تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات موریس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات موریس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی موریس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

یکی از برندهای ایرانی موفق در زمینه ی طراحی و تولید لوازم خانگی، برند موریس است که در واقع برند شرکت فراگامان صنعت و تجارت می باشد. برند موریس به عنوان اولین تولید کننده ی ماشین ظرفشویی در ایران شناخته می شود. این شرکت در فعالیت های خود از طراحانی با دانش بالا بهره گرفته و تمامی محصولات خود را بر اساس نیازهای عموم مردم طراحی کرده است. در ساخت این محصولات نیز از مواد اولیه قطعات اصل استفاده کرده است که این امر در کیفیت ساخت آنها و عملکرد و طول عمر مفید آنها تاثیر گذاشته و باعث شده است تا محصولات این برند جزء پرفروش ترین محصولات در بازار لوازم خانگی باشد. کسانی که در منزل از محصولات این برند استفاده می کنند از کیفیت آنها به خوبی آگاهی دارند اما شاید یکی از دغدغه های آنها مربوط به زمان خراب شدن هر یک از این محصولات باشد و ندانند که در مواجهه با آن چه کنند. این در حالی است که با وجود هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات موریس در تهران فعالیت دارد، جای هیچ گونه نگرانی نیست و شما می توانید به راحتی با مراجعه به این مرکز و استفاده از خدمات و سرویس دهی عالی آنها لوازم خانگی معیوب خود از برند موریس را به صورت تخصصی تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات موریس در تهران

هوم خانه برای این که آرامش همراه با آسایش را برای کاربران عزیز به ارمغان بیاورد در چندین نقطه از شهر تهران نمایندگی هایی را دایر کرده است تا امکان دسترسی آسان به این مرکز برای همه ی شهروندان تهرانی میسر باشد. به منظور مراجعه به نمایندگی تعمیرات موریس شما می توانید یکی از دو پل ارتباطی با آن را بر حسب شرایط خود انتخاب نمایید. با برقراری تماس تلفنی با این مرکز شما قادر خواهید بود آدرس و مشخصات کامل خود را در لیست سفارشات ثبت کنید تا در عرض مدت زمانی کمتر از یک ساعت تکنسین های ما به آدرس شما مراجعه کرده و دستگاه معیوب را از شما تحویل گرفته و به محل نمایندگی انتقال دهند. علاوه بر آن با برقراری تماس به صورت غیر حضوری شما می توانید در صورت نیاز از مشاوره های این نمایندگی نیز بهرمند گردید. در صورتی که قصد دارید خودتان به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنید می توانید دستگاه را به محل نمایندگی انتقال دهید تا تعمیرکاران با بررسی دقیق ابتدا آن را عیب یابی کرده و سپس اقدام به تعمیر آن نمایند. همچنین با مراجعه ی حضوری به مرکز شما می توانید در صورت تمایل از نزدیک شاهد روند تعمیر دستگاه معیوب خود نیز باشید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی موریس در محل

سیاست های مدیران شرکت هوم خانه بر این اساس است که بهترین سرویس و خدمات در این نمایندگی در اختیار متقاضیان عزیز قرار داده شود تا تمامی مراجعه کنندگان با رضایت کامل از این مرکز لوازم تعمیر شده ی خود را دریافت کنند. در همین راستا در قبال تعمیر لوازم خانگی معیوب مراجعه کنندگان به این مرکز کمترین هزینه از آنها دریافت می شود. هزینه های تعمیر در نمایندگی تعمیرات موریس با نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود تطابق داشته و به همین علت نیز با مناسب ترین قیمت ها تعمیر در این مرکز انجام می گیرد. در ضمن تعمیرکاران ما هنگامی که مشتری برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند، ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و قطعه و یا قطعات معیوب را مشخص می کنند و طبق این بررسی ها هزینه های تقریبی تعمیر را مشخص کرده و آن را به اطلاع مراجعه کننده می رسانند. در صورتی که فرد از هزینه های گفته شده رضایت داشته باشد تعمیرکاران اقدام به تعمیر دستگاه خواهند کرد. در پایان کار نیز به هنگام تحویل دستگاه به صاحب کالا، یک برگه فاکتور که در آن تمامی هزینه های تعمیر جزء به جزء نوشته شده است به وی ارائه می شود.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی موریس هوم خانه را انتخاب کنیم؟

هوم خانه در جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی تکنسین های خود را از بین افرادی دانش آموخته و وارد به کار انتخاب کرده است. این شرکت به منظور آشنایی این تعمیرکاران با تمامی قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه ها و همچنین اطلاع از تازه ترین روش های تعمیر در دنیا، برای انها دوره هایی تدارک دیده است. مهارت این تکنسین ها و همچنین دقت بالای آنها حین کار باعث شده است تا تعمیر در نمایندگی تعمیرات موریس به صورت تخصصی انجام گیرد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات این مرکز، انتقال دستگاه به محل نمایندگی توسط کادر آن می باشد که کار را برای متقاضیان بسیار آسان کرده است. در ضمن در این نمایندگی در تعمیر دستگاه ها اولویت با تعمیر قطعات معیوب است زیرا امکان دارد فقط با تعمیر یک قطعه عملکرد دستگاه اصلاح شده و تا مدت ها به صورت دقیق کار کند. این امر در کاهش هزینه های تعمیر نیز نقش بسزایی دارد.

تعمیرکاران حاضر در این مرکز زمانی اقدام به تعویض قطعه ی معیوب می کنند که قطعه به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد. در این موارد نیز برای این که راندمان دستگاه افت پیدا نکند و همچنین عملکرد دستگاه دچار ایراد نشود، از قطعات اصل استفاده می گردد. ارائه کارت ضمانت نامه یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد این مرکز به شمار می رود. در پایان کار تعمیر دستگاه معیوب و تحویل آن به مشتری، یک کارت ضمانت نامه به وی ارائه می گردد که طبق آن تعمیر دستگاه به مدت شش ماه ضمانت می شود. در طول این مدت اگر دستگاه در همان قطعه ی تعمیر شده دوباره دچار خرابی شود نمایندگی موریس وظیفه دارد دستگاه را دوباره به صورت رایگان تعمیر نماید. در این مدت هزینه ی ایاب و ذهاب نیز رایگان خواهد بود. با مراجعه به این نمایندگی شما می توانید دستگاه های معیوب خود را در کمترین زمان و با کیفیت بالا تعمیر نمایید.

معرفی محصولات موریس

برند موریس با بهره گیری از فناوری های روز و همچنین پشتیبانی از استانداردهای جهانی در رابطه با تولید لوازم خانگی توانسته بسیار موفق عمل کند و محصولاتی با کیفیت بالا به بازار عرضه نماید. محصولات این برند شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و اجاق گاز و کولر گازی است. کیفیت این محصولات مثال زدنی هستند و به خوبی انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می سازند. برای مثال یخچال فریزهای این برند دارای قابلیت هایی منحصر به فردی است که می تواند مواد غذایی را با کیفیت بالا نگهداری نموده و تا مدت ها سبزی و میوه جات را تازه نگه دارد. ماشین ظرفشویی های این برند نیز که به عنوان معرف اصلی آن به شمار می روند، دارای امکاناتی هستند که کیفیت شستشوی ظروف را تضمین می کنند و علاوه بر این که هیچ گونه لکه ای بر روی آنها باقی نمی گذارند بلکه با استفاده از قابلیت های خود می توانند آنها را ضدعفونی نیز بکنند. نمایندگی تعمیرات موریس می تواند در صورت خراب شدن هر یک از این محصولات خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار داده و با تعمیر آنها به صورت تخصصی کیفیت عملکرد آنها را بعد از تعمیر نیز تضمین نماید.

تعمیرکار موریس در تهران

واحد فنی هوم خانه یکی از تعمیرگاه های مجهز در تهران می باشد که تمامی تجهیزات لازم برای تعمیر انواع لوازم خانگی را دارد. مدرن بودن تجهیزان و ابزارآلات موجود در تعمیرگاه موریس باعث شده است تا دست تعمیرکاران برای تعمیر دستگاه های معیوب به نحو احسن، باز باشد و به وسیله ی این تجهیزات آنها را به صورت تخصصی تعمیر نمایند. در این تعمیرگاه تمامی قطعاتی که در ساختمان انواع لوازم خانگی به کار رفته است به صورت اورجینال وجود دارند. تعمیر دستگاه ها با استفاده از این قطعات سبب می شود تا دستگاه بعد از تعمیر نیز مثل روز اول کار کند و این امر در رضایت مراجعه کنندگان به این مرکز نقش مهمی دارد. مجهز بودن این واحد فنی شرایطی را فراهم آورده تا تعمیر دستگاه های معیوب در کمترین زمان و به صوت تخصصی انجام شده و تعمیرکاران نیز حین کار با هیچ کمبود و یا مشکلی مواجه نشوند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات موریس

اگر در منزل از لوازم خانگی موریس استفاده می کنید و به خرابی در یکی از آنها مواجه شده اید، بهتر است برای تعمیر آنها به نمایندگی تعمیرات موریس در تهران مراجعه کنید. هوم خانه می تواند با ارائه خدماتی چون استفاده از کادر مجرب و همچنین تعمیر دستگاه های معیوب با هزینه ی کم و همچنین تعمیر دستگاه ها با استفاده از قطعات اصل می تواند یک گزینه ی عالی برای تعمیر این دستگاه ها باشد. در ضمن این مرکز دستگاه های معیوب را با استفاده از کادر خود به محل نمایندگی انتقال می دهد که این امر می تواند در مواردی نظیر خراب شدن یخچال بسیار کار آمد باشد؛ زیرا کار انتقال لوازم خانگی بزرگ در تهران با این اوضاع ترافیک و همچنین هزینه ی بالای ماشین های باربری کاری بسیار دشوار و هزینه بر می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات درجه یک آن استفاده کرده و دستگاه معیوب خود را به صورت تخصصی تعمیر نمایید و تا مدت ها با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات موریس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات موریس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات موریس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات موریس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات موریس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست