تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول Whirlpool در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

به هنگام خرید ماشین لباسشویی دقت زیادی داشته باشید. یک لباسشویی خوب باید دارای برچسب انرژی و امکاناتی مانند شستشو با آب سرد، شستشو با درجه حرارت پایین آب و امکان تعیین تعداد دور آبکشی در دقیقه را نیز داشته باشد. این موارد در کاهش مصرف انرژی کمک بسیاری می کنند. ماشین لباسشویی ویرپول با طراحی منحصر به فرد خود، تمام امکانات یک لباسشویی خوب را دارد. شما می توانید با خرید این محصول از خدمات باکیفیت نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول نیز استفاده کنید. قطعاً در ارائه خدمات، کیفیت حرف اول را می‌ زند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در سراسر تهران است و نمایندگی رسمی ویرپول نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در تهران
  • تعمیر لباسشویی ویرپول در تهران
  • نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در محل و منزل
  • تعمیر لباسشویی ویرپول در تهران
  • هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی ویرپول
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی ویرپول
  • هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی ویرپول

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماسین لباسشویی ویرپول در تهران

همه لوازم برقی ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت دچار خرابی شوند که برای تعمیر آنها باید از افراد کاربلد درخواست کمک کرد. اگر ماشین لباسشویی ویرپول دارید که دچار خرابی شده است؛ می‌توانید از راه‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در تهران تماس حاصل نمایید.

  • اولین راه و البته آسان‌ترین راه برای تماس با نمایندگی استفاده از شماره 02158941 است.
  • اگر موفق به تماس با این شماره نشدید؛ می‌توانید با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول تماس حاصل نمایید.
  • در صورتی که امکان تماس برای شما وجود ندارد؛ می‌توانید در سایت به صورت آنلاین ثبت‌نام نمایید و مشکل ماشین لباسشویی خود را اعلام کنید.
  • پس از اعلام مشخصات برای شما پیامکی حاوی نام تعمیرکار و کد اشتراک ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار ظرف مدت یک ساعت خود را به آدرسی که اعلام فرموده‌اید رسانده و و مشکل دستگاه شما را برطرف می‌نماید.
  • و در پایان کار کارت گارانتی قطعه استفاده شده در دستگاه به همراه برگه گارانتی به شما تقدیم می‌گردد.
  • با شرکت در نظرسنجی می‌توانید به خدمات‌رسانی هرچه بهتر نمایندگی کمک نمایید.

تعمیر لباسشویی ویرپول در تهران

با توجه به گستردگی شهر تهران، تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ویرپول دیگر در ترافیک نمی ماند. این مجموعه، شعبات خود را در بیشتر مناطق تهران تأسیس و دایر کرده است. قطعاً بدقولی از جانب تعمیرکار باعث می شود مشتری ناراضی و از دریافت خدمات منصرف شود. تعمیرکاران این مجموعه بسیار خوش قول هستند و برای راضی نگه داشتن مشتری، در زمان مقرر در محل حضور پیدا می کنند. نمایندگی به این موضوع توجه ویژه داشته و تعمیرکاران بیشتری را نیز استخدام کرده است.

تمام قطعات مورد استفاده تعمیرکاران را خود نمایندگی تهیه می کند. شما اطمینان داشته باشید که تمام قطعات اورجینال و اصل می باشند. شاید خودتان بخواهید قطعات را تهیه کنید؛ اما ممکن است تقلبی بودن آنها را تشخیص ندهید. به خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول اعتماد کرده و رفع ایراد لباسشویی را به دستان توانمند تعمیرکاران این نمایندگی بسپارید.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

اگر ماشین لباسشویی ویرپول با مشکل مواجه شده است؛ می‌توانید به راحتی با شماره‌های درج شده بر روی کارت گارانتی ماشین لباسشویی ویرپول با نمایندگی رسمی برند ویرپول تماس حاصل نمایید و از کارشناسان نمایندگی رسمی درخواست کمک کنید.
در صورتی که تمایل به تماس با نمایندگی رسمی ویرپول ندارید؛ می‌توانید مشکل ماشین لباسشویی خود را به دست تعمیرکار هوم خانه بسپارید. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در تهران نیست. بلکه تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لوازم خانگی است. تعمیرکار هوم خانه کار تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌دهد.
همچنین در صورتیکه درباره تعمیر ماشین لباسشویی سوال داشته باشید؛ می‌توانید در پایین صفحه در قسمت دیدگاه آن را مطرح نمایید. تعمیرکار هوم خانه به دقت به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول Whirlpool در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در محل و منزل در ادامه بیان شده است؛ شما می ‌توانید بدون اینکه ماشین لباسشویی را جابجا کرده و به تعمیرگاه انتقال دهید، آن را در محل تعمیر کنید. زمانی که تعمیرکار نمایندگی ویرپول مشغول به تعمیر ماشین لباسشویی است می توانید اطلاعات خود را در زمینه نحوه استفاده از ماشین لباسشویی و برنامه های آن، تکمیل کرده و در جریان کیفیت کار تعمیرکار قرار بگیرید.
در کنار ارائه خدمات تعمیرات در محل که یک راهکار مناسب برای صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد، سرویس های مضاعف و خاص دیگری مانند سرویس سالیانه، نصب و راه اندازی دستگاه نیز توسط این نمایندگی ارائه می شود.

از جمله خدمات دیگری که توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول ارائه می شود، ارائه گارانتی قطعات تعویض شده می باشد. اگر تعمیرکار قطعه معیوب را تعویض کرده باشد آن را در فاکتور ثبت کرده و ضمانت می کند تا در مدت یک سال اگر دچار ایراد شود آن را مجدداً به طور رایگان تعویض کند. قطعاً خدمات مضاعف، قدمی رو به جلو برای این نمایندگی خواهد بود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است؛ قطعاً یکی از مسائلی که برای شما مهم می باشد میزان هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی است. طبق گزارش شما به کارشناس این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، می توانید تا حدودی از هزینه ها مطلع شوید.
تعمیرکار با حضور در محل و منزل و بررسی ماشین لباسشویی، ایراد را به درستی تشخیص داده و هزینه را تعیین می کند. اغلب مشتری ها به دنبال مقرون به صرفه ترین قیمت ها می باشند. تعرفه خدمات این مجموعه توسط اتحادیه تعیین می شود و لیست هزینه ها در اختیار نمایندگی ها قرار گرفته و نمایندگی آن را به دست تعمیرکار می رسانند.

اگر می خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید بدون شک تعمیر دستگاه، مقرون به صرفه تر خواهد بود. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول پس از عیب یابی دستگاه و تشخیص ایراد به وجود آمده سعی می‌کند با تعمیر قطعه مشکل را برطرف کند؛ اما گاهی ممکن است به دلیل فرسوده شدن دستگاه، تعمیرات جوابگو نبوده و تعمیرکار با استفاده از قطعات اورجینال باید ایراد را برطرف کند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول

شما می توانید با کمک مبالغ درج شده در جدول زیر، هزینه تعمیرات لباسشویی ویرپول را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
هزینه نصب ماشین لباسشویی ویرپول 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی ویرپول 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ویرپول 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی ویرپول 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی ویرپول بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی ویرپول 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی ویرپول 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی ویرپول 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی ویرپول 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی ویرپول 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی ویرپول 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی ویرپول 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ویرپول 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی ویرپول بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی ویرپول 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی ویرپول

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول در این بخش شرح داده شده است؛ از آنجا که روزانه مدل های جدیدی از ماشین لباسشویی وارد بازار می شوند، کمی ساختار آنها با مدل های قبلی تفاوت داشته و نحوه تعمیر آنها نیز متفاوت خواهد بود.
یک تعمیرکار حرفه ای باید دانش خود را به روز نگه دارد تا بتواند انواع مدل های ماشین لباسشویی را به خوبی تعمیر کند. البته با توجه به پیچیدگی ها و حساس بودن قطعات این دستگاه نیز تعمیرکار باید از مهارت و تخصص لازم برخوردار باشد.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول سعی کرده اند بهترین ابزارها را در اختیار داشته باشند تا بتوانند عیب را به درستی تشخیص و تعمیر ماشین لباسشویی را به خوبی انجام دهند. تعمیرکار باید با نحوه کارکرد ابزار آشنا باشد تا آسیبی به قطعات دیگر ماشین لباسشویی وارد نشود. عیب یابی موفق، سرعت تعمیر را بالا برده و هزینه های شما را کاهش می دهد. تعمیرکار با استفاده از قطعات اورجینال و ارائه ضمانت یک ساله خدمات، کیفیت کار خود را بالا می برد.

عیب یابی ماشین لباسشویی ویرپول توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی ویرپول در این بخش توضیح داده شده است؛ لباسشویی یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین لوازم برقی است که در منزل از آن استفاده می شود.
به هنگام استفاده از لباسشویی باید دقت کنید که وزن مناسبی از لباس را در آن بریزید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول توضیحات کاملی را برای استفاده درست و اصولی در اختیار شما قرار می دهد.
مشکلات متداول ماشین های لباسشویی مربوط به فیلترهای آب، شیلنگ های ورودی و خروجی، سوپاپ ها و کیسه های فیلتر هستند که باید حتماً توسط افراد متخصص و تکنسین های نمایندگی تعمیر شوند.
مشکلات و ایرادات رایج در ماشین لباسشویی ویرپول عبارتند از:

دلیل قطع شدن فیوز با روشن کردن ماشین لباسشویی چیست؟ برای تعمیر لباسشویی ویرپول در این مورد چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی قطع شدن فیوز آن است. در صورت قطع شدن فیوز با روشن کردن ماشین لباسشویی ویرپول نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر در ساعات اوج مصرف برق، چندین وسیله برقی پر مصرف را با هم روشن کرده اید ممکن است فیوز قطع شود.
  • اگر قرار است ماشین لباسشویی خود را در ساعات اوج مصرف برق استفاده کنید بهتر است لوازم دیگر را از پریز خارج کنید.
  • توصیه می شود به پریز برق فقط دو شاخه ماشین لباسشویی را وارد کرده و از استفاده سه راهی خودداری کنید.
  • ایراد در سیم کشی های داخلی ماشین لباسشویی منجر به قطع شدن فیوز می شود.
  • اگر از سالم بودن فیوز مطمئن هستید اتصالات سیم کشی داخلی لباسشویی باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول بررسی شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای برطرف کردن مشکل برق داشتن بدنه لباسشویی ویرپول پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت برق دار بودن بدنه ماشین لباسشویی ویرپول نکات زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • باید مطمئن شوید که دستگاه دچار نشتی آب نیست.
  • آب می تواند برق گرفتگی را تشدید کند.
  • وجود اشکالات الکتریکی باعث می شود که بدنه ماشین لباسشویی برق داشته باشد.
  • سیم اتصال به زمین در لباسشویی را بررسی کنید، زیرا ممکن است به لوله آب متصل شده باشد.
  • روکش سیم برق ماشین لباسشویی را نیز باید بررسی کنید.
  • ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت، سیم برق دچار ایراد شده باشد.
  • همچنین دوشاخه و پریز برق را چک کنید، زنگ زدگی در قسمت دوشاخه و سیاه شدن قسمت پریز می‌ تواند منجر به برق داشتن بدنه شود.
  • اگر موتور نیم سوز شده باشد جریان برق به راحتی به بدنه ماشین لباسشویی می رسد.
  • همچنین تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول باید خازن، هیتر و سیم پیچ داخلی ماشین لباسشویی را بررسی کند.

دیگ لباسشویی ویرپول نمی چرخد، برای تعمیر چه اقداماتی انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ویرپول موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر قفل درب ماشین لباسشویی خراب شده باشد دستگاه کار نمی‌ کند در نتیجه دیگ نمی چرخد.
  • گاهی ممکن است تسمه لباسشویی پاره شده و مانع چرخیدن دیگ گردد.
  • ایراد در موتور، کوپلر و کلاچ نیز منجر به نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی ویرپل نشتی دارد، برای تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت آب از لباسشویی ویرپول موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • تاخوردگی یا پارگی در شلنگ ووردی سبب نشت آب از ماشین لباسشویی می شود.
  • در صورتی که شلنگ ها به صورت نادرست بست شده باشند نیز امکان نشتی می باشد.
  • از جاپودری نیز ممکن است نشتی آب رخ بدهد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا ماشین لباسشویی ویرپول روشن نمی شود؟ چگونه آن را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی ویرپول باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در سیم کشی داخلی دستگاه سبب روشن نشدن آن می شود.
  • همچنین اگر برق در کابل یا پریز جریان نداشته باشد نیز لباسشویی روشن نمی شود.
  • سوختن موتور عامل دیگر این مشکل است.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود، کافی است جهت عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در منزل بهره مند شوید.

ماشین لباسشویی ویرپول کار نمی کند، برای تعمیر چه اقداماتی را انجام دهیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی کار نکردن آن است. در صورت کار نکردن ماشین لباسشویی ویرپول باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت وصل نبودن دستگاه به برق، ماشین لباسشویی کار نمی کند.
  • بسته نشدن کامل درب نیز مانع از شروع به کار دستگاه می شود.
  • همچنین فعال بودن قفل کودک را نیز بررسی کنید.
  • از باز بودن شیر برقی مطمئن شوید.
  • ایراد در سیم کشی سبب کار نکردن  لباسشویی می شود.

اگر دستگاه شما کار نمیکند، جهت عیب یابی با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا از درب ماشین لباسشویی ویرپول کف بیرون می ریزد؟ حهت تعمیر آن در این مورد چه باید کرد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی بیرون ریختن کف در آن است. در صورت بیرون ریختن کف از ماشین لباسشویی ویرپول باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت استفاده صحیح از پودر و همچنین بهره مندی از مواد شوینده مرغوب، هیچگاه با کف اضافی روبه رو نمی شوید.

اگر از درب دستگاه شما کف بیرون میریزد، برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در منزل ارتباط برقرار نمائید.

ماشین لباسشویی ویرپول در زمان کار کردن می لزرد، برای تعمیر چه کار کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی لرزش آن است. در صورت لرزش ماشین لباسشویی ویرپول موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • گذاشتن جسم سنگین روی ماشین لباسشویی سبب می شود تا دستگاه لرزش داشته باشد.
  • همچنین ایراد در بلبرینگ، شفت نیز سبب لرزش می شود. تراز نبودن عامل دیگر این مشکل است.
  • خراب شدن تسمه نیز سبب می شود تا لباسشویی لرزش داشته باشد.

اگر دستگاه شما لرزش دارد، جهت عیب یابی و تعمیر با تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول در تهران ارتباط برقرار نمایید.

دلیل تخلیه نشدن لباسشویی ویرپول چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی ویرپول باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • انسداد پمپ تخلیه و همچنین گرفتگی شلنگ تخیله سبب می شود تا لباسشویی قادر به تخلیه آب نباشد.
  • خراب شدن تسمه و نیم سوز شدن موتور نیز سبب تخلیه نکردن آب می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در هوم خانه استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول به شرح زیر است؛ تعمیرکاران هوم خانه سعی می کنند تعمیر ماشین لباسشویی را با سرعت بالا انجام داده و زمان را هدر ندهند. آنها همیشه به روز بوده و ترفندهای جدید تعمیرات را با گذراندن دوره های آموزشی فرا می گیرند.

یک مشتری علاقه ندارد تا زمانی دیرتر از زمان مشخص شده تعمیر ماشین لباسشویی انجام شود. خوشبختانه تعمیرکاران این مجموعه خوش قول بوده و در ساعت تعیین شده در محل حضور پیدا می‌ کنند. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب، استفاده از قطعات اورجینال و ضمانت یک ساله خدمات از جمله تعهدات هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست