تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ظرفشویی نف را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ماشین های ظرفشویی جزء ضروری ترین و کاربردی ترین لوازم خانگی در هر آشپزخانه ای هستند. با توجه به اینکه از این محصول به صورت روزانه استفاده می شود، احتمال خرابی در آن بالا می باشد. چنانچه شما نیز در منزل از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید و با خرابی در آن مواجه شده اید، سعی کنید در اولین فرصت نسبت تعمیر آن اقدام نمایید. در صورتی که مارک ماشین ظرفشویی‌تان نف است، می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف تعمیرات آن را به صورت مطمئن انجام دهید. این مرکز به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود می باشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات این نمایندگی، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی نف را با 75 درصد بهینه سازی ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه دفتر آن دایر شد، شما کاربران را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در تهران
  2. تعمیر ظرفشویی نف در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی نف در محل و منزل
  4. ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی نف
  5. هزینه تعمیر ظرفشویی نف در نمایندگی مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول ظرفشویی نف
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی نف
  8. پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی نف
  9. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی نف

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در تهران

اکثر مشکلاتی که در لوازم برقی به وجود می‌آیند، توسط خود مصرف‌کنندگان قابل رفع نیستند. اگر ماشین ظرفشویی نف شما با مشکل روبه‌رو شده است، می‌توانید طبق راه‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در تهران تماس گرفته و مشکل را با کارشناسان نمایندگی در میان بگذارید:

  • راحت‌ترین کار تماس با شماره 02158941 است.
  • اگر نتوانستید از این طریق با کارشناسان ارتباط برقرار کنید، می‌توانید از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی نف اقدام نمایید و مشخصات خود  و مشکل دستگاه را اعلام فرمایید.
  • تعمیرکار تا حداکثر 1 ساعت در محل حضور یافته و با به همراه داشتن قطعات فابریک مشکل را برطرف می‌کند.
  • کارت گارانتی و برگه فاکتور نیز توسط تعمیرکار به شما تقدیم می‌شود.
  • در صورتی که فرم نظر سنجی را پر نمایید، می‌توانید نمایندگی را از میزان خدمات دریافتی مطلع سازید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در تهران

نمایندگی تعمیر ظرفشویی نف در تهران

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی نف در تهران به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی نف در یک اقدام هوشمندانه، در نقاط مختلف شهر تهران شعبه هایی دایر کرده و دسترسی عموم را به این مراکز تسهیل نموده است. تهرانی های عزیز می توانند به راحتی به نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود مراجعه نموده و از خدمات این مرکز بهرمند شوند. مشتریان چه به صورت حضوری نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنند و چه از روش های دیگری چون تماس تلفنی یا مراجعه به سایت این مجموعه استفاده نمایند، می توانند با متخصصان مجرب این مرکز گفتگو کرده و از مشاوره های رایگان آنها استفاده کنند. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات نف هرگز تجربه ماندن در صف تعمیرات را نخواهید داشت؛ زیرا تکنسین های ما در همان روزی که شما درخواست خدمات کنید، اقدام یه تعمیرات ماشین ظرفشویی نف شما خواهند کرد.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی نف به چه صورت است؟

اگر  از ماشین ظرفشویی نف استفاده می‌کنید، در صورت نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی می‌توانید با شماره‌های موجود در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید. همچنین شما می‌توانید تعمیر ماشین ظرفشویی نف خود را به دست تعمیرکار هوم خانه بسپارند. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف نیست، اما در این نمایندگی مجاز لوازم خانگی به دلیل استفاده از قطعات فابریک با استانداردهای لازم دستگاه شما به همراه خدمات ویژه تعمیر می‌شود. همچنین هر سوالی که درباره مشکلات ماشین ظرفشویی نف دارید، می‌توانید از طریق قسمت دیدگاه در پایین صفحه با تعمیرکار هوم خانه در میان بگذارید. تعمیرکار هوم خانه در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در محل و منزل به شرح زیر است:

حتماً شما هم می دانید که جابجا کردن ماشین ظرفشویی به تعدادی کمک نیاز دارد. همچنین انتقال آن به محل نمایندگی نف باید توسط ماشین های باری انجام شود. بنابراین تعمیر آن در محل نمایندگی می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد؛ اما نگران نباشید. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی نف فکر تمامی این موارد را کرده و خدمات تعمیرات خود را در محل و منزل ارائه می کند. تعمیرکاران این مرکز پس از تماس شما برای تعمیرات ماشین ظرفشویی، در کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شوند.

این افراد، نمایندگی را به منزل شما آورده و در نهایت دقت و سرعت، تعمیرات دستگاه را انجام می دهند. این خدمات رسانی، هزینه های تعمیرات را کاهش داده و باعث می شود خودتان بر نحوه عملکرد تعمیرکار نظارت داشته باشید. اگر قطعه ای را از تعمیرکار خریداری کنید، اما آن را خودتان یا دیگران نصب کنید، شامل گارانتی نمی شود. همچنین می توانید تمامی سؤالات خود در زمینه نگهداری و استفاده از این محصول را نیز از تکنسین های بپرسید. آنها با روی خوش، به شما پاسخ خواهند داد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین مسائلی که مصرف کنندگان به هنگام مواجهه با خرابی در ماشین ظرفشویی نف به آن توجه می کنند، این است که تعمیرات ماشین ظرفشویی خود را حتما به تعمیرکاران متخصص در این زمینه بسپارند. سپردن این کار به افراد بی تجربه می تواند منجر به خرابی بیشتر دستگاه شود. بهترین راه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در هوم خانه برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما می باشد.

  • تعمیرکاران نمایندگی دارای تخصص، مهارت و سابقه بالایی در زمینه تعمیرات ظرفشویی نف هستند.
  • تعمیرکار این مجموعه از قطعات اورجینال همراه با گارانتی معتبر برای تعمیرات دستگاه شما استفاده می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی نف آموزش های لازم در زمینه عیب یابی و تعمیرات دستگاه را دیده است و از مهارت و دانش بالایی برخوردار است.
  • تعمیرکار نمایندگی هوم خانه با بالاترین کیفیت ممکن اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی نف در محل می نماید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف

برآورد هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی نف در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

با استفاده از خدمات این مرکز، نگران هزینه های تعمیرات نباشید. با مراجعه به این نمایندگی، علاوه بر این که هزینه ای بابت رفت و آمد و وسایل نقلیه برای انتقال دستگاه به محل نمایندگی پرداخت نخواهید کرد، هزینه های خود تعمیرات نیز به صورت منصفانه تعیین شده است. افراد بسیاری هستند که به منظور ارزان تمام شدن تعمیرات ماشین ظرفشویی، آن را به نمایندگی های بی نام نشان می سپارند. این در حالی است که همین امر موجب چند برابر شدن هزینه ها خواهد شد؛ زیرا در این مراکز از تکنسین های ناشی استفاده می شود.

این افراد به دلیل ناآشنا بودن با تعمیرات این دستگاه ها، نه تنها آن را تعمیر نمی کنند، بلکه ممکن است قطعات دیگر آن را نیز درگیر خرابی کنند. در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف مشتری قبل از اعزام تعمیرکار، در جریان هزینه ها قرار گرفته و در پایان کار نیز فاکتوری دربردارنده تمامی خدمات و هزینه آنها به وی ارائه می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی نف

جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی نف را به صورت تقریبی برآورد کنید:

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی نف هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی نف
نصب ماشین ظرفشویی نف 350.000 تومان الی 400.000 تومان
تعمیر موتور ماشین ظرفشویی نف 450.000 تومان الی 1.800.000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی نف 800.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی نف 700.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض چاهک ماشین ظرفشویی نف 1.000.000 تومان الی 2.400.000 تومان
تعویض آکوا استاپ ماشین ظرفشویی نف 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی نف 390.000 تومان الی 700.000 تومان
تعمیر برد ماشین ظرفشویی نف 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض سنسور ماشین ظرفشویی نف 400.000 تومان الی 700.000 تومان
تعویض موتور ساعت ماشین ظرفشویی نف 400.000 تومان الی 700.000 تومان
جرم گیری ماشین ظرفشویی نف 300.000 تومان الی 400.000 تومان
رفع آبریزی ماشین ظرفشویی نف 200.000 تومان الی 450.000 تومان

عیب یابی ماشین ظرفشویی نف

روند عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی نف به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی نف با استخدام تعمیرکار مجرب و ماهر، تعمیرات دستگاه ها را به صورت تخصصی انجام می دهد. این افراد در تعمیرات دستگاه های معیوب، همیشه سعی می کنند قطعات خراب را تعمیر کنند. فقط در صورتی اقدام به تعویض آنها می کنند که قطعه خراب قابلیت تعمیر نداشته باشد. در این حالت نیز از قطعات اورجینال استفاده می نمایند. کیفیت تعمیر این تکنسین ها بسیار عالی است و شما می توانید از نحوه تعمیرات مطمئن باشید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید، با نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی نف تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی نف توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی نف به شرح زیر است:

نف جزء برندهای مطرح در زمینه لوازم خانگی است. گذشته از آن که کیفیت محصولات و ماشین ظرفشویی این برند بسیار عالی است، ممکن است این محصول تحت تأثیر نوسانات برق و یا استفاده نادرست، خراب شود. برخی از خرابی ها را می توانید خودتان رفع کنید، اما برای تعمیر برخی دیگر از خرابی ها لازم است از تعمیرکاران مجرب استفاده کنید. در این بخش از مقاله به بررسی برخی از ایرادات رایج در ماشین ظرفشویی و نحوه تعمیر آن پرداخته ایم. شاید این راهنمایی ها کمک کند تا دستگاه را خودتان در منزل، تعمیر نمایید.

چرا ماشین ظرفشویی نف نشت آب دارد؟

در صورت بروز نشتی در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی نف در محل استفاده کنید:

  • یکی از دلایل این ایراد، وجود مشکل در شیلنگ های متصل به ماشین ظرفشویی است.
  • ماشین ظرفشویی یک شیلنگ ورودی و یک شیلنگ خروجی دارد.
  • اگر این اتصالات دچار ایراد شده باشند و یا پارگی در آنها وجود داشته باشد، آب از آنها نشت می کند. در این حالت با نشت آب از زیر دستگاه مواجه خواهید بود.
  • علاوه بر این موارد، بهتر است واشر درب دستگاه را نیز چک کنید.
  • ممکن است این واشر شل شده و باعث نشت آب شود.

بهتر است برای رفع این ایراد به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف مراجعه کنید.

علت وارد نشدن آب داخل ماشین ظرفشویی نف چیست؟

در صورت وارد نشدن آب در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی نف استفاده کنید:

  • پمپ تخلیه و موتور ماشین ظرفشویی باید چک شوند.
  • درب ماشین ظرفشویی را هم بررسی کنید تا بسته شده باشد.
  • شیر آب ورودی را نیز چک کنید تا بسته نباشد.

اگر آب داخل دستگاه شما وارد نمی شود، جهت عیب یابی و رفع مشکل با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در تماس باشید.

علت بروز صدای بیش از حد در ماشین ظرفشویی نف چیست؟

در صورت بروز صدا در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی نف استفاده کنید:

  • ساییدگی و یا شکستگی بلبرینگ به مرور زمان می تواند دلیل این ایراد باشد.
  • ترک خوردگی و یا پوسیدگی پولی قرقره را نیز باید بررسی نمایید.
  • از کار افتادن بلبرینگ های موتور هم دلیلی بر این عیب است.
  • آسیب دیدگی پمپ تخلیه هم می تواند باعث بروز آن شده باشد.

اگر مشکل صدای زیاد در دستگاه شما حل نشد، کافی است جهت عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی نف کمک بگیرید.

دلیل حل نشدن مواد شوینده در ماشین ظرفشویی نف چیست؟

در صورت حل نشدن مواد شوینده در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی نف استفاده کنید:

  • ابتدا باید بررسی کنید تا جاقرصی جرم نگرفته باشد.
  • ممکن است بر اثر رسوبات، درب جاقرصی ایراد پیدا کرده باشد.
  • مخزن مواد شوینده را نیز باید چک کنید.

اگر مواد شوینده در دستگاه شما حل نمی شود، لازم است جهت عیب یابی و رفع مشکل با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر ظرفشویی نف در تماس باشید.

به چه علت ماشین ظرفشویی نف روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن ظرفشویی، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی نف در منزل استفاده کنید:

  • ایرادات مربوط به چفت درب را چک کنید.
  • خرابی موتور محرک یا سیم پیچ های آن هم باید مورد بررسی قرار بگیرند.
  • خرابی رله استارت موتور را نیز بررسی کنید.
  • خرابی فیوز حرارتی هم می تواند دلیل بروز این عیب باشد.
  • خرابی برد کنترل دستگاه و تایمر آن را نیز چک کنید.

در صورتی که موفق به رفع مشکل روشن نشدن دستگاه نشدید، از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی نف کمک بگیرید.

چرا ماشین ظرفشویی نف خاموش نمی شود؟

در صورت خاموش نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ظرفشویی نف استفاده کنید:

  • خرابی سنسور نشتی را چک کنید.
  • بروز نشتی آب در ظرفشویی را نیز بررسی نمایید.

در صورتی که موفق به خاموش کردن دستگاه نشدید، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف تماس بگیرید.

علت نچرخیدن قفسه ها در ماشین ظرفشویی نف چیست؟

در صورت نچرخیدن قفسه ها در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی نف استفاده کنید:

  • خراب شدن غلطک ها اولین موردی است که باید چک شوند.
  • ممکن است غلطک ها زنگ زده باشند.
  • ممکن است راه قفسه ها با چربی های اضافی باقی مانده از ظروف پر شده باشد.

دلیل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی نف چیست؟

در صورت آبگیری نکردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ظرفشویی نف استفاده کنید:

  • اگر به هنگام روشن کردن ماشین ظرفشویی نف متوجه شدید که دستگاه آبگیری نمی کند، دوباره باید شیلنگ ها را تست کنید.
  • البته قبل از آن از باز بودن شیر آب متصل به دستگاه مطمئن شوید.
  • سپس شیلنگ ها را بررسی کنید که مسدود نشده باشند.
  • اگر انسداد و یا تاخوردگی در آن مشاهده کردید، با رفع این ایرادات، عملکرد دستگاه به روال قبلی بر می گردد.

اگر مشکل حل نشد، توصیه می کنیم از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ظرفشویی نف کمک بگیرید.

علت بوی نامطبوع و بد در ماشین ظرفشویی نف چیست؟

در صورت بروز بوی بد در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی نف در محل استفاده کنید:

  • یکی دیگر از ایراداتی که در ظرفشویی ها وجود دارد، انتشار بوی بد است.
  • این مشکل در اثر تجمع مواد غذایی در اطراف واشر درب، پمپ و بازوهای آبپاش بروز می کند.
  • ممکن است ظروف را از مواد غذایی تمیز نکرده و داخل ماشین ظرفشویی قرار داده اید.
  • خرده مواد غذایی در اطراف این قطعات جمع شده و باعث انتشار بوی بد شوند.
  • با تمیز کردن این قطعات، مشکل رفع خواهد شد.

چرا ماشین ظرفشویی نف ظرف ها را خشک نمی کند؟

اگر مشکل دستگاه شما خشک نکردن ظروف می باشد، موارد زیر را برای تعمیر ماشین ظرفشویی نف به کار ببرید:

دلیل باقی ماندن لکه بر روی ظروف در ماشین ظرفشویی نف چیه؟

برای تعمیر ماشین ظرفشویی نف، موارد زیر را بررسی نمایید:

  • در زمان شست و شو، برنامه مناسبی را برای دستگاه انتخاب کنید.
  • از نمک دانه درشت استفاده کنید.
  • بهتر است در زمان شست و شو از مایع جلا دهنده استفاده کنید.
  • حتما میزان سختی آب منطقه خود را در نظر بگیرید.

چرا کلید های ماشین ظرفشویی نف به درستی کار نمی کنند؟

در زمان تعمیر ماشین ظرفشویی نف، باید به سراغ برد الکترونیکی دستگاه بروید. در زمان تعیمر این قطعه، باید مهارت و تخصص کافی را داشته باشید، در غیر این صورت علاوه بر آسیب رسیدن به سایر قطعات سالم ماشین ظرفشویی نف، متحمل هزینه های بیش تری برای تعمیر آن خواهید شد.

نظر تعمیرکار در مورد عدم تخلیه ماشین ظرفشویی نف چیست؟

اگر عملیات تخلیه در دستگاه شما به درستی انجام نمی شود و می خواهید اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی نف کنید، می توانید از موارد زیر استفاده نمایید:

  • پمپ تخلیه را عیب یابی کنید.
  • فیلتر کف ماشین ظرفشویی نف را بررسی کنید.
  • شلنگ خروجی را بررسی کنید تا گرفتگی نداشته باشد.
  • در صورت نیاز می توانید با تکنسین های هوم خانه در تماس باشید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف

در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف قصد داریم به سوالاتی که اغلب مصرف کنندگان از اپراتورهای این مجموعه می پرسند، به طور کامل پاسخ دهیم:

  • هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در نمایندگی مرکزی هوم خانه به چه صورت تعیین می شود؟

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی نف به طور مستقیم به میزان خرابی دستگاه شما بستگی دارد. هریک از ایرادات دستگاه از روش های مختلف و با استفاده از قطعات متفاوتی تعمیر می گردد که تمامی این موارد در برآورد هزینه تعمیر ظرفشویی نف در محل تاثیرگذار است.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات ظرفشویی نف در نمایندگی مجاز هوم خانه چگونه انجام می شود؟

مشتریان پس از اتمام کار تعمیرات دستگاه خود و در صورت رضایت از کار تعمیرات، صورتحساب برآورد شده توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی نف را به وی پرداخت می کنند.

  • مدت اعتبار ضمانت نامه تعمیر ماشین ظرفشویی نف نمایندگی مجاز هوم خانه چقدر است؟

نمایندگی مرکزی هوم خانه تمامی خدمات و تعمیرات ظرفشویی نف را به مدت 3 الی 12 ماه گارانتی و تضمین می نماید.

  • در صورتی که دستگاه مجددا نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه جداگانه ای دریافت می شود؟

مشتریان در صورت وجود هرگونه مشکل و ایراد در ماشین ظرفشویی نف خود می توانند با ارائه ضمانت نامه، دستگاه خود را مجددا به صورت رایگان تعمیر نمایند.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

در نمایندگی مجاز هوم خانه همواره متخصصان خدمات عالی را برای تعمیر ماشین ظرفشویی نف در نظر دارند تا آن را به مصرف کنندگان خود ارائه دهند و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند. برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی ارائه می هد.
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده می کنند.
  • سرعت در انجام فرآیند تعمیرات توسط متخصصان هوم خانه
  • استفاده از خدمات و راهنمایی های تکنسین ماشین ظرفشویی نف
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود.

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر ظرفشویی نف، هیچگونه هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ای برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست