تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ظرفشویی موریس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از برندهای موفق در تولید انواع لوازم خانگی، برند موریس است. نمونه ای از بهترین تولیدات این برند، ماشین های ظرفشویی آن می باشد که از قابلیت های به روزی برخوردار است. داشتن ظاهری شیک و جذاب، استفاده از بازوهای آب پاش قدرتمند، داشتن برنامه های مختلف برای شستشوی ظروف و … از ویژگی های این محصول می باشد. شما می توانید با استفاده از آپشن هایی که در این دستگاه تعبیه شده اند، ظروف خود را به صورت عالی و بدون حتی کوچک ترین لکه ای، شستشو دهید. وجود نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در تهران، موضوع دیگری است که خیال مصرف کنندگان این محصول را راحت می کند؛ زیرا به هنگام مواجهه با خرابی در آن، می توانند به راحتی به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات این نمایندگی در جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی خود استفاده کنند.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی موریس را تا میزان 75 درصد کاهش خواهد داد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه دفتر آن دایر شد، شما کاربران را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در تهران
  2. تعمیر ظرفشویی موریس در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در محل و منزل
  4. ویژگی های تعمیرکار نماینگی تعمیر ماشین ظرفشویی موریس
  5. هزینه تعمیر ظرفشویی موریس در نمایندگی مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول ظرفشویی موریس
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس
  8. پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس
  9. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی موریس

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در تهران

تعمیر و عیب‌یابی هر لوازم برقی در صورتی که توسط مصرف‌کننده انجام شود، ممکن است باعث ایجاد مشکل در قسمت‌های دیگر وسیله گردد. به همین دلیل بهتر است که مصرف‌کنندگان برای رفع عیوب دستگاه خود با نحوه تماس با نمایندگی آن آشنا باشند. در صورتی که از ماشین ظرفشویی موریس استفاده می‌کنید، در زیر به راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در تهران پرداخته‌ایم.

  • ساده‌ترین و البته سریع‌ترین راه ممکن برای رفع مشکل ماشین ظرفشویی موریس تماس با شماره 02158941 است.
  • اما در صورتی که از روش بالا اقدام به رفع عیب دستگاه خود نکردید، می‌توانید با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی موریس تماس گرفته و یا مشخصات خود را در سایت بعد از ثبت‌نام وارد نموده و منتظر پیام کد اشتراک و نام تعمیرکار باشید.
  • تعمیرکاران این نمایندگی در کمتر از 1 ساعت خود را به محل رسانده و مشکل را برطرف می‌سازند.
  • تعمیرکار پس از پایان کار کارت گارانتی قطعه و برگه فاکتور را به شما تقدیم نموده و از شما جهت ارائه خدمات بهتر نظرسنجی می‌کند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در تهران

نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس در تهران

روند تعمیر ماشین ظرفشویی موریس در تهران به شرح زیر است:

اگر به وضعیت ترافیک تهران توجه کنید، خواهید دید که برای یافتن نمایندگی برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی موریس، باید مدت زمان زیادی را در ترافیک هدر دهید. این موضوع علاوه بر وقت گیر بودن، به صرف هزینه های زیادی نیز احتیاج دارد. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس با در نظر گرفتن این مشکلات، در نقاط مختلف شهر شعبه هایی را دایر کرده است. این موضوع امکان دسترسی آسان را برای مشتریان فراهم می آورد. این مجموعه روش های مختلفی نظیر مراجعه به صورت حضوری و غیرحضوری را تعیین کرده است تا متقاضیان دریافت خدمات بر اساس شرایط خود به نمایندگی تعمیرات موریس مراجعه کنند. شما می توانید با تماس تلفنی، از مشاوره های کارشناسان این مجموعه نیز بهره مند شوید یا اینکه وارد سایت این مرکز شده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی موریس به چه صورت است؟

رفع خرابی ماشین ظرفشویی موریس نیاز به داشتن تخصص در این زمینه دارد. در صورتی که ماشین ظرفشویی موریس کارت گارانتی دارد، می‌توانید مشکل آن را با تماس با شماره‌های مندرج بر روی برگه گارانتی از طریق نمایندگی رسمی پیگیری کنید. چنانچه مهلت گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده است و رضایت کافی از ارائه خدمات پس از فروش دستگاه نداشتید، هوم خانه مفتخر است با بهره‌گیری از تعمیرکاران مجرب و قطعات اصل خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی موریس را در محل مورد نظر شما ارائه کند.

البته به خاطر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس نیست و تنها نمایندگی مجاز و قابل اعتماد است. همچنین در صورتی که مشتریان برای رفع مشکل ماشین ظرفشویی موریس سوالاتی دارند، می‌توانند در پایین صفحه در قسمت دیدگاه آن را مطرح کرده و منتظر پاسخ از سمت تکنسین ماشین ظرفشویی باشند.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در محل و منزل به شرح زیر است:

انتقال ماشین ظرفشویی به نمایندگی ها امری دشوار است؛ زیرا هم جابجایی این دستگاه کمی سخت است و هم هزینه این کار کمی بالا می باشد. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس می توانید نمایندگی را به منزل خود آورده و تعمیرات این محصول را در محل انجام دهید. با تماس شما، تکنسین ها در موعد مقرر به محل اعزام شده و کار تعمیرات را آغاز می کنند. این افراد ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند. با توجه به تکمیل بودن تجهیزات تعمیرکار، این کار در یک روز انجام شده و شما می توانید در همان روز، ماشین ظرفشویی خود را تحویل بگیرید. تعمیرکاران نمایندگی موریس در کار خود، ابتدا تمام تلاش خود را می کنند تا قطعه معیوب را تعمیر کنند، اما اگر این کار غیرممکن بود، قطعه معیوب را با استفاده از قطعات اورجینال جایگزین می نمایند. اگر قطعه ای را از تعمیرکار خریداری کنید اما آن را خودتان یا دیگران نصب کنید، شامل گارانتی نمی شود.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از اقدامات مهم در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس، عیب یابی و رفع ایراد صحیح آن توسط تعمیرکار متخصص می باشد. در صورتی که تعمیرکار نتواند خرابی دستگاه را به درستی رفع کند، سایر قطعات ماشین ظرفشویی نیز دچار آسیب دیدگی می شوند. از این رو مهمترین مسئله در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی، استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس می باشد.

  • تعمیرکار نمایندگی هوم خانه دارای مهارت و تخصص بالایی است و خرابی ماشین ظرفشویی شما را به سرعت تشخیص داده و برطرف می کند.
  • تعمیرکاران این مجموعه ابتدا به تعمیر دستگاه پرداخته و در صورت نیاز به تعویض قطعات، تنها از قطعات فابریک و اصلی استفاده می کنند.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی موریس با داشتن سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات ظرفشویی، می تواند دستگاه شما را در سریع ترین زمان تعمیر کند.
  • تعمیرکار متخصص پس از اتمام کار تعمیر ظرفشویی موریس در محل، به شما ضمانتنامه معتبر ارائه می دهد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

برآورد هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

هوم خانه، برای تعمیر ماشین ظرفشویی در نمایندگی مجاز و مرکزی، قیمت ها را بسیار منصفانه تعیین کرده است. این مجموعه تضمین می کند که تعمیرکاران، هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی را بر اساس تعرفه هایی که تعیین شده است، از مشتریان دریافت کنند و مجاز به دریافت هزینه مازاد نیستند. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس برای جلب اعتماد مشتریان خود، در زمان تماس با مشتریان، این هزینه ها را برای آنها شفاف سازی می کنند.

در ضمن به هنگام تحویل دستگاه تعمیر شده به صاحب آن نیز فاکتوری دربرگیرنده تمامی هزینه ها، به وی ارائه می نمایند. اگر قطعه ای را تعویض کنند، ضمانت نامه یک ساله به آنها می دهند. این نمایندگی به سلامت مشتریان خود اهمیت زیادی می دهد. به همین دلیل نیز علاوه بر ارائه خدمات در محل، دستگاه های کارت خوان سیاری را به محل آنها می فرستد تا مشتریان مجبور به مراجعه به بیرون از منزل و تهیه پول نقد نباشند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

تعرفه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی موریس به شرح جدول زیر می باشد تا راحت تر هزینه های خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی موریس
نصب ماشین ظرفشویی موریس 350.000 تومان الی 400.000 تومان
تعمیر موتور ماشین ظرفشویی موریس 450.000 تومان الی 1.800.000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی موریس 800.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی موریس 700.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض چاهک ماشین ظرفشویی موریس 1.000.000 تومان الی 2.400.000 تومان
تعویض آکوا استاپ ماشین ظرفشویی موریس 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی موریس 390.000 تومان الی 700.000 تومان
تعمیر برد ماشین ظرفشویی موریس 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض سنسور ماشین ظرفشویی موریس 400.000 تومان الی 700.000 تومان
تعویض موتور ساعت ماشین ظرفشویی موریس 400.000 تومان الی 700.000 تومان
جرم گیری ماشین ظرفشویی موریس 300.000 تومان الی 400.000 تومان
رفع آبریزی ماشین ظرفشویی موریس 200.000 تومان الی 450.000 تومان

عیب یابی ماشین ظرفشویی موریس

روند عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس به شرح زیر است:

اگر ماشین ظرفشویی موریس شما خراب شده است، از سپردن آن به دست نمایندگی های غیرمجاز خودداری کنید. استفاده از تعمیرکارهای غیرمتخصص و ناوارد در این مراکز تعمیراتی ممکن است منجر به گسترده شدن سطح خرابی دستگاه شود. این در حالی است که در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس از تکنسین های مجرب و متخصص برای تعمیر این دستگاه استفاده شده است. این تعمیرکاران در کار خود وارده بوده و دوره های آموزش را گذرانده اند. از این رو می توانند تعمیرات را با کیفیت بالایی انجام داده و آن را تا یک سال ضمانت کنند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید، با نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی موریس تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی ایرادات و مشکلات متداول ماشین ظرفشویی موریس توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

بررسی ایرادات و مشکلات متداول ماشین ظرفشویی موریس به شرح زیر است:

اگر شما هم جزء مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی موریس هستید و به تازگی متوجه ایراد در عملکرد آن شده اید، بهتر است هر چه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. به این ترتیب از وسعت گرفتن خرابی جلوگیری خواهید کرد. توصیه می کنیم برای این کار از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید و از مراجعه به نمایندگی های غیرمجاز، خودداری نمایید. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس بهترین گزینه برای تعمیرات این دستگاه می باشد. البته برخی از ایرادات دستگاه را به راحتی می توانید رفع کنید. از جمله این ایرادات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علت وجود بوی بد در ماشین ظرفشویی موریس چیست؟

در صورت بروز بوی بد دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس استفاده کنید:

  • بوی بد در ماشین ظرفشویی منجر به بد بو شدن ظروف نیز می شود.
  • به همین سبب هم باید دلیل آن را فوراً پیدا کرده و برطرف نمایید.
  • دلیل بد بودن ماشین ظرفشویی، خرابی و یا مسدود شدن فیلتر دستگاه است.
  • این قطعه را بررسی و در صورت نیاز، تعمیر و یا تعویض کنید.

اگر بوی بد در دستگاه شما آزاردهنده شده است، می توانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در تهران بهره مند شوید.

علت عدم شستشوی تمیز ظروف در ماشین ظرفشویی موریس چیست؟

در صورت تمیز نشدن ظروف در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی موریس استفاده کنید:

  • اگر بعد از شستن ظروف با ماشین ظرفشویی موریس، متوجه شدید که ظرف ها تمیز نشده اند، باید دلیل آن را بررسی کنید.
  • این ایراد به نحوه استفاده شما از این دستگاه بستگی دارد.
  • باید ظروف را از پسماندهای غذایی تمیز کرده و دستگاه را نیز تمیز نمایید.
  • اما اگر ایراد دستگاه به این موارد مربوط نباشد، برای بررسی این ایراد، سراغ اسپری و بازوهای آب پاش دستگاه بروید.
  • معیوب بودن این قطعات باعث تمیز نشدن ظروف می شود.
  • برای تعمیر و یا تعویض این قطعات، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس استفاده کنید.

علت صدای زیاد در ماشین ظرفشویی موریس در حین کار چیست؟

در صورت بروز صدای زیاد در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در منزل استفاده کنید:

  • ساییدگی و یا شکستگی بلبرینگ می تواند دلیل بروز این ایراد باشد.
  • ترک خوردگی و یا پوسیدگی پولی قرقره را نیز چک نمایید.
  • از کار افتادن بلبرینگ های موتور نیز باید بررسی شود.
  • آسیب دیدگی پمپ تخلیه هم می تواند دلیلی بر این ایراد باشد.

اگر صدای زیاد در دستگاه شما آزاردهنده شده است، بهتر است جهت عیب یابی با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی موریس در تهران در تماس باشید.

دلیل خشک نشدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی موریس چیست؟

در صورت خشک نشدن ظروف در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی موریس در محل استفاده کنید:

  • بخش حرارت دهنده دستگاه را بررسی نمایید.
  •  ترموستات ماشین ظرفشویی موریس را چک کنید.
  • از وجود مایع جلادهنده مطمئن باشید.

اگر ظروف در دستگاه شما خشک نمی شود، لازم است جهت حل مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس در ارتباط باشید.

علت سفیدک زدن ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی موریس چیست؟ 

در صورت سفیدک زدن ظروف در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیر و رفع عیب ماشین ظرفشویی موریس استفاده کنید:

  • سخی آب را بررسی نمایید.
  • برای رفع این مشکل از مواد کمک شستشو (rinse aid) استفاده کنید.
  • نمک ماشین ظرفشویی نیز به کار بگیرید.

در صورت عدم رفع عیب سفیدک زدن ظروف در دستگاه، از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در تهران بهره مند شوید.

چرا ماشین ظرفشویی موریس عملیات تخلیه را به درستی انجام نمی دهد؟

در صورت عدم تخلیه آب از دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس استفاده کنید:

  • یکی از جدی ترین مشکلات، عدم تخلیه آب ظرفشویی است.
  • بروز این مشکل می تواند هم به خرابی بیشتر در دستگاه منجر شود و هم خسارات زیادی را در آشپزخانه به وجود آورد.
  • این خرابی ممکن است به دلیل ایراد در پمپ تخلیه و یا شل شدن تسمه دستگاه ایجاد شود.
  • در ضمن توصیه می شود انسداد در پمپ تخلیه، شیلنگ تخلیه و نبود پیچ و تاب در آن را بررسی کنید.
  • ممکن است این ایرادات باعث تخلیه نشدن آب دستگاه شود.

اگر دستگاه شما آب را تخلیه نمی کند، می توانید برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس در محل بهره مند شوید.

دلیل نشتی آب در ماشین ظرفشویی موریس چیست؟

در صورت بروز نشتی در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی موریس در منزل استفاده کنید:

  • خرابی شیلنگ تخلیه و پمپ ظرفشویی از عوامل بروز این ایراد هستند.
  • خم شدگی شیلنگ هم همینطور
  • پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی موریس را باز کرده و اقدام به بررسی  علت نشتی ظرفشویی نمایید.
  • لاستیک دور درب ظرفشویی را نیز چک کنید.

اگر دستگاه شما مشکل نشتی آب دارد، بهتر است جهت رفع عیب از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در منزل بهره مند شوید.

علت باقی ماندن لکه ها روی ظروف در ماشین ظرفشویی موریس چیست؟

در صورت باقی ماندن لکه ها در ظروف در دستگاه، از موارد زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در محل استفاده کنید:

  • برنامه شستشوی مناسب انتخاب کنید.
  • باید مخزن نمک ظرفشویی را چک کنید تا نمک در آن ریخته باشید.
  • باید از مواد شوینده مانند جلادهنده های مخصوص در کنار مواد شوینده نیز استفاده شود.
  • از مواد شوینده مرغوب و درجه یک استفاده کنید.

اگر بعد از شستشوی ظروف، لکه باقی می ماند، می توانید جهت عیب یابی با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در تماس باشید.

نظر تعمیرکار در مورد قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی موریس چیست؟

برای تعمیر ماشین ظرفشویی موریس و بر طرف کردن مشکل بسته نشدن درب ظرفشویی می توانید اقدامات زییر را انجام دهید:

  • درب ماشین ظرفشویی موریس را در گام اول باز و بسته کنید.
  • اگر قفل درب ماشین ظرفشویی موریس به درستی عمل نکرد، قفل درب و سوییچ قفل درب را بررسی کنید.
  • اگر آسیبی به آن ها وارد شده است، برای تعویض قفل درب و سوییچ قفل درب اقدام کنید.

دلیل کار نکردن دکمه های روی ماشین ظرفشویی موریس چیست؟

اگر می خواهید برای رفع مشکل کار نکردن کلید های ماشین ظرفشویی خود اقدام کنید و تعمیر ماشین ظرفشویی موریس را انجام دهید، لازم است بدانید که باید به سراغ برد الکترونیکی دستگاه بروید. البته لازم به ذکر است که تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی نیاز به مهارت و تخصص دارد. در غیر این صورت به بخش ها و اجزای سالم ماشین ظرفشویی موریس آسیب وارد خواهد شد.

چرا آب به ماشین ظرفشویی موریس وارد نمی شود یا ورود آب متوقف نمی شود؟

اگر می خواهید برای تعمیر ماشین ظرفشویی موریس اقدام کنید، از مراحل زیر استفاده نمایید:

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

برخی از پرسش ها در زمینه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس همواره توسط کاربران مطرح می شود که بسیار پرتکرار می باشد. ما در این بخش قصد بررسی و پاسخ به این پرسش ها را داریم:

  • نحوه محاسبه هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در نمایندگی مرکزی هوم خانه به چه صورت است؟

با توجه به ایراد موجود در ماشین ظرفشویی موریس،هزینه های متفاوتی برای تعمیر این دستگاه اعلام خواهد شد، اما نکته مهم این است که این هزینه ها طبق تعرفه هایی که توسط اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی ارائه می شود، محاسبه می گردند. همچنین هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی موریس در محل در نمایندگی هوم خانه می تواند تا میزان 75 درصد باعث کاهش در هزینه های مشتریان شود.

  • نحوه پرداخت هزینه فاکتور ارائه شده توسط نمایندگی مجاز هوم خانه به چه شکل است؟

مشتری می تواند در صورت رضایت از کار تعمیر دستگاه خود توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس هزینه را به وی پرداخت نماید.

  • ضمانتنامه تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در نمایندگی هوم خانه تا چه مدت از اعتبار برخوردار است؟

ضمانتنامه تعمیرات ظرفشویی موریس نمایندگی مجاز هوم خانه از 3 الی 12 ماه اعتبار دارد و در صورت بروز مجدد مشکل در ماشین ظرفشویی، مشتری می تواند با ارائه ضمانتنامه دستگاه خود را به صورت رایگان تعمیر نماید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای چندین سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی در تهران می باشد و در نمایندگی مجاز هوم خانه کارشناسان ما دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس به مصرف کنندگان  ارائه دهند. به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس، بعد از تعمیر دستگاه معیوب، هوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده می گردد.
  • سرعت انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست.
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی موریس
  • شما با استفاده از خدمات نمایندگی هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد.

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر ظرفشویی موریس، هیچگونه هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست