تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ظرفشویی گرنیه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اگر خرابی ماشین ظرفشویی را تجربه کرده باشید، متوجه شده اید که ممکن است بر انجام کارهای منزل تأثیر بدی بگذارد. بنابراین افرادی که در منزل از این دستگاه ها استفاده می کنند، به هنگام خراب شدگی این محصول، هرچه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند. البته لازم به ذکر است که به منظور اینکه تعمیرات به صورت اصولی انجام شود، باید از خدمات مراکز معتبر استفاده نمود. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه یکی از مراکزی است که تعمیرات ماشین ظرفشویی این برند را به صورت تخصصی انجام می دهد. خدمات ارائه شده در این نمایندگی از هر نظر به نفع شما بوده و استفاده از آنها به تمامی مصرف کنندگان این محصولات توصیه می شود.

هوم خانه خدمات هزینه تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی گرنیه را تا میزان 75 درصد کاهش می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه دفتر آن دایر شد، شما کاربران را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در تهران
  2. تعمیر ظرفشویی گرنیه در تهران
  3. خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی گرنیه در تهران
  4. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی گرنیه در محل و منزل
  5. هزینه تعمیر ظرفشویی گرنیه در نمایندگی مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول ظرفشویی گرنیه
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی گرنیه
  8. پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی گرنیه
  9. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی گرنیه

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در تهران

جهت تعمیر ایراد ماشین ظرفشویی مشتریان باید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه تماس حاصل کنند و از سرویس‌کاران مجرب و متعهد درخواست کمک نمایند. در زیر راه‌های تماس با نمایندگی تعمیر ظرفشویی گرنیه در تهران آورده شده است:

  • سریع ترین راه برقراری تماس جهت رفع مشکل فنی ماشین ظرفشویی شماره تلفن 02158941 است.
  • همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه و اعلام اطلاعات خود از خدمات نمایندگی به بهترین نحو استفاده کنند.
  • کارشناسان با بررسی مشکل به وجود آمده برای ماشین ظرفشویی شما، پیامی حاوی کد اشتراک و نام سرویس کار برای مشترکین ارسال می‌کنند.
  • زمان تقریبی مراجعه سرویس‌کار حداکثر یک ساعت جهت رفع نقص ماشین ظرفشویی شما در آدرسی که اعلام نموده‌اید، است.
  • در پایان کار نیز برگه گارانتی معتبر به همراه فاکتور تحویل مشترکین می‌شود. متقاضیان با تکمیل فرم نظرسنجی، نمایندگی را جهت ارائه خدمات بهتر به هموطنان یاری می‌کنند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در تهران

نمایندگی تعمیر ظرفشویی گرنیه در تهران

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه در تهران به شرح زیر است:

مشکلات حمل و نقل، آلودگی هوا و … در شهرهای بزرگی چون تهران وجود دارند. این مشکلات باعث شده تا افرادی که ماشین ظرفشویی گرنیه معیوب دارند، برای تعمیر آن به مشکل بخورند؛ زیرا برخی از شهروندان به دلیل آلودگی هوا، شرایط مساعدی برای خروج از منزل ندارند و برخی نیز به دلیل بالا بودن هزینه رفت و آمد، قید تعمیرات را می زنند. با توجه به این معضلات، نمایندگی تعمیرات گرنیه بر آن شده است تا تمامی این مشکلات را پایان داده و زمینه مناسبی برای تعمیرات این محصولات فراهم کند. از این رو راه های ارتباطی مختلفی اعم از حضوری و غیرحضوری را تعیین کرده است. شما می توانید بدون خروج از منزل، درخواست تعمیرات را در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی گرنیه ثبت کنید. تکنسین های ما به سرعت در محل حاضر شده و تعمیرات را انجام می دهند.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی گرنیه به چه صورت است؟

یکی از بهترین راه هایی که برای تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی گرنیه به ذهن مصرف کنندگان می رسد، استفاده از خدمات پس از فروش این محصول می باشد. این روزها شرایط سیاسی و اقتصادی، برند گرنیه حضور مستقیمی در کشور ایران نداشته و همین مسئله موجب شده تا خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی گرنیه از سوی شرکت های داخلی ارائه شود. برای استفاده از خدمات تعمیرات ظرفشویی گرنیه از سوی این شرکت ها می توانید با شماره روی ضمانتنامه محصول تماس حاصل فرمایید.

در صورت عدم رضایت از این خدمات نگران نباشید؛ زیرا با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در هوم خانه می توانید از خدمات تعمیراتی که توسط تعمیرکاران متخصص این مجموعه ارائه می شود، بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در محل و منزل به شرح زیر است:

یکی دیگر از خدمات این مجموعه که در راستای رفع مشکلات مردم برای تعمیرات لوازم خانگی تعیین شده است، ارائه خدمات با حضور در محل و منزل مشتری است. زمانی که با این مرکز تماس می گیرید، متخصصان مجرب ما پاسخگوی شما خواهند بود. آنها مشاوره های رایگانی را به شما ارائه می دهند تا با استفاده از آنها بتوانید مشکل دستگاه را خودتان رفع کنید، اما اگر این کار امکان پذیر نبود، تکنسین های را به محل شما اعزام می کنند. این کار با هماهنگی شما اتفاق افتاده و تعمیرکار در موعد مقرر در محل حاضر می شود. به این ترتیب نیازی نیست تا ماشین ظرفشویی را به محل نمایندگی گرنیه انتقال دهید.

تعمیرکاران ما با تجهیزات کامل در منزل شما حاضر شده و کار تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه را در همان روز به اتمام می رسانند. در این شرایط شما می توانید هم ناظر بر نحوه عملکرد آنها باشید و هم سؤالات خود را در زمینه نگهداری و استفاده از این دستگاه از این تکنسین های بپرسید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه

برآورد هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

اوضاع اقتصادی نامناسب اقشار جامعه سبب شده تا افراد به هنگام خرید و یا تعمیرات لوازم خانگی نگران هزینه آن باشند، اما با استفاده از سرویس های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه جایی برای نگرانی وجود ندارد. این مرکز، هزینه تعمیرات را بسیار منصفانه تعیین کرده و تمامی آنها را برای شما شفاف سازی می کند. از این رو می توانید با اعتماد کامل به این مجموعه، از خدمات آن استفاده کنید.

متخصصان ما به هنگام ارائه مشاوره، توضیحاتی درباره خرابی دستگاه از شما دریافت کرده و بر اساس آنها هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی را تخمین می زنند. سپس آن را به شما اعلام می کنند تا از این هزینه ها آگاه باشید. در پایان تعمیرات نیز فاکتوری به شما ارائه کرده و هزینه نهایی تعمیرات را بر اساس هزینه هایی که در فاکتور ذکر شده است، از شما دریافت می کنند. اگر قطعه ای را از تعمیرکار خریداری کنید، اما آن را خودتان یا دیگران نصب کنید، شامل گارانتی نمی شود.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه

با بهره گیری از جدول زیر، می توانید هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه
نصب ماشین ظرفشویی گرنیه 350.000 تومان الی 400.000 تومان
تعمیر موتور ماشین ظرفشویی گرنیه 450.000 تومان الی 1.800.000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی گرنیه 800.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی گرنیه 700.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض چاهک ماشین ظرفشویی گرنیه 1.000.000 تومان الی 2.400.000 تومان
تعویض آکوا استاپ ماشین ظرفشویی گرنیه 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی گرنیه 390.000 تومان الی 700.000 تومان
تعمیر برد ماشین ظرفشویی گرنیه 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض سنسور ماشین ظرفشویی گرنیه 400.000 تومان الی 700.000 تومان
تعویض موتور ساعت ماشین ظرفشویی گرنیه 400.000 تومان الی 700.000 تومان
جرم گیری ماشین ظرفشویی گرنیه 300.000 تومان الی 400.000 تومان
رفع آبریزی ماشین ظرفشویی گرنیه 200.000 تومان الی 450.000 تومان

عیب یابی ماشین ظرفشویی گرنیه

نحوه عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی گرنیه به شرح زیر است:

در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی گرنیه تعمیرات به دست تعمیرکاران آموزش دیده انجام می شود. این تکنسین های بر اساس آموزش هایی که دیده اند، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند. به همین سبب هم کیفیت عملکرد دستگاه را حفظ می نمایند. آنها فقط در صورتی که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد، آنها را تعویض می کنند. برای این کار نیز از قطعات اورجینال استفاده می نمایند. به این ترتیب از افت راندمان کاری دستگاه جلوگیری می کنند.

اگر موفق به عیب یابی ماشین ظرفشویی گرینه در منزلتان نشدید، با نمایندگی مجاز این محصول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی گرنیه توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی گرنیه به شرح زیر است:

ماشین های ظرفشویی ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی دچار خرابی شوند. به عنوان مثال ممکن است نوسانات برق باعث از کار افتادن موتور آن شده و یا استفاده نامناسب باعث شود تا بازوهای آبپاش و یا پمپ آن آسیب ببیند. برخی از این مشکلات را می توانید بدون اینکه به نمایندگی مراجعه کنید، تعمیر نمایید. برای این کار کافی است کمی اطلاعات فنی داشته باشید، اما اگر به هر دلیلی نتوانید این تعمیرات را انجام دهید، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی گرنیه بهترین گزینه است. در این بخش برای راهنمایی آن دسته از افرادی که می خواهند ماشین ظرفشویی را خودشان تعمیر کنند، برخی از ایرادات رایج در ظرفشویی بررسی شده است:

چرا آب ماشین ظرفشویی گرنیه تخلیه نمی شود؟

در صورت تخلیه نشدن آب در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه استفاده کنید:

  • یکی از دلایل تخلیه نشدن آب از ظرفشویی، گرفتگی و یا تاشدگی در شیلنگ خروجی آب می باشد.
  • این قطعه را کنترل کرده و ایراد آن را رفع کنید. بعد از آن سراغ پمپ دستگاه بروید.
  • ممکن است پروانه های پمپ به دلیل تجمع مواد غذایی و یا گیر کردن چیزی، مسدود شده باشد.
  • آن را تمیز کنید و دستگاه را به کار بیاندازید.
  • به این ترتیب مشکل دستگاه حل خواهد شد.

اگر آب از دستگاه شما به درستی تخلیه نمی شود، لازم است جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی گرنیه در محل بهره مند شوید.

علت بروز بوی بد در ماشین ظرفشویی گرنیه چیست؟

برای بررسی دلیل بوی نامطبوع در ظرفشویی، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه استفاده کنید:

  • احتمالا فیلتر دستگاه خراب شده و یا مسدود است.
  • این قطعه را بررسی و در صورت نیاز، تعمیر و یا تعویض کنید.

اگر بوی بد در دستگاه شما آزاردهنده شده است، می توانید جهت رفع عیب از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه در منزل بهره مند شوید.

علت عدم شستشوی تمیز ظروف در ماشین ظرفشویی گرنیه چیست؟

در صورت تمیز نشدن ظروف در ظرفشویی، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در محل استفاده کنید:

  • قبل از هر کاری باید ظروف را از پسماندهای غذایی تمیز کرده و دستگاه را نیز تمیز نمایید.
  • اسپری و بازوهای آبپاش دستگاه را نیز بررسی کنید.

برای تعمیر و یا تعویض این قطعات، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه استفاده کنید.

علت صدای زیاد در ماشین ظرفشویی گرنیه در حین کار چیست؟

در صورت بروز صدای زیاد در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیر ظرفشویی گرنیه در منزل استفاده کنید:

  • ساییدگی و یا شکستگی بلبرینگ دستگاه را بررسی کنید.
  • ترک خوردگی و یا پوسیدگی پولی قرقره هم می تواند دلیل این ایراد باشد.
  • از کار افتادن بلبرینگ های موتور هم باید بررسی شود.
  • آسیب دیدگی پمپ تخلیه هم می تواند دلیلی بر این ایراد باشد.

اگر دستگاه شما صدای زیادی دارد، بهتر است برای حل این مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی گرنیه در تهران بهره مند شوید.

دلیل خشک نشدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی گرنیه چیست؟

در صورت خشک نشدن ظروف در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در محل استفاده کنید:

اگر دستگاه شما ظروف را به درستی خشک نمی کند، کافی است جهت عیب یابی با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه در محل تماس حاصل نمایید.

علت سفیدک زدن ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی گرنیه چیست؟

در صورت سفیدک زدن ظروف در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیر و رفع عیب ظرفشویی گرنیه استفاده کنید:

  • سختی آب منزل را چک کنید.
  • برای رفع این مشکل از مواد کمک شستشو (rinse aid) استفاده کنید.
  • نمک ماشین ظرفشویی هم باید در هنگام شستشو مورد استفاده قرار بگیرد.

در صورت عدم رفع عیب سفیدک زدن ظروف در دستگاه، از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در تهران بهره مند شوید.

دلیل نشتی آب در ماشین ظرفشویی گرنیه چیست؟

در صورت بروز نشتی در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیرات ظرفشویی گرنیه استفاده کنید:

  • خرابی شیلنگ تخلیه و پمپ ظرفشویی می توانند یاعث نشتی آب از ظرفشویی شوند.
  • خم شدگی شیلنگ را نیز چک کنید.
  • پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی گرنیه را باز کرده و اقدام به بررسی  علت نشتی نمایید.
  • لاستیک دور درب ظرفشویی هم باید چک شود تا از جای خود خارج نشده باشد.

اگر دستگاه شما مشکل نشتی آب دارد، می توانید جهت عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی گرنیه در تهران بهره مند شوید.

چرا ماشین ظرفشویی گرنیه ظروف را تمیز نمی کند؟

در صورت تمیز نشستن ظروف در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و رفع ایراد ظرفشویی گرنیه استفاده کنید:

  • چنانچه بشقاب ها و ظروف دیگر را بدون آن که پسماندهای غذایی را از روی آنها تمیز کنید، در دستگاه قرار دهید، به تدریج این پسماندها در اطراف واشر درب، پمپ و بازوهای آبپاش تجمع یافته و باعث می شود تا ظروف تمیز نشوند.
  • با تمیز کردن این قطعات و آموزش استفاده درست از این دستگاه می توانید به این خرابی پایان دهید.

اگر ایراد برطرف نشد، با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی گرنیه تماس بگیرید.

علت سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی گرنیه چیه؟

در صورت بروز سر و صدا در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه استفاده کنید:

  • اگر ماشین ظرفشویی تولید سر و صدای اضافی کند، باید بازوهای آبپاش آن را چک کنید.
  • ممکن است ظروف را در محفظه به صورت نامرتب چیده باشید.
  • به همین سبب بازوها با این ظروف برخورد کرده و تولید صدا می کنند.
  • در ضمن پمپ دستگاه را نیز چک کنید.
  • اگر کثیف شده است، آن را تمیز نمایید.

اگر دستگاه شما سر و صدای آزاردهنده ای دارد، لازم است جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی گرنیه در محل بهره مند شوید.

چرا ماشین ظرفشویی گرنیه روشن نمی شود؟

برای این که مشکل روشن نشدن دستگاه ظرفشویی را رفع کنید، می توانید از موارد زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه استفاده نمایید:

  • جریان برق در پریز را چک کنید.
  • دو شاخه و کابل برق ماشین ظرفشویی گرنیه را بررسی کنید.
  • در صورتی که دچار پارگی شده باشد، باید آن را تعویض کنید.
  • موتور ماشین ظرفشویی گرنیه را چک کنید.
  • حتما برای عیب یابی برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی گرنیه اقدام کنید.
  • میکروسوییچ ماشین ظرفشویی گرنیه را بررسی نمایید.

دلیل کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی گرنیه از نظر تعمیرکار چیست؟

در صورتی که کلید های دستگاه عملکرد مناسبی از خود نشان ندهند، باید برای بررسی برد الکترونیکی اقدام کنید. اما پیش از بررسی این قطعه لازم است بدانید که تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی گرنیه، نیاز به مهارت و تخصص دارد. شما در این زمینه می توانید از تکنسین های هوم خانه کمک بگیرید.

بررسی علت قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی گرنیه

برای تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه می توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

چرا ماشین ظرفشویی گرنیه از مواد شوینده استفاده نمی کند؟

اگر مشکل دستگاه شما عدم حل شدن مواد شوینده است، اقدامات زیر را جهت تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه به کار بگیرید:

  • اگر از قرص ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، عدم جرم گرفتگی جا قرصی را بررسی کنید.
  • به دلیل رسوبات زیاد، درب جا قرصی باز نمی شود.
  • حتما مخزن مواد شوینده را بررسی کنید تا مواد شوینده به درستی وارد ماشین ظرفشویی گرنیه شوند.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه

مشتریان در هنگام استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه ممکن است با سوالاتی مواجه شوند و به دنبال پاسخ هایی کامل برای این سوالات باشند، به همین دلیل در این بخش قصد داریم برای راحتی بیشتر مشتریان به سوالات آن ها پاسخ دهیم:

  • نحوه محاسبه هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه به چه صورت است؟

ایراد و مشکل به وجود آمده در ماشین ظرفشویی شما می تواند هزینه تعمیرات آن را مشخص کند. هزینه های تعمیرات ظرفشویی گرنیه در نمایندگی هوم خانه با توجه به تعرفه های اعلام شده توسط اتحادیه تعیین می گردد که استفاده از خدمات تعمیرات این نمایندگی، کاهش 75 درصدی هزینه های مصرف کنندگان را به دنبال دارد.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات ظرفشویی گرنیه به چه شکل انجام می شود؟

پس از اتمام فرآیند تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه در محل، در صورت رضایت می توانید هزینه صورتحساب را به تکنسین مربوطه پرداخت نمایید.

  • مدت اعتبار ضمانت نامه و گارانتی نمایندگی مجاز هوم خانه چقدر است؟

نمایندگی مرکزی هوم خانه تمام خدمات تعمیرات خود را به مدت 3 الی 12 ماه گارانتی می نماید.

  • آیا در صورت بروز مجدد هرگونه ایراد در ماشین ظرفشویی گرنیه مصرف کننده باید مجددا هزینه ای را برای تعمیرات پرداخت کند؟

تا پیش از اتمام مدت زمان گارانتی، مصرف کنندگان می توانند از خدمات تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی گرنیه به صورت رایگان استفاده نمایند.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

نمایندگی مجاز هوم خانه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه به مصرف کنندگان خود ارائه دهد و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند. برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی گرنیه، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی به مشتری ارائه می هد.
  • صرفه جویی در هزینه ها و زمان
  • استفاده از قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی
  • سرعت در انجام فرآیند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تکنسین ماشین ظرفشویی گرنیه
  • قیمت مناسب خدمات تعمیرات تا سقف 75 درصد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر ظرفشویی گرنیه، هیچگونه هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست