تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف NEFF در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از ضروری ترین لوازم خانگی، اجاق گاز می باشد. طراحی و ساخت این محصولات با پیشرفت فناوری، به روز شده و قابلیت های متنوعی در آنها تعبیه شده است. اجاق گازهای برند نف، یکی از باکیفیت ترین اجاق گازهای موجود در بازار است. در ساخت این محصولات تمامی استانداردها رعایت شده و به همین دلیل نیز کارایی بالایی دارند. این برند به منظور رفاه حال مشتریان خود، خدمات پس از فروش نیز برای این محصولات در نظر گرفته است. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در تهران، خدمات تعمیرات این اجاق گاز را به متقاضیان ارائه می دهد. به منظور آشنایی بیشتر با این مرکز، ما را در این مقاله همراهی کنید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز نف نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز نف در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز نف در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز نف
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز نف
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز نف در تهران

نحوه تعمیر اجاق گاز نف در تهران به شرح زیر است؛ شهروندان تهرانی برای این که بتوانند اجاق گاز خود را تعمیر کنند، با مشکلات متعددی روبرو هستند. ماندن در ترافیک، یافتن تعمیرگاهی مطمئن و ماندن در صف نوبت تعمیرات، از جمله این مشکلات می باشد. اما با تدبیری که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف اندیشیده است، این مشکلات به راحتی رفع شده اند. نمایندگی تعمیرات نف در مناطق مختلف شهر، شعبه هایی دایر کرده است.

بنابراین به هنگام مراجعه، می توانید به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید. در ضمن می توانید به راحتی و بدون نیاز به خروج از منزل، با استفاده از شماره تلفن های این مرکز و یا وب سایت آن، سفارش خود را جهت تعمیرات اجاق گاز، ثبت کنید. در صورت تماس به صورت تلفنی، متخصصان مجرب ما به صورت 24 ساعته آماده اند تا مشاوره هایی را به صورت رایگان برای تعمیر این محصول در منزل ارائه کنند. به این ترتیب در برخی موارد می توانید بدون هیچ دردسری، اجاق گاز را خودتان تعمیر کنید.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز نف به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز نف توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز نف در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف NEFF در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در محل و منزل به شرح زیر است؛ حمل و انتقال لوازم خانگی معیوب بزرگ نظیر اجاق گاز به محل نمایندگی برای تعمیرات، کار بسیار دشوار و هزینه بری است. از این رو هوم خانه تصمیم گرفته است، خدمات تعمیراتی را در محل ارائه کند. با این کار، دیگر نیاز به انتقال دستگاه به محل تعمیرگاه نبوده و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود. برای دریافت این خدمات، کافی است به هنگام ثبت سفارش، تعمیرات در محل را درخواست کنید.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در همان روز و با هماهنگی قبلی در محل حاضر خواهند شد. این افراد با حضور در محل و منزل، ابتدا دستگاه را عیب یابی و سپس آن را تعمیر می کنند. به منظور تسریع در عملیات تعمیر، تعمیرکاران نمایندگی نف تمام تجهیزات لازم را با خود به همراه دارند. این تعمیرکاران در کار خود حرفه ای هستند و با اعتماد به عملکرد خود، در پایان کار، ضمانت یک ساله خدمات به مشتریان ارائه می کنند. با این کارت، تا یک سال اگر مشکلی برای دستگاه پیش آمد، نمایندگی به صورت رایگان آن را تعمیر خواهد کرد.

هزینه تعمیر اجاق گاز نف در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز نف در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر توضیح داده شده است؛ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف قیمت های تعمیرات به صورت منصفانه تعیین شده است. این قیمت ها مطابق با نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه، مشخص می شوند. به همین دلیل نیز هیچ هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی گردد. یکی از سیاست هایی که مدیران این مرکز برای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته است، شفاف سازی هزینه ها برای آنها است. طبق این سیاست، ابتدا توضیحاتی درباره خرابی دستگاه از مشتری دریافت می شود. کارشناسان متناسب با این توضیحات، هزینه های احتمالی تعمیرات را تعیین می کنند. اگر مشتری به این هزینه ها راضی باشد، تعمیرکار به محل اعزام می شود.

در پایان کار و به هنگام تحویل دستگاه به صاحب آن، فاکتوری به مشتری ارائه می شود. در این فاکتور تمامی هزینه های تعمیرات انجام شده بر روی اجاق گاز، درج شده است. هزینه نهایی تعمیرات اجاق گاز بر اساس آن چه در این فاکتور آمده است از مشتری دریافت می شود. برای پرداخت هزینه ها، می توانید از کارت خوان های سیاری که تعمیرکاران به همراه دارند استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز نف

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز نف به شرح جدول زیر می باشد تا به راحتی هزینه های خود برآورد کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز نف هزینه تعمیر اجاق گاز نف
تعویض ترانس اجاق گاز نف 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز نف 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز نف 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز نف 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز نف 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز نف 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز نف 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز نف

عیب یابی و تعمیرات توسط تکنسین اجاق گاز نف به شرح زیر است؛ برای تعمیر اجاق گاز نف باید به تعمیرگاهی مجاز مراجعه کنید. به این صورت تعمیرات به صورت تخصصی انجام شده و تا سال های سال می توانید از این محصول استفاده کنید. در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی از تعمیرکاری متخصص و مجزا استفاده می شود. این موضوع دلیلی بر تخصصی بودن تعمیرات در این مجموعه است.

تعمیرکاران ما با کار خود آشنایی کامل دارند و از تجربه کافی برخوردار می باشند. بر همین اساس نیز به هنگام تعمیر اجاق گاز، ترجیح می دهند تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را انتخاب کنند. در این شرایط هم قطعه فابریک دستگاه حفظ می شود و هم هزینه تعمیرات در حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. اما اگر قطعه قابلیت تعمیر نداشت، با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض می کنند. این موضوع نیز سبب می شود تا کیفیت کار اجاق گاز تضمین شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز نف توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز نف در ادامه ذکر شده است؛ اجاق گازها جزو آن دسته از لوازم خانگی هستند که دارای کاربرد فراوانی می باشند. بدون وجود این وسیله در منزل، کلیه کارها مختل می شوند. خرابی این دستگاه مخصوصاً زمانی که مهمان دارید، مشکلات عدیده ای را پیش می آورد. اما شاید ایرادات موجود در اجاق گاز چندان هم جدی نباشند. در این موارد می توانید با اطلاعات مختصری، این خرابی ها را رفع نمایید. اما اگر مشکل جدی باشد، باید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف تماس بگیرید.

علت بلند بودن ارتفاع شعله اجاق گاز نف چیست؟

یکی از مشکلات گاز، بلند بودن ارتفاع شعله های گاز است. در صورت بلند بودن شعله اجاق گاز نف موارد زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • ارتفاع شعله اجاق گاز در حالت عادی چیزی در حدود 20 میلیمتر است.
  • چنانچه متوجه شدید این ارتفاع افزایش پیدا کرده است، حتماً دلیل آن را جستجو کنید.
  • ممکن است میزان هوا و گاز مخلوط شده و وارد شده به مشعل زیاد باشد.
  • برای کنترل این موضوع بایستی تنظیمات شیر گاز را چک کنید.
  • برای انجام این تنظیمات، کافی است مهره مخصوص گاز را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

برای بررسی دقیق تر این مورد می توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در تهران کمک بگیرید.

چرا ارتفاع شعله اجاق گاز نف پایین است؟

در صورت کم بودن شعله اجاق گاز نف موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • پایین بودن ارتفاع شعله همانند بالا بودن میزان این ارتفاع، یک ایراد اساسی برای اجاق گاز نف به شمار می رود.
  • حداقل ارتفاع شعله در حدود 6 میلیمتر است. اگر با کاهش ارتفاع شعله مواجه شدید، جریان گاز را بررسی کنید تا کاهش نیافته باشد.
  • برای این که میزان جریان گاز را بالا ببرید، باید مهره مخصوص را در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • همچنین کنترل کنید تا منافذ مشعل، مسدود نشده باشند.

در صورت کم بودن شعله با خدمات نمایندگی تعمیر گاز نف در تهران تماس بگیرید.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز نف چیست؟

در صورتی که اجاق گاز نف روشن نمی شود، راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • دلیل روشن نشدن اجاق گاز ممکن است دلایل ساده ای داشته باشد.
  • نظیر قطعی برق و یا قطع شدن جریان گاز. بنابراین در اولین مرحله، این موارد را چک کنید.
  • در مرحله بعد، سراغ فندک اجاق گاز نف بروید. ممکن است فندک اجاق گاز شما از نوع اتوماتیک و یا غیر اتوماتیک باشد.
  • در هر حال، ممکن است کار نکردن فندک، مانع از روشن شدن اجاق گاز شود. زیرا با این کار جرقه ای ایجاد نشده و شعله روشن نمی شود.

برای بررسی دقیق تر این مورد می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در تهران کمک بگیرید.

چرا رنگ شعله اجاق گاز نف تغییر کرده است؟

یکی از مشکلات گاز، زرد بودن سوخت شعله گاز است. در صورت تغییر رنگ شعله اجاق گاز نف موارد زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • در حالت عادی، رنگ شعله اجاق گاز باید آبی رنگ بسوزد.
  • در صورتی که این رنگ به نارنجی و یا زرد تغییر کرد، باید ایراد را بیابید.
  • دلیل این ایراد در مخلوط کن است. هوا و گاز درون مخلوط کن به نسبت مناسب ترکیب نمی شوند.
  • برای این که این مشکل را برطرف نمایید کافی است صفحه محفظه را کمی ببندید.
  • اما اگر ایراد برطرف نشد، باید مخلوط کن را بررسی کنید.

برای بررسی دقیق تر این مورد می توانید از نمایندگی تعمیر اجاق گاز نف در محل کمک بگیرید.

کار نکردن فندک؛ شیوه تعمیر اجاق گاز نف در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. در صورتی که فندک اجاق گاز نف کار نمی کند، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • فندک اجاق گاز یکی از اصلی ترین قطعات اجاق گاز نف است.
  • چنانچه به هر دلیلی این قطعه از کار بیوفتد، برای روشن کردن شعله به مشکل برمی خورید.
  • بنابراین به هنگام مواجهه با این ایراد، بررسی کنید که جعبه فندک نشکسته باشد.
  • در داخل جعبه، چینی جرقه زن وجود دارد. اگر این چینی آسیب ببیند، جرقه تولید نمی شود.
  • همچنین ممکن است بر اثر سهل انگاری و سرریز شدن مواد غذایی، فندک مسدود شده باشد.
  • با بررسی این موارد، می توانید ایراد فندک را برطرف کرده و یا آن را تعویض نمایید.

در صورت برطرف نشدن مشکل با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات اجاق گاز نف تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز نف دود می کند؟

در صورت دود کردن اجاق گاز نف موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • دود کردن اجاق گاز نف، به دلیل سوختن مواد غذایی ریخته شده بر روی آن و یا سوختن چربی و روغن های موجود بر روی صفحه است.
  • برای این که با این مشکل مواجه نشوید، باید صفحه رویی اجاق گاز را به صورت منظم تمیز نمایید.

برای بررسی دقیق تر این مورد می توانید از نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در منزل کمک بگیرید.

چرا شعله های اجاق گاز نف به صورت خودکار خاموش می شوند؟

در صورت خاموش شدن شعله اجاق گاز موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد انجام دهید:

  • چنانچه با خاموشی خودکار شعله های اجاق گاز موجه هستید، باید دلیل آن را در قطعاتی چون ترموکوپل و الکترود جستجو نمایید.
  • در حالت عادی، ترموکوپل اجاق گاز در مواردی که شعله به هر دلیل ناخواسته ای خاموش شود، جریان گاز را قطع می کند.
  • اما اگر این قطعه معیوب شده باشد باعث خاموشی خودکار شعله ها می شود. بنابراین نیاز است این قطعه بررسی شده و تعمیر یا تعویض شود.
  • در ضمن ممکن است به هنگام تمیزکاری اجاق گاز نف، الکترود آن را از مسیر اصلی خارج کرده باشید. آن را با انگشت در جای خود قرار دهید.

برای تعمیر تخصصی اجاق گاز می توانید به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در خانه مراجعه کنید.

خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف یا تعمیرگاه مجاز امداد آی.پی

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف به شرح زیر می باشد؛ در این مقاله سعی شد، راهکارهای موجود برای رفع ایرادات جزئی اجاق گاز نف، به شما آموزش داده شود. اما اگر احساس می کنید از عهده این کار برنمی آیید، توصیه می شود با هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف تماس بگیرید. این مرکز با قیمت های مناسب و استفاده از تعمیرکاران متخصص، می تواند تعمیر اجاق گاز شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. ضمانت یک ساله که از سوی تعمیرکاران به صاحبان لوازم خانگی تعمیر شده ارائه می شود، گواه مناسبی برای این گفته است.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نف در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست