تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون ARISTON در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

تمام آنچه را از یک ماشین لباسشویی انتظار دارید، می بایست از تعمیرگاه آن هم انتظار داشته باشید. خدمات سریع، داشتن متخصصان مجرب و حرفه ای، ارائه کارت ضمانت خدمات، تعهد و استفاده از قطعات اورجینال، تعرفه های استاندارد و غیره از جمله مواردی هستند که یک تعمیرگاه را در نوع خود بی نظیر و خاص جلوه می دهد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون همراه همیشگی شما خواهد بود. در این مطلب قصد داریم نحوه و شرایط خدمات رسانی این نمایندگی را برای شما شرح دهیم.

هوم خانه با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در تهران توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی آریستون نیست بلکه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران است. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در تهران
  2. تعمیر لباسشویی آریستون در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی آریستون در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی آریستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی آریستون
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی آریستون
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی آریستون

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در تهران

خرابی لوازم برقی به خصوص لوازم برقی‌های بزرگ همیشه دردسرساز هستند و مشکل آنها همیشه به دست مصرف‌کننده قابل حل نیستند و باید به دست تعمیرکاران ماهر تعمیر شوند. از این رو در زیر به روش‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در تهران اشاره کرده‌ایم.

  • برای ارتباط هرچه آسان‌تر می‌توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.
  • می‌توانید در سایت ثبت‌نام کرده و یا مشخصات خود را با تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون اعلام نمایید.
  • کد اشتراک و نام تعمیرکار پس از وارد شدن مشخصات شما در نمایندگی برایتان ارسال می‌شود.
  • تعمیرکار ظرف مدت یک ساعت با همراه داشتن قطعات فابریک که دارای ضمانت‌نامه رسمی 3 تا 12 ماه هستند؛ به محل شما اعزام شده و کار تعمیر کردن ماشین لباسشویی شما را انجام می‌دهد.
  • برگه گارانتی قطعات استفاده شده و برگه فاکتور در آخر کار به شما تحویل داده می‌شود.
  • همچنین شما می‌توانید میزان رضایت خود را با پر کردن برگه نظرسنجی اعلام فرمایید.

تعمیر لباسشویی آریستون در تهران

نحوه تعمیر لباسشویی آریستون در تهران در این بخش توضیح داده شده است؛ اگر آشنایی نسبی با بخش فنی و قطعات لباسشویی داشته باشید متوجه می شوید که بروز هر گونه ایراد و یا اختلالی در عملکرد آن، مربوط به ایرادات موجود در قطعه می باشد.

هر ایرادی در لباسشویی توسط متخصصان مجرب و با تجربه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون قابل شناسایی و رفع است. آسان ترین روش ممکن پیش روی شما قرار دارد که از طریق تماس تلفنی، ارسال پیامک و پست الکترونیک می توانید با مشاوران و متخصصان نمایندگی تعمیرات آریستون، ارتباط برقرار کنید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آریستون به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آریستون توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون ARISTON در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در محل و منزل در ادامه بیان شده است؛ حضور در محل و منزل را می توانید از تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون بخواهید. زمانی که بیش از حد مشغول هستید، زمانی که تنها تایم آزاد شما، شب و یا نیمه شب می باشد، در این حالت این نمایندگی آریستون در هر ساعت از شبانه روز که شما اراده کنید، در محل و منزل شما حضور می یابد و کار تعمیرات را بدون ایجاد سر و صدا و با بازدهی بسیار کامل انجام می دهد.
شاید این شبهه برای شما به وجود بیاید که کار، به صورت تمام و کمال انجام نشود و تعمیرکار، مجهز نباشد. اما بر خلاف تصور شما، با یک تیر چند نشان را به هدف می زنید. علاوه بر اینکه تعمیرکار را به منزل می آورید، هزینه های متعدد از جمله جابجایی، کارگر و غیره را هم حذف می کنید. هم چنین، زمان شما هم به بهترین نحو و با مدیریت شما، سپری خواهد شد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش توضیح داده شده است؛ هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی، فوق العاده مناسب است.
تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه، یکی از فاکتورهایی است که نقش تعیین کننده ای در کاهش هزینه ها ایفا می کند. لازم نیست هزینه اضافی را برای خرید قطعه ای جدید پرداخت کنید چرا که متخصصان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون با شناسایی و عیب یابی درست، قطعه معیوب را تعمیر می کنند و مجدداً مورد استفاده قرار می دهند.
از دیگر فاکتورهای این نمایندگی، می توان به رعایت سخت گیرانه ضوابط اشاره کرد. یکی از این ضوابط، نرخ نامه مصوب می باشد که کلیه هزینه ها بر اساس آن، دریافت می گردد. اگر شما نیز کنجکاوید که از این قیمت ها سر در بیاورید، کافی است وارد سایت این نمایندگی شوید و جدول قیمت ها را بررسی کنید. این مبالغ قابل مقایسه با قیمت های اعلامی از سوی سایر تعمیرگاه ها نیست.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون

تعرفه خدمات تعمیر لباسشویی آریستون، در جدول زیر درج شده است:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
هزینه نصب ماشین لباسشویی آریستون 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی آریستون 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آریستون 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آریستون 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی آریستون بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی آریستون 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی آریستون 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی آریستون 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی آریستون 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی آریستون 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی آریستون 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی آریستون 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی آریستون 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی آریستون بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی آریستون 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی آریستون

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی آریستون در این بخش توضیح داده شده است؛ از جمله معایبی که ممکن است در هنگام استفاده از خدمات نمایندگی های گمنام و نا معتبر نصیب شما شود این است که در صورت خرابی مجدد، هیچ گونه پاسخگویی در قبال شما وجود ندارد.

حال آنکه ارائه ضمانت یکساله خدمات تعمیر برای مدت زمانی است که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون تعیین می کنند و شما می توانید از آن بهره ببرید. ممکن است همان قطعه اولیه خراب شده باشد؛ اما قرار نیست هزینه ای را در ازای تعمیر مجدد آن پرداخت نمایید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی آریستون توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی آریستون در ادامه بیان شده است؛ اگر ماشین لباسشویی را به کرات مورد استفاده قرار می دهید، مطمئناً در دراز مدت، ایرادات و اشکالات موجود در دستگاه، شما را غافلگیر خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون توصیه می کند، استفاده از قطعات اورجینال را در اولویت کار قرار دهید. این نمایندگی با رعایت این نکته برای کلیه مشتریان، یادآور می شود استفاده از قطعات اورجینال، نه تنها به بهبود عملکرد دستگاه و فرآیند شستشو کمک می کند، بلکه طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد. بر عکس، چنانچه از قطعات تقلبی که در حال حاضر، با قیمت مناسب تری در دسترس عموم قرار می گیرد استفاده نمایید، باعث از رده خارج شدن دستگاه می شود.

در ادامه برای ملموس تر شدن موضوع، به برخی از ایرادات رایج در دستگاه، می پردازیم:

لباسشویی آریستون روشن نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر آن چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی آریستون موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که دو شاخه برق از پریز جدا شده باشد و یا سیم ها خراب شده باشند، ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • گاهی یک اتصالی کوچک و حتی نوسان برق نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود.
  • پس از بررسی های اولیه، چنانچه مشکل از هیچ یک از موارد ذکر شده نبود لازم است موتور دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.
  • نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون بهترین گزینه برای شناسایی و عیب یابی مشکل است.
  • بدون شک سرعت و دقتی که این تعمیرکاران دارند، شما را شگفت زده خواهد کرد.

چرا صفحه نمایش لباسشویی آریستون خطا می دهد؟ برای عیب یابی آن چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خطا دادن صفحه آن است. در صورت بروز خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی آریستون موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که ماشین لباسشویی شما از نوع دیجیتال است، ممکن است گاهی با خطاهایی بر روی صفحه نمایش مواجه شوید، هر یک از خطاها، با کدهایی نشان داده می شود که ممکن است شما از معنای آن با خبر نباشید.
  • بنابراین لازم است از مشاوره و حضور تکنسین های این مرکز استفاده کنید.
  • این افراد با تخصص و تجربه ای که دارند، شما را با کلیه ارورهای مرتبط با دستگاه آشنا می کنند و نکات اساسی در استفاده صحیح و اصولی از دستگاه را به شما آموزش می دهند.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل اقدام نمائید.

چرا لباسشویی آریشتون بعد از آبگیری، وارد مرحله بعد نمی شود؟ تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی در این مورد چه نظری دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نرفتن به مرحله بعد از آبگیری است. در صورت آبگیری نکردن لباسشویی آریستون باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • این موضوع می تواند به دلیل سوختن موتور دستگاه باشد و یا سیم کشی های معیوب آن. همچنین دلایلی نظیر خرابی خازن راه انداز، خرابی برد تنظیم دور، نوسان در برق شهری، خارج شدن سوکت موتور از جایگاه و غیره نیز در بروز این مسأله بی تأثیر نخواهند بود.
  • حضور یک تعمیرکار حرفه ای در کنار شما، می تواند به تمامی احتمالات و ایرادات موجود در دستگاه پایان دهد.
  • چه بهتر که این تعمیرکار را از مرکزی مطمئن و قابل اعتماد شناسایی و انتخاب کنید.
  • نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون به عنوان قطب تعمیرات معتمد و مورد اطمینان شهروندان تهرانی به شما پیشنهاد می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی مجاز مرکزی ماشین لباسشویی آریستون در تهران اقدام نمائید.

چگونه مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی آریستون را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی آریستون باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که ماشین لباسشویی روشن می شود اما نمی چرخد ایراد به دلیل خرابی یا شل شدن تسمه است.
  • همچنین در صورتی که موتور نیم سوز شده باشد نیز دستگاه نمی چرخد.
  • علت دیگر ممکن است به دلیل حجم بالای لباس باشد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در منزل اقدام نمائید.

چرا لباسشویی آریستون در جین کار متوقف می شود؟ تعمیر دستگاه به چه صورت است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی از کار افتادن ان است. در صورت از کار افتادن لباسشویی آریستون باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که دستگاه خاموش شده باید شیر آب را چک کنید که وصل شده باشد.
  • همچنین در صورتی که حجم زیاد لباس در لباسشویی باشد نیز این مشکل پیش می آید.
  • نیم سوز شدن موتور یا قطع جریان برق نیز عوامل دیگر این مشکل است.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران اقدام نمائید.

علت انتشار بوی سوختگی در ماشین لباسشویی آریستون چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بوی سوختگی آن است. در صورت انتشار بوی سوختگی از ماشین لباسشویی آریستون باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ممکن است بوی سوختگی به دلیل نیم سوز شدن موتور باشد.
  • همچنین در صورتی که برق دستگاه اتصالی کرده باشد و سیم ها سوخته شده باشد نیز این مشکل پدید می آید.
  • در صورتی که برد لباسشویی خراب شده باشد یا اگر تسمه شل شده باشد نیز این موضوع پیش می آید.

اگر دستگاه شما همچنان بوی سوختگی دارد، کافی است جهت عیب یابی با تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در محل اقدام نمائید.

چگونه مشکل صدای زیاد لباسشویی آریستون را رفع کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت سروصدای زیاد ماشین لباسشویی آریستون باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • سروصدای زیاد ماشین لباسشویی به دلیل وجود شی فلزی در بین لباس ها است.
  • همچنین ایراد در بلبرینگ و یا شل شدن پولی نیز سبب این مشکل می شود. در صورتی که جسم سنگینی روی ماشین لباسشویی قرار بگیرد نیز سبب این مشکل می شود. همچنین تراز نبودن علت دیگر این مشکل است.

اگر دستگاه شما صدای زیادی دارد، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در تهران ارتباط برقرار نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری برای تعمیر مشکل باز نشدن درب لباسشویی آریستون ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب ماشین است. در صورت باز نشدن ماشین لباسشویی آریستون باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که لولای درب یا چفت درب ایراد داشت باشد این مشکل پدید می آید.
  • همچنین باید برنامه از حالت قفل کودک خارج شده باشد.
  • در صورتی که عمل تخلیه به اتمام نرسیده باشد نیز درب دستگاه باز نمی شود.

اگر درب دستگاه شما باز نمیشود، کافی است برای رفع عیب با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران تماس حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی آریستون آبگیری نمی کند، برای تعمیر چه اقداماتی لازم می باشد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری نکردن آن است. در صورت آبگیری نکردن لباسشویی آریستون راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که لباسشویی آریستون ایراد پیدا کرده باشد و آبگیری نکند باید برد الکترونیکی و همچنین پمپ آب و میکروسوئیچ و هیدرواستات چک شود.
  • در صورتی که شیر آب ورودی ایراد داشته باشد و به صورت درست به شلنگ وصل نشده باشد نیز آب گیری انجام نمی شود.
  • در صورت کثیف بودن فیلتر ووردی نیز عمل آبگیری صورت نمی پذیرد.
  • همچنین انسداد در شلنگ ووردی و یا ایراد در شیر برقی نیز از دیگر عوامل آبگیری نکردن است.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آریستون در محل اقدام نمائید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در هوم خانه استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون به شرح زیر است؛ شما می توانید، مجموعه ای از خدمات ارزنده در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون یعنی هوم خانه را با مبلغی استثنائی دریافت کنید.

درخواست ثبت ۲۴ ساعته خدمات تعمیرات، کاهش هزینه های تعمیر با وجود تعمیر قطعات به جای تعویض آن، مشاوره و ارائه توضیحات کامل در خصوص نگهداری و حضور در محل و منزل بخشی از خدماتی است که باعث رضایتمندی شما مشتریان خواهد شد.

مزایای کلی هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون  در محل به شرح زیر است؛

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک
  4. کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد
  5. ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست