تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات زانوسی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات زانوسی در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی زانوسی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

شرکت زانوسی یکی از شرکت های معتبر در کشور ایتالیا می باشد که لوازم خانگی و آشپزخانه ای با کیفیت بالایی را طراحی و تولید می کند. محصولاتی که توسط این شرکت ساخته می شوند با استفاده از فناوری های روز دنیا به بازار ارائه می شوند. محصولات زانوسی ایتالیایی در ایران نیز طرفدار زیادی دارد و معمولا لوازم خانگی خود را با برند زانوسی تهیه می کنند. چنانچه شما جزء افرادی هستید که در منزل یا محیط کار از محصولات این نوع برند استفاده می کنید و اگر یکی از دستگاه های شما مشکل پیدا کرد باید بدانید تعمیر لوازم خانگی زانوسی به دلیل ساختاری که در آن بکار رفته بایستی توسط متخصصین واجد شرایط تعمیر گردد. پیشنهاد ما به شما این است که از نمایندگی تعمیرات زانوسی در هوم خانه برای تعمیر سریع و به موقع استفاده نمایید.

 نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات زانوسی

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی زانوسی آماده عرضه تعمیرات محصولات زانوسی توسط کادر مجرب و دوره دیده به شما مشتریان عزیز می باشد. محصولات شما به محض اینکه دچار نقصی شد با یک تماس تلفنی مشکل خود را حل کنید و نیازی نیست برای تعمیر آن خود محصول را جابجا نمایید. این ویژگی سبب شده تا محدودیت مکانی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید می توانید به آسانی از نمایندگی تعمیرات زانوسی بهره مند شوید. موقع تماس تلفنی نمایندگی زانوسی در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاضر شده دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند. همچنین می توانید با مراجعه حضوری در هوم خانه دستگاه خود را تعمیر کرده و صحیح و سالم تحویل بگیرید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی زانوسی در محل

نرخ تعمیر در نمایندگی تعمیرات زانوسی منصفانه و با نرخ تعیین شده از سوی نهاد های نظارتی یکسان بوده و هیچ هزینه ی اضافی دیگری از مشتری دریافت نمی گردد. همچنین تعمیر کاران شرکت هوم خانه در حین تعمیر دستگاه، سعی می کنند تا تعمیر قطعه ی معیوب را انجام دهند و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز کنند. زیرا تعویض دستگاه مطمئنا هزینه های زیادی را در بر می گیرد و این امر در کاهش هزینه های تعمیر دستگاه زانوسی موثر است. یکی از مزیت های مهم هوم خانه نیز این می باشد که وقتی تماسی از طرف شما برای تعمیر محصول زانوسی گرفته می شود قبل از اقدام به تعمیر هزینه ی تعمیر را به شما اطلاع داده و با رضایت شما تعمیرات را انجام می دهند و بعد از اتمام تعمیرات هزینه را تحویل می گیرد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی زانوسی هوم خانه را انتخاب کنیم؟

در زمان خراب شدن و به وجود آمدن نقص فنی در لوازم خانگی منزلتان شما می توانید به تعمیرگاه لوازم خانگی مراجعه کرده و از خدمات تخصصی که تعمیرکاران و متخصصان آن شرکت به شما ارائه می دهند بهره مند شوید. به دلیل پیچیده بودن سیستم داخلی بعضی از لوازم خانگی رفع نقص فنی و یا عوض کردن قطعات توسط خود شما بسیار سخت و کار ناممکنی می باشد و ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای تعمیر به مراکز تخصصی هوم خانه مراجعه کنید. بد نیست بدانید که شرکت هوم خانه یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات زانوسی می باشد که در ادامه به چند مورد از ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره می کنیم:

  • پرسنل و تعمیرکاران متخصص:  اولین ویژگی که یک مجموعه ی تعمیرات فنی حرفه ای باید داشته باشد، پرسنل و کادری متخصص است که دارای تجربه ی کافی در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی باشند. کارکنان شرکت هوم خانه نیز در این زمینه دوره های تخصصی گذرانده اند و با دیدن محصول به زودی از نقص آن مطلع می شوند و به درست کردن آن در زمان کوتاه اقدام می کنند.
  • دادن مشاوره و راهنمایی به مشتری: هنگامی که به شرکت هوم خانه برای تعمیر لوازم خانگی مراجعه می کنید تعمیرکاران برای شما دلیل ایجاد نقص در دستگاهتان و راه های درست کردن آن را توضیح می دهند تا بتوانند هزینه های نهایی را به شما اعلام کنند.
  • عویض و یا تعمیر قطعات دستگاه: پس تشخیص نقص فنی ایجاد شده در دستگاه، تعمیرکاران حرفه ای هوم خانه برای تعویض و یا تعمیر قطعات لوازم خانگی اقدام می کنند اگر قطعه ای باید تعویض شود تعمیرکاران هوم خانه سعی می کنند که از قطعات استاندارد و اورجینال برای دستگاه شما استفاده کنند و اگر قابل تعمیر باشد آن را به بهترین نحو تعمیر کرده و سالم به شما تحویل می دهند.
  • پرداخت هزینه ی پایین: یکی از مهم ترین ویژگی هایی که از نظر مشتری بسیار اهمیت دارد پرداخت هزینه ی معقول پس از تعمیر دستگاه می باشد. تعمیرگاه هوم خانه هزینه های انجام تعمیرات را به گونه ای تنظیم می کند که پرداخت آن برای مشتری سخت نباشد و باعث رضایت مشتری شود در صورت امکان به چای عوض کردن قطعات، قطعات خراب را تعمیر می کنند تا هزینه ای کمتری برای مشتری داشته باشد.
  • ارائه خدمات بصورت 24 ساعته: شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با این مرکز تماس گرفته و از خدمات آن بهرمند گردید. همچنین شما می توانید با برقراری تماس تلفنی با این مرکز از خدمات مشاوره ی تلفنی آن هم بهرمند شوید.

محصولات نمایندگی تعمیرات زانوسی

یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات زانوسی در تهران هوم خانه می باشد. شرکت زانوسی طیف وسیعی از لوازم را در بخش های مربوط به لوازم خانگی طراحی و تولید می کند. لیست محصولات این برند شامل لوازمی چون فر آشپزی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، یخچال، یخچال فریزر، یخچال سای بای ساید، هود آشپزخانه، خشک کن، ماشین ظرفشویی، جارو برقی،کولر گازی، ماکروفر، قهوه ساز، غذاساز و اتو می باشد. این لوازم با برند زانوسی در ایتالیا و چند کشور دیگر تولید می شوند و به ایران نیز صادر می شوند و به دلیل کیفیت بالای این محصولات طرفدار زیادی نیز در ایران دارند. شرکت زانوسی به عنوان یکی از اصلی ترین فروشندگان محصولات زانوسی در کشور دسترسی کاملی به جدیدترین محصولات شرکت زانوسی را داشته و به راحتی می توانید کلیه کالاهای زانوسی مورد نظر خود را با گارانتی اصلی شرکت زانوسی خریداری نمائید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات زانوسی

تعمیرگاه لوازم خانگی زانوسی تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران می باشد. دارای تمامی مجوزهای لازم و تعمیرکاران کار بلد و دوره دیده می باشد. تعمیرات لوازم خانگی شامل تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولرگازی، مایکروفر، تعمیر جاروبرقی زانوسی , تعمیر مایکروفر زانوسی و تعمیر یخچال زانوسی در تعمیرگاه هوم خانه قابلیت های تعمیر با استفاده از قطعات و لوازم یدکی اورجینال و دارای گارانتی و همچنین ارائه خدمات تعمیرات در محل در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت در ۷ روز هفته را دارند. هوم خانه با برخورداری از تکنسین های مجرب و متعهد در طی سال ها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم. تعمیرات لوازم خانگی زانوسی تخصص می خواهد و بایستی توسط تعمیرکار دوره و آموزش دیده برند زانوسی انجام گردد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات زانوسی

هوم خانه به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات زانوسی می تواند به صورت تخصصی در منزل شما بدون نیاز به جابجایی دستگاه و با استفاده از قطعات اصلی، خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برند زانوسی را  با ارزان ترین قیمت انجام دهد. بعد از تعمیر دستگاه در این مرکز تعمیرکار به هنگام تحویل آن به صاحب کالا ضمانت نامه ای نیز از طرف این مرکز به وی ارائه می شود تا خدمات و کارکرد دستگاه را ضمانت کند. در صورت بروز دوباره ی مشکل در همان قسمت از دستگاه قبل از پایان مهلت تعیین شده کاربر می تواند به این مرکز مراجعه کرده و تمامی خدمات را به صورت رایگان دریافت نماید.

نمایندگی تعمیرات زانوسی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات زانوسی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات زانوسی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات زانوسی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات زانوسی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست