راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور ماشین ظرفشویی الکترولوکس، جزو مواردی است که امروزه بسیاری از مصرف کنندگان این دستگاه با آن مواجه هستند. در این مطلب هوم خانه تصمیم دارد به صورت تخصصی به شرح انواع کد خطای ظرفشویی الکترولوکس بپردازد و علت بروز و نحوه رفع هر هشدار ماشین ظرفشویی الکترولوکس را برای شما شرح دهد. با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی الکترولوکس میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان مجموعه تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارور ماشین ظرفشویی الکترولوکس

در زمان خرابی قطعات و بخش های مختلف ظرفشویی الکترولوکس، حروف و یا اعدادی بر روی نمایشگر این دستگاه ظاهر می شوند که نشانگر ارور ماشین ظرفشویی الکترولوکس می باشند. به همین خاطر لازم است شما به عنوان یکی از مصرف کنندگان این دستگاه، به خوبی با نحوه رفع هر کد خطای ماشین ظرفشویی الکترولوکس آشنا باشید.

اخطار Er-01 در ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-01 ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد. تمامی شلنگ ها، پمپ ها و وان را بررسی کنید. در صورت شناسایی محل نشتی آب، حتما آن قطعه را تعویض کنید.

کد خطای Er-02 در ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-02 سنسور ترمیستور شکسته و یا سیم های ترموستات قطع شده اند. جریان برق ظرفشویی را قطع کنید و سیم برق را برای مدار سنسور ترمیستور بررسی کنید. در صورتی که حسگر ترمیستور آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.

هشدار Er-03 ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-03 موتور دیگ شستشو آسیب دیده است. موتور شستشو را بررسی کنید. حتما پمپ را بررسی کنید تا مسدود نشده باشد. در صورت رفع نشدن برای تعویض موتور دیگ شستشو اقدام کنید.

ارور Er-04 یا Er-05 در ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-04 یا Er-05 فن خروجی بالا ظرفشویی شکسته است. فن خروجی بالا را بررسی نمایید. در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

آلارم Er-06 ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-06 فن پایینی ظرفشویی شکسته است. فن کف ظرفشویی را بررسی و در صورت نیاز تعویض نمایید.

ارور Er-07 یا Er-11 ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-07 یا Er-11 دریچه تخلیه آسیب دیده است. سیم کشی شیر تخلیه، فیلتر و دریچه تخلیه را بررسی کنید. در صورت مسدود بودن هر کدام آن ها رفع گرفتگی کنید و یا تعویض نمایید.

اخطار Er-08 در ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-08 کنترل رابط کاربری شکسته است. سوییچ رابط کاربری معیوب شده و باید تعویض شود.

کد خطای Er-09 در ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-09 ارتباط بین کنترل رابط کاربری و کنترل برد الکترونیکی شکسته است. اتصالات سیم بین کنترل رابط کاربر و کنترل الکترونیکی را بررسی کنید. در صورت نیاز آن ها را تعویض نمایید.

ارور Er-010 ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-010 رله برد الکترونیکی ظرفشویی آسیب دیده است. برد الکترونیکی را بررسی نموده و در صورت نیاز رله معیوب را تعویض کنید.

هشدار Er-012 ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور علت نحوه رفع ارور
Er-012 موقعیت دریچه تخلیه با مشکل مواجه شده است. سیم کشی تخلیه و کنترل کننده الکترونیکی را بررسی کنید. در صورت نیاز دریچه تخلیه را تعویض کنید. حتما رله شیر تخلیه را چک نمایید.

بررسی انواع کد خطای ظرفشویی الکترولوکس

در این مقاله ارور ظرفشویی الکترولوکس را بررسی نمودیم و برای نمایش داده شدن هر کد آلارم ماشین ظرفشویی الکترولوکس، علت و هم چنین نحوه رفع هر ارور را شرح دادیم. در صورتی که برای عیب یابی و تعمیر این دستگاه مهارت کافی را ندارید، حتما با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الکترولوکس تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست