تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی Zanussi در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی امروزه یکی از پر کاربردترین لوازم خانگی در هر خانه ای به شمار می رود. اما ممکن است به هنگام کار با آن، با ایراد و اشکالی در جاروبرقی خود مواجه شوید که بایستی برای تعمیر آن اقدام کنید. اگر در منزل از جاروبرقی زانوسی استفاده می کنید می توانید جهت تعمیرات آن از هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در تهران فعالیت دارد کمک بگیرید. این مرکز به صورت 24 ساعته کار می کند. با توجه به این که نبود جاروبرقی در منزل چه مشکلاتی را می تواند در نظافت منزل ایجاد کند، آن را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی زانوسی نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در تهران
  • تعمیر جاروبرقی زانوسی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی زانوسی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی زانوسی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی زانوسی
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی Zanussi در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. ابتدا باید با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت می توانید درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.
  3. پس از انجام تماس با مرکز، مشخصات و اطلاعات شما در سیستم مجموعه ثبت می گردد.
  4. سپس نام تکنسین همراه با کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  5. تعمیرکار مربوطه در مدت زمان کمتر از یک ساعت به محل مورد نظر شما اعزام می شود.
  6. تعمیرکار با استفاده از قطعات اصل و فابریک به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی زانوسی در محل می پردازد.
  7. پس از اتمام خدمات تعمیرات جاروبرقی زانوسی، ضمانتنامه و فاکتور هزینه ها به مشتریان تقدیم می شود.
  8. در نهایت از شما نسبت به رضایت از نحوه عملکرد تعمیرکار برای تعمیر جاروبرقی زانوسی نظرسنجی صورت می گیرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی Zanussi در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی زانوسی در تهران

در این بخش به بررسی تعمیر جاروبرقی زانوسی در تهران می پردازیم؛ در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات جاروبرقی زانوسی اهمیت وجود تکنسین های ماهر و استفاده از متخصصان مجرب بر هیچ کسی پوشیده نیست.
به همین سبب هم نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی با بهره گیری از تعمیرکارانی که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارند و همچنین برگزاری دوره های تخصصی برای آنها سعی دارد تعمیرات جاروبرقی در این مرکز را به صورت تخصصی ارائه کند. تعمیرکاران ما طی این دوره ها با قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه ها و همچنین نحوه ی تعمیر آنها به خوبی آشنا می شوند. به همین سبب هم آن را در کمترین زمان تعمیر می کنند.

به منظور دسترسی به خدمات این نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی کافی است با استفاده از پل های ارتباطی که مدیران نمایندگی تعمیرات زانوسی در نظر گرفته اند با آنها تماس بگیرید.
شما بر اساس شرایط خود می توانید به یکی از نزدیک ترین شعب این مرکز در منطقه ی خود در تهران مراجعه کرده و به صورت حضوری از خدمات آن بهرمند شوید. همچنین می توانید به صورت غیر حضوری و با تماس تلفنی یا مراجعه به سایت این نمایندگی سفارش خود را ثبت کنید. در صورت تماس تلفنی موفق به دریافت مشاوره ی رایگان تکنسین های این مرکز نیز خواهید شد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی زانوسی به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی زانوسی شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی زانوسی استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات زانوسی در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی زانوسی شما را انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی Zanussi در محل و منزل

بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در محل و منزل به قرار زیر است؛ هوم خانه در جهت جلب رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان خود، خدمات تعمیرات جاروبرقی زانوسی را در محل و منزل نیز ارائه می کند.

با این کار دیگر نیاز نیست دستگاه را به محل نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی منتقل کنید. بنابراین می تواند بدون این که از منزل خارج شوید درخواست خود جهت تعمیر جاروبرقی زانوسی را ثبت کرده و خدمات را در محل دریافت کنید. تکنسین ها با حضور در محل و منزل ابتدا کار عیب یابی جاروبرقی را شروع کرده و پس از این که قطعه یا قطعات معیوب را شناسایی کردند اقدام به تعمیر آن می کنند.

به دلیل لزوم وجود جاروبرقی برای نظافت منزل، تعمیرکاران ما در همان روزی که مشتری سفارش خود را ثبت کرد در محل حاضر شده و دستگاه را تعمیر می کند. به این ترتیب شما می توانید جاروبرقی زانوسی خود را در همان روز و در اسرع وقت در اختیار داشته باشید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی زانوسی

هزینه ی تعمیر جاروبرقی زانوسی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است؛ هزینه های تعیین شده در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی برای تعمیرات جاروبرقی بسیار منصفانه می باشند. تمامی هزینه ها در نمایندگی زانوسی در تهران بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص می شوند.

بنابراین چه خدمات دهی در محل و منزل ارائه شود و چه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز و مرکزی انجام شود، با استفاده از خدمات این مرکز هیچ فشار اقتصادی به مشتریان وارد نخواهد شد. در ضمن در این مجموعه بر اساس رعایت اصل مشتری مداری و به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان تمامی هزینه ها قبل از تعمیر برای مشتری شفاف سازی می شود.
به این صورت که قبل از اقدام به تعمیر، تکنسین ها با توجه به نوع خرابی، هزینه ی تعمیر را برآورد کرده و در یک پیش فاکتور آن را به مشتری ارائه می کنند.

حال اگر مشتری از این هزینه ها راضی نباشد می تواند روند تعمیرات را متوقف کند. اما اگر رضایت داشته باشد بر اساس هزینه ی برآوردی، تعمیرات انجام می گیرد. در پایان نیز فاکتور هزینه ها به مشتری تقدیم شده و هزینه های تعیمرات بر اساس آن دریافت خواهد شد. در ضمن اگر به هنگام پرداخت هزینه پول نقد به همراه نداشته باشید، نگران نشوید. زیرا نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی برای این مورد نیز تدبیری اندیشیده و کارت خوان های سیار به همراه متخصصان خود روانه ی محل شما کرده است.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی زانوسی

شما می توانید از طریق جدول تعریفه خدمات تعمیرات جاروبرقی زانوسی، هزینه تعمیرات دستگاه خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی زانوسی هزینه تعمیر جاروبرقی زانوسی
تعویض بلبرینگ جاروبرقی زانوسی 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی زانوسی 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی زانوسی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی زانوسی 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی زانوسی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی زانوسی 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی زانوسی 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی زانوسی 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی زانوسی 110,000 الی 220,000 تومان

عیب یابی جاروبرقی زانوسی

مراحل عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار جاروبرقی زانوسی به شرح زیر است؛ در نمایندگی مجاز ما در تهران برای تعمیر هر کدام از وسایل خانگی از تعمیرکار مختص همان محصول کمک گرفته می شود. به همین دلیل نیز تعمیر جاروبرقی زانوسی در این مرکز به دست تعمیرکار جاروبرقی انجام می شود. این افراد به دلیل مهارت بالایی که در تعمیر قطعات دارند تعمیر قطعه ی معیوب به جای تعویض آن را در اولویت قرار می دهند.

بر همین اساس نیز تمام تمرکز خود را بر تعمیر دستگاه می گذارند. اما اگر قطعه ی معیوب به هیچ عنوان قابل تعمیر نبود با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض می کنند. به همین دلیل نیز بعد از تعمیر جاروبرقی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی راندمان و کیفیت کار آن افت پیدا نمی کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی زانوسی توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

با توجه به این که جاروبرقی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی می باشد امکان خرابی آن نیز زیاد است. ممکن است این خرابی به دلیل استفاده ی نادرست کاربران از آن رخ دهد یا در اثر عوامل دیگری بروز کند. اما آن چه مهم است نحوه ی تعمیر آن می باشد. در این بخش از مقاله درباره ی این ایرادات و نحوه ی برطرف کردن آنها صحبت کرده و راهکارهایی را ارائه می کنیم. اما اگر با این اقدامات به نتیجه نرسیدید پیشنهاد می کنیم با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در تهران تماس بگیرید.

در ادامه به بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی زانوسی می پردازیم:

چرا جاروبرقی زانوسی روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی زانوسی دقت نمایید:

  • برای رفع آن از پریز شروع کرده و برق رسانی آن را چک کنید. سپس سراغ کابل و دوشاخه ی آن بروید.
  • اگر سیم دستگاه کشیده شده باشد ممکن در اثر پارگی و قطعی برق رسانی به داخل دستگاه اتفاق نیفتد.
  • بعد از آن کلید پاور دستگاه را کنترل کنید. خرابی سیم پیچی موتور و خرابی در رله جاروبرقی نیز از دیگر دلایل خراب جاروبرقی زانوسی است.
  • البته در این موارد مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی بهترین کار است.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی زانوسی چیست؟

در صورت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی زانوسی دقت نمایید:

  • این ایراد نیز بی ارتباط به عدم برق رسانی پریز و یا وجود مشکل در سیم و دوشاخه ی دستگاه نیست.
  • به همین دلیل نیز باید این بخش ها را کنترل کرد. به جز این موارد نیم سوز شدن یا سوختن  موتور نیز می تواند در این امر دخیل باشد.

اما از آن جایی که موتور جاروبرقی اصلی ترین قطعه ی آن است باید با استفاده از تکنسین های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در محل آن را تعمیر کنید.

علت نچرخیدن برس جاروبرقی زانوسی چیست؟

در صورت نچرخیدن برس دستگاه، به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی زانوسی دقت نمایید:

  • اگر برس جاروبرقی زانوسی شما نچرخد باید آن را چک کنید تا مسدود نشده باشد.
  • گاهی حجم زیادی از مو و آشغال به برس چسبیده و مانع از حرکت آن می شود. برس را کنترل کرده و موها و آشغال ها را از آن جدا کنید.
  • لازم است به صورت دوره ای برای شستن جاروبرقی اقدام کنید.

کاربران گرامی؛ چناننچه موفق به رفع این مشکل در منزل نشدید به شما توصیه می کنیم تا از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در هوم خانه کمک بگیرید.

چرا جاروبرقی زانوسی صدای زیادی می دهد؟

در صورت بروز صدای زیاد در دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی زانوسی دقت نمایید:

  • یکی از دلایل سر و صدای زیاد در جاروبرقی شل شدن و یا خراب شدن لاستیک جاروبرقی است.
  • این لاستیک اگر شل شده باشد آن را محکم کنید و اگر معیوب است تعویض نمایید.
  • اما به غیر از آن وجود مشکل در پروانه و بلبرینگ جاروبرقی نیز از عوامل ایجاد سر و صدای زیاد می باشد.
  • برای رفع این ایراد با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی زانوسی داغ می کند؟

یکی از مشکلات جاروبرقی داغ شدن زیاد آن است. در صورت داغ شدن دستگاه، به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی زانوسی دقت نمایید:

  • استفاده به صورت طولانی مدت و مداوم یکی از دلایل داغ کردن جاروبرقی می باشد.
  • همچنین پر بودن فیلتر آن نیز می تواند منجر به این ایراد شود.
  • از دیگر عوامل موثر در داغ کردن موتور جاروبرقی زانوسی خراب شدن فن است.

به منظور تعمیر یا تعویض هر کدام از این قطعات بهتر است از تکنسین های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی کمک بگیرید.

چرا مکش جاروبرقی زانوسی با مشکل مواجه شده است؟

یکی از مشکلات جاروبرقی نداشتن قدرت مکش خوب آن است. در صورت کم شدن مکش دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی زانوسی دقت نمایید:

  • اگر قدرت مکش جاروبرقی کم شده باشد احتمال این که لوله و خرطومی آن مسدود شده باشد زیاد است.
  • همچنین کثیف بودن فیلتر و پر بودن کیسه آن نیز می تواند از دیگر دلایل این امر باشد.
  • حتما برای تخلیه کردن کیسه جاروبرقی اقدام کنید.
  • برای بررسی مکش جاروبرقیخ ود، حتما آن را نسبت به روز اولیه اش مقایسه کنید.

علت کم بودن قدرت موتور جاروبرقی زانوسی چیست؟

در صورت کم شدن قدرت موتور دستگاه، به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی زانوسی دقت نمایید:

  • ممکن است کلکتور دستگاه کثیف شده باشد. آن را با استفاده از تینر‌های فرار قوی و یا بنزین، تمیز کنید.
  • حتما پاکت جاروبرقی را تخلیه کنید. چرا که پر بودن کیسه می تواند از قدرت موتور کم کند.
  • توجه داشته باشید که باید پیش از هر کاری قدرت موتور دستگاه خود را مورد بررسی قرار دهید.

خرابی یاتاقان ها از دیگر دلایل کم شدن قدرت موتور دستگاه است که توسط تعمیرکار جاروبرقی زانوسی در محل به خوبی تعمیر می شود.

علت خراب شدن چرخ های جاروبرقی زانوسی چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی خراب شدن چرخ های آن است. در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی زانوسی استفاده نمایید:

  • چرخ های جارو برقی از جنس پلاستیک است.
  • در صورت کشیده شدن چرخ های پلاستیکی جاروبرقی زانوسی روی سطوح ناصاف مانند سرامیک خطر شکستگی در آنها وجود خواهد داشت.

در این مواقع می توانید از نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در خانه توسط هوم خانه برای تعویض این قطعه کمک بگیرید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی زانوسی چیست؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی زانوسی استفاده نمایید:

  • ممکن است سیم پاره شده باشد. یا سیم جمع کن از یک قطعه شکسته باشد.
  • در صورت حاد نبودن شکستگی می توان با تعویض یک قطعه کوچک سیم جمع کن را تعمیر کرد.
  • در غیر این صورت باید کل سیم جمع کن را تعویض کنید.
  • برای تعمیر و تعویض سیم جمع کن می توانید از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در هوم خانه استفاده نمایید.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در محل خود با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در هوم خانه

خدمات Homekhane نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی به شرح زیر است؛ با مطالعه ی کامل این مقاله اگر مشکل ایجاد شده در جاروبرقی شما جدی نباشد می توانید آن را برطرف کنید. اما اگر مشکل حاد بوده و امکان تعمیر آن نیست بهترین راه حل، تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در تهران می باشد.
با استفاده از خدمات این مرکز نظیر ضمانت یک ساله ی خدمات، انجام تعمیرات به صورت تخصصی و همچنین تعویض قطعات معیوب با استفاده از قطعات اورجینال می توانید جاروبرقی خود را با همان کیفیت اولیه تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید. با استفاده از سرویس های ارائه شده در این نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در کمترین زمان و به صورت مطمئن انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زانوسی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست