تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر ساندویچ ساز

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع ساندویچ ساز در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ساندویچ ساز را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ساندویچ ساز یکی از وسایل پر کاربرد امروزی ست که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در تهیه انواع غذا های ساده، رژیمی، کارمندی و ورزشکاری برای زندگی فردی و سفارش های متعدد تشریفاتی و اداری نقش مهمی دارد. امروزه به دلیل اهمیتِ زمان و از آنجا که هر یک از ما به دنبال کوتاه ترین زمانِ ممکن برای تهیه غذاهایمان هستیم، وجود این  وسیله کاربردی در هر مکان عمومی و خصوصی ضروری محسوب می شود. زمانی که بوی خوشِ ساندویچ آماده شده در فضای منزل و یا محل کار می پیچد، بعد از یک دست مریزاد گفتن به کدبانوی خانه، از روی رضایت دستی بر روی این دستگاه کشیده می شود اما اگر سفارش های متعددی دارید و دستگاه شما پاسخگو نباشد، تعمیر ساندویچ ساز در اسرع وقت، تنها راهی ست که می توانید، سفارش هایتان را به موقع آماده و تحویل دهید.

دستگاه ساندویچ ساز از 9 بخش متعددی تشکیل شده است. این اجزا که هر کدام در عملکرد خوب دستگاه نقش دارند شامل: بدنه، سینی تست، سینی گریل با روکش نچسب، قفل، دستگیره، ضامن، پایه، نشانه گر برق ورودی دستگاه و نشانه گر کار دستگاه می باشد. شما زمانی نیاز به تعمیرات ساندویچ ساز پیدا می کنید که هر کدام از این قسمت ها دچار نقص و یا مشکل شده باشند.

ویژگی های نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز

مرکز نمایندگی تعمیرات در هوم خانه دارای ویژگی های بسیار ممتاز و خوبی می باشد که توانسته است در نوع خود بهترین بوده و بهترین خدمات را ارائه دهد ، همچنین توانسته است گره از کار بسیاری از هموطنانمان بگشاید.

استفاده از تعمیرکار ساندویچ ساز با تجربه و متخصص

در هنگام تعمیر ساندویچ ساز دقت داشته باشید که این موضوع نیازمند تخصص لازم است و ممکن است هر کسی از آن سر در نیاورد مگر آنکه از قبل اطلاعاتی در این خصوص کسب کرده باشد و یا اینکه با تعمیرات وسایل خانگی برقی آشنایی داشته باشد. در غیر این صورت به هیچ عنوان، به عنوان یک تعمیر کار، دستگاه را بررسی نکنید. اینکار تنها از عهده متخصصان و نمایندگان تعمیرات لوازم خانگی بر می آید. تخصص و دانش، حرف اول این نمایندگی هاست. عوامل فنی این مجموعه، از تخصص لازم برخوردارند.

حضور 24 ساعته تعمیرکار در محل و تعمیر ساندویچ ساز

در صورت نیاز به تعمیر ساندویچ ساز تنها کافی ست نمایندگی تعمیر را مطلع کنید. شما می توانید با یک تماس تلفنی کوتاه با اپراتور و یا ارسال پیامک، اعلام مشکل نموده و درخواست خود را ثبت نمایید. این موضوع را در نظر داشته باشید که نیاز نیست منزل خود را ترک کنید، تکنسین های نمایندگی، در اسرع وقت در مکان مورد نظر شما که منزل و یا محل کار است، حضور پیدا می کنند و تعمیر را به نحو احسن انجام می دهند.

تعمیر به جای تعویض قطعات ساندویچ ساز

همانطور که در بالا عنوان شد، نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز از متخصصان حرفه ای و کار بلد، تشکیل شده است. بنابراین در هنگام تعمیر، ابتدا اجزای دستگاه با دقت بررسی می شود و در صورتی که به طور کامل از کار افتاده نشده باشند، آن را تعمیر می کند تا از پرداخت مبالغ اضافی، خودداری گردد. اما در صورتی که نیاز به تعویض احساس شود، قطعه مورد نظر  با دقت و ظرافت، تعویض می شود.

نصب قطعات اورجینال توسط تعمیرکار ساندویچ ساز

یکی از مهم ترین نگرانی های مشتریان در هنگام مراجعه به تعمیرگاه و یا نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز استفاده از قطعات فیک و تقلبی ست. این موضوع کاملاً قابل درک است چرا که امروزه قطعات مختلفی با برندهای مختلف در بازار یافت می شود که برخی از آن ها، به دلیل عدم تشخیص، تقلبی ست. در هنگام استفاده از همکاری نمایندگی های تعمیرات به هیچ عنوان با این مشکل مواجه نخواهید شد. جای هیچ گونه نگرانی نیست، متخصصان همیشه از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنند.

صرفه جویی در وقت با بهره مندی از نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز

تعمیر ساندویچ ساز توسط افرادی متعهد، دلسوز و مسئولیت پذیر انجام می گیرد. این افراد نیز مانند خود شما قشری از مردم جامعه هستند که تخصص و تعهدشان را جهت رفع مشکلاتِ لوازم خانگی شما بکار می برند. بسیار دلسوز و مسئولیت پذیرند و با صبر و حوصله فراوان به سوالات احتمالی شما برای نگهداری بهتر از دستگاه پاسخ می دهند و در صورت نیاز به مشاوره، شما را راهنمایی می کنند. اخلاق حرفه ای این افراد از دیگر ویژگی های آن هاست که باعث می شود، در موارد بعدی نیز از همکاری آن ها بهره مند شوید.

تعمیرات ساندویچ ساز در تهران با ضمانت نامه رسمی

وقتی کار تعمیر تمام شد، همکاری نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز با شما تمام نمی شود، این همکاری از یک طرف به صورت مشاوره رایگان ادامه خواهد داشت و از طرف دیگر با ارائه کارت ضمانت تعمیر، به این معنا که شما اگر پس از تعمیر تا مدت 6 ماه دستگاه ساندویچ ساز شما مجدداً نیاز به تعمیر پیدا کرد، بدون آنکه هزینه ی تعمیری از شما اخذ نمایند، مسئولیت تعمیر دستگاه را متقبل می شوند.

مشکلات رایج در تعمیر ساندویچ ساز

در ادامه به برخی از ایرادات متداول در ساندویچ ساز اشاره می کنیم:

زمانی که دستگاه ساندویچ ساز روشن نمی شود چه باید کرد؟

تمام وسایل مورد نیاز برای تهیه یک ساندویچ خوشمزه آماده کرده اید اما در عین ناباوری، متوجه می شوید که دستگاه روشن نمی شود. روشن نشدن ساندویچ ساز به دلایل نظیر قطع شدن ترموستات، قطع شدن فیوز حرارتی و یا خرابی سیم رابط می باشد. رفع این موضوع توسط متخصص تعمیر ساندویچ ساز، امکان پذیر است.

زمانی که همه قسمت های سینی ساندویچ ساز گرم نشود چه باید کرد؟

ساندویچ ساز نیز مانند توستر، دارای المنت حرارتی است و در هنگام استفاده هر دو المنت گرم می شوند. در برخی موارد متوجه می شوید که یک طرف سینی گریل و یا سینی تست به خوبی گرم نمی شود این به دلیل آن است که یا یکی از المنت ها قطق شده و یا  سیم مربوط به آن دچار مشکل شده است.

مشکل گرم نشدن دستگاه ساندویچ ساز چیست؟

این مشکل زمانی رخ می دهد که شما دستگاه ساندویچ ساز را به برق وصل می کنید اما بدون طی مراحل گرم شدن، چراغ سبز می شود. این مشکل به دلیل قطع شدن ترموستات دستگاه است. ترموستات از جمله قطعات حساسی ست که با دقت و ظرافت باید مورد بررسی و تعمیر قرار گیرد. تعمیر ساندویچ ساز، این موضوع را رفع می کند.

علت قطع شدن فیوز خانه با روشن شدن ساندویچ ساز

شاید بارها این موضوع برای شما پیش آمده باشد که ساندویچ ساز را روشن کنید اما یک دفعه، فیوز برق منزلتان بپرد. این موضوع به دو دلیل نوسان برق و یا کوتاهی سیم های نول و فاز اتصال است که می بایست، برق و سیم ها بررسی گردد.

مشکل باز نشدن درب ساندویچ ساز

یکی از ایرادات شایعی که در هنگام استفاده از ساندویچ ساز با آن مواجه می شوید، باز نشدن درب دستگاه است. این موضوع به دلیل بروز خطا در قفل ساندویچ ساز رخ می دهد و نیازمند تعمیر ساندویچ ساز است.

هوم خانه نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز در تهران

در هر صورت تعمیر ساندویچ ساز حوزه وسیعی را در بر می گیرد. مشکلاتی نظیر تعمیر یا تعویض انواع ترموستات یا سنسور، فیوز حرارتی، بدنه، المنت ها، سینی گریل، قفل درب، روشنایی، نشانگر آمده، درجه بندی و غیره از جمله مواردی ست که توسط نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز هوم خانه انجام می شود. مهم نیست دستگاه ساندویچ ساز شما از چه نوع برندی است، این نمایندگی تعمیر کلیه برندها را انجام می دهد. دسترسی آسان شما به این نمایندگی که در گوشه گوشه تهران شعبه دارد، در زمان شما صرفه جویی می کند.

تعمیر ساندویچ ساز در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر ساندویچ ساز در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر ساندویچ ساز در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر ساندویچ ساز در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر ساندویچ ساز در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
Koka 16 دی 1399

سلام خسته نباشید ساندویچ ساز ما خراب شد و فهمیدیم که مشکل از فیوزش بوده رفتیم یه فیوز ۱۰ وات ۱۳۰درجه خریدیم و نصب کردیم ولی بعد از یه مدت کار کردن فیوز دوباره سوخت اول میخواستم بدونم فیوز منایگسبش چند درجست؟ و دوم این که از کجا بفهمیم ترموسنات خراب شده

پاسخ دادن
avatar
دهقان 09 اردیبهشت 1402

سلام من یه دستگاه ساندویچ ساز ساچی دارم لولای درش شکسته ایا این قطعه رو دارید؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 10 اردیبهشت 1402

    درود، خیر موجود نیست.

    پاسخ دادن
avatar
نوید 17 شهریور 1402

سلام ببخشید من پوسته ی دستگاهم شکسته دلمونتی 750هستش ... موجود دارید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 18 شهریور 1402

    درود، خیر موجود نیست.

    پاسخ دادن