تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر اسپرسو ساز

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع اسپرسو ساز در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر اسپرسوساز را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از خوش طعم ترین، خوش عطر ترین، لذت بخش ترین و پر طرفدار ترین نوشیدنی های حال حاضر در دنیا، اسپرسو است که توسط دستگاهی به نام اسپرسو ساز تهیه می شود. خواب هم که باشید بیدارتان می کند و این نشان از انرژی بخش بودن این معجون خارق العاده است اما شاید روزی سر و کارتان به تعمیر اسپرسو ساز بکشد. از این جهت که چند ساعت کوتاه بدون دستگاه نیز می تواند، مشکل ساز شود.

در ادامه با برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز آشنا می شوید

ویژگی های نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز

از ویژگی های بارز و مشخص نمایندگی مجاز تعمیر اسپرسوساز می توان به نمونه های زیر پرداخت:

دسترسی آسان به نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز

البته امروزه نمایندگی تعمیر اسپرسو چنان با سرعت و دقت کارشان را انجام می دهند که شما خلاء دستگاه را حتی برای مدت زمان کوتاه نیز به هیچ وجه احساس نمی کنید. به دو روش تعمیر دستگاه شما انجام می شود:

  • با شماره گیری نمایندگی تعمیرات مربوطه می توانید، درخواست تعمیر را ثبت کنید و اجازه دهید که مسئول مربوطه به آدرس منزل یا محل کار شما مراجعه نماید.
  • روش دوم این است که شما خودتان دستگاه اسپرسو ساز را به نزدیکترین نمایندگی تعمیر برسانید.

در هر دو صورت، ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی، عملیات تعمیر اسپرسو ساز انجام می شود.

هزینه تعمیر اسپرسو ساز

از آنجا که بحث هزینه تعمیرات نیز یکی از مهم ترین مسائلی ست که هر یک از ما به دنبال حساب و کتاب آن هستیم، این نکته را در نظر داشته باشید که تعمیر اسپرسو ساز طبق جدول استاندارد بوده و در نتیجه جای هیچ گونه چونه ای باقی نمی ماند. متصدی اعزامی، نرخ را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه خدمات فنی و جانبی اعلام می کند پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.

حضور تعمیرکار در محل و تعمیر به جای تعویض قطعات اسپرسو ساز

شاید یکی از دغدغه های اصلی هر خانواده ای این موضوع باشد که قرار است تعمیرات اسپرسو ساز را به چه شخصی بسپارد. نمایندگی های تعمیر این دستگاه امتحان خود را پس داده اند، متخصصی که کار تعمیر را انجام می دهد، از دانش و اطلاعات کافی در زمینه تعمیر قطعات داخلی اسپرسو ساز برخوردار است، قطعات داخلی را به خوبی می شناسد و به بهترین شکل ممکن کار تعمیر را انجام می دهد.

مشاوره رایگان تعمیر اسپرسو ساز

یکی از امتیازات استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر اسپرسوساز دریافت مشاوره رایگان است. به این معنا که شما بدون اینکه منزل خود را ترک کنید تنها با یک شماره گیری، توضیح مختصری در خصوص مشکل بودجود آمده در دستگاهتان عنوان کنید، مسئولی که آن طرف خط تلفن است، بدون اینکه دستگاه شما را ببیند، اطلاعات کافی در اختیارتان قرار می دهد تا اقدامات اولیه تعمیر اسپرسو ساز توسط شخص خودتان انجام گیرد.

در هنگام تعمیر اسپرسو ساز آموزش هم می بینید

از نقاط قوت نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز، این است که حین تعمیر دستگاه، شما را با اجزای داخلی دستگاه، چیدمان و نحوه عملکرد آن آشنا می کنند. این آموزش را بر اساس احساس مسئولیت و تعهد نماینده به صورت رایگان دریافت می کنید در حالی که برای آشنایی با مسائل فنی لوازم خانگی، دوره های متعددی با هزینه های قابل توجهی برگزار می شود.

تعمیرات اسپرسو ساز با قطعات فابریک

نماینده اعزامی به منزل شما در هنگام کار، پس از باز کردن دستگاه یکی پس از دیگری قطعات را بررسی می کند. اگر دستگاه قابلیت ادامه کار را داشته باشد، بدون نیاز به تعویض پس از آنکه تعمیر جزئی روی آن صورت گرفت، در محل خود قرار می گیرد. همچنین اگر قطعه ای کارایی خود را از دست داده باشد، با قطعه اورجینال تعویض می شود نه قطعه تقلبی. جای هیچ گونه شک و شبهه ای برای شما باقی نخواهد ماند وقتی نماینده تعمیر اسپرسوساز اطمینان کافی را به شما خواهد داد.

تعمیرات اسپرسو ساز در تهران با ضمانت نامه رسمی

از بهترین اتفاقات ممکن دریافت کارت ضمانت تعمیر است. کارتی که به راحتی به شما تعلق نمی گیرد اما وقتی از خدمات نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز استفاده کنید، در پایان به منزله حسن خدمت و رضایت مشتری، این کارت به شما تعلق می گیرد. استفاده از این کارت زمانی میسر است که ظرف مدت 6 ماه از زمان تعمیر، در صورت تعمیر مجدد، با نشان دادن آن از خدمات رایگان تعمیر بهره مند شوید.

حین استفاده از دستگاه ممکن است با خطاهای زیادی از جانب آن مواجه شده باشید که دلیل آن را نمی دانید، آشنایی با برخی ایرادات رایج اسپرسو ساز نیز خالی از لطف نیست پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

فاکتورهای مهم در تعمیر اسپرسو ساز

در ادامه به طرح برخی از مهم ترین سوالاتی که تا کنون با آن مواجه شده اید و یا ممکن است در آینده ذهن شما را درگیر کند، می پردازیم:

چرا اسپرسو از دستگاه اسپرسوساز خارج نمی شود؟

این مشکل زمانی رخ می دهد که:

  • آب در درون مخزن دستگاه اسپرسو ساز موجود نمی باشد.
  • مقدار اسپرسو قرار داده شده در دستگاه بیش از حد مورد نظر است.
  • زمانی که درون پمپ دستگاه، جرم زیادی جمع شده است.

در هنگام بروز این خطا، ابتدا محتویات درون مخزن را بررسی کنید و از میزان آب موجود در دستگاه مطمئن شوید، در صورتی که مشکلی نداشت، میزان قهوه اسپرسو را بررسی نمایید و در مرحله آخر، دستگاه را از جرم های رسوب کرده، پاک کنید. اگر با انجام این مراحل باز هم، اسپرسو از دستگاه خارج نشد، حتما با نماینده تعمیر اسپرسو ساز تماس بگیرید.

چرا پس از استفاده از اسپرسوساز در فنجان خود تفاله مشاهده می کنید؟

وقتی سبدهای فیلتر اسپرسو ساز، خراب شود و مانعی برای جذب تفاله ها نباشد، شما تفاله های اسپرسو را در فنجانتان مشاهده خواهید کرد. در چنین حالتی می بایست، سبد فیلتر تعویض گردد که این کار توسط نمایندگان ماهر تعمیر اسپرسو ساز انجام می گیرد.

چرا آب از درون دستگاه اسپرسو ساز نشت می کند؟

این مشکل زمانی رخ می دهد که لوله های داخلی دستگاه خراب شده است. در چنین مواقعی ضروری ست که لوله های معیوب را که دچار ترک و یا شکستگی شده است، بیرون آورده و لوله های جدید از نوع اورجینال را جایگزین کنید. در هنگام خرید قطعه جدید بسیار دقت کنید. جهت اطمینان از اصل بودن قطعات، می توانید از مشورت و کمک نماینده تعمیر اسپرسو ساز کمک بگیرید.

چرا اسپرسو ساز صدای عجیبی تولید می کند؟

مانند زمانی که اسپرسو از دستگاه خارج نمی شود، این مشکل نیز به دلیل نبود آب در دستگاه ایجاد می شود. برای پیشگیری از بروز این مشکل و همچنین رفع آن می بایست طی دفعات مکرر پیش از روشن کردن دستگاه از میزان آب موجود در مخزن دستگاه اسپرسو ساز اطمینان حاصل کنید. با وجود بررسی این موضوع، چنانچه باز هم با مشکل مواجه شدید، کار تعمیر اسپرسو ساز را به نمایندگی معتبر واگذار کنید.

در هر صورت اسپرسو ساز یکی از مشتری پسند ترین دستگاه های خانگی یا صنعتی در خانه، فروشگاه، محل کار، کافه رستوران و دیگر مراکز عمومی محسوب می شود. در صورت بروز مشکل، نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز هوم خانه در کوتاه ترین زمان ممکن، با کمک همکاران ماهر و زبده ی این تیم حرفه ای، کار تعمیر را به نحو مطلوبی انجام می دهند. این نمایندگی ها در نقاط مختلف تهران، شعبه دارند و امکان مراجعه حضوری شما و یا متخصص فنی، به راحتی فراهم است. تعمیر اسپرسوساز هوم خانه با سابقه ای درخشان در خدمت خانواده های متعددی بوده و همچنان فعالیت خود را ادامه می دهد.

اسپرسو ساز های مباشی، نوا، ساچی، دلونگی، واکاکو، بارنی، نسپرسو، هامسول، هانوور، لایف، ام آر اس، جمیلای، سایکو، هوگل، بوش و غیره از جمله برند های معتبری ست که توسط نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز ، تعمیر می شود.

هوم خانه نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز در منزل

در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید، با یک تماس تلفنی، مشاورانی پاسخگوی شوالات شما هستند. این افراد با صبر و حوصله شما را راهنمایی می کنند. بنابراین موضوع تعمیر اسپرسوساز شما محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نمی شود. هوم خانه نمایندگی های معتبر اسپرسو سار از بامداد تا شامگاه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود هستند.

تعمیر اسپرسو ساز در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر اسپرسو ساز در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر اسپرسو ساز در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر اسپرسو ساز در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر اسپرسو ساز در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.1/5 - (9 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
Ali 16 اسفند 1401

سلام وقت بخیر. دستگاه اسپرسوساز مباشی ۳ دکمه دارم. زمانی که آب به درجه عصاره گیری میرسه، با زدن دکمه قهوه ساز آب از نازل بخار خارج میشه، علت چی هست؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 17 اسفند 1401

    سلام. اگر بخار كمي خارج مي شود، مشكل خاصي ندارد و مربوط به فشار ديگ است. اما اگر بخار زياد خارج می شود، باید شير تنظيم بخار را تعمير كنيد.

    پاسخ دادن
avatar
asal 02 آذر 1402

سلام دستگاه اسپرسو ساز من رومانتیک هوم666 وقی قسمته لته یا کاپوچینو میزنم شیر خارج نمیشه قسمت مخزن شیر کار نمیکنه چرا؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 02 آذر 1402

    درود، ابتدا درب ظرف شير را به خوبی با آب داغ بشوييد. سپس محلول ديسكيل يا شستشو را داخل ظرف بجای شير بريزيد و بگذاريد دستگاه مكش كند. اگر باز درست نشد، بايد توسط متخصص باز شود و ديگ چک شود.

    پاسخ دادن