راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی بکو

ارور ماشین ظرفشویی بکو به دلایل مختلفی نشان داده می شود. موضوع این مطلب بررسی کد خطای ماشین ظرفشویی بکو می باشد که به همراه علت بروز و هم چنین نحوه رفع هر یک برای شما شرح خواهیم داد. با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی بکو میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان مجموعه تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارورهای ماشین ظرفشویی بکو

ارور ماشین ظرفشویی بکو به طور معمول با حروف و یا اعداد نشان داده می شوند. شما باید به عنوان یکی از مصرف کنندگان این دستگاه، به خوبی با هر اخطار ماشین ظرفشویی بکو آشنا باشید و در زمان نمایش دادن هر ارور، اقدامات لازم را برای عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی خود انجام دهید.

هشدار H2 در ماشین ظرفشویی بکو

ارور علت نحوه رفع ارور
H2 عملکرد سنسور رطوبت دچار مشکل شده است. سنسور را باز کنید و بررسی نمایید. در صورت سوختن سنسور، آن را تعویض نمایید.

کد خطای H3 در ماشین ظرفشویی بکو

ارور علت نحوه رفع ارور
H3 شیر دایورتر آسیب دیده است. شیر دایورتر را باز کنید و مدار ان را بررسی کنید. حتما سیم کشی ها را چک کنید تا اتصالی نداشته باشند.

آلارم H4 ظرفشویی بکو

ارور علت نحوه رفع ارور
H4 سنسور دما با مشکل مواجه شده است. سیم ها و سنسور دما را بررسی کنید. سیم ها نباید قطعی داشته باشند. این امکان وجود دارد که نیاز به تعویض سنسور دما باشد.

ارور H5 در ظرفشویی بکو

ارور علت نحوه رفع ارور
H5 آب بی وقفه به ظرفشویی وارد می شود. شیر برقی را بررسی کنید و میزان آب ورودی را کنترل نمایید. اگر شیر برقی آسیب دیده است، آن را تعویض نمایید.

اخطار H6 در ماشین ظرفشویی بکو

ارور علت نحوه رفع ارور
H6 عملیات آبگیری با مشکل مواجه شده است. لوله های آب ورودی را بررسی کنید تا دچار آسیب نشده باشندو در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید.

کد خطای H7 ماشین ظرفشویی بکو

ارور علت نحوه رفع ارور
H7 آب به دمای مورد نیاز نمی رسد. ممکن است هیتر آسیب دیده باشد. دسته سیم ها را بررسی کنید تا اتصالی نداشته باشد. در صورت نیاز هیتر را تعویض کنید.

بررسی ارور ماشین ظرفشویی بکو از نظر تعمیرکاران هوم خانه

شما با علت بروز و نحوه رفع هر ارور ماشین ظرفشویی بکو، می توانید اقدامات لازم را برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود انجام دهید. در صورتی که مهارت کافی برای رفع کد هشدار ماشین ظرفشویی بکو ندارید، حتما با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو تماس گیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست