تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون Ariston در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شرکت آریستون در سال 1911 توسط ارل ریچاردسون تشکیل شد. این کمپانی بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان است. طراحان این شرکت عظیم با به کارگیری روش های نوین و استفاده بهینه از انرژی، محصولات این برند را طراحی می کنند. این امر باعث شده تا محصولات کمپانی آریستون به عنوان کم مصرف ترین محصولات در بین لوازم خانگی، شناخته شود. محصولات آریستون 15 تا 35 درصد انرژی کم تری نسبت به نمونه های مشابه مصرف می کند. هوم خانه، بزرگ ترین و معتبر ترین نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در تهران است و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در این مقاله شما را بیشتر با این مجموعه آشنا خواهیم کرد، ما را همراهی کنید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در محل تا 75 درصد کاهش در هزینه ها تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان عزیز توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در سراسر تهران است و نمایندگی رسمی آریستون نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی نداشته و چناچه در ایران دفتر اصلی آن دایر شد، شما عزیزان را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در تهران
  • تعمیر یخچال آریستون در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در محل و منزل
  • تعمیر یخچال آریستون در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال آریستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال آریستون
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال آریستون
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون
در ادامه مطلب در مورد عیب یابی یخچال آریستون و همچنین خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات هوم خانه نکاتی را ارائه دادیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در تهران

گاهی اوقات نقص فنی در دستگاه‌های الکترونیکی باعث می گردد که افراد برای رفع عیب آن به تکنسین های باتجربه و کاربلد روی آورند. در زیر راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در تهران آمده است.

  • سریع‌ترین راه برای تماس با کارشناسان جهت رفع نواقص فنی یخچال آریستون تماس با شماره 02158941 است.
  • همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت و یا برقراری ارتباط با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیرات یخچال آریستون و اعلام اطلاعات خود از خدمات نمایندگی تعمیرات به نحو احسنت بهره‌مند شوند.
  • کارشناسان با بررسی نواقص به وجود آمده برای یخچال شما، پیامکی حاوی کد اشتراک و نام تعمیرکار را برای مصرف‌کننده متقاضی خدمات پشتیبانی ارسال میکنند.
  • مدت زمان تقریبی مراجعه تعمیرکار یخچال آریستون حداکثر یک ساعت بوده که کارشناسان طی این مدت جهت رفع مشکل یخچال شما به محل اعزام می‌شوند.
  • در پایان نیز برگه گارانتی به همراه فاکتور تحویل مصرف‌کنندگان می‌گردد.
  • مصرف‌کنندگان با تکمیل فرم نظرسنجی، تعمیرکاران را جهت ارائه  بهتر خدمات یاری می‌‌نمایند.

تعمیر یخچال آریستون در تهران

نحوه تعمیر یخچال آریستون در تهران به شرح زیر می باشد؛ با توجه به جمعیت زیاد شهرهای بزرگی همچون تهران، ترافیک های متعدد در خیابان های این شهر حکم رانی می کند. شهروندان تهرانی در صورت معیوب شدن لوازم خانگی بزرگی مانند یخچال، دچار مشکلات حمل و نقل این وسیله ی عظیم و سنگین به تعمیرگاه می شوند.

همچنین در یافتن تعمیرکار ماهر و مطمئن نیز سردرگم می مانند. اما دیگر نگران نباشید. چون نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون برای رفع این مشکلات چاره ای اندیشیده و در سراسر شهر تهران شعبه هایی را جهت تعمیرات یخچال راه اندازی کرده است.
شما می توانید در صورت خراب شدن یخچال خود به صورت حضوری و یا اینترنتی به سایت ما مراجعه کرده و از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت و یا از طریق پر کردن فرم درسایت، درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در همان روز درخواست شما را پیگیری کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند.

هوم خانه خدمات تعمیرات یخچال آریستون را در اسرع وقت با اعزام تعمیرکار به محل انجام می دهد.

خدمات پس از فروش  یخچال آریستون به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال آریستون توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال آریستون در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون Ariston در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ نمایندگی ما به منظور فراهم کردن رفاه مراجعه کنندگان خود، خدمات خود را در محل و منزل نیز ارائه می دهد. با این کار دیگر لازم نیست به دنبال تعمیرگاه مطمئن باشید و یا این وسیله سنگین را به محل تعمیرگاه حمل کنید.

همچنین ممکن است در صورت جا به جایی و حمل، یخچال شما خراش بردارد و یا آسیب ببیند. اما ما این نگرانی را برای مشتریان عزیز حل کرده ایم. رضایت و رفاه مشتریان اولویت کار ماست. نمایندگی آریستون پس از ثبت سفارش شما، تعمیرکاران خود را با هماهنگی قبلی به محل مورد نظر اعزام می کند.

متخصصان مجرب ما پس از اعزام به محل، در اولین قدم یخچال شما را عیب یابی می کنند و اقدامات لازم جهت تعمیر آن را به عمل می آورند. تکنسین های ما تمامی تجهیزات را به همراه خود می آورند و در کمترین زمان و با دقت بالا یخچال شما را مثل روز اول تعمیر می کنند.

هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال آریستون در تهران است که نیم قرن تجربه در زمینه خدمات عیب یابی و تعمیر دارد.

هزینه تعمیر یخچال آریستون در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر یخچال آریستون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است؛ با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در تهران، دیگر جایی برای نگرانی از هزینه های تعمیر نیست. چرا که در نمایندگی تعمیرات آریستون تمامی هزینه های تعمیر از نرخ تعیین شده توسط اتحادیه و نهاد های نظارتی تبعیت می کنند. در این نمایندگی هیچ گونه هزینه اضافی از شما عزیزان گرفته نمی شود.

همچنین متخصصان مجرب ما با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه، هزینه تعمیر را برای شما کاهش می دهند و احتمال خراب شدن مجدد یخچال شما را تقریباً به صفر می رسانند. در ضمن کارشناسان ما در صورت ثبت سفارش، قبل از اعزام تعمیرکار به منزل شما، هزینه های احتمالی را محاسبه کرده و برای شما شفاف سازی می کنند.

در صورت رضایت شما از این هزینه ها به اعزام تعمیرکار اقدام می کنند. در پایان کار نیز تعمیرکاران به شما فاکتوری را می دهند که در آن تمامی نقص ها و تعمیرات اعمال شده بر یخچال نوشته شده و مبلغ قابل پرداخت در انتهای آن درج شده است. برای پرداخت هزینه تعمیرات نیز می توانید از دستگاه کارت خوان سیاری که همراه تعمیرکاران است به راحتی استفاده کنید.

ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه برای تعمیرات یخچال آریستون از دیگر خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال آریستون

مبالغ درج شده در جدول زیر به شما کمک می کند تا هزینه تعمیر یخچال آریستون را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات یخچال آریستون هزینه تعمیر یخچال آریستون
هزینه شارژ گاز یخچال آریستون 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال آریستون 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال آریستون 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال آریستون 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال آریستون 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال آریستون 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال آریستون 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال آریستون 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال آریستون 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال آریستون بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال آریستون 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال آریستون 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال آریستون 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال آریستون 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال آریستون 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال آریستون 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال آریستون 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال آریستون 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال آریستون 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال آریستون 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال آریستون 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال آریستون Ariston

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال آریستون به شرح زیر می باشد؛ نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون با جذب متخصصان مجرب، برای هر وسیله متخصصی جدا دارد و تعمیر هر وسیله را به متخصص آن می سپارد.

تعمیرکاران ماهر و با تجربه ما به جای تعویض قطعه خراب، آن را تعمیر می کنند. با این کار هم هزینه تعمیر را کاهش می دهند و هم این که احتمال خرابی مجدد یخچال به صفر می رسد. تکنسین های ما تنها در صورت نیاز، قطعه معیوب را با استفاده از قطعات اورجینال تعویض می کنند تا از کیفیت کار خود نکاهند و یخچال پس از تعمیر با افت راندمان مواجه نشود.
متخصصان ما با تجربه و دانشی که در عیب یابی و تعمیرات دارند در عین حفظ کیفیت کار، از سرعت عمل بالایی برخوردارند و یخچال شما را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه تعمیر می کنند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزل خود نشدید با تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال آریستون در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال Ariston آریستون توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

یخچال باکنشت گذشته از کیفیت ساخت و عملکرد بی نظیری که دارد ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلف، دچار خرابی شود. در این حالت می توانید سطح خرابی را بررسی کرده و در صورت داشتن تجربه فنی، آن را تعمیر کنید. چنانچه سطح خرابی دستگاه گسترده باشد، توصیه می کنیم با نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در تهران تماس بگیرید. از جمله مشکلات و ایرادات متداول یخچال آریستون که در استفاده از یخچال ممکن است با آنها مواجه شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در این بخش به مشکلات متداول یخچال و راه کارهای برطرف کردن آن ها می پردازیم:

علت لرزش های شدید در یخچال آریستون چیست؟ نظر تعمیرکار در این باره چیست؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، لرزش زیاد ان است. در صورت لرزش شدید یخچال آریستون باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • شل شدن اتصالات و پیچ های نگه دارنده موتور و شاسی که باید محکم شوند.
  • معیوب شدن کمپرسور که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
  • کثیف بودن لوله های مویین( کاپیلاری) که نیاز به تعویض یا تعمیر دارد.

اگر دستگاهش شما مشکل لرزش دارد، برای رفع عیب از خدمات نمایندگی تعممیر یخچال آریستون در تهران بهره مند شوید.

چرا قطعات یخ یخچال آریستون کوچک و پوک هستند؟ نحوه تعمیرات این مشکل چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، کوچک بودن قطعات یخ است. در صورت پوک بودن قطعات یخچال آریستون باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • علت این امر، مسدود بودن فیلتر آب یخ ساز یا یخ زدن آب در قسمت خط تغذیه یخ ساز می باشد.
  • شما باید در صورت مواجهه با این مشکل، کارتریج فیلتر یخچال را تعویض کنید.
  • جهت تعویض می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون استفاده نمایید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیر یخچال آریستون در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

یخچال آریستون بیش از اندازه سرد است، برای عیب یابی این مشکل چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد ان است. در صورت سرد بودن یخچال آریستون باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • جدا شدن لوله های بالب
  • خرابی ترموستات یخچال
  • نقص در اتصال سیم های ترموستات
  • تنظیم نبودن دما و نقص در تنظیمات دمایی

اگر مشکل صدا در دستگاه شما حل نشده است، جهت عیب یابی با نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در تهران تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل برفک زدن اواپراتور پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن اواپراتور آن است. در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال آریستون برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اگر لاستیک دور درب یخچال فرسوده باشد درب به خوبی بسته نشده و در نتیجه هوای گرم وارد یخچال شده و با هوای سرد برخورد می کند و در نتیجه برفک تشکیل می شود.
  • در صورتی که مواد غذایی درون یخچال گرم باشد؛ با هوای سرد برخورد کرده و برفک ایجاد می شود.
  • همچنین در صورتی که دیفراست اتوماتیک ایراد پیدا کند، اواپراتور برفک می زند.
  • اگر اواپراتور دستگاه شما برفک میزند، جهت حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در منزل بهره مند شوید.

نحوه تعمیر مشکل اتومات نکردن یخچال آریستون را چگونه بر طرف کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال آریستون برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ایجاد حفره در اطراف کندانسور و اواپراتور سبب اتومات نکردن یخچال آریستون می شود.
  • همچنین در صورتی که گاز یخچال خالی شده باشد نیز این اتفاق رخ می دهد.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیر یخچال آریستون در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

به چه دلیل یخچال آریستون صدای غیر عادی دارد؟ برای عیب یاببی این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای غیرعادی در یخچال آریستون باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که یخچال تراز نباشد، روتر که در موتور یخچال در حال چرخش است، صدای زیادی ایجاد می کند.
  • همچنین در صورتی که فن شروع به کار کند، ممکن است صداهایی از دستگاه شنیده شود.
  • لوله موتور یخچال را نیز بررسی کنید.اگر از جای خود خارج شده باشد باید با پیچ و مهره آن را تنظیم کرد.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در منزل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

درب یخچال آریستون بسته نمی شود، تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است.  در صورت بسته نشدن درب یخچال آریستون موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • تراز نبودن یخچال سبب می شود تا درب بسته نشود.
  • همچنین در صورتی که لاستیک درب یخچال کثیف باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • از قرار دادن ظروف زیاد در درب یخچال نیز باید خودداری شود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

به چه دلیل کابین یخچال آریستون خنک نمی شود؟ برای تعمیر این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نبودن کابین یخچال است. در صورت خنک نبودن کابین یخچال آریستون برای تعمیر و رفع عیب موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در صورتی که ترموستات تنظیم نباشد و یا اگر روی کویل کندانسور نیز گردوغبار نشسته باشد، سرما به خوبی وارد کابین یخچال نمی شود.
  • اگر ترموستات خراب شده باشد یا موتور ایراد پیدا کرده پیدا باشد می توانید با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه جهت تعمیر یخچال آریستون تماس بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال آریستون به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال آریستون، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال آریستون استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال آریستون
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت 3 تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر یخچال آریستون، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست