تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی Zanussi در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، طراحی زیبا، ظرفیت های مختلف و دکمه های دیجیتالی تنظیم درجه یخچال، از جمله ویژگی های یخچال زانوسی هستند. قفسه های داخلی قابل تنظیم این محصول به شما کمک می کنند ظروفی که ارتفاع بیشتری دارند را به راحتی در یخچال جاسازی کنید. با مشاهده هر گونه ایراد و خرابی در یخچال با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی تماس گرفته و از خدمات این مجموعه بهره ببرید. این نمایندگی خدماتی همچون نصب، تعمیر و سرویس یخچال را ارائه می دهد.

هوم خانه خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال زانوسی در محل را با 75 درصد صرفه جویی هزینه برای مشتریان در محل انجام می دهد.

مشتریان عزیز این نکته را مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی زانوسی نیست بلکه در قالب تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در تهران مشغول به فعالیت است. این برند نمایندگی رسمی در ایران ندارد،؛ چنانچه دفتر اصلی آن در ایران دایر شد، شما عزیزان را در جریان قرار می دهیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران

تعمیر لوازم برقی به خصوص تعمیر یخچال کار آسانی نیست و حتما تعمیر آن باید به دست افراد کاربلد انجام پذیرد. استفاده از قطعات فابریک ازجمله خدماتیست که هر نمایندگی تعمیرات یخچال نمی‌تواند آن را به مشتریان ارائه دهد؛ از این رو  ارتباط با نمایندگی‌های معتبر بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که از یخچال زانوسی استفاده می‌کنید و یخچال شما با نقص فنی رو به رو شده است؛ برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران می‌توانید از طریق موارد زیر اقدام نمایید:

  • برای ارتباط راحت از شماره 02158941 استفاده کنید.
  • اگر مایل به تماس تلفنی با نمایندگی هستید؛ می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیر یخچال زانوسی تماس بگیرید.
  • ارتباط با تعمیرکار نمایندگی یخچال زانوسی از طریق ثبت‌نام در سایت نیز امکان‌پذیر است.
  • در صورتی که مشخصات شما وارد و پیام کد اشتراک و نام تکنسین برای شما ارسال شد. تعمیرکار خود را طی 1 ساعت به منزل شما رسانده و مشکل را برطرف می‌کند.
  • برگه فاکتور به همراه کارت گارانتی که 3 الی 12 ماه اعتبار دارد، به شما تحویل داده می‌شود.
  • پس از اتمام کار از شما درباره میزان رضایتمندی از خدمات دریافتی سوالاتی پرسیده شده و برگه نظرسنجی شما برای کمک به تعمیرکار یخچال زانوسی پر می‌شود.

تعمیر یخچال زانوسی در تهران

نحوه تعمیر یخچال زانوسی در تهران در ادامه شرح داده شده است؛ شعبات مختلف نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در سرتاسر شهر تهران، این امکان را به وجود آورده است که متخصصان مجرب در زمان کوتاهی به محل و منزل شما اعزام شوند.

به دلیل نزدیکی شعبات به محل کار یا زندگی شما، امکان ارائه خدمات در همان روز وجود دارد. به دلیل پیچیدگی های ساختاری در یخچال، بسیاری از تعمیرات یخچال تخصصی بوده و تنها توسط افراد متخصص باید انجام شود که از دانش و تجربه بالایی برخوردار هستند. نمایندگی تعمیرات زانوسی برای رفاه حال مشتریان خود، هزینه تعمیرات یخچال را شفاف سازی کرده است. هزینه پرداختی شما رابطه مستقیمی با کیفیت قطعات استفاده شده دارد.

تعمیرکار باید تمام اقداماتی که برای یخچال انجام داده است را در فاکتور قید کرده و شما با توجه به خدمات ارائه شده، مبلغ را پرداخت کنید.

هوم خانه با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را در بین مشتریان در امر تعمیر یخچال زانوسی کسب کند.

خدمات پس از فروش  یخچال زانوسی به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال زانوسی توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال زانوسی در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی Zanussi در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در محل و منزل در این بخش شرح داده شده است؛ قطعاً بردن یخچال به تعمیرگاه کار عاقلانه ای نمی باشد؛ چرا که یخچال حجم بزرگی دارد و برای جابجایی آن باید از چند نیروی کار، کمک بگیرید.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل پیش آمده و لوکیشن شما، درخواست تعمیر در محل را ثبت کرده و نزدیک ترین و بهترین تعمیرکاری که دارای شرایط لازم است را به محل شما اعزام می کند. تعمیرکار نمایندگی زانوسی قبل از حضور در محل و منزل، با شما هماهنگی های لازم را انجام داده و در روز و ساعتی که شما در نظر گرفته باشید به محل مراجعه می کند.
با اعزام تعمیرکار به محل و سرعت عمل بالای او، یخچال در زمان کوتاهی تعمیر شده و شما می توانید از آن استفاده کنید. مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز ومرکزی برای تعمیرات یخچال زانوسی است و در سراسر تهران اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب شعب دارد. اما نمایندگی رسمی نبوده ولی در عین حال تمامی خدمات تعمیرات را ضمانت می کند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال زانوسی، با اعزام تعمیرکار سبب کاهش هزینه های تعمیرات شده است.

هزینه تعمیر یخچال زانوسی در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر یخچال زانوسی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ اگر ایراد در قطعه آسیب دیده سطحی و جزئی باشد، تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی می ‌تواند با توجه به تجربه و دانشی که در طی سال ‌ها فعالیت کسب کرده است ایراد آن را برطرف کند. بدین ترتیب هزینه شما کاهش می یابد.

گاهی ممکن است تعمیرکار، قطعه آسیب دیده را به دلیل اتمام تاریخ مصرف آن، تعویض کند؛ چرا که اگر قطعه را تعمیر کند در فاصله کوتاهی مجدداً خراب خواهد شد. پس به تعمیرکار اعتماد کرده و اجازه دهید قطعه را تعویض کند.
در برخی از موارد، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه هزینه بیشتری دارد. بهتر است قطعه مورد نظر را تعویض کرده تا راندمان یخچال نیز افزایش پیدا کند. برخی از ایرادات در یخچال مانند سوختن قطعات، به هیچ عنوان قابل تعمیر نمی باشد و تعمیرکار باید قطعه مورد نظر را با استفاده از قطعات اورجینال تعویض کند.

تمامی خدمات تعمیرات یخچال زانوسی در تعمیرگاه هوم خانه از کارت گارانتی 3 الی 12 ماهه برخوردار است.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال زانوسی

جدول تعرفه خدمات تعمیر یخچال زانوسی در جدول زیر درج شده است:

خدمات تعمیرات یخچال زانوسی هزینه تعمیر یخچال زانوسی
هزینه شارژ گاز یخچال زانوسی 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال زانوسی 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال زانوسی 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال زانوسی 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال زانوسی 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال زانوسی 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال زانوسی 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال زانوسی 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال زانوسی 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال زانوسی بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال زانوسی 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال زانوسی 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال زانوسی 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال زانوسی 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال زانوسی 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال زانوسی 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال زانوسی 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال زانوسی 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال زانوسی 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال زانوسی 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال زانوسی 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال زانوسی

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال زانوسی به شرح زیر می باشد؛ عیب یابی، اولین و مهم ترین قدمی است که تعمیرکار باید انجام دهد. شناخت و آشنایی کامل با ساختار یخچال، تا حدود زیادی می تواند به عیب یابی سریع کمک کند.

توصیه می کنیم از سپردن یخچال به افراد متفرقه و تعمیرگاه های غیرمجاز خودداری کنید؛ چرا که نه تنها وسیله شما تعمیر نمی شود بلکه ممکن است هزینه های گزافی را متحمل شوید. تمام هزینه های دریافتی از شما، تحت نظارت نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی و اعلام شده توسط اتحادیه می باشد.

شما می توانید قبل از انجام کار تعمیرکار، از حدود قیمت ها مطلع شده و بعد از پایان کار با دریافت یک فاکتور رسمی، از جزییات خدمات ارائه شده اطلاع پیدا کنید و هزینه را پرداخت نمایید. دقت داشته باشید نمایندگی که از آن درخواست خدمات کرده ‌اید کدام خدمات خود را ضمانت می کند و مدت زمان ضمانت نامه چند روز است.

اگر موفق به عیب یابی یخچال زانونسی در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز این محصول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال زانوسی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

یخچال زیمنس گذشته از کیفیت ساخت و عملکرد بی نظیری که دارد ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلف، دچار خرابی شود. در این حالت می توانید سطح خرابی را بررسی کرده و در صورت داشتن تجربه فنی، آن را تعمیر کنید. چنانچه سطح خرابی دستگاه گسترده باشد، توصیه می کنیم با نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در تهران تماس بگیرید. از جمله مشکلات و ایرادات متداول یخچال زانوسی که در استفاده از یخچال ممکن است با آنها مواجه شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از جمله ایرادات و مشکلات متداول یخچال زانوسی را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به چه دلیل درب یخچال زانوسی بسته نمی شود؟ برای تعمیر این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب یخچال زانوسی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • ابتدا با یک تراز، شیب یخچال را تنظیم کنید. تراز را بر روی درب یخچال قرار داده و درب را باز کنید، تا جایی که تراز به درستی سطح صاف را نشان دهد.
  • امکان دارد به دلیل گذشت زمان، نوار درزگیر روی درب یخچال فرسوده شده و یا به دلیل کثیف بودن، خاصیت چسبندگی خود را از دست داده است.
  • ممکن است به دلیل قرار دادن وسایل زیاد در طبقه های درب یخچال، درب سنگین شده، افتادگی پیدا کرده و منجر به شکستگی یا خوردگی واشر درب یخچال شده است که تعمیرکار حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی باید آن را تعویض کند.

علت اتومات نکردن یخچال زانوسی چیست؟ شیوه تعمیر چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال زانوسی باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار برد:

  • در یخچال، هیتر دیفراست وظیفه آب کردن برفک های روی لوله اواپراتور را دارد.
  • با خراب شدن این قطعه و وجود برفک روی لوله ها، یخچال اتومات نمی کند.
  • چنانچه کمپرسور یخچال توانایی تولید سرمای لازم را نداشته باشد، اتومات کننده جریان برق را از سنسور دریافت نمی کند.
  • به این ترتیب برق کمپرسور را قطع نکرده و یخچال به مدت طولانی کار می کند.

اگر دستگاه شما اتومات نمیکند، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در محل بهره مند شوید.

به چه دلیل یخچال زانوسی خاموش نمی شود؟ برای عیب یابی چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خاموش نشدن آن است. در صورت خاموش نشدن یخچال زانوسی موارد زیر را برای تعمیر وعیب یابی به کار گیرید:

  • دمای محیط یا تابش مستقیم نور خورشید به یخچال، باعث می شود یخچال برای خنک کردن به طور مداوم کار کرده و خاموش نشود.
  • اگر لاستیک درب یخچال بر اثر فرسودگی و پارگی، کارایی خود را از دست داده باشد هوای سرد از داخل یخچال به بیرون انتقال پیدا کرده و یخچال باید برای سرد نگه داشتن کابین خود، به طور مداوم کار کند.

اگر دستگاه شما خاموش نمیشود، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال زانوسی در منزل بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل یکسره کار کردن یخچال زانوسی پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، یکسره کار کردن آن است. در صورتی که یخچال زانوسی دائما روشن است باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر گرفت:

  • در صورتی که درب یخچال باز مانده باشد و یا اگر درزهای درب یخچال به خوبی آب بندی نشده باشند، در این حالت موتور یخچال دائما روشن است.
  • همچنین در صورتی که یخچال در حالت سرد تنظیم شده باشد و یا چیزی مانع ورود هوای سرد باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • همچنین اگر یخچال در محیط گرم قرار داشته باشد نیز موتور دائما روشن است.

اگر دستگاه شما اتومات نمیکند، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در خانه بهره مند شوید.

نحوه تعمیر مشکل سرمای زیاد یخچال زانوسی به چه صورت است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد ان است. در صورتی که یخچال زانوسی سرد است باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر گرفت:

  • دمای یخچال باید بین دمای 2 تا 5 درجه باشد.
  • همچنین دمای فریزر باید بین -15 الی -18 باشد.
  • در صورتی که دمای یخچال از این رنج تخطی کرد ممکن است هوای درون کابین یا خیلی سرد یا خیلی گرم باشد.
  • همچینن در صورتی که سنسور دمای یخچال نیز ایراد داشته باشد این امر رخ می دهد.
  • دمپر و ترموستات را نیز باید بررسی کنید.

اگر سرمای دستگاه شما زیاد است، کافی است برای حل این مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال زانوسی در تهران بهره مند شوید.

یخچال زانوسی صدای غیر عادی دارد، جهت تعمیر این مشکل در چنین مواقعی چه باید کرد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت سر و صدای یخچال زانوسی باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که قطعاتی مانند کویل کندانسور، یا لوله های کمپرسور شل باشد سروصدای زیادی به گوش می رسد.
  • همچنین اگر پیچ و مهره های قطعات شل شده باشند و یخچال تراز نباشد این امر رخ می دهد.

اگر دستگاه شما صدای زیادی دارد و با راهنمایی های هوم خانه مشکل برطرف نشد، کافی است برای حل این مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در منزل بهره مند شوید.

برای تعمیر مشکل بسته نشدن درب یخچال زانوسی چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب یخچال زانوسی موارد زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • در صورتی که درب یخچال به درستی بسته نشود، باید به دنبال مشکل در واشر یا لاستیک یا مفاصل درب باشید.
  • همچنین تراز نبودن نیز دلیل دیگر این مشکل است.

چگونه برای تعمیر مشکل برفک زدن اواپراتور یخچال زانوسی اقدام کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن اواپراتور آن است.در صورتی که یخچال زانوسی قادر به برفک زدایی نیست موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • ایراد در تایمر را گرم کن و یا قطع کن دیفراست سبب این مشکل می شود که باید تعویض شوند.
  • اگر دستگاه شما مشکل برفک زدن در قسمت اواپراتور را دارد، کافی است برای عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال زانوسی در محل بهره مند شوید.

داخل یخچال زانوسی سرد نیست، برای تعمیر این مشکل چه کار کنیم؟

در صورت گرم شدن درون یخچال زانوسی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار برد:

  • اگر هوای سرد به بیرون انتقال پیدا کند و هوای گرم وارد کابین شود، این اتفاق رخ می دهد.
  • همچینن در صورتی که دریچه های هوای قسمت انتهای کابین نیز مسدود شده باشد، مانع از گردش هوا می شود.
  • کثیف بودن کندانسور نیز دلیل دیگر است. همچنین نباید غذاهای گرم را درون یخچال قرار داد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زانونسی در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

تعمیرگاه مجاز هوم خانه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال زانونسی به مصرف کنندگان خود ارائه دهد و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال زانونسی، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی به او ارائه می هد.
  • صرفه جویی در هزینه ها و زمان.
  • استفاده از قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال زانونسی
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال زانونسی
  • قیمت مناسب خدمات تعمیرات تا سقف 75 درصد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال زانونسی، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست