تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر سرخ کن

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع سرخ کن در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر سرخ کن را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

دستگاه سرخ کن یک وسیله امروزی و مدرن است که در آشپزخانه‌ها نقش اصلی کمک به خانم‌ های خانه‌ دار را در سرعت عمل آشپزی و راحتی کار بر عهده دارد. هر وسیله برقی با هر مارک و برندی پس از مدتی استفاده با چالش‌های خرابی همراه می‌شود که دستگاه سرخ کن نیز از این قاعده جدا نیست. برای تعمیر سرخ کن روش‌ های مختلفی وجود دارد که در ادامه با نحوه کارکرد دستگاه، رایج‌ ترین مشکلات خرابی و مهم‌تر از همه خدمات تعمیرات دستگاه سرخ کن آشنایی کامل‌تر و جامع‌تری خواهید داشت. خرابی لوازم برقی بی‌جهت صورت نمی‌گیرد؛ بلکه بنا بر موارد مختلفی به وجود می‌آید که در اکثر مواقع این خرابی‌ها به راحتی قابل برطرف شدن هستند.

برای تعمیر سرخ کن و دیگر لوازم خانگی نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه‌های بسیاری موجود هستند که می‌توانید به بهترین نمایندگی جهت رفع مشکل مراجعه کنید. امروزه دستگاه سرخ کن را در هر آشپزخانه‌ای مشاهده می‌کنید که برای غذاهایی نظیر گوشت، مرغ، میگو و… که نیاز به سرخ شدن هستند مناسب و به راحتی قابل کارایی است. در ادامه برای آشنایی با خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و تعمیر سرخ کن و همچنین ارائه خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری را در این صفحه کسب می‌کنید؛ پس چنانچه نیاز به تعمیر این وسیله توسط نمایندگی و یا پیدا کردن مشکل دستگاه خود هستید می‌توانید با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و خدمات تعمیر سرخ کن توسط یک نمایندگی معتبر

  • دارای کارشناس و مهندسین برتر و با تجربه در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
  • دارای مدرک بین‌المللی
  • دارای بهترین قطعات از برندهای معتبر
  • عیب یابی و برطرف کردن تمامی برندهای تعمیر سرخ کن
  • اعزام نماینده با سابقه در منزل برای رفع مشکل
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • اعلام هزینه تقریبی از طریق تماس تلفنی
  • پیگیری کار پس از برطرف کردن خرابی دستگاه
  • سرعت عمل بالا در کار
  • پیدا کردن مشکل در مدت زمان کوتاه
  • و…

از اصلی ترین ویژگی‌ها و خدمات تعمیر سرخ کن هستند که توسط نمایندگی نام آشنا در تعمیرگاه و یا منزل به صورت 24 ساعته پشتیبانی خواهند شد. در ادامه با توضیحات برخی موارد بالا بیشتر آشنا خواهید شد.

 عیب یابی و برطرف کردن تمامی برندهای تعمیر سرخ کن توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی باید برای تعمیرات سرخ کن هر مارک شرکتی را به خوبی عیب یابی کرده و به رفع آن بپردازد. یک نمایندگی معتبر و استاندارد مطابق با رفع نیازهای جامعه باید مسلط به تعمیر تمامی لوازم برقی از هر مارک و برندی باشد و فقط به تعمیر یک نوع برند اکتفا نکند.

حضور تعمیرکار در محل و تعمیر سرخ کن

تمامی‌ نمایندگان تعمیرات لوازم خانگی و برقی باید از آموزش‌ های لازم در هر دوره به صورت مجزا بهره ببرند و هر یک دارای سوابق درخشان و بالایی در این زمینه باشند تا با توجه به تجربه بالا به راحتی اقدام به تعمیر دستگاه کنند.

استفاده از تعمیرکار سرخ کن با تجربه

کارشناسان و مهندسینی که در نمایندگی تعمیرات فعالیت می‌کنند علاوه بر سابقه‌ای که دارند دارای مدارک تحصیلی بالا نیز هستند و علاوه بر سواد و تخصص بالای عملی از نظر علمی نیز کارشناسان و مهندسین دارای سطح بالایی هستند.

مشکلات رایج در تعمیر سرخ کن

خرابی دستگاه سرخ کن ممکن است با توجه به عوامل مختلفی صورت گیرد که در برخی مواقع این خرابی و مشکلات توسط سهل انگاری افراد نیز به وجود می‌آید. در وهله اول هنگام استفاده از سرخ کن نحوه کارکرد آن را به درستی رعایت کنید. برخی از رایج‌ ترین مشکلات دستگاه سرخ کن که باعث خرابی، از کار افتادن و یا اختلال در کارکرد دستگاه می‌شود عبارت‌ اند از:

  • عدم گردم شدن روغن پس از روشن کردن دستگاه (سرد ماندن روغن)
  • روشن نشدن دستگاه سرخ کن
  • خراب بودن ترموستات دستگاه سرخ کن
  • جرقه و اتصال در کابل برق و پریز (خرابی دو شاخه)
  • خاموش نشدن دستگاه
  • اعمال نشدن عملکرد میکرو سوئیچ
  • و…

از عمده‌ترین مشکلات خرابی دستگاه سرخ کن می‌توان به این موارد ذیل اشاره کرد. برای تعمیر سرخ کن نیاز به یک کادر قوی و نماینده‌ ای معتبر احتیاج است تا با بهترین عملکرد خدمات نوین و راهکارهایی را ارائه دهند. زمانی که با این موارد در منزل مواجه شدید می‌توانید عیوب آن‌ها را با توجه به اطلاعاتی که در ادامه موجود است بررسی و به حل آن بپردازید. برخی از موارد بالا عیب یابی شده و می‌توانید از ادامه مطالب اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

علت روشن نشدن دستگاه سرخ کن چیست؟

به طور حتم بسیاری از افراد در منزل با این مورد مواجه خواهند شد که دستگاه پس از فشار دادن کلید روشن شدن همچنان خاموش است که در این مواقع باید پریز برق خود را چک کنید زیرا با قرار نگرفتن جریان برق در پریز دستگاه روشن نخواهد شد. خراب بودن دوشاخه را می‌توان علت دیگر آن نامید و یا مدار بر اثر جریانات الکتریکی دچار عیب شده است. هنگامی که خازن نیز دچار خرابی باشد ولتاژ نیز به درستی عمل نمی‌کند و در نهایت باعث خاموش ماندن دستگاه سرخ کن می‌شود. با بررسی هر یک از این موارد و چک کردن پریز و جریان برق می‌توانید آن را مجدد در صورت نداشتن مشکل جدی برطرف کنید.

علت خراب بودن ترموستات دستگاه سرخ کن چیست؟

یکی از مشکلاتی که می‌توان در تعمیر سرخ کن توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی به آن‌ها اشاره کرد خراب بودن ترموستات خواهد بود. در این هنگام روغن درون دستگاه به خوبی داغ و آماده سرخ شدن مواد غذایی است؛ اما لامپ جهت هشدار برای اعلام داغ شدن روغن به همان رنگ اولیه خواهد ماند که این اتفاق تنها زمانی رخ می‌دهد که ترموستات و یا پلاتین آن با مشکل مواجه شده باشد. در اکثر مواقع ترموستات توسط نمایندگی تعمیر و یا در صورت عدم تعمیر با قطعه دیگر تعویض خواهد شد.

چرا دستگاه سرخ کن خاموش نمی شود؟

پس از اتمام سرخ شدن مواد غذایی متوجه می‌شوید که دستگاه سرخ کن خاموش نمی‌شود و همچنان دستگاه در حال کارکرد است که منجر به سوختن روغن و مواد غذایی می‌شود. در این مواقع مواردی که باعث به وجود آمدن این عیوب می‌شود عبارت‌اند از:

  • خراب بودن تایمر
  • جوش خوردن و زدگی پلاتین دستگاه سرخ کن
  • خرابی ترانزیستور

این 3 مورد از اصلی ترین مشکلات خاموش نشدن دستگاه پس از اتمام کار است که با تماس به یک مرکز نمایندگی تعمیرات می‌توانند تخصصی‌ ترین تعمیرات را بر عهده بگیرند. تعمیر سرخ کن یکی از نیازهای اولیه است زیرا این دستگاه با ارائه خدمات خودکار آشپزی را در کوتاه‌ ترین زمان و با بهترین خدمات انجام خواهد داد. پس خرابی دستگاه را برای بروز مشکلات بعدی جدی بگیرید.

اعمال نکردن عملکرد میکروسوئیچ در سرخ کن

میکروسوئیچ از دیگر قطعات مهم دستگاه سرخ کن برقی است که دچار خرابی و آسیب جدی خواهد شد. زمانی که توسط نیرو فشاری بر عملکرد میکروسوئیچ وارد می‌شود و بدون هیچ تغییر و اعمالی ثابت می‌ماند نشان از خراب بودن میکروسوئیچ می‌دهد؛ و یا در برخی مواقع به دلیل جدا شدن لحیم از مدار میکروسوئیچ دچار آسیب دیدگی خواهد شد. نمایندگی تعمیر سرخ کن با دقت تمامی مشکلات مربوط به دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از دسترسی و پیدا کردن مشکل سعی در تعمیر و یا تعویض قطعه دارند، در هنگام متوجه شدن خرابی دستگاه سریعاً با نمایندگی معتبر و تعمیرگاه‌های لوازم خانگی تماس حاصل کرده و یا مراجعه نمایید تا از آسیب رسیدن به دیگر قسمت دستگاه‌ها جلوگیری شود.

علت جرقه و اتصال در کابل برق و پریز دستگاه سرخ کن (خرابی دو شاخه)

زمانی که سیم دستگاه دچار جرقه و اتصالی شد سریعاً دستگاه خود را خاموش نمایید. در اکثر اوقات به دلیل نرسیدن جریان برق از دو شاخه به دستگاه و یا اتصالی باعث جرقه می‌شود که سریعاً دستگاه سرخ کن را مختل می‌کند. وقتی دو شاخه را وارد پریز برق می‌کنید و دستگاه روشن نمی‌ شود و یا جرقه می‌زند مشکل یا از دو شاخه سیم است و یا پریز برق که پس از بررسی سیم‌های رابط سریعاً از این مشکل جلوگیری کنید تا باعث اتصالی و یا قطع برق کل منزل نشود. خرابی دو شاخه و یا پریز قابل تعمیر و یا تعویض است و هزینه گزافی برای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه نخواهد بود.

هوم خانه نمایندگی تعمیر سرخ کن در تهران

هوم خانه یکی از معتبرترین و باسابقه‌ ترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی حال حاضر در کشور است که با چندین سال سابقه همکاری در منازل و تعمیرگاه مورد نظر خود توانسته خواسته‌ های مردم را جهت رفع لوازم برقی و خانگی برطرف نمایند. تعمیر سرخ کن و دیگر لوازم برقی آشپزخانه یکی از اصلی ترین کارهای آنان به حساب می‌آید. گروه متخصص هوم خانه با تلاش فراوان در یک دهه گذشته توانسته‌اند با رأی و نظرات مردم رتبه اول را در برتری سطح فعالیت خود کسب نمایند. از مهم‌ترین خدمات هوم خانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که با استقبال و رضایتمندی عده‌ای گسترده از مردم روبه‌رو شده است.

  • نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه پس از وصل ارتباط با شما عملکرد دستگاه سرخ کن را جویا خواهند شد تا در صورت امکان علت خرابی آن را مطرح نمایید.
  • مشاوره تلفنی توسط مهندسین مشاور نمایندگی هوم خانه
  • ارسال نماینده به محل مورد نظر برای تحویل دستگاه سرخ کن و بررسی آن در نمایندگی تعمیرات هوم خانه
  • در صورت نیاز و تمایل می‌توانید با درخواست اعزام نماینده‌ای از نمایندگی هوم خانه در منزل با اطمینان بیشتری از روند درست کردن دستگاه خود مطلع شوید.
  • پیدا کردن مشکل و سپس تعویض و یا تعمیر لوازم برقی. (اگر قطعه موردنظر دستگاه سرخ کن چنانچه قابل تعمیر باشد و بتواند مدت زمان طولانی دستگاه شما را راه اندازی کند آن را تعمیر می‌نمایند اما در صورتی که قطعه خراب باشد از بهترین برند قطعه برای جایگزین کردن استفاده خواهند کرد. لازم است بدانید که برای تعویض قطعه توسط نمایندگی تعمیرگاه هوم خانه گارانتی و یا برگه ضمانت نامه‌ای به شما تحویل داده می‌شود)
  • تماس با شما جهت حاصل اطمینان از صحت سلامتی تعمیر سرخ کن توسط نمایندگی هوم خانه
  • داشتن بهترین قطعات لوازم برقی برای تمامی دستگاه‌ها
  • برآورد کردن هزینه تعمیر سرخ کن و اعلام هزینه قطعه جایگزین شده
  • شروع کار در صورت اجازه و رضایتمندی شما
  • برطرف کردن مشکل دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن (طبق اعلام نوبت)
  • کد گذاری کردن دستگاه سرخ کن
  • هزینه کمتر نسبت به سایر تعمیرگاه‌ های لوازم خانگی
  • و…

این موارد مهم را می‌توان از اصلی ترین خدمات هوم خانه دانست که با سال ها تلاش بی وقفه توانسته‌اند نام نمایندگی خود را جزء اولین‌ ها در نمایندگی لوازم خانه به ثبت برسانند. خدمات دیگری توسط هوم خانه برای تعمیر دستگاه برقی و یا تعمیر سرخ کن ارائه خواهد شد؛ پس می‌توانید با اطمینان بیشتر به نمایندگی تعمیرات هوم خانه اعتماد نمایید.

تعمیر سرخ کن در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر سرخ کن در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر سرخ کن در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر سرخ کن در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر سرخ کن در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست