تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر اجاق گاز

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع اجاق گاز در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر اجاق گاز را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

امروزه اجاق گاز ها در انواع مختلف وجود دارند که در هر خانه ای یافت می‌شود. اجاق گاز در اندازه‌های کوچک و بزرگ، خیلی ساده یا دارای امکانات پیشرفته، بدون فر یا دارای فر در منزل و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجاق گازها آنقدر ساده کار می‌کنند که شاید به نظر برسد که به سرویس و نگهداری نیاز نداشته باشد. ولی باید بدانیم که برای استفاده بهینه و مقرون به صرفه و جلوگیری از خرابی‌های احتمالی، اجاق گاز هم نیاز به سرویس دارد بخصوص اگر دارای امکانات خاصی مانند فر باشد. در اینجا در مورد نحوه‌ی عیب‌یابی و تعمیر اجاق گاز اطلاعاتی ارائه می‌دهیم.

ویژگی های نمایندگی تعمیر اجاق گاز

ویژگی های نمایندگی تعمیر اجاق گاز به شرح زیر است:

اگر هنگام استفاده کردن از اجاق گاز خود در منزل متوجه شدید که قسمت هایی از اجاق کار نمی کند و یا کارکرد آن دچار ایراد شده است، توصیه ی ما به شما این است که برای تعمیر اجاق گاز آن را به دست تعمیرکاران مجرب و ماهر که در نمایندگی های مجاز که در تهران حضور دارند بسپارید. استفاده از خدمات این مراکز در مقایسه با تعمیرگاه های عمومی، مزیت هایی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

استفاده از تعمیرکار مخلوط کن با تجربه

این مرکز به منظور تعمیر اجاق گاز های معیوب به بهترین شکل ممکن، تکنسین های خود را از بین افرادی کار آزموده برگزیده و برای آنها دوره‌ های فشرده ای تدارک دیده تا با گذراندن این دوره ها هم با قطعات موجود در انواع اجاق گاز ها آشنا شده و همچنین از مدرن ترین روش های تعمیر آنها مطلع گردند. این امر در ارائه خدمات در سطح عالی و همچنین تعمیر دستگاه ها تاثیر مثبتی می گذارد؛ زیرا با دانشی که دارند ابتدا محل دقیق خرابی را تعیین کرده و سپس آن را با استفاده از روش های جدید تعمیر می کنند.

حضور سریع تعمیرکار در محل و تعمیر مخلوط کن

اگر برای تعمیر دستگاه های معیوب خود این مرکز را انتخاب کنید و با آنها تماس بگیرید، تکنسین های ما ظرف مدت کمتر از یک ساعت در منزل و یا مکان مورد نظر حاضر می شوند و دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و آن را برای تعمیر به محل نمایندگی انتقال می دهند. این امر باعث می شود تا دیگر شما دغدغه ی چگونگی انتقال دستگاه به نمایندگی را نیز نداشته باشید. طی روند تعمیر دستگاه، سعی آنها بر تعمیر قطعه ی معیوب می باشد و تا حد ممکن از تعویض آن اجتناب می نمایند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، تعمیر اجاق گاز پایان پذیرد و دستگاه تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند که این امر در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر نیز موثر است.

نصب قطعات اورجینال توسط تعمیرکار مخلوط کن

با انتقال دستگاه به مرکز نمایندگی و بررسی آن اگر تعمیر قطعه ی معیوب در تعمیر اجاق گاز امکان پذیر نباشد، مجبور به تعویض قطعه می شوند. اما آنچه اهمیت دارد در این مراکز به هنگام تعویض قطعه، از قطعات اصل و فابریک استفاده می شود. استفاده از قطعات اورجینال سبب می شود تا کارکرد دستگاه به صورت اولیه بازگردد و گذشته از آن باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه نیز می شود.

هزینه تعمیر اجاق گاز

افرادی که به منظور تعمیر لوازم معیوب خود به نمایندگی تعمیرات مجاز آن مراجعه می کنند نباید از بابت هزینه ی تعمیر آنها نگرانی داشته باشند؛ زیرا در هر کدام از نمایندگی های هوم خانه در تهران قیمت های تعمیر، با قیمت تعیین شده از طرف اتحادیه یکسان است و به هیچ عنوان هزینه ای بیشتر از آن از مشتریان دریافت نمی گردد. قبل از انجام تعمیر، تعمیرکاران نمایندگی، قیمت ها را به متقاضیان شفاف سازی می نمایند و در صورتی که مشتری راضی باشد اقدام به تعمیر وسیله ی برقی می کنند. در پایان کار و به هنگام تحویل وسیله ی تعمیر شده به صاحب کالا، فاکتوری از طرف نمایندگی ارائه می شود که در آن تمامی هزینه ها به صورت کاملاً شفاف نوشته شده است و مشتری می تواند از ریز هزینه ها آگاهی پیدا کند.

حضور 24 ساعته تعمیرکار جهت تعمیر اجاق گاز

تکنسین های شاغل در این نمایندگی در هر ساعتی از شبانه روز آماده ی ارائه ی خدمات به مراجعین محترم در تهران هستند. این مرکز بعد از مراجعه ی کاربر به صورت تلفنی و یا حضوری در کمترین زمان ممکن و در هر ساعتی از شبانه روز، تکنسین های خود را به محل مورد نظر اعزام می نماید تا بعد از بررسی فنی دستگاه و تشخیص خرابی آن، اقدام به انتقال دستگاه به مرکز نموده و مشکل پیش آمده را برطرف کنند.

تعمیرات اجاق گاز در تهران با ضمانت نامه رسمی

پس از اتمام کار تعمیر اجاق گاز و به هنگام تحویل آن به مشتری ضمانت نامه ای از طرف این مرکز به مراجعه کننده داده می شود تا خدمات و کارکرد دستگاه را ضمانت کند. به عبارت دیگر این گارانتی به این منظور به کاربر داده می شود تا از نوع خدمات ارائه شده و بر طرف شدن مشکل دستگاه و کارکرد دقیق دستگاه خود خاطر جمع گردد. این ضمانت نامه از کارکرد دستگاه را گارانتی می کند و در صورت بروز دوباره ی مشکل در همان قسمت از دستگاه، قبل از پایان مهلت تعیین شده، کاربر می تواند به این مرکز مراجعه کرده و تمامی خدمات را به صورت رایگان دریافت کند. در این موارد حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز رایگان خواهد بود.

هوم خانه نمایندگی تعمیر اجاق گاز در تهران

اگر اجاق گاز دچار آسیب دیدگی و خرابی شده است و برای تعمیر اجاق گاز به دنبال یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی معتبر و مطمئن در سطح شهر تهران می گردید، شرکت هوم خانه می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. ما در بخش تعمیرات لوازم خانگی از تکنسین هایی با سابقه ی درخشان و دانش آموخته استفاده کرده ایم تا دستگاه های معیوب شما را به بهترین شکل تعمیر کنیم. همچنین این مرکز با تعمیر دستگاه ها با استفاده از قطعات اصل و اورجینال و با کمترین هزینه، سعی دارد تا مشکلات موجود بر سر راه تعمیر دستگاه های معیوب را برداشته و رفاه و آسایش را برای شماه هدیه بدهد. پس اگر این مرکز با ویژگی هایی که در بالا به انها اشاره شد می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما در رابطه با تعمیر دستگاه های برقی باشد.

تعمیر اجاق گاز در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر اجاق گاز در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر اجاق گاز در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر اجاق گاز در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست