تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ظرفشویی ویرپول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ماشین ظرفشویی در واقع یک وسیله ساده است که می توانید به تنهایی آن را تعمیر کنید؛ اما در مورادی هم نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای خواهید داشت. در صورتی که از ماشین ظرفشویی ویرپول استفاده می کنید، نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول خدمات مؤثری را برای شما در نظر گرفته است.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول را تا میزان 75 درصد برای شما بهینه سازی می نماید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه دفتر آن دایر شد، شما کاربران را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران
  2. تعمیر ظرفشویی ویرپول در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول در محل و منزل
  4. ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول
  5. هزینه تعمیر ظرفشویی ویرپول در نمایندگی مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول ظرفشویی ویرپول
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی ویرپول
  8. پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول
  9. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی ویرپول

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران

ماشین‌های ظرفشویی که برای شستن ظروف و میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرند، ممکن است در اثر استفاده نادرست دچار مشکل شوند. ماشین ظرفشویی ویرپول یکی از برندهایی است که در صورت خرابی نیاز به تعمیرکار متخصص دارد. از این رو در زیر به نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول در تهران اشاره کرده‌ایم:

  • راحت‌ترین راه برای برقراری ارتباط با تعمیرکاران متخصص تماس با شماره 02158941 است.
  • تماس با نزدیک ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط است. همچنین شما می‌توانید به صورت آنلاین در سایت ثبت‌نام کرده و مشخصات خود را وارد نمایید.
  • تعمیرکار پس از مدت یک ساعت خود را به محلی که اعلام نموده‌اید، رسانده و ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کند.
  • تعمیرکار در پایان کار برگه گارانتی و فاکتور را به شما تقدیم کرده و از شما می‌خواهد که فرم نظرسنجی را برای کمک به خدمات هرچه بهتره نمایندگی پر کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ویرپول در تهران

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران به شرح زیر است:

اگر تعمیر لوازم خانگی را به تعویق انداخته اید و یا دستگاه شما از کار افتاده است، نگران تعمیر کردن آن نباشید. اکنون زمان ایده آلی برای تعمیر آن توسط متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات ویرپول است. این نمایندگی با آموزش تکنسین های مجرب، کیفیت بسیار مؤثری از تعمیرات را ارائه می دهد. حتی در روزهای تعطیل که اکثر مشاغل تعطیل هستند هم شما می توانید از خدمات تعمیرات بهرمند شوید. در این بین، وسعت شهر تهران و ترافیک بین شهری عاملی است که وقفه زیادی در خدمت رسانی به مشتریان ایجاد می کند. به این منظور، تکنسین های شاغل در نمایندگی در محله های مختلف تهران، مشغول به کار هستند. به همین دلیل با مراجعه به این نمایندگی کمتر معطل خواهید شد.

نکته قابل توجه این است که ماشین ظرفشویی شما هر مشکلی که داشته باشد، تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ظرفشویی ویرپول قادر به تشخیص و در نهایت تعمیر آن هستند. خدمات نمایندگی، تنها مربوط به تعمیر دستگاه نمی شوند، بلکه خدمات مشاوره ای نمایندگی هم بخش مهمی از خدمات این مجموعه است. مشاوران به شما کمک می کنند تا در صورت امکان خودتان ماشین ظرفشویی‌تان را راه اندازی کنید.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ویرپول به چه صورت است؟

در صورتی که ماشین ظرفشویی ویرپول دارید و دستگاه شما با مشکلاتی روبه‌رو شده است، می‌توانید از خدمات پس از فروش و کارت گارانتی دستگاه استفاده نمایید. برای استفاده از این خدمات کافیست که با شماره‌های مندرج بر روی کارت گارانتی تماس حاصل کنید. کارشناسان نمایندگی ویرپول مشکل دستگاه شما را برطرف می‌کنند.
علاوه بر نمایندگی‌ها، نمایندگی‌های مجازی نیز وجود دارند که می‌توانند مشکل ماشین لباسشویی ویرپول را برطرف سازند. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول نیست. هوم خانه نمایندگی مجازی است که می‌تواند به بهترین نحو ممکن کار تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول را انجام دهد. استفاده از قطعات فابریک طبق استانداردهای لازم از جمله ویژگی‌های هوم خانه است. همچنین تعمیرکار هوم خانه به همه سوالات شما که در قسمت دیدگاه در پایین صفحه مطرح می‌کنید، برای رفع مشکل ماشین ظرفشویی ویرپول پاسخگو است.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در محل و منزل به شرح زیر است:

به طور حتم نمایندگی معتبر، بهترین گزینه شما برای تعمیر و نگهداری سریع و آسان ماشین ظرفشویی است. اگر آب از ماشین ظرفشویی شما تخلیه نشود یا به تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشد، متخصصان مجرب با حضور و تعمیر در محل و منزل، به شما خدمت رسانی خواهند کرد. اگر ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده است، به هیچ وجه زمان را از دست ندهید و از نمایندگی ویرپول کمک بگیرید. در مواقعی که خرابی دستگاه شما به دلیل خراب شدن قطعه خاصی باشد، نیاز به تعویض قطعه خواهید داشت. استفاده از قطعات اورجینال و درجه یک در هنگام انجام تعمیرات، نقش مهمی در افزایش طول عمر دستگاه خواهد داشت. به این منظور نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول همواره در تلاش است تا به تعداد و البته کیفیت قطعات توجه کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول چه ویژگی هایی دارد؟

ماشین ظرفشویی مانند سایر تجهیزات در صورت مواجهه با هرگونه ایراد و خرابی جهت تعمیرات نیازمند تعمیرکار متخصص است. تعمیرکاران بی تجربه علاوه بر عدم رفع عیب دستگاه، باعث از کار افتادگی ماشین ظرفشویی خواهند شد. از آنجایی که این مسئله دارای اهمیت زیادی است، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول برای تعمیرات دستگاه خود استفاده کنید.

  • تعمیرکار این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر ظرفشویی ویرپول در محل اقدام می نماید.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول از مهارت و تخصص در زمینه تعمیر و عیب یابی ظرفشویی ویرپول این دستگاه برخوردار است.
  • تعمیرکار نمایندگی برای تعویض قطعات دستگاه از قطعات فابریک و اصلی همراه با گارانتی استفاده می کند.
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی به کلیه ایرادها و ارورهای این دستگاه آشنایی کامل دارد و به راحتی آنها را رفع می کند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

برآورد هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده است، برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول ابتدا باید مطمئن شوید که خودتان قادر به برطرف کردن مشکل نخواهید بود. در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید. در صورت داشتن گارانتی، هزینه ای برای تعمیر پرداخت نخواهید کرد و حتی اگر مدت زمان گارانتی شما تمام شده است، با دریافت خدمات از نمایندگی، از ضمانت خدمات یک ساله برخوردار خواهید شد.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی با توجه به نوع خرابی و راه حل آن، متغیر خواهد بود. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن، هزینه کمتری خواهد داشت. متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول باید اطلاعاتی دقیق در مورد هزینه ها و ایرادات دستگاه به شما ارائه دهند. در این صورت، خودتان تصمیم خواهید گرفت که چه راهی را برای تعمیر انتخاب کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

هزینه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول، به شرح جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول
نصب ماشین ظرفشویی ویرپول 350.000 تومان الی 400.000 تومان
تعمیر موتور ماشین ظرفشویی ویرپول 450.000 تومان الی 1.800.000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی ویرپول 800.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ویرپول 700.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض چاهک ماشین ظرفشویی ویرپول 1.000.000 تومان الی 2.400.000 تومان
تعویض آکوا استاپ ماشین ظرفشویی ویرپول 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی ویرپول 390.000 تومان الی 700.000 تومان
تعمیر برد ماشین ظرفشویی ویرپول 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض سنسور ماشین ظرفشویی ویرپول 400.000 تومان الی 700.000 تومان
تعویض موتور ساعت ماشین ظرفشویی ویرپول 400.000 تومان الی 700.000 تومان
جرم گیری ماشین ظرفشویی ویرپول 300.000 تومان الی 400.000 تومان
رفع آبریزی ماشین ظرفشویی ویرپول 200.000 تومان الی 450.000 تومان

عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول

روند عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی ویرپول به شرح زیر است:

بیشتر مسائل مربوط به ماشین ظرفشویی مربوط به عملکردهای اساسی و اصلی است و فقط به ابزارهای ساده و مهارت های اساسی برای رفع آنها احتیاج دارید. در بسیاری از موارد، این کار فقط یک مورد ساده است که تنها باید به صورت تنظیمات دستی انجام شود. اگر به تنهایی قادر به تعمیر دستگاه نبودید و فکر می کنید که مشکل فنی در کار باشد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید.

متخصصان مجرب با داشتن تجربه کافی، توان تشخیص مشکلات و عیوب دستگاه را خواهند داشت. در این بین شناسایی مشکل تنها بخشی از خدمات نمایندگی است و بررسی کارایی قطعات هم بسیار مهم است. بیشتر مشکلات ماشین ظرفشویی به راحتی برطرف می شوند. اغلب این مشکلات به دلیل استفاده نامناسب و یا حتی نصب غیراصولی صورت می گیرد.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید، با نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی ویرپول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی ویرپول توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی ویرپول به شرح زیر است:

برخی از مشکلات ماشین ظرفشویی توسط خود مشتری قابل رفع هستند و نیاز به مراجعه تکنسین و تعمیرکار در محل و منزل نیست. برای تعمیراتی که نیاز به حرکت دادن ماشین ظرفشویی از محل قرارگیری آن است، باید نکات ایمنی زیادی را رعایت کرد. ماشین ظرفشویی در هنگام باز بودن درب و برداشتن، ممکن است آسیب ببیند. مشاوران نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول نکات ایمنی به هنگام تعمیرات را برای شما بازگو خواهند کرد.

دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول استفاده کنید:

  • اگر صفحه نمایش ماشین ظرفشویی شما وقتی به برق متصل است روشن نشود، ممکن است برق قطع شده باشد.
  • چراغ ها و سایر وسایل برقی خانه خود را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل، قطعی برق است یا خیر.
  • اگر آنها در وضعیت مطلوبی باشند، پریزی که دستگاه شما به آن متصل است، ممکن است معیوب باشد.
  • در این حالت برای تعمیرات از یک برق کار واجد شرایط کمک بگیرید.
  • همچنین باید بررسی کنید که قطعی آب وجود نداشته باشد.
  • بسته نشدن درب ظرفشویی نیز یکی از دلایل این مشکل است.

اگر دستگاه شما روشن نمی شود، کافی است جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران بهره مند شوید.

چرا از ماشین ظرفشویی ویرپول کف بیرون می ریزد؟

در صورت بیرون زدن کف از دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ظرفشویی ویرپول استفاده کنید:

  • شناور برای فعال شدن سوئیچ باید آزادانه حرکت کند. اگر این اتفاق نمی افتد یا اگر شناور آسیب دیده است، باید آن را تعویض کنید.
  • نقاط دسترسی به سوئیچ شناور در مدل های مختلف، متفاوت است.
  • بنابراین برای یافتن مکان آن باید به دفترچه راهنمای استفاده ماشین ظرفشویی خود مراجعه کنید.
  • شناور ممکن است در پشت دستگاه یا جلوی آن قرار داشته باشد.
  • در صورتی که مشکل با تعویض شناور برطرف نشد، باید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید.

علت خاموش نشدن ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟

در صورت خاموش نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در محل استفاده کنید:

  • ممکن است سنسور نشتی خراب شده باشد.
  • بروز نشتی آب در دستگاه هم عاملی بر این ایراد است.
  • در صورتی که موفق به خاموش کردن دستگاه نشدید، با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید.

چرا قفسه های ماشین ظرفشویی ویرپول به درستی نمی چرخند؟

در صورت نچرخیدن قفسه ها در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول استفاده کنید:

  • خراب شدن غلطک ها را به صورت چشمی بررسی کنید.
  • ممکن است غلطک ها زنگ زده باشند.
  • ممکن است راه قفسه ها با چربی های اضافی ناشی از مواد غذایی مسدود شده باشد.

چرا ظروف در ماشین ظرفشویی ویرپول به درستی تمیز نمی شوند؟

در صورت تمیز نشدن ظروف در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در منزل استفاده کنید:

  • استفاده از مواد شوینده غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته را کنار بگذارید.
  • باید قبل از گذاشتن ظروف در دستگاه، آنها را کاملاً از مواد غذایی پاک کنید.
  • بازوهای آبپاش را چک کنید تا نگرفته باشند.
  • اگر بازوهای آبپاش شکسته اند، باید تعویض شوند.

اگر دستگاه شما ظروف را تمیز نمی کند، نیاز به تعمیر دارد و بهترین انتخاب نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول می باشد.

چرا درب ماشین ظرفشویی ویرپول بسته نمی شود؟

در صورت بسته نشدن درب دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات و رفع عیب ظرفشویی ویرپول استفاده کنید:

  • اگر درب ماشین ظرفشویی بسته نمی شود، ممکن است به این دلیل باشد که دستگاه را در جای مناسب قرار نداده اید.
  • ممکن است وسایل بزرگی که به سمت کناره ها در قفسه پایین قرار گرفته اند، به طور نامحسوس از بسته شدن درب جلوگیری کنند.
  • در نتیجه ممکن است آب نشت کند.

اگر درب دستگاه شما بسته نمی شود، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی ویرپول در تهران بهره مند شوید.

دلیل کار نکردن ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟

در صورت کار نکردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در منزل استفاده کنید:

  • فشار آب منزل را چک کنید.
  • از بسته بودن  و سفت بودن شیر آب مطمئن شوید.
  • شکستگی شیلنگ های ورودی آب را چک کنید.
  • برق دستگاه را نیز چک کنید.

اگر دستگاه شما کار نمی کند، بهترین انتخاب برای حل مشکل ارتباط با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول می باشد.

دلیل بوی بد در ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟ چگونه آن را از بین ببریم؟

در صورت بروز بوی بد در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی ویرپول استفاده کنید:

  • فیلتر کف، پمپ تخلیه و شیلنگ خروجی فاضلاب باید بررسی شوند.
  • با یک محلول یک استکان سرکه و یک قاشق جوش شیرین دستگاه را تمیز کنید.

چرا ماشین ظرفشویی ویرپول حرکت می کند؟

در صورت حرکت کردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول استفاده کنید:

  • این مشکل ممکن است به دلیل تراز نبودن و یا قرار گرفتن در مکان نامناسب باشد.
  • برای برطرف شدن این مشکل باید نسبت به تراز کردن آن اقدام کنید.
  • دلیل دیگر ممکن است، شل شدن قطعات یا مهر و موم دستگاه باشد.
  • در این صورت بهتر است که به بررسی قطعات آن بپردازید.

چرا پس از اتمام برنامه شست و شو ماشین ظرفشویی ویرپول، بر روی ظروف لکه باقی می ماند؟

اگر می خواهید برا رفع کردن مشکل لکه های باقی مانده بر روی ظروف، اقدام به تعمیر ماشین ظرفشوییویرپول کنید، از مراحل زیر استفاده نمایید:

  • برنامه مناسبی را برای شست و شو ظروف انتخاب کنید.
  • از نمک دانه درشت استفاده کنید.
  • بهتر است در زمان شست و شو از مایع جلا دهنده استفاده کنید.

چرا ماشین ظرفشویی ویرپول ظرف ها را خشک نمی کند؟

بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول از مراحل زیر استفاده کنید:

  • ممکن است المنت گرمایی ماشین ظرفشویی ویرپول دچار مشکل شده باشد.
  • حتما از سلامت ترموستات تعبیه شده در ماشین ظرفشویی ویرپول اطمینان خاطر کسب کنید.
  •  باید پمپ تخلیه را نیز بررسی نمایید.

دلیل سر و صدای زیاد ظرفشویی ویرپول چیست؟

در زمان تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول، یک به یک موارد زیر را بررسی کنید تا مشکل صدای زیاد دستگاه رفع شود:

  • پمپ دستگاه را بررسی کنید تا دچار آسیب دیدگی نشده باشد.
  • این امکان وجود دارد که مشکل از اسپری ماشین ظرفشویی ویرپول می باشد.
  • به این دلیل که به قفسه و یا ظروف برخورد کرده و ظرفشویی صدای ناهنجاری تولید می کند.

چرا آب به ماشین ظرفشویی ویرپول وارد نمی شود یا ورود آب متوقف نمی شود؟

برای بررسی مشکل عدم آبگیری و در نهایت تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول، می توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

  • درقدم اول شیر برقی را بررسی کنید.
  • در صورتی که ورود آب قطع نمی شود، حتما سنسور آب یا همان هیدروستات را در ماشین ظرفشویی ویرپول بررسی کنید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

در بسیاری از موارد کاربران سوالاتی را در زمینه خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول از اپراتورهای این مجموعه می پرسند که در این بخش قصد داریم به این سوالات پرتکرار پاسخ دهیم:

  • هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در نمایندگی هوم خانه به چه صورت محاسبه می گردد؟

پاسخ به این پرسش که هزینه تعمیر ظرفشویی ویرپول در محل به چه شکل تعیین می گردد، به کارشناسی و بررسی دقیق دستگاه و نوع خرابی آن بستگی دارد. البته کلیه هزینه هایی که برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی ویرپول توسط نمایندگی هوم خانه دریافت می شود، بر اساس تعرفه ای است که اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشخص می کند.

  • اعتبار ضمانتنامه ارائه شده برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول چه مدت است؟

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در نمایندگی مجاز هوم خانه به مدت 3 تا 12 ماه اعتبار دارد.

  • نحوه پرداخت صورتحساب نمایندگی مرکزی هوم خانه به چه صورت است؟

در این نمایندگی مشتریان این امکان را دارند تا پس از پایان کار تعمیرات و رضایت از روند کار، صورتحساب را به تعمیرکار نمایندگی ماشین ظرفشویی ویرپول پرداخت نمایند.

  • در صورتی که مجددا ایرادی در دستگاه ایجاد شود مصرف کننده باید هزینه جداگانه ای پرداخت کند؟

نمایندگی مجاز هوم خانه کلیه تعمیرات خود را گارانتی می کند و اگر ایرادی که توسط تعمیرکاران این مجموعه برطرف شده، مجددا ایجاد گردد، تکنسین ها وظیفه دارند دستگاه را به صورت رایگان تعمیر کنند.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در نمایندگی مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود؛ زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول به مصرف کنندگان ارائه دهند. به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول، بعد از تعمیر دستگاه معیوب، هوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده می گردد.
  • سرعت انجام فرآیند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست.
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی ویرپول
  • شما با استفاده از خدمات نمایندگی هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد.

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر ظرفشویی ویرپول، هیچگونه هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ای برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست