راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

معرفی دکمه های ماکروفر

معرفی دکمه های ماکروفر به شما کمک خواهد کرد تا به درستی در زمان روشن بودن دستگاه، برنامه ای را که مد نظر دارید، انتخاب کنید. همچنین شما به کمک اطلاع پیدا کردن از کارایی هریک از این دکمه ها می توانید به راحتی اقدام به استفاده از آنها برای پخت غذاهای مختلف در منزل خود نمایید. هوم خانه در این مطلب به صورت تخصصی به شرح و معرفی دکمه های ماکروفر و کارایی هرکدام برای شما خواهد پرداخت. پس با هوم خانه در ادامه این مقاله همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه تجربه و یا نظر به خصوصی در مورد دکمه های ماکروفر دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای این مقاله به گفتمان با متخصصین مرکز تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه بپردازید.

معرفی دکمه های روی ماکروفر

معرفی دکمه های ماکروفر در واقع آشنایی بیشتر با این وسیله می باشد. با استفاده از دکمه هایی که بر روی پنل دستگاهتان تعبیه شده است، برنامه های پخت مختلفی را اجرا نمایید. در ادامه به بررسی هریک از دکمه ها خواهیم پرداخت و بیان خواهیم کرد که هریک از این دکمه ها دارای چه کاربرد و کارایی در ماکروفر شما می باشد.. همچنین به صورت مفصل کارایی هر کدام را برای شما شرح خواهیم داد. پس در ادامه این بخش با هوم خانه همراه باشید.

شناخت دکمه های ماکروفر ال جی

برخی از دکمه ها صرفا برای دستگاه ماکروفر برند ال جی تعبیه شده اند. از این رو معرفی دکمه های روی ماکروفر ال جی به شما کمک خواهد کرد تا در زمان پخت غذا در ماکروفر، برنامه پخت مناسبی را انتخاب کنید:

  • Cook mode: این دکمه بر روی ماکروفر ال جی تعبیه شده است. حالت پخت غذا را با این دکمه تعیین می کنند. شما می توانید برای پخت انواع غذاها با زمان مشخص شده توسط خودتان، از حالت timed cooking استفاده نمایید. gril cooking و gril combi دو حالت دیگر می باشد که می توانید برای پخت غذا در ماکروفر ال جی از آن ها استفاده کنید.
  • Invert defrost: در ماکروفر های برند ال جی، این دکمه وجود دارد. این دکمه می تواند برای یخ زدایی غذا های منجمد به شما کمک کند. همچنین می تواند روند پخت غذا را سرعت ببخشد.

بررسی دکمه های ماکروفر تمامی برندها

برخی از دکمه ها بر روی تمامی برندهای ماکروفر تعبیه شده اند. تفاوتی ندارد که دستگاه شما محصول کدام شرکت و کارخانه است، بلکه با دنبال کردن این بخش از معرفی دکمه های ماکروفر، می توانید مانند یک کاربر حرفه ای از ماکروفر خود استفاده کنید. کارایی هریک از دکمه های ماکروفر تمامی برندها به شرح زیر می باشد:

  • Start/quickstart: با فشردن این دکمه می توانید برنامه های پخت غذا که از پیش تنظیم شده اند را اجرا کنید.
  • Stop/cancel: در جهت متوقف کردن برنامه پخت غذای فعال، باید از این دکمه استفاده کنید.
  • Auto-reheat:می توانید با فشردن این دکمه وزن غذا را مشخص نمایید.
  • Auto defrost: یکی از کاربرد های دستگاه ماکروفر، گرم نمودن غذاهای یخ زده می باشد.
  • Defrosting: این دکمه به معنی یخ زدایی مواد غذایی با ماکروفر می باشد.
  • Steam cook: از این دکمه می توانید برای بخار پز شدن مواد غذایی استفاده کنید.
  • Functiom dial: این دکمه در جهت مشخص نمودن نوع عملکرد پخت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • Control dial: جهت کنترل زمان پخت، میزان حرارت و وزن و طبقه بندی نوع پخت، می توان از آن استفاده نمود.
  • Micro: این دکمه به معنی قرار دادن دستگاه ماکروفر بر روی حالت گرم کردن غذا می باشد.
  • Gril: از این دکمه برای گریل کردن مواد غذایی استفاده می کنند.
  • Combi: ماکروفرهایی که دارای این دکمه هستند، با انتقال حرارت به پخت غذا کمک می کنند.
  • Convention: برای پخت غذاهای خمیری، پخت کیک در مایکروفر و خشک نمودن انواع میوه ها از این دکمه استفاده می شود.

بررسی معرفی دکمه های ماکروفر از نظر تعمیرکاران هوم خانه

معرفی دکمه های ماکروفر، به طور کلی شامل شناخت و تشریح وظابف و کارایی هر یک از دکمه های تعبیه شده بر روی پنل دستگاه ماکروفر می باشد. شما با اطلاع پیدا کردن از این دکمه ها و معنای هریک از آنها می توانید به راحتی از دستگاه ماکروفر خود جهت پخت غذا و یا گرم کردن آن استفاده نمایید. در صورتی که می خواهید از دستگاه خود به صورت حرفه ای استفاده کنید و با تمامی قابلیت های آن آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم که پس از مطالعه این مطلب، حتما از دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر خود کمک بگیرید. با این کار جزییات بیشتری برای شما مشخص شود. همچنین در صورتی که به هنگام استفاده از دستگاه خود با مشکلاتی مواجه شده اید، بهتر است از تعمیرکار متخصص هوم خانه برای رفع مشکل دستگاه خود کمک بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست