تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون Ariston در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اگر به دنبال یک مایکروفر زیبا با قابلیت های فراوان و کاربردی هستید، پیشنهاد ما مایکروفر آریستون است. طراحی این ماکروفر به گونه ای می باشد که می توانید در ظرفیت های مختلف آن را تهیه کنید. تنوع رنگ و مدل موجب شده این محصول در هر آشپزخانه ای با هر دیزاینی قابل استفاده باشد. در کنار طراحی زیبا، نمی توان برنامه های متنوع پخت مواد غذایی و توان بالای این محصول را نادیده گرفت. تعمیرکاران هوم خانه، نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون با ساختار انواع مدل های ماکروفر آریستون آشنا می باشند. به همین دلیل نیز آن را در زمانی کوتاه تعمیر می کنند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی مایکروفر آریستون نیست. بلکه به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در تهران
  • تعمیر مایکروفر آریستون در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون
  • هزینه تعمیر مایکروفر آریستون در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر آریستون
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر آریستون
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون Ariston در تهران

جهت تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر آریستون در تهران به صورت زیر عمل نمایید:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین کنید.
  3. بعد از تماس، مشخصات و اطلاعات شما در سیستم ثبت می گردد.
  4. سپس نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما ارسال می شود.
  5. تعمیرکار مجاز نمایندگی ظرف کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی و تعمیر مایکروفر آریستون در محل شما اعزام می شود.
  6. پس از اتمام کار تعمیرات به شما ضمانتنامه و فاکتور رسمی جهت شفاف سازی هزینه ها ارائه خواهد شد.
  7. در آخر نمایندگی برای نظرسنجی درباره نحوه عملکرد تعمیرکار مجاز در زمینه تعمیرات مایکروفر آریستون با شما تماس خواهد گرفت.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون Ariston در تهران

نمایندگی تعمیر ماکروفر آریستون در تهران

تعمیر ماکروفر آریستون در تهران در این بخش توضیح داده شده است:

تعمیر مایکروفر برای شهروندان تهرانی دیگر یک دغدغه‌ نخواهد بود؛ چراکه با مدیریت زمان و هزینه از سوی نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون، تعمیرات ماکروفر شما با حضور تعمیرکار در محل و منزل بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد. با توجه به وسعت تهران و ترافیک شهری، ایجاد شعبه های متعدد در سرتاسر مناطق تهران کار هوشمندانه ای می باشد.

نمایندگی تعمیرات آریستون توانسته است آن را به خوبی اجرا کند. در تمام شعب این نمایندگی تعمیرکاران حرفه ای مشغول به فعالیت هستند. آنها دوره های لازم را گذرانده، با مدل های جدید و قدیم مایکروفر کاملاً آشنا بوده و تمام مشکلات ماکروفر را به درستی می توانند تشخیص دهند.

تعمیرکار ماهری که به محل شما اعزام می شود، در محدوده شما بوده و با تمام مسیرها آشنا می باشد. از مزیت های شعبه های متعدد می توان به بالا رفتن سرعت تعمیر مایکروفر اشاره کرد. از زمانی که با این نمایندگی تماس می گیرید تا زمان تحویل ماکروفر فقط چند ساعت فاصله است.

خدمات پس از فروش مایکروفر آریستون به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماکروفر آریستون توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود که برای تماس با آنها می توانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است، استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، می توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر آریستون استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماکروفر آریستون در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در محل و منزل به شرح زیر است:

تعمیرکار با حضور در محل و منزل تعمیرات مایکروویو را انجام داده و ایراد را در ماکروفر پیدا می کند. حالا تعمیرکار برای برطرف کردن ایراد دو راه دارد: تعمیر قطعه و تعویض قطعه. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه در راس کارهای تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون قرار دارد. با تعمیر قطعه ممکن است کمی زمان تعمیر طولانی شود، اما هزینه ها کاهش پیدا خواهند کرد. اما اگر قطعه با تعمیر درست نشود و یا تعمیر مقرون به صرفه نباشد، تعمیرکار باید قطعه معیوب را تعویض کند.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر ماکروفر آریستون می تواند کیفیت دستگاه و طول عمر آن را افزیش دهد. اما استفاده از قطعات تقلبی و بدون کیفیت، قطعاً کیفیت کار تعمیرکار را پایین می آورد. با در اختیار گذاشتن تمام قطعات مورد نیاز تعمیرکار از سوی نمایندگی، کیفیت کار تعمیرکار بالا می رود؛ چراکه تمام قطعات اورجینال و اصل می باشند. در انتها تعمیرکار با ارائه ضمانت یک ساله خدمات کیفیت قطعات استفاده شده را تضمین می کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون چه ویژگی هایی دارد؟

به علت پیچیده و مهم بودن سیستم مایکروفر آریستون، در صورت بروز ایراد و نقص فنی در دستگاه، نباید از فرد غیرمتخصص برای تعمیر آن کمک بگیرید. با این کار نه تنها مشکل دستگاه برطرف نمی شود، بلکه ایرادات دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد. در این شرایط تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در هوم خانه می توانند به شما کمک نمایند.

  • تعمیرکار نمایندگی دارای دانش و مهارت بالایی است و از چند سال سابقه در زمینه تعمیرات ماکروفر آریستون برخوردار می باشد.
  • تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی از ارورهای ماکروفر آریستون و مشکلات متداول آن آگاهی کاملی دارند و در کمترین زمان ممکن می‌توانند مشکل را برطرف کنند.
  • تکنسین متخصص این مجموعه در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه، از قطعات فابریک و باکیفیت استفاده می نماید.
  • تعمیرکار نمایندگی برای تعمیر ماکروفر آریستون در محل ضمانت نامه معتبر ارائه می کند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون

هزینه تعمیر مایکروفر آریستون در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه در این بخش ذکر شده است:

خدمات فوری مایکروفر را از تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات ماکروفر آریستون بخواهید. تمام خدمات نمایندگی آریستون با بالاترین سطح کیفیت در اسرع وقت انجام می‌ شود. تعمیرکاران این مجموعه علاوه بر خوش قول بودن، خوش نام نیز هستند.

آنها طبق خدماتی که ارائه داده اند، هزینه دریافت می کنند. هزینه های پرداختی در مقابل خدمات تعمير ماکروفر در تهران طبق نرخ اتحادیه بوده و در تمام مناطق تهران قیمت ها یکسان می باشند. ارائه‌ فاکتور معتبر با تفکیک هزینه های جزئی و کلی برای آگاهی شما، از بهترین تصمیمات این نمایندگی است.

تعمیرکار با این کار متعهد بودن خود را نسبت به نمایندگی و مشتری نشان می دهد. خدماتی که از سوی تعمیرکاران این نمایندگی صورت می گیرد با توجه به نظارت های مدیران تضمین ‌شده و مقرون‌ به‌ صرفه می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات سرویس سالیانه این مجموعه، هزینه ‌های احتمالی ماکروفر خود را در آینده کاهش دهید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر آریستون

تعرفه خدمات تعمیر ماکروفر آریستون به شرح جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات ماکروفر آریستون هزینه تعمیر ماکروفر آریستون
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر آریستون 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر آریستون 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر آریستون 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر آریستون 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر آریستون 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر آریستون 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر آریستون 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر آریستون 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر آریستون 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر آریستون 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر آریستون 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی ماکروفر آریستون

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات ماکروفر آریستون متشکل از تعمیرکاران با تجربه، سرویس کاران حرفه ای و مشاوران تحصیلکرده می باشد. این مجموعه با ایجاد یک تیم قوی توانسته است در زمینه تعمیرات ماکروفر گام مهمی بردارد.

تعهد به کار و مشتری مداری از اولین اصول این مجموعه می باشد که تعمیرکاران باید به آن پایبند هستند. اعزام تعمیرکار و سرویس کار به محل، یکی از خدمات قابل توجه در این نمایندگی است. شما می توانید فارغ از هرگونه استرس در محل خود بمانید و ماکروفر را در محل خود تعمیر کنید.

متخصصان مجرب پس از عیب یابی دقیق ماکروفر، تعمیرات تخصصی را آغاز می کنند. آنها نباید هیچ قطعه ‌ای را بدون ‌دلیل تعویض ‌کنند. طبق تعهدات نمایندگی، تعمیر قطعه در اولویت کار تعمیرکار می باشد و تنها در صورت تعمیر نشدن قطعه، مجاز به تعویض قطعه می باشد. تمام قطعاتی که تعمیرکار در کار خود استفاده می کند، از قطعات اورجینال و اصلی می باشد که نمایندگی در اختیار او قرار داده است.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر آریستون توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر آریستون در ادامه شرح داده شده است:

توصیه می شود نکات لازم را برای استفاده صحیح از ماکروفر رعایت کنید تا مایکروفر دچار ایراد نشود. همین طور باید با نحوه نگهداری از ماکروفر آشنا باشید تا یک به یک آن ها را رعایت کنید. در صورت مشاهده هرگونه ایراد و خطا، ابتدا مشکل را شناسایی کرده و در صورت عدم توانایی تعمیر، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون استفاده کنید تا تعمیرات به دست افراد متخصص و مجرب انجام شود.

چرا غذا در مایکروفر آریستون گرم نمی شود؟

در صورت گرم نشدن غذا در ماکروفر، باید موارد زیر را برای تعمیر ماکروفر آریستون به کار گیرید:

  • در زمان پخت غذا در ماکروفر، حجم آن در گرم شدن و نشدن تاثیر دارد.
  • اگر حجم مواد غذایی که در داخل مایکروفر قرار داده اید زیاد باشد، باید با نحوه کار ماکروفر آشنا باشید تا تنظیمات آن را با توجه به حجم مواد غذایی مجدداً تنظیم کنید.
  • اگر در استفاده های قبلی از ماکروفر مواد غذایی در کف ماکروفر ریخته است و یا به دیواره ها و سقف مواد غذایی چسبیده است، بهتر استبرای چربی زدایی ماکروفر خود اقدام کنید تا انتقال حرارت به درستی صورت گیرد.
  • خرابی دیود مایکروفر، خرابی سوئیچ درب ماکروفر و خرابی لامپ مگنترون مایکروفر نیز موجب می شوند مواد غذایی به خوبی گرم نشوند.
  • ولتاژ بالا باعث گرم شدن مواد غذایی می شود. سعی کنید در اوج مصرف برق از ماکروفر استفاده نکنید.
  • اگر میزان ولتاژ کم باشد، انرژی لازم برای گرم کردن غذا فراهم نمی شود در نتیجه غذا گرم نخواهد شد.

چرا مایکروفر آریستون جرقه می زند؟

در صورت جرقه زدن دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر آریستون به کار ببرید:

  • استفاده از ظروف فلزی در مایکروفر ایجاد جرقه می کند.
  • از گذاشتن مواد غذایی با بسته بندی آلومینیومی نیز خودداری کنید.
  • با خراب شدن قطعات داخلی ماکروفر ممکن است جرقه ایجاد شود.
  • از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون بخواهید ماکروفر را بررسی کرده و قطعات معیوب را تعمیر کند.

در صورتی که مشکل مایکروفر حل نشد، حتما با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در تهران تماس بگیرید.

چرا صفحه گردان مایکروفر آریستون کار نمی کند؟

در صورت نچرخیدن سینی ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیر و رفع ایراد ماکروفر آریستون به کار گیرید:

  • ساده ترین دلیل نچرخیدن سینی ماکروفر، کثیف بون ریل و چرخ زیر سینی می باشد.
  • با نظافت به موقع از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
  • به هنگام گذاشتن ریل دقت داشته باشید تا درست در جای خود قرار بگیرد.
  • به هنگام قرار دادن سینی بر روی ریل آن را بررسی کنید تا از قسمت جاگذاری بر روی موتور چرخنده دچار ترک یا شکستگی نشده باشد.
  • ممکن است قطعات داخلی موتور چرخنده آسیب دیده و مانع از چرخش سینی شده باشند.

در صورت برطرف نشدن مشکل ماکروفر خود می توانید با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون تماس بگیرید.

علت روشن نشدن مایکروفر آریستون چیست؟

در صورت روشن نشدن ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیر ماکروفر آریستون در محل به کار ببرید:

  • ابتدا پریز برق را با وصل دوشاخه یک وسیله برقی دیگر چک کنید.
  • بهتر است از سه راهی برای دوشاخه مایکروفر استفاده نکنید.
  • سیم برق ماکروفر را چک کنید. اگر متوجه پارگی یا قطعی شدید، باید آن را تعویض کنید.
  • اگر درب به خوبی بسته نشود، ماکروفر روشن نمی شود.
  • سوییچ های درب را چک کنید. اگر سوییچ های درب خراب شده اند، باید آنها را تعویض کنید.
  • کار فیوز حرارتی در مایکروفر تنظیم دما می باشد. در صورتی که فیوز ماکروفر بسوزد، دستگاه روشن نخواهد شد.
  • زمانی که ماکروفر بیش از اندازه گرم می شود، این فیوز کار خود را شروع کرده و مایکروفر را خاموش می کند تا از افزایش دما جلوگیری شود.

بهتر است این موارد را با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون بررسی نمایید.

علت صدای غیرطبیعی در مایکروفر آریستون چیست؟

در صورت صدای غیرطبیعی در ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر آریستون به کار گیرید:

  • اگر ریل و سینی به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند، به هنگام چرخش، صدا ایجاد می کنند.
  • اگر زیر ریل و کف مایکروفر چرب شده باشد، چرخش سینی به خوبی انجام نمی شود و صداهای غیرعادی به گوش می رسد.
  • سعی کنید بعد از هر بار استفاده از ماکروفر محفظه مایکروفر را تمیز کنید.
  • اگر صدایی که به گوش می رسد، از فن ماکروفر باشد، این صدا طبیعی بوده و پس از خنک شدن ماکروفر فن به طور اتوماتیک خاموش می شود.

در صورتی که نمی توانید برای حل مشکل دستگاه خود اقدام نمایید، حتما با نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در محل تماس بگیرید.

علت خاموش شدن مایکروفر آریستون در زمان استفاده چیست؟

در صورت خاموش شدن ماکروفر در حین استفاده، نکات زیر را برای تعمیرات ماکروفر آریستون به کار گیرید:

  • اگر مایکروفر بعد از سه ثانیه خاموش می شود، به علت خراب شدن قفل درب می باشد.
  • ممکن است به علت استفاده زیاد از ماکروفر، سوئیچ ها و یا خازن آن فرسوده و خراب شده باشد.
  • خرابی فن موتور، خرابی ترانسفرمر و خرابی تاچ پد نیز می توانند از علل خاموش شدن ماکروفر باشند.
  • برای رفع این ایراد از نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون کمک بخواهید.

علت کار نکردن لامپ مایکروفر آریستون چیست؟

در صورت روشن نشدن یا ضعیف بودن لامپ ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب ماکروفر آریستون به کار گیرید:

  • ابتدا باید مطمئن شوید که لامپ سالم است.
  • همچنین در صورتی که سیم کشی مدار اتصالی داشته باشد نیز چراغ ماکروفر روشن نمی شود یا نور ضعیفی دارد.
  • این امکان وجود دارد که لامپ سوخته باشد.

در صورت عدم توانایی برای رفع مشکل دستگاه، حتما با تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در تهران تماس بگیرید.

چرا مایکروفر آریستون دود می کند؟

در صورت دود کردن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر آریستون به کار گیرید:

  • باقی ماندن مواد غذایی درون محفظه ماکروفر آریستون سبب دود کردن می شود.
  • باید محفظه داخلی ماکروفر را تمیز کنید تا هرگونه ماده غذایی باقی مانده را از بین ببرید.
  • وجود اتصالی در سیم کشی نیز سبب دود کردن ماکروفر می شود.

چرا گریل ماکروفر آریستون کار نمی کند؟

در صورت روشن نشدن گریل ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر آریستون به کار گیرید:

  • خراب شدن المنت های گریل سبب می شود تا این قطعه کار نکند.
  • در صورتی که برد ماکروفر و ترموستات دچار خرابی شده باشند نیز گریل قادر به روشن شدن نیست.
  • اتصالی در سیم کشی ترمینال های المنت نیز سبب روشن نشدن گریل می شود.
  • در صورت نیاز باید برای تعمیر و یا تعویض برد الکترونیکی ماکروفر اقدام کنید.

در صورتی که مشکل مایکروفر حل نشد، حتما با نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در محل تماس بگیرید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون

یکی از مسائلی که همواره در هوم خانه، نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون وجود دارد، سوالاتی است که مشتریان در زمینه ارائه خدمات این مرکز مطرح می کنند. در این بخش این سوالات را به همراه پاسخ آنها بیان خواهیم کرد:

  • هزینه تعمیرات مایکروفر آریستون در هوم خانه چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماکروفر آریستون بسته به ایراد دستگاه متفوت خواهد بود. همچنین این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه هزینه را تعیین می کند و مشتریان با این خدمات 75 درصد هزینه های تعمیرات خود را کاهش خواهند داد.

  • پرداخت صورتحساب تعمیر ماکروفر آریستون به چه صورت است؟

پس از اتمام تعمیرات، مشتری در صورت رضایت می تواند هزینه را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون پرداخت نماید.

  • گارانتی خدمات تعمیرات مایکروفر آریستون هوم خانه چه مدت اعتبار دارد؟

نمایندگی مجاز هوم خانه کلیه خدمات تعمیرات خود را به مدت 3 الی 12 ماه گارانتی می کند و در این مدت نیز خرابی مجدد دستگاه به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه، نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در این بخش توضیح داده شده است:

عیب یابی و شناسایی درست ایراد و رفع مشکل مایکروفر نیازمند مهارت، تخصص و تجربه کافی تعمیرکار می باشد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر آریستون در تهران، با وجود متخصصان و تعمیرکاران فنی و باتجربه، آماده ارائه خدمات تعمیرات ماکروفر می باشد. تعمیر قطعات معیوب ماکروفر در محل، در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از خدمات مهم این مجموعه به شمار می آید. تمام قطعاتی که تعمیرکار برای تعمیر ماکروفر استفاده می کند، قطعات اصلی و اورجینال، با یک سال ضمانت می باشند. هزینه های دریافتی هوم خانه نیز برای استفاده از قطعات اورجینال طبق نرخ اتحادیه می باشد.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست