کارت ضمانت و یا رسید ضمانت تعمیر ارائه خواهد شد. شما از این کارت یا رسید زمانی استفاده می کنید که دستگاه  اتوپرس شما مجدداً نیاز به تعمیر پیدا کند. در چنین مواقعی بدون پرداخت هیچ گونه وجهی، تعمیر اتو پرس برای شما انجام خواهد شد.

در ادامه به برخی مشکلات متداول اتوپرس اشاره می شود. این توضیحات در هنگام بروز خطا، به شما کمک بسیار خواهد کرد.

وقتی اتو پرس بخار نمی دهد، علت بخار ندادن اتو پرس چیست؟

تولید بخار در عملکرد اتو پرس نقش مهمی دارد. بارها و بارها ممکن است شاهد آن باشید که دستگاه اتو پرس بخار مورد نیاز را تولید نمی کند. این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات مرتبط با دستگاه است. زمانی با این مشکل مواجه می شوید که:

  • سطح آب موجود در دستگاه کمتر از حد معمول باشد و یا  به طو کامل تبخیر شده باشد.
  • ممکن است درجه حرارت اتو پرس تنظیم نباشد.
  • ترموستات اتو پرس دچار مشکل شده باشد.

راهکار مورد نظر در حالت اول این است که مخزن آب را بررسی نمایید و مخزن را به مقدار کافی از آب پر کنید. در صورت بروز مشکل دوم، درجه حرارت را به درستی تنظیم کنید و برای حالت سوم، برای حالت سوم ترموستات را بررسی نمایید. البته نمایندگی تعمیر اتو پرس را هم در نظر داشته باشید تا در صورت بروز ایراداتی دیگر، از وی کمک بگیرید.

وقتی اتو پرس بوق می زند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اتوپرس از یک برد الکترونیکی تشکیل شده است، زمانی که این برد با مشکلی مواجه شود، صدای بوق شبیه اتوبوس شنیده می شود. از جمله دلایل ایجاد اختلال در برد:

  • در صورتی که اتو، بخار تولید نکرده باشد، مشکلات برد همراه با بوق زدن نمایش داده خواهد شد.
  • در صورتی که اتو به میزان کافی گرم نشده باشد، شاهد بروز این مشکل خواهید شد.
  • چنانچه از اتو برای مدت زمان طولانی استفاده نکرده باشید با این مشکل مواجه می شوید. برای جلوگیری از بروز این خطا لازم است به طور متوسط 4 بار در ماه از اتو پرس استفاده نمایید همچنین برای رفع این مشکل به جای اینکه خودتان دست بکار شوید، می بایست از یک متخصص بخواهید تا آن را برطرف نماید.

وقتی اتو پرس همراه با تولید بوی بد همراه شود

زمانی که مخزن اتوپرس بیش از حد انتظار، شامل آب باشد، رسوب گیر با مشکل مواجه خواهد شد. برای جلوگیری از ایجاد رسوب در مخزن:

  • حتماً از آب جوشیده و یا تصفیه شده استفاده نمایید.
  • پس از پایان کار و یا زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید، مخزن را از آب، خالی نمایید.

علت ایجاد لکه بر روی لباس ها در اتو پرس چیست؟

یکی دیگر از ایرادات رایج نقش بستن لکه روی لباس و پارچه است، این مشکل زمانی رخ می دهد که ابر اتوپرس کاربرد خود را از دست داده باشد، برای رفع این مشکل لازم است که ابر اتو پرس را تعویض نمایید تا رسوب های موجود در آن از بین رود. تعمیر اتو پرس توسط متخصصان نمایندگی انجام می شود.

علت خاموش نشدن اتو پرس چیست؟

از دیگر مشکلات رایج، خاموش نشدن اتوپرس است، هر کدام از شما ممکن است بارها و بارها این مشکل را تجربه کرده باشید، در چنین مواقعی ابتدا باید سیم های متصل به اتوپرس را بررسی کنید. در صورتی که پس از بررسی، رفع شد، مشکل حاد نبوده در غیر این صورت برای رفع مشکل، نمایندگی تعمیر اتو پرس راه گشای کار خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات اتوپرس هوم خانه (بکو، ژانومه، هوگارو، بایترون، رابیلوکس و غیره) از جمله نمایندگی هایی است که در پایتخت ایران فعالیت می نمایند. این نمایندگی ها به صورت شبانه روزی و با کمترین نرخ هزینه همراه با ضمانت تعمیر، ارائه خدمت می نمایند. برای اینکه از نحوه خدمات آن آشنا شوید، تنها کافی ست تماس بگیرید.

هوم خانه نمایندگی تعمیر اتو پرس در منزل

از آن چه که در بالا گفته شد، چنین می توان نتیجه گرفت که در صورت بروز مشکل جدی در دستگاه اتوپرس بهتر است از خدمات یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی استفاده کنید. برای این کار ما به شما مراجعه به هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران را معرفی می کنیم. این مرکز با بهره گیری از کادر مجرب و کاردان خود افتخار دارد تا بهترین خدمات و سرویس ها را با کمترین هزینه ها در این زمینه به شهروندان عزیز تهرانی ارائه می کند. هزینه ی پایین تعمیر، استفاده از قطعات اورجینال، تعمیر دستگاه در کمترین زمان و از همه مهمتر انتقال دستگاه به دست تعمیرکاران این مرکز به محل نمایندگی و همچنین ارائه ضمانت نامه ی شش ماهه از جمله ویژگی هایی است که باعث شده تا این مرکز برای تعمیر اتوپرس محلی ایده آل باشد.

تعمیر اتو پرس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر اتو پرس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر اتو پرس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر اتو پرس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر اتو پرس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
اصغر مهر علی زاده 10 خرداد 1401

چرا وقتی اتو داغ میشه خود بخود بخارش خالی میشه .بخا رو نگه نمیداره

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 11 خرداد 1401

    سلام. مشکل شیر برقی داره که بخار نگه نمیداره.

    پاسخ دادن
avatar
اصغر عباسی 11 بهمن 1402

سلام خسته نباشین وقتی دستگاه روشن میکنیم یه صدای زززز میده کار میکنه اما صدا قطع و وصل میشه ممکنه راهنمایی کنین

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 14 بهمن 1402

    درود، قطعات الکترونیکی و پمپ آب دستگاه را بررسی کنید.

    پاسخ دادن