تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر مخلوط کن

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع مخلوط کن در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر مخلوط کن را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

مخلوط کن یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است که خانم ها از آن برای مخلوط کردن مایعات، نرم کردن مواد غذایی، تهیه انواع نوشیدنی، سوپ و پوره برای کودکان استفاده می کنند. در واقع یکی از کارآمدترین ابزارهای موجود در آشپزخانه‌‌های مدرن امروزی مخلوط‌کن‌ها هستند. این دستگاه با آماده کردن انواع آب میوه و آسیاب کردن هر آنچه شما نیاز به آسیاب کردنش دارید در انجام امور روزانه کمکتان می‌کند. این دستگاه به قابلیت‌هایی تجهیز شده‌اند که در آشپزی بسیار موثر بوده و می‌تواند آشپز را به خوبی یاری دهد. اما این محصولات امروزه به قابلیت های بیشتری تجهیز شده اند که ساختار آنها را پیچیده تر کرده است. به همین دلیل اگر این محصولات دچار خرابی شوند و ایراد آنها اساسی باشد باید به منظور تعمیر مخلوط کن به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و از آنها برای تعمیر کمک گرفت.

ویژگی های نمایندگی تعمیر مخلوط کن

اگر هنگام روشن کردن مخلوط کن خود در منزل متوجه شدید که دستگاه کار نمی کند و یا کارکرد آن دچار ایراد شده است، توصیه ی ما به شما این است که برای تعمیر مخلوط کن آن را به دست تعمیرکاران مجرب و ماهر که در نمایندگی های مجاز در تهران حضور دارند بسپارید. استفاده از خدمات این مراکز در مقایسه با تعمیرگاه های عمومی، مزیت هایی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

استفاده از تعمیرکار مخلوط کن با تجربه

این مرکز به منظور تعمیر دستگاه های معیوب به بهترین شکل ممکن، تکنسین های خود را از بین افرادی دانش آموخته برگزیده و برای آنها دوره‌ های فشرده ای تدارک دیده تا با گذراندن این دوره ها هم با قطعات موجود در انواع دستگاه ها آشنا شده و همچنین از مدرن ترین روش های تعمیر آنها مطلع گردند. این امر در ارائه خدمات در سطح عالی و همچنین تعمیر دستگاه ها تاثیر مثبتی می گذارد؛ زیرا با دانشی که دارند ابتدا محل دقیق خرابی را تعیین کرده و سپس آن را با استفاده از روش های جدید تعمیر می کنند.

حضور سریع تعمیرکار در محل و تعمیر مخلوط کن

اگر برای تعمیر دستگاه های معیوب خود نمایندگی های تعمیرات را انتخاب کنید و با آنها تماس بگیرید، تکنسین های ما ظرف مدت کمتر از یک ساعت در منزل و یا مکان مورد نظر حاظر می شوند و دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و آن را برای تعمیر به محل نمایندگی انتقال می دهند. این امر باعث می شود تا دیگر شما دغدغه ی چگونگی انتقال دستگاه به نمایندگی را نیز نداشته باشید. طی روند تعمیر دستگاه، سعی آنها بر تعمیر قطعه ی معیوب می باشد و تا حد ممکن از تعویض آن اجتناب می نمایند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، تعمیر مخلوط کن پایان پذیرد و دستگاه تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند که این امر در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر نیز موثر است.

نصب قطعات اورجینال توسط تعمیرکار مخلوط کن

با انتقال دستگاه به مرکز نمایندگی تعمیرات مخلوط کن و بررسی آن اگر تعمیر قطعه ی معیوب در تعمیرات مخلوط کن امکان پذیر نباشد، مجبور به تعویض قطعه می شوند. اما آنچه اهمیت دارد در این مراکز به هنگام تعویض قطعه، از قطعات اصل و فابریک استفاده می شود. استفاده از قطعات اورجینال سبب می شود تا کارکرد دستگاه به صورت اولیه بازگردد و گذشته از آن باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه نیز می شود.

هزینه تعمیر مخلوط کن

افرادی که به منظور تعمیر لوازم معیوب خود به نمایندگی تعمیرات مجاز آن مراجعه می کنند نباید از بابت هزینه ی تعمیر آنها نگرانی داشته باشند؛ زیرا در هر کدام از نمایندگی های هوم خانه در تهران قیمت های تعمیر، با قیمت تعیین شده از طرف اتحادیه یکسان است و به هیچ عنوان هزینه ای بیشتر از آن از مشتریان دریافت نمی گردد. قبل از انجام تعمیر، تعمیرکاران نمایندگی، قیمت ها را به متقاضیان شفاف سازی می نمایند و در صورتی که مشتری راضی باشد اقدام به تعمیر وسیله ی برقی می کنند. در پایان کار و به هنگام تحویل وسیله ی تعمیر شده به صاحب کالا، فاکتوری از طرف نمایندگی ارائه می شود که در آن تمامی هزینه ها به صورت کاملاً شفاف نوشته شده است و مشتری می تواند از ریز هزینه ها آگاهی پیدا کند.

حضور 24 ساعته تعمیرکار جهت تعمیر مخلوط کن

تکنسین های شاغل در این نمایندگی در هر ساعتی از شبانه روز آماده ی ارائه ی خدمات به مراجعین محترم در تهران هستند. این مرکز بعد از مراجعه ی کاربر به صورت تلفنی و یا حضوری در کمترین زمان ممکن و در هر ساعتی از شبانه روز، تکنسین های خود را به محل مورد نظر اعزام می نماید تا بعد از بررسی فنی دستگاه و تشخیص خرابی آن، اقدام به انتقال دستگاه به مرکز نموده و مشکل پیش آمده را برطرف کنند.

تعمیرات مخلوط کن در تهران با ضمانت نامه رسمی

پس از اتمام کار تعمیر مخلوط کن و به هنگام تحویل آن به مشتری ضمانت نامه ای از طرف این مرکز به مراجعه کننده داده می شود تا خدمات و کارکرد دستگاه را ضمانت کند. به عبارت دیگر این گارانتی به این منظور به کاربر داده می شود تا از نوع خدمات ارائه شده و بر طرف شدن مشکل دستگاه و کارکرد دقیق دستگاه خود خاطر جمع گردد. این ضمانت نامه از کارکرد دستگاه را گارانتی می کند و در صورت بروز دوباره ی مشکل در همان قسمت از دستگاه، قبل از پایان مهلت تعیین شده، کاربر می تواند به این مرکز مراجعه کرده و تمامی خدمات را به صورت رایگان دریافت کند. در این موارد حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز رایگان خواهد بود.

مشکلات رایج در تعمیر مخلوط کن

دستگاه های مخلوط کن به دلیل این که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، امکان دارد دچار خرابی شوند. در این حالت صاحب کالا دچار سردرگمی می شوند و نمی داند که چکار باید بکند. ما در بخش از مقاله قصد داریم درباره ی انواع خرابی هایی که ممکن است مخلوط کن داشته باشد و همچنین راه کارهایی برای برطرف کردن آنها ارائه خواهیم داد.

چرا دستگاه مخلوط کن روشن نمی شود؟ نظر تعمیرکار این دستگاه در این باره؟

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای اکثر لوازم برقی رخ می دهد، روشن نشدن آنها می باشد. این مشکل معمولاً کاربر را ناراحت و گیج می کند، در حالی که شاید بتوان به راحتی آن را شخصاً بررسی کرده و تعمیر نمود. در این موارد ابتدا پریز را بررسی کنید تا از برق رسانی آن مطمئن شوید. سپس دو شاخه و کابل برق دستگاه را کنترل کنید. اگر مشکل از آنها باشد باید هر دو را تعویض کنید و گر نه بهتر است کلید روشن و خاموش دستگاه را نیز بررسی کنید. برای این کار بدنه را از دستگاه جدا کنید و رسانایی کلید و سیم هایی که به آن متصل شده اند را بررسی نمایید. اگر با این کارها مشکل حل نشد بهتر از تکنسین های حاضر در نمایندگی های تعمیرات کمک بگیرید.

چرا مخلوط کن در حین کار خاموش می شود؟

اگر در هنگام استفاده از مخلوط کن و بعد از گذشت مدتی، دستگاه خود به خود خاموش شود، احتمالاً اورلود آن دچار مشکل شده است. به دلیل این که مدار به کار رفته در این محصول از نوع سری است اگر اولود ایراد پیدا کند، موتور دستگاه را خاموش می کند. در این حالت برای تعمیر مخلوط کن باید اولود آن را تعویض نمود. البته قبل از بررسی اورلود بهتر است قطعات جانبی دستگاه را بررسی کنید تا از قرارگیری آنها در جای خود مطمئن شوید.

علت کاهش قدرت و سرعت عملکرد در مخلوط کن چیست؟ شیوه یتعمیر این دستگاه در این مواقع؟

در مواردی که مخلوط کن کند کار کند و یا نتواند مواد داخل پارچ را به درستی مخلوط کند، مشکل ممکن است در بخش الکتریکی یا مکانیکی دستگاه باشد. تیغه های موجود در مخلوط کن در اثر گذشت زمان و استفاده ی مکرر ممکن است کند شوند که این امر در افت راندمان و همچنین قدرت عملکرد دستگاه نقش خواهد داشت. ابتدا تیغه های دستگاه را کنترل کنید تا در صورت کند شدن، آنها را تعویض نمایید. اگر مشکل از تیغه ها نباشد، احتمالاً بوش تیغ و یا بوش موتور آن اسیب دیده باشد. به منظر تعمیر دستگاه، باید اقدام به تعویض بوش آن کرد.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز مخلوط کن در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مخلوط کن در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر مخلوط کن به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز مخلوط کن ، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر مخلوط کن استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص مخلوط کن
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر مخلوط کن، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید

تعمیر مخلوط کن در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر مخلوط کن در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر مخلوط کن در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر مخلوط کن در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر مخلوط کن در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.7/5 - (6 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
روح الله علوی مطلق 28 دی 1400

سلام من لاستیک واشری برای لرزش مخلوط کن هست میخواستم ببینم شما دارید

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. با شماره 02185941 تماس بگیرید. تکنسین های هوم خانه به شما کمک می کنند.

    پاسخ دادن
avatar
صیادی 15 شهریور 1401

سلام نمایندگی تو یزد هم دارید؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 19 شهریور 1401

    سلام. خیر دوست عزیز.

    پاسخ دادن
avatar
حیدری 10 آبان 1401

سلام.من یه پارچ واسه مخلوط کن میخوام.چیکارکنم هرجا میرم گیرم نمیاد؟؟؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 17 آبان 1401

    سلام. برای اطلاع از موجودی پارچ مخلوط کن با کارشناسان سایت آی پی یدک تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
نرگس 23 اردیبهشت 1402

آسیاب مخلوط کن رو که وصل می‌کنم دستگاه روشنه ولی تیغه های نمیچرخه مشکل چیه؟ مواد داخلش هم اگه یکم زیاد باشه نه مخلوط میکنه مواد رو و نه آسیاب

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 23 اردیبهشت 1402

    درود، ممکن است مشکل از شل بودن تیغه مخلوط کن باشد که باید بررسی و محکم شود.

    پاسخ دادن