تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر جارو شارژی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع جاروشارژی در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر جارو شارژی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروشارژی یکی از لوازم برقی و شارژی محسوب می شود که استفاده از آن در هر خانه‌ای ضروری است و کاربرد بسیاری در ایجاد تمیزی منازل شما ایفا خواهد کرد. در واقع این جاروشارژی ها کارایی زیادی دارند و به روش شارژ باطری کار می کند. این نوع جارو وزن سبکی داشته و می توان به راحتی آن ها را حمل کرد و به همین دلیل است که این وسیله به یکی از لوازم ضروری در منازل و ادارات تبدیل شده است. در قدیم از جاروبرقی استفاده بیشتری می‌شد، اما امروزه با طراحی و ساخت جاروشارژی، استفاده از آن راحت‌ تر و بسیار بهتر از جاروبرقی خواهد بود. لوازم برقی پس از مدتی استفاده، بنا به دلایلی خراب خواهند شد که جاروشارژی نیز از این قاعده به دور نیستند. هوم خانه به عنوان تعمیرگاه مجاز جاروشارژی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر جارو شارژی را دارا می باشد که سال هاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. در ادامه با برخی از ویژگی های این نمایندگی تعمیرات آشنا خواهید شد.

ویژگی ها و خصوصیات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی

در زیر به مطالبی می پردازیم که ممکن است یک مشتری تعمیر جاروشارژی از تعمیرگاه مجاز آن توقع داشته باشد.

ارائه ی خدمات ۲۴ ساعته در تعمیر جارو شارژی

نمایندگی تعمیر جارو شارژی با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراه شما عزیزان خواهد بود تا به محض بروز مشکلات در جاروشارژی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماید.

تعمیرات جاروشارژی در کم ترین زمان ممکن

یکی دیگر از مزیت های نمایندگی تعمیر جارو شارژی انجام تعمیرات دستگاه شما در کمترین زمان ممکن است. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروشارژی در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و مشکل لوازم خانگی معیوب شما را بر طرف می نمایند. تمام تکنسین هایی که در مجموعه ی هوم خانه به کارهای تعمیراتی مشغول اند  به تمام نقاط قوت و ضعف این دستگاه آگاه هستند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی لوازم خانگی شما کنند. تعمیرات لازم در کمترین زمان یکی از مشخصه هایی است که هر نمایندگی آن را ندارد و به واقع یک مزیت محسوب می شود. این موضوع برای همه مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار بوده چون بدون هدر رفتن زمان در سریعترین زمان ممکن عیب یابی و رفع عیب می گردد.

هزینه تعمیر جارو شارژی

هزینه رفت ‌و برگشت و تعمیر جارو شارژی با توجه به مشکل آن، با نازل‌ ترین قیمت و با توجه به قیمت‌های تصویب شده اتحادیه، از مشتری اخذ خواهد شد.

تعمیرات جارو شارژی با قطعات فابریک

یکی از ویژگی های مثبت و ممتاز نمایندگی تعمیر جارو شارژی استفاده از قعطات فابریک و اصل در تعمیرات خود می باشد. این نمایندگی همیشه قطعات فابریک و اصل را جایگزین قطعات معیوب می کند و به هیچ عنوان از قطعات فیک و تقلبی استفاده نمی کنند. با این کار، عمر و ماندگاری و کارآیی دستگاه شما نیز افزایش می یابد. همچنین استفاده از قطعات فابریک باعث کاهش هزینه های تعمیراتی شما خواهد شد، چرا که با افزایش ماندگاری بالای دستگاهتان دیگر نیاز به صرف هزینه ی اضافه برای تعمیر آن پیدا نخواهید کرد. قطعاتی که برای جاروشارژی شما به کار می رود، کاملا با استانداردهای همان برند سازگار است. علاوه بر این، متریال به کار رفته در تولید این قطعات با شرایط داخلی دستگاه و میزان دمای آنها در حین کار و غیره تناسب دارد.

تعمیرات جارو شارژی در تهران با ضمانت نامه رسمی

این نمایندگی تعمبرات به کیفیت خدمات خود کاملا مطمئن هستند و می توانند برای آنها تضمین و گارانتی ارائه دهند. به طوریکه به عنوان مثال بعد از تعمیرات جارو شارژی اگر دستگاه مجددا با همان خرابی و نقص مواجه شد، تعمیرات باید رایگان انجام شوند.

حضور تعمیرکار در محل و تعمیر جارو شارژی

یکی از ویژگی ها و مزایای نمایندگی تعمیر جاروشارژی دارا بودن تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای می باشد که در هر زمینه ای باتخصص بوده و هر مشکلی که در جاروشارژی شما به وجود بیاید تشخیص داده و آن را بر طرف خواهند کرد. در واقع علت تخصص این تعمیرکاران این است که در این کلاس ها که توسط اساتید مجرب و کارشاس برگزار می شود، این تعمیرکاران در این دوره های آموزشی با چم و خم کار آشنا شده و بعد از مدتی هر مشکلی که در وسایل خانگی به وجود آید می توانند آن را بر طرف کنند.

حضور تعمیرکار جارو شارژی در محل

بعد از تماس شما با نمایندگی تعمیر جاروشارژی، این سایت قبل از فرستادن تعمیرکاران به محلی که شما می گویید، هزینه ها را به صورت شفاف بیان کرده و بعد از رضایت شما این تکنسین های حرفه ای را به درب منزلتان می فرستد.

مشاوره رایگان تعمیر جارو شارژی

یکی دیگر از مزایایی که نمایندگی تعمیر جارو شارژی از آن برخوردار می باشد، مشاوه رایگان این سایت می باشد. تیم مشاروه رایگان این نمایندگی تعمیرات در این مرکز موظف است به مشتری کمک نموده تا علت عیب رخ داده را یافته و در مورد عیب به وجود آمده و نحوه برطرف کردن آن به مشتری مشاوره بدهد.

حداقل زمان برای حضور تعمیرکار در محل برای تعمیر جارو شارژی

بردن و آوردن وسایلی که به تعمیر نیاز دارند برای اکثر افراد یک مشکل اساسی به شمار می آید به همین دلیل نمایندگی تعمیر جاروشارژی آن را برای بسیاری از افراد حل کرده است. این نمایندگی تکنسین های حرفه ای خود را به هر مکانی که مشتری بخواهد می فرستد، بنابراین دیگر نگران چنین مشکلاتی نباشید چون این سایت مشکل حمل و نقل را برایتان حل نموده است.

مشکلات رایج در جاروشارژی

جاروشارژی از آن وسایل مهم است که در مواقعی که استفاده از جاروبرقی منطقی به نظر نمی رسد به کمک ما می آید. البته جاروشارژی ها وسایل حساسی نیز می باشند و اگر به خوبی مراقب آن ها نباشیم در طول مدت استفاده ممکن است دچار مشکلات و خرابی هایی بشوند. در این بخش به معرفی شایع ترین خرابی هایی که برای تعمیر جارو شارژی ها پیش می آید می پردازیم. لازم به ذکر است که تمامی این خرابی ها قابل تعمیر می باشند.

چرا جارو شارژی شارژ نمی شود و علت شارژ نشده جاروشارژی چیست؟

یکی از مشکلات رایج جارو شارژی، شارژ نشدن آن می باشد که در این صورت مشکل به وجوده آمده می تواند به دلیل پایه ی شارژ آن باشد. در این مواقع بررسی کنید که جاروشارژی به درستی بر روی پایه های شارژر قرار گرفته باشد. همچنین باید اتصالات شارژر را چک کنید و در صورت وجود قطعی، اقدام به برطرف کردن آن نمایید. خاموش بودن پایه نیز می تواند دلیل به وجود آمدن چنین مشکلی باشد بنابراین نسبت به خاموش بودن جاروشارژی در زمان شارژ شدن اطمینان کسب نمایید. در برخی از مدل ها، اگر جاروشارژی برای اولین مرتبه شارژ می شود، ممکن است تا ۱۲ ساعت فرایند شارژ شدن زمان ببرد.

غلتک برس جاروشارژی نمی چرخد، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر غلتک برس جاروشارژی به طور صحیح نمی چرخد ابتدا تسمه را چک کنید و در صورتی که پاره و یا کشیده شده بود، اقدام به تعویض آن نمایید. همچنین باید تسمه در محل مناسب قرار گرفته باشد. اگر برس توسط مو، پرز و … مسدود شده باشد، اصطکاک بالا باعث اعمال فشار بر روی تسمه می شود. اگر غلتک برس پس از تمیز کردن نمی چرخد، اقدام به تعویض آن نمایید. وجود اتصال در موتور برس را بررسی کنید و در صورت وجود اتصال مطمئن شوید که، موتور به صورت آزادانه می چرخد.

مشکل مکش جاروشارژی، چرا مکش جاروشارژی ضعیف شده است؟

مشکل مکش ضعیف جارو شارژی ها یکی از مشکلات عمده و رایج این دستگاه ها می باشد. برخلاف سایر خرابی و عیب های موجود در لوازم خانگی، برای بالا بردن و افزایش قدرت مکش جاروشارژی نیاز به انجام کارهای تخصصی نیست و می توان براحتی و در منزل آنها را حل کرد. این مشکل می تواند مربوط به دلایل بی شماری باشد که اصلی ترین دلیل آن محفظه ی پر جاروشارژی می باشد. اگر محفظه ی جاروشارژی شما مسدود شده باشد با خالی کردن محفظه ی جاروشارژی مشکل دستگاهتان نیز بر طرف می شود. از دیگر دلایل مکش ضعیف جاروشارژی ها برس های این وسیله هستند که در صورت مشاهده تجمع آلودگی ها، اقدام به برطرف کردن آن نمایید. غلتک برس ها باید با اعمال کمی نیرو به صورت آزادانه بچرخد. توجه داشته باشید که غلتک برس را در جهت مناسب قرار دهید.

چرا جاروشارژی بلافاصله پس از روشن شدن خاموش می شود؟

دستگاه برای کارکرد نیاز به گردش ثابت هوا دارد. محفظه پر، مانع گردش هوای مؤثر می شود. پس از بررسی محفظه، قسمت های دیگر مانند پارویی و لوله را بررسی کنید که مسدود نشده باشد. علاوه براین فیلتر هوا مانع از ورود گردوغبار به موتور و محیط خانه می شود. لذا آلودگی بیش از حد آن، از ورود مناسب هوا به داخل موتور ممانعت به عمل می آورد. فیلتر هوا در جاروشاری باید هر ماه بازدید شود و در صورت نیاز تمیز و یا تعویض گردد.

هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروشارژی در منزل

اگر مشکلات و خرابی هایی نظیر مشکلاتی که در بالا ذکر شد برای جاروشارژی شما پیش آمد می توانید با هوم خانه تماس گرفته و با تحویل جاروشارژی خود به این مرکز خیالتان را از بابت تعمیر آن راحت کنید. کارشناسان و تعمیرکاران ما در واحد تعمیر جارو شارژی علاوه بر برخورداری از دانش روز در زمینه تعمیرات و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، سال های زیادی نیز در این زمینه تجربه دارند و به بهترین نحو وسایل خانگی شما و به خصوص جاروشارژی شما را مورد تعمیر قرار می دهند. خدماتی که واحد تعمیر لوازم خانگی برای تعمیر جاروشارژی ارائه می دهد شامل عیب یابی و تعمیر و تعویض قطعات و رفع تمامی مشکلات انواع مختلف جاروشارژی می باشد.

تعمیر جارو شارژی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر جارو شارژی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر جارو شارژی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر جارو شارژی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر جارو شارژی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.8/5 - (5 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
محمد صوفی.soufifar@gmail 17 دی 1399

برای تعمیر جاروی شارژی پارویی تعمیر کننده پیدا نکردم .اگر شما اطلاع دارید اعلام نمایید ممنون

پاسخ دادن
avatar
ani.ati 06 مرداد 1400

سلام چطور مخزن جاروشارژی دلمونتی پیدا کنم من یکی از شهرستانهای آذربایجان غربی هستم خواهش میکنم جوابمو بدید

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 10 مرداد 1400

    سلام، برای خرید قطعات به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
مریم 08 شهریور 1401

سلام. وقت بخیر و خدا قوت. چندین سال پیش یه جاروشارژی پارویی خریداری کردم و در این چند سال استفاده ای ازش نشده. برای استفاده اول گفتن باید باتری 8 ساعت در شارژ باشه و انجام شد. در نبود ما، موقعی که باطری پر شارژ روی دستگاه نصب بوده، بچه ها دکمه روشن دستگاه رو زدن و همون طور روی حالت روشن برای چندین روز بوده و الان با این که باطری رو شارژ می کنم و روی دستگاه قرار میدم ولی دیگه جارو کار نمی کنه؟ میشه راهنمایی بفرمایین که مشکل ممکنه از چی باشه و برای درست شدنش باید پیگیر چی بشم؟ آیا باید باطری جدید تهیه کنم یا ممکنه مشکل از مربوط به چیز دیگه ای باشه؟ شرمنده چون باید اینترنتی باطری تهیه کنم باید از قبل مطمئن می شدم وگرنه وقت شما رو نمی گرفتم. ممنون از حسن نظر و مساعدتتون. خوش و خرم باشین.

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 09 شهریور 1401

    سلام. عمر باتری بین یک تا دو سال است. حتما باید برای تعویض باتری اقدام کنید. حتما باید از یک تعمیرکار و تکنسین در این زمینه کمک بگیرید.

    پاسخ دادن