تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع آبمیوه گیری در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر آبمیوه گیری را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

دستگاه آبمیوه ‌گیری یکی از ملزومات هر خانه ای به حساب می آید که با استفاده از موتوری قدرتمند و نیروی فشار، آب موجود در میوه‌ ها را گرفته و در اختیار کاربر قرار می‌ دهد. این دستگاه‌ ها در دو نوع دستی و برقی ساخته شده و به بازار ارائه شده اند. شرکت‌ های سازنده ‌ی لوازم خانگی امروزه دستگاه ‌های آبمیوه‌ گیری را با استفاده از به روزترین فناوری‌ ها می‌ سازند و به همین علت نیز از کیفیت ساخت عالی بهرمند هستند. اما با وجود همه ی این ویژگی ها ممکن است بر اثر عوامل مختلفی عملکرد این دستگاه ها دچار اختلال شود که در این صورت برای تعمیر آبمیوه گیری باید سریعاً اقدام کرد ولی از سپردن آن به دست افراد ناشی و یا تعمیرکاران عمومی پرهیز کرده و از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات این محصولات استفاده کرد، زیرا استفاده از از سرویس های این مراکز مزیت هایی دارد که در ادامه درباره ی آنها توضیح خواهیم داد.

ویژگی های نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری

بهتر است قبل از این که برای تعمیر آبمیوه گیری به نمایندگی تعمیرات آن مراجعه کنید تا با ویژگی های آن آشنا گردید تا مطمئن شوید که مراجعه به این نمایندگی ها در مقایسه با مراجعه به تعمیرکاران عمومی بهترین کار است.

استفاده از تعمیرکار آبمیوه گیری با تجربه

این مرکز تکنسین های خود را از افرادی با تجربه و سابقه دار در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی بر می گزیند و برای آنها دوره های فشرده ای طراحی می کند. در این دوره ها آنها با انواع قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه‌ ها آشنا شده و طرز تعمیر آنها را با استفاده از به روزترین روش ها یاد می گیرند. تکنسین های این مرکز با بررسی دقیق دستگاه ابتدا محل خرابی را شناسایی کرده و سپس اقدام به تعمیر آن می کنند.

تعمیر آبمیوه گیری با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

در این نمایندگی ها برای تعمیر آبمیوه گیری نیازی نیست تا هزینه ای اضافی مصرف کنید. نرخ تعمیر در این نمایندگی با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه و نهاد های نظارتی یکسان است و به همین علت یکی از ارزان ترین مراکز تعمیر لوازم خانگی به شمار می رود. در این مرکز، هنگام مراجعه ی مشتری برای تعمیر دستگاه خود، ابتدا هزینه های تعمیر از طریق تکنسین ها شفاف سازی می گردد و در صورت تمایل فرد، اقدام به تعمیر دستگاه می شود.

حداقل زمان برای حضور تعمیرکار در محل و تعمیر به جای تعویض قطعات آبمیوه‌ گیری

در پی مراجعه به نمایندگی ما جهت استفاده از سرویس تعمیر آبمیوه گیری تکنسین ها در کمترین زمان و متناسب با وقت تعیین شده توسط مشتری، در منزل و یا محل دستگاه حاظر خواهند شد تا دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی نموده و اقدام به تعمیر آن کنند. طی روند تعمیر دستگاه، سعی بر این خواهد بود که تا حد امکان از تعویض قطعه پرهیز شده و قطعه ی معیوب تعمیر شود؛ زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده و تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند. علاوه بر آن این مورد در کاهش هزینه های تعمیر نیز نقش دارد.

دسترسی آسان به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری

نمایندگی ما در هر نقطه از تهران شعبه هایی دارد و شما در هر جایی از شهر تهران که هستید می توانید در صورتی خرابی دستگاه آبمیوه گیری برای تعمیرات آبمیوه گیری خود با نمایندگی مجاز ما تماس گرفته و آدرس و مشخصات کامل خود را به ما اعلام کنید. پیک های این نمایندگی در مدت زمانی کمتر از یک ساعت به منزل شما مراجعه کرده و دستگاه معیوب شما را تحویل گرفته و به تعمیرگاه نمایندگی انتقال می دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید خودتان نیز به صورت مستقیم به نمایندگی مراجعه کرده و دستگاه خود را بعد از تعمیر تحویل بگیرید.

تعمیرات آبمیوه گیری با قطعات فابریک

در صورتی که آبمیوه گیری تان دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر آبمیوه گیری خود دارید و با تعمیر قطعه ی معیوب هم درست نشده باشد، به احتمال زیاد نیاز به تعویض قطعه دارد و با تعویض یکی از قطعات به درستی کار خواهد کرد. در صورتی که شما به تعمیرکاران غیر ماهر و کسانی که تخصص این کار را ندارند مراجعه کنید، ممکن است به جای استفاده از قطعات اصلی از قطعات تقلبی استفاده کنند که این کار علاوه بر پایین آوردن راندمان آن، سبب ایجاد دوباره ی خرابی خواهد شد. پیشنهاد ما به شما تماس با نمایندگی های مجاز در تهران است که علاوه بر تشخیص درست خرابی ها، قطعات مد نظر را با قطعات اصلی تعویض می کنند. در این مرکز برای تعمیر آبمیوه گیری از قطعاتی اورجینال استفاده می کند تا هم کیفیت کارکرد دستگاه حفظ شود و هم احتمال ایجاد خرابی در همان قسمت کاهش پیدا کند.

تعمیرات آبمیوه گیری در تهران با ضمانت نامه رسمی

تمامی خدمات تعمیر آبمیوه گیری که در این نمایندگی ارائه می شود با ضمانت نامه معتبر به مشتریان انجام می گیرد. مهلت ضمانت کالای تعمیر شده در این کارت 6 ماه می باشد. در واقع این ضمانت نامه باعث خاطر جمع شدن مشتریان خواهد شد؛ زیرا بعد از تعمیرات صورت گرفته توسط این نمایندگی اگر دستگاه آبمیوه گیری شما دوباره در همان قسمت دچار خرابی شود و مهلت ضمانت نامه پایان نیافته باشد، تمامی خدمات این مرکز به صورت رایگان به مشتری ارائه خواهد شد. در واقع در طول دوره‌‌‌ ی شش ماه نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز در این ۶ ماه کاملا رایگان می‌باشد.

عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری توسط بهترین تعمیرکار

دستگاه آبمیوه گیری ممکن است تحت شرایط مختلفی دچار خرابی و آسیب دیدگی شود که در ادامه این بخش درباره ی انواع مشکلاتی که ممکن است این دستگاه پیدا کند، راه حل های برطرف کردن آنها و نحوه تعمیر آبمیوه گیری توضیحاتی را ارائه می کنیم. از جمله خرابی های به وجود آمده در این دستگاه عبارتند از:

چرا موتور آبمیوه گیری کار نمی کند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اگر دستگاه را روشن کردید ولی متوجه شدید که موتور حرکت نمی کند، احتمالاً سیم رابط آن خراب شده باشد. در این حالت برای تعمیر آبمیوه گیری باید کلید و یا سیم رابط آن را تعویض کنید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد و یا موتور صدا داد ولی کار نکرد، احتمال دارد مشکل در بلبرینگ و یا بوش دستگاه باشد و یا این که یک جسم سخت بین گردنده و تیغه ی آن گیر کرده باشد. اگر مشکل از بلبرینگ یا بوش باشد، با گریس کاری و روغن کاری مشکل حل می شود ولی در صورتی که جسمی داخل آن گیر کرده باشد، فوراً دستگاه را خاموش کرده و آن را دربیاورید.

چرا موتور دستگاه آبمیوه‌ گیری در حین کار داغ می کند، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

در صورتی که موتور آیمیوه گیری بیش از حد گرم شود چند احتمال وجود دارد. اول این که ولتاژ زیاد است که در این حالت با کنترل و بررسی مشخص می گردد. دوم این که احتمال دارد موتور نیم سوز شده باشد که در این حالت برای تعمیر آبمیوه گیری باید اقدام به تعویض موتور آن کرد و سوم آن که شفت اصلی دستگاه از جای خود خارج شده است و یا موتور بدون بار کار می کند.

علت لرزش و صدا در آبمیوه گیری چیست و چگونه تعمیر کنیم؟

در مواردی که تفاله به صورت ناهمگن در داخل مخزن جمع شود موجب خواهد شد تا دستگاه از بالانس خارج شود و صدا و لرزش داشته باشد. همچنین وجود صدا در آن شاید به دلیل خارج شدن صافی از حالت نرمال خود باشد و یا گیره های آن به درستی در جای خود ثابت نشده باشند. در همه ی این موارد می توان با بررسی دقیق دستگاه از مشکل باخبر شده و آن را رفع نمود.

چرا آب میوه از دستگاه آبمیوه گیری نشت می کند، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر بعد از اقدام به گرفتن آب میوه ها با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری متوجه شدید که آب میوه ها به بیرون از آن نشت می کند، ظرف را بررسی کنید تا از عدم شکستگی آن مطمئن گردید. همچنین این مورد زمانی رخ می دهد که لرزش موجود در دستگاه زیاد باشد و با برهم خوردن تعادل آب به بیرون ریخته شود. شاید هم آب بندی دستگاه مشکل داشته باشد. این موارد را کنترل کنید ولی اگر مشکل حل نشد از تعمیرکاران حاضر در نمایندگی های مجاز برای تعمیر آبمیوه گیری کمک بگیرید.

هوم خانه نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری در منزل

از آن چه که در بالا گفته شد، چنین می توان نتیجه گرفت که در صورت بروز مشکل جدی در دستگاه آبمیوه گیریتان بهتر است از خدمات یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی استفاده کنید. برای این کار ما به شما مراجعه به هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران را معرفی می کنیم. این مرکز با بهره گیری از کادر مجرب و کاردان خود افتخار دارد تا بهترین خدمات و سرویس ها را با کمترین هزینه ها در این زمینه به شهروندان عزیز تهرانی ارائه می کند. هزینه ی پایین تعمیر، استفاده از قطعات اورجینال، تعمیر دستگاه در کمترین زمان و از همه مهمتر انتقال دستگاه به دست تعمیرکاران این مرکز به محل نمایندگی و همچنین ارائه ضمانت نامه ی شش ماهه از جمله ویژگی هایی است که باعث شده تا این مرکز برای تعمیر آبمیوه گیری محلی ایده آل باشد.

تعمیر آبمیوه گیری در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.5/5 - (6 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
کوثر خرم 02 آذر 1399

سلام روزتون بخیر ببحشید من ساکن اهوازم یه عصاره گوسونیک گرفتم الان میخوام روشنش کنم روشن نمیشه ادرس نمابندگی مجاز تو اهوازو میخواستم با تشکر

پاسخ دادن