تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ماشین لباسشویی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از لوازم خانگی که با ورود آن به منازل، انجام کارها سرعت زیادی گرفت، ماشین لباسشویی ها هستند. این محصولات امروزه به آپشن ها متعددی تجهیز شده اند که شستن لباس ها با رنگ و جنس مختلف را امکان پذیر می نمایند. این دستگاه ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر استفاده نادرست، خراب شود. برای این که تعمیر ماشین لباسشویی معیوب خود را به صورت مطمئن انجام دهید توصیه می کنیم از خدمات نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنید. در این مقاله سعی شده تا درباره خدمات و سرویس هایی که این مراکز در اختیار شما قرار می دهند، توضیحات تکمیلی ارائه شود. پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

ویژگی های نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

برخی افراد برای خلاصی از دردسر یافتن تعمیرگاه مطمئن و یا کاهش هزینه های تعمیر، از خدمات تعمیرگاه های عمومی استفاده می کنند. در حالی که این مراکز اکثراً دارای مجوز رسمی نبوده و ضمانتی در قبال تعمیرات ارائه نمی کنند. علاوه بر آن به دلیل استفاده از تعمیرکاران ناوارد، نه تنها مشکل ماشین لباسشویی رفع نمی شود بلکه سطح خرابی آن نیز گسترده تر می گردد. برای این که ماشین لباسشویی معیوب خود را به راحتی و در کمترین زمان و با هزینه مناسب تعمیر کنید، فقط لازم است کمی تحقیق کرده و با جستجو، یک مرکز مطمئن برای تعمیر ماشین لباسشویی پیدا کنید. در این بخش از مقاله، ویژگی های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی را شرح می دهیم تا برای انجام تعمیرات این محصولات، آگاهانه اقدام نمایید. این ویژگی ها به شرح زیر می باشند:

استفاده از تعمیرکار ماشین لباسشویی باتجربه

این نمایندگی برای این که تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهد از تعمیرکاران مجرب و دارای دانش فنی بالا استفاده می کند. این افراد به هنگام تعمیر ماشین لباسشویی، تجهیزات مدرن و به روزی را به همراه دارند که تعمیر ماشین لباسشویی را با استفاده از روش های جدید تعمیراتی، امکان پذیر می کنند. در ضمن با استفاده از وسایل تست دستگاه، بعد از پایان تعمیرات، عملکرد ماشین لباسشویی را تست کرده و از نحوه عملکرد آن مطمئن می شوند. به این ترتیب خیال مشتریان نیز از نوع تعمیرات و کیفیت کار ماشین لباسشویی بعد از تعمیر، راحت خواهد شد.

حضور سریع تعمیرکار در محل و تعمیر ماشین لباسشویی

چنانچه خراب شدن ماشین لباسشویی و طول کشیدن مدت زمان تعمیرات آن را تجربه کرده باشید به دنبال محلی خواهید گشت که علاوه بر انجام تعمیرات به صورت با کیفیت، این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد. تعمیرکاران این نمایندگی در همان روز که سفارش تعمیرات توسط مشتریان ثبت شد اقدام به تعمیرات ماشین لباسشویی می کنند. به این ترتیب از بابت نبود ماشین لباسشویی به مشکلی برنخواهید خورد. در ضمن این نمایندگی خدمات خود را در محل و منزل مشتری نیز ارائه می کند. این سرویس دهی در مورد لوازمی چون ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت است. زیرا جابجایی آنها کار دشوار و هزینه بری است.

نصب قطعات اورجینال توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی

هر کدام از تعمیرکاران شاغل در واحد فنی این نمایندگی، برای تعمیر یکی از لوازم خانگی آموزش دیده اند. به همین سبب نیز می توانند تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهند. تعمیر ماشین لباسشویی معیوب نیز توسط تعمیرکار مخصوص ماشین لباسشویی انجام خواهد شد. این افراد بر اساس آموزش هایی که دیده اند از تعویض قطعات معیوب خودداری می کنند و سعی دارند آنها را تعمیر کنند. اما اگر قطعه آسیب دیده قابل تعمیر نباشد و یا تعمیر آن، صرفه اقتصادی نداشته باشد آن را تعویض می کنند. در این حالت نیز قطعات اورجینال را جایگزین آنها می نمایند.

هزینه تعمیر یخچال

هزینه ها در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، بسیار منصفانه تعیین شده اند. تکنسین های این نمایندگی در پایان کار، فاکتوری که دربردارنده دستمزد تعمیرکار، تعداد قطعات تعمیر شده و تعداد قطعات تعویض شده به همراه هزینه های آنها است را به مشتری تقدیم می کنند. در ضمن شایان ذکر است که قبل از اعزام تعمیرکار به محل و یا انجام تعمیرات، هزینه تعمیرات بر اساس تعرفه های آنها برای مشتری شفاف سازی خواهد شد.

حضور 24 ساعته تعمیرکار جهت تعمیر ماشین لباسشویی

تعداد تعمیرکاران حاضر در نمایندگی، زیاد است. به همین سبب نیز این افراد به صورت شیفتی کار می نمایند. از این رو برای اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی خود، با هیچ محدودیتی روبرو نخواهید بود. زیرا این مرکز به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته، آماده خدمات رسانی به متقاضیان می باشد.

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران با ضمانت نامه رسمی

با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی، می توانید از ضمانت یک ساله خدمات این مجموعه نیز بهرمند شوید. با توجه به اعتمادی که نمایندگی به عملکرد تکنسین های خود دارد، تمامی خدمات خود را تا یک سال گارانتی می کند. به این ترتیب نمایندگی خود را موظف می داند تا تعمیرات ماشین لباسشویی را در این دوره زمانی به صورت رایگان انجام دهد. البته این در صورتی است که خرابی مجدد در قسمتی باشد که قبلاً توسط تعمیرکاران این مجموعه تعمیر شده است.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی

اگر در استفاده از ماشین لباسشویی، نکات مهم در استفاده و نگهداری از آن را رعایت نکنید حتماً با خرابی در این محصول مواجه خواهید شد. برخی از ایرادات به وجود آمده در ماشین لباسشویی به گونه ای هستند که می توانید آنها را خودتان در منزل تعمیر کنید. به منظور آگاهی از این ایرادات، ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید.

چرا ماشین لباسشویی لرزش دارد؟

ماشین لباسشویی را باید در جای مناسب قرار داده و آن را تراز کنید. به این ترتیب از ایجاد لرزش در آن جلوگیری خواهد شد. در ضمن توجه داشته باشید که بیش از ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی در آن لباس نریزید. این کار باعث می شود دستگاه حین کار لرزش داشته و از جای خود تکان بخورد.

چرا ماشین لباسشویی نشتی آب دارد؟

اگر متوجه شدید که از ماشین لباسشویی آب نشت می کند باید سریعاً نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کنید. برای این کار ابتدا صفحه پشت دستگاه را باز کنید. سپس ماشین لباسشویی را تنظیم کرده و به کار بیاندازید. دستگاه را چک کنید تا محل نشتی را پیدا نمایید. احتمالاً محل نشتی آب، شیلنگ ورودی یا خروجی آب و یا اتصالات آنها خواهد بود. اتصالات را محکم کنید و در صورتی که شیلنگ آن خراب شده است، آن را تعویض نمایید.

چرا ماشین لباسشویی آبگیری نمی کند؟

آب گیری نکردن ماشین لباسشویی را می توان در منزل برطرف کرد. ابتدا عدم قطعی آب را بررسی کنید. سپس سراغ فیلتر ورودی ماشین لباسشویی بروید. اگر این فیلتر دارای گرفتگی باشد مانع از ورود آب به دستگاه می شود. فیلتر را تمیز کنید. در مرحله بعد باید هیدرواستات را بررسی کنید که خراب نشده باشد.

چرا ماشین لباسشویی، لباس ها را خشک نمی کند؟

یکی از ایرادات ماشین لباسشویی، خشک نکردن صحیح لباس ها است. این موضوع زمانی رخ می دهد که شیلنگ تخلیه آن پیچ خورده و یا مسدود شده باشد. با رفع این ایراد، لباس ها به صورت کامل خشک خواهند شد.

هوم خانه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی یکی از مواردی است که نیاز به تخصص و تجربه دارد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، این دستگاه را با استفاده از متخصصین این کار انجام می دهد. این مجموعه در طول بیش از 50 سال فعالیت خود توانسته کارنامه ای موفق در این زمینه کسب کرده و در میان مراجعه کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر ماشین لباسشویی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر ماشین لباسشویی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست