تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه Gorenje در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

از آن جایی که ماشین لباسشویی ها جزو لوازم خانگی پر مصرف هستند باید در خرید آن دقت کافی به خرج داده شود. توصیه می کنیم برای خرید بهترین ماشین لباسشویی، از برندهای معتبر خرید کنید. ماشین لباسشویی گرنیه جزو آن دسته از ماشین لباسشویی هایی است که دارای قابلیت ها و آپشن های به روز می باشد. به همین سبب هم می تواند تمام نیازهای کاربران را پاسخ دهد.
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در تهران، خدمات پس از فروش این برند را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. با استفاده از خدمات این نمایندگی در هر ساعت از شبانه روز می توانید ماشین لباسشویی گرنیه خود را تعمیر کرده و سالم تحویل بگیرید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی مینمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی گرنیه نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در تهران
  2. تعمیر لباسشویی گرنیه در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی گرنیه در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی گرنیه
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی گرنیه
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی گرنیه

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در تهران

گاهی ایرادات به وجود آمده در لوازم برقی بزرگی چون ماشین لباسشویی تنها به دست کارشناسان و افراد ماهر قابل تعمیر است. از این رو در زیر به روش‌های تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه اشاره کرده‌ایم. شما می‌توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در تهران مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

  • سریع‌ترین راه ممکن برای تماس با افراد متخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه تماس با شماره 02158941 است.
  • در صورتی که به هر دلیلی نمی‌توانید با این شماره تماس حاصل کنید؛ می‌توانید به صورت آنلاین در سایت ثبت‌نام کرده و یا با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه تماس حاصل کنید.
  • بعد از تماس شما نام تکنسین و کد اشتراک برایتان ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار حداکثر تا یک ساعت بعد خود را به محلی که اعلام نموده‌اید؛ می‌رساند و کار تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌دهد.
  • برگه فاکتور و کارت گارانتی قطعه استفاده شده در آخر کار به شما تحویل داده می‌شود.
  • در صورتی که شما در نظرسنجی نمایندگی شرکت کنید؛ می‌توانید تعمیرکار را برای ارائه خدمات بهتر تشویق نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در تهران

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در تهران به شرح زیر است؛ تهران دارای وسعت زیادی است و یافتن تعمیرگاهی مطمئن در آن، کاری بسیار دشوار می باشد. اما با وجود این نمایندگی مجاز، دیگر مشکلی در یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
زیرا هم می توانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید و هم با استفاده از خدمات درجه یک این مرکز، ماشین لباسشویی خود را به صورت مطمئن تعمیر نمایید. این نمایندگی در تمامی مناطق تهران، شعبه هایی دارد.
این امر باعث می شود تا هم مشتریان راحت تر به این مرکز دسترسی داشته و هم تعمیرکاران آن به سرعت در محل شما حاضر شوند. مشتریان می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری، سفارش خود را در نمایندگی تعمیرات گرنیه ثبت کنند. پل های ارتباطی این مجموعه، شماره تلفن ها و وب سایت آن می باشد. در صورتی که به صورت تلفنی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه تماس بگیرید، متخصصان مجرب آماده اند تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی گرنیه به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی گرنیه توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه Gorenje در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در محل و منزل در این بخش شرح داده شده است؛ ارائه خدمات در محل و منزل، یکی از سرویس هایی است که در این نمایندگی به مشتریان ارائه می شود. با این خدمات، دیگر نیازی به انتقال ماشین لباسشویی به محل نمایندگی گرنیه وجود ندارد. این موضوع باعث می شود تا هزینه های رفت و آمد حذف شده و در هزینه تعمیرات نیز صرفه جویی شود.
به این ترتیب تعمیرکاران در محلی که شما آدرس آن را بدهید حضور پیدا کرده و تمام تجهیزات لازم را با خود به همراه می آورند. این تعمیرکاران به منظور حفظ کیفیت عملکرد ماشین لباسشویی، سعی می کنند تا قطعه آسیب دیده را تعمیر نمایند و از تعویض آن تا حد ممکن اجتناب می کنند. با این خدمات، قطعه فابریک دستگاه در آن حفظ شده و بعد از تعمیر به هیچ عنوان راندمان ماشین لباسشویی افت پیدا نخواهد کرد.

اما اگر تعمیرکار تشخیص دهد که قطعه معیوب قابل تعمیر نیست و یا این کار بعداً مشکلاتی برای دستگاه به وجود خواهد آورد، اقدام به تعویض آن می کند. برای این کار نیز از قطعات اورجینالی که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در اختیار او قرار داده است استفاده می نماید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ برخی افراد سعی می کنند با مراجعه به تعمیرگاه هایی که هزینه پایینی برای تعمیرات دریافت می کنند، در هزینه ها صرفه جویی نمایند.

غافل از این که با این کار باعث می شوند تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی چند برابر شود. زیرا معمولاً در این تعمیرگاه ها از افراد ناشی استفاده شده و قطعات مورد استفاده آنها تقلبی هستند. به همین سبب نیز خدمات خود را ضمانت نمی نمایند.
اما در این نمایندگی علاوه بر استفاده از تکنسین های مجرب، تمامی خدمات ضمانت می شوند. ضمانت یک ساله خدمات که از سوی این مرکز به مشتریان داده می شود، تضمین می کند که در صورت خراب شدن دستگاه از محل تعمیر شده، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه آن را به صورت رایگان تعمیر کند.

در ضمن شما می توانید قبل از اعزام تعمیرکار، از هزینه های تعمیر آگاه شوید. در پایان کار نیز فاکتوری شامل دستمزد تعمیرکار و ذکر جزئیات تعمیرات و قطعات تعویض شده، به مشتری ارائه می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه

برای برآورد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در محل، از جدول زیر استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه
هزینه نصب ماشین لباسشویی گرنیه 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی گرنیه 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی گرنیه 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی گرنیه 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی گرنیه بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی گرنیه 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی گرنیه 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی گرنیه 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی گرنیه 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی گرنیه 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی گرنیه 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی گرنیه 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی گرنیه 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی گرنیه بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی گرنیه 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی گرنیه

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی گرنیه در این بخش ارائه شده است؛ نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه تعداد زیادی از تعمیرکاران ماهر را انتخاب کرده و آموزش های لازم برای تعمیرات انواع ماشین لباسشویی را به آنها داده است. تعدد تعمیرکاران باعث می شود تا شما از بابت طول کشیدن مدت تعمیرات نگران نباشید. این نمایندگی ادعا دارد که تعمیرات در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود.
آن چه این ادعا را ثابت می کند، استفاده از تعمیرکار مجزا برای هر کدام از لوازم خانگی است. به این صورت که در این نمایندگی برای تعمیر ماشین لباسشویی فقط از تعمیرکاری که آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی را دیده است کمک گرفته می شود. به این ترتیب هم سرعت تعمیرات بالا می رود و هم مشتریان از کیفیت تعمیرات اطمینان کامل دارند. تعمیرکاران پس از این که تعمیرات را به پایان رسانند، دستگاه را تست کرده و از عملکرد صحیح آن مطمئن می شوند.

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی گرنیه

شاید جالب باشد بدانید که اکثر خرابی های به وجود آمده در ماشین لباسشویی در اثر استفاده نادرست بوده است. بنابراین توصیه می شود قبل از استفاده از ماشین لباسشویی، دفترچه راهنمای آن را خوانده و مطابق دستورالعمل های آن عمل کنید. در این بخش از مقاله نیز برخی از ایرادات رایج در ماشین لباسشویی را ذکر کرده و به توضیح درباره نحوه رفع این خرابی ها پرداخته ایم.

درب ماشین لباسشویی گرنیه باز نمیشود؛ نحوه تعمیر تحصصی لباسشویی در این مورد چگونه است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب لباسشویی گرنیه باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر قفل درب ماشین لباسشویی خراب شود، باعث می شود بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی، درب آن باز نشود.
  • همچنین ایراد میکروسوئیچ درب نیز می تواند در این خرابی سهیم باشد.
  • با تعویض قفل و یا تعمیر میکروسوئیچ، می توانید این ایراد ماشین لباسشویی را رفع نمایید.
  • اما اگر نتوانستید از عهده این کار برآیید توصیه می شود با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه تماس بگیرید.

اگر درب دستگاه شما باز نمیشود، میتوانید جهت عیب یابی با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در محل ارتباط برقرار نمائید.

درب ماشین لباسشویی گرنیه بسته نمی شود؛ چطور تعمیر لباسشویی در این مورد را انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب لباسشویی گرنیه باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی باید به کار گیرید:

  • اگر متوجه شدید که درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود، اولاً بررسی کنید که لباسی لای درب نمانده باشد.
  • در ضمن قفل درب و میکروسوئیچ را نیز بررسی کنید تا خراب نشده باشند.

اگر درب دستگاه شما بسته نمیشود، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در منزل بهره مند شوید.

دلیل صدای زیاد ماشین لباسشویی گرنیه از چیست؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت لرزش و صدا در ماشین لباسشویی گرنیه باید موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیر در نظر داشته باشید:

  • یکی از مشکلات رایجی که اکثر کاربران از آن ناراضی هستند، لرزش و صدای ناهنجار در ماشین لباسشویی است.
  • این مشکل معمولاً زمانی ایجاد می شود که دستگاه در جای نامناسبی قرار گرفته و یا تراز نباشد.
  • در ضمن خراب بودن کمک فنرها، مشکل در وزنه بتنی و خراب شدن قطعاتی چون کاسه نمد، بلبرینگ و شفت ماشین لباسشویی نیز باعث بروز این صدا و حرکت اضافی می شود.
  • برای این که این قطعات را بررسی کرده و ایراد موجود در آنها را رفع کنید باید از تعمیرکاری ماهر کمک بگیرید.

اگر صدای دستگاه شما زیاد است، میتوانید جهت عیب یابی با نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در تهران ارتباط برقرار نمائید.

ماشین لباسشویی گرنیه اتصالی دارد؛ شیوه تعمیر لباسشویی به چه صورت است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی اتصالی آن است. در صورت اتصالی داشتن ماشین لباسشویی گرنیه باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت ایراد در سیم کشی داخلی دستگاه، سبب برق دار شدن بدنه می شود.
  • همچنین در صورتی که برد ماشین لباسشویی گرنیه ایراد پیدا کرده باشد نیز دچار اتصالی می شود.

اگر دستگاه شما اتصالی دارد، میتوانید جهت رفع عیب با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی گرنیه در تهران اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی گرنیه لباس ها را تمیز نمی کند؛ برای تعمیرات تخصصی لباسشویی در این مورد چه کاری باید انجام داد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تمیز نشدن لباس ها است. در صورت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی گرنیه باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که بیش از حد ظرفیت، لباس در دیگ قرار داشته باشد و یا در صورتی که از مواد شوینده نامرغوب استفاده شود این مشکل پدید می آید.

چرا ماشین لباسشویی گرنیه بافت لباس را از بین می برد؟ تعمیرکار تخصصی لباسشویی در این مورد چه نظری دارد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی خراب شدن بافت لباس ها است. در صورت از بین رفتن بافت لباس در لباسشویی گرنیه باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که ماشین لباسشویی به صورت اصولی تنظیم نشده باشد، یا اگر تنظیمات آن به هم ریخته باشد این امر سبب می شود.
  • همچنین میزان درجه آب وروردی باید متناسب با جنس لباس باشد.

اگر دستگاه شما بافت لباس را از بین میبرد، لازم است برای حل مشکل با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در محل در ارتباط باشید.

چرا موتور ماشین لباسشویی گرنیه خوب کار نمی کند؟ برای  عیب یابی لباسشویی چه کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی خوب کار نکردن آن است. در صورت درست کار نکردن موتور ماشین لباسشویی گرنیه موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که موتور ماشین لباسشویی دچار ایراد شده باشد دستگاه به خوبی کار نمی کند.
  • همچنین در نظر داشته باشید که ممکن است موتور بعد از مدتی از کار بیفتد و خوب کار نکند.

اگر موتور دستگاه شما به خوبی کار نمیکند، میتوانید جهت عیب یابی با تعمیرکار مجاز نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تهران در ارتباط باشید.

چگونه مشکل صدا و لرزش زیاد ماشین لباسشویی گرنیه را برطرف کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت سروصدای زیاد در لباسشویی گرنیه باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر ماشین لباسشویی تراز نباشد، سروصدای زیادی دارد.
  • در صورتی که اشیا فلزی نیز درون دیگ قرار داشته باشد سبب ایجاد سروصدای زیاد می شود.
  • ایراد در بلبرینگ دلیل دیگر این مشکل است.

اگر صدای دستگاه شما زیاد است، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در تهران در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه به شرح زیر است:

هدف از نگارش این مقاله، آشنا کردن شما با هوم خانه، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران است. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی می باشد و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر ساعتی و در تمام روزهای هفته، سفارش خود را به صورت تلفنی و یا از طریق سایت این مجموعه، ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست