راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

یکی از اصولی که باید در زمان کار با ماشین ظرفشویی به آن توجه کنید، نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد. در این مطلب هوم خانه تصمیم دارد به صورت تخصصی شما را با چگونگی چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی آشنا کند. با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد چگونگی چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای این مقاله به گفتمان با متخصصین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه بپردازید.

آموزش چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی دارای اصول و قواعدی می باشد که در صورت عدم رعایت آن ها، قطعا ظرف ها به خوبی شسته نخواهند شد. در جهت رعایت اصول چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به صورت مفصل در مورد چیدمان انواع ظروف در ماشین ظرفشویی برای شما صحبت کرده ایم.

نحوه چیدمان لیوان ها و فنجان ها در ماشین ظرفشویی

برای آشنایی با نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی، لازم است که در ابتدا با چیدن لیوان ها و فنجان ها در ماشین ظرفشویی آشنا شوید. شما باید لیوان ها و فنجان ها و کاسه های کوچک را به صورت برعکس در قفسه بالایی ماشین ظرفشویی قرار دهید. سعی نمایید که این ظرف ها به یکدیگر نچسبند. بهتر است مقدار فضای خالی در بین آن ها ایجاد کنید تا آب به خوبی گردس داشته باشد.

اصول چیدمان قاشق و چنگال در ماشین ظرفشویی

قاشق ها و چنگال ها باید به گونه ای داخل جایگاه مخصوص به خود قار داده شوند که دسته شان رو به پایین باشد. در صورتی که می خواهید اصول چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی را رعایت کنید، به این نکات دقت کنید. در صورتی که کارد ها و چاقو ها را در همین قسمت قرار می دهید، بهتر است که قسمت تیز آن ها رو به پایین باشد تا در زمان برداشتن آن ها به دستتان آسیبی وارد نشود.

شیوه چیدمان تابه و قابلمه در ماشین ظرفشویی

ظروفی که مخصوص به پخت و پز می باشند، مانند انواع تابه و قابلمه را باید به گونه ای در داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید که مانع از حرکت آزادانه بازو های آبپاش نشوند. برای این که اصل چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی را به خوبی رعایت کنید، حتما این ظروف را رو به پایین و در جهت بازوی آبپاش قرار دهید.

نحوه چیدمان بشقاب ها در ماشین ظرفشویی

در جهت رعایت تمامی موارد مهم در زمان چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی، بهتر است که پشقاب ها را در قفسه پایین ماشین ظرفشویی قرار دهید. روی بشقاب ها باید به طرف وسط ماشین ظرفشویی باشد. چرا که جت آبپاش در مرکز ماشین ظرفشویی قرار دارند و اگر بشقاب ها به این صورت در ماشین ظرفشویی چیده شوند، آب مستقیما بر روی آن ها پاشیده شده و بهتر تمیز می شوند. بشقاب های باید از بزرگ تر به کوچک تر و از قسمت بیرونی به طرف مرکز ماشین ظرفشویی چیده شوند.

نحوه چیدمان ظروف بزرگ در ماشین ظرفشویی

ظرف هایی که اندازه های بزرگ دارند مانند انواع دیس ها، تخته های آشپزی و سینی ها باید در کناره ها و عقب ماشین ظرفشویی قرار بگیرند. در این صورت می توانید نکات اصولی را در زمان چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی رعایت کنید. قرار دادن اینگونه از ظروف در قسمت عقب ماشین ظرفشویی مانع از از رسیدن آب و مواد شیونده به سایر ظروف داخل ماشین ظرفشویی نخواهند شد.

بررسی نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

به طور کلی نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی دارای نکات و قواعدی می باشد که باید آن ها را رعایت کنید تا ظروف شما به خوبی تمیز شوند. توجه داشته باشید که هوم خانه تمامی اصول چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی را برای شما به صورت کامل و مفصل شرح داد تا در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی مانند یکی کاربر حرفه ای از دستگاه خود استفاده کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست