تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر ظرفشویی هیتاچی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

آنچه یک برند را از برندهای دیگر متمایز می کند، تنها در زمینه زیبایی، قیمت مناسب، در دسترس بودن، مصرف انرژی و … نیست، بلکه وجود مرکز تعمیراتی مناسب و متعهد که پاسخگوی نیاز مشتریان باشد نیز نکته بسیار حائز اهمیتی است که نباید فراموش شود. برند ماشین ظرفشویی هیتاچی با پشتیبانی نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی، یک خرید و پشتیبانی رضایت بخش را برای خریداران این برند به ارمغان می آورد. در این مقاله به خدمات این نمایندگی تعمیرات اشاره می کنیم.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی هیتاچی را همراه با 75 درصد بهینه سازی ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه دفتر آن دایر شد، شما کاربران را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در تهران
  2. تعمیر ظرفشویی هیتاچی در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی در محل و منزل
  4. ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی
  5. هزینه تعمیر ظرفشویی هیتاچی در نمایندگی مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول ظرفشویی هیتاچی
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی هیتاچی
  8. پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی
  9. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی هیتاچی

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در تهران

اگر از ماشین ظرفشویی هیتاچی استفاده می‌کنید و دستگاه شما با مشکل روبه‌رو شده، بهتر است بدانید که برای رفع مشکل آن باید از افراد متخصص در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی درخواست کمک کنید. از این رو در زیر به راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در تهران اشاره کرده‌ایم:

  • بهترین راه برای تماس با افراد متخصص نمایندگی گرفتن شماره 02158941 است.
  • ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با افراد متخصص است.
  • در صورتی که مشخصات شما در سیستم نمایندگی ثبت شده باشد، پیامی حاوی کد اشتراک و نام تعمیرکار برای شما ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار خود را نهایتا یک ساعت بعد به منزل شما رسانده و ماشین ظرفشویی شما را با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر می‌نمایند.
  • کارت گارانتی قطعات استفاده شده در دستگاه و برگه گارانتی از موارد مهمی هستند که شما باید از تعمیرکار دریافت کنید.
  • مصرف‌کنندگان می‌توانند با شرکت در نظرسنجی به تعمیرکار نمایندگی جهت ارائه خدمات بهتر کمک نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در تهران

نمایندگی تعمیر ظرفشویی هیتاچی در تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی در تهران به شرح زیر است:

اگر در تهران زندگی می کنید، دیگر لازم نیست نگران تعمیر ماشین ظرفشویی خود باشید. در هر نقطه از این شهر شلوغ و پر ازدحام، شعبه های متعددی از نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی دایر است که خدمات مشاوره ای و فنی آن زمان خاصی ندارد. می توانید پا روی پا بیاندازید و صبح زود و یا آخر شب اراده کنید که کار تعمیرات صورت گیرد، باز هم در دسترس هستند و پس از دریافت آدرس، فرآیند تعمیرات یکی پس از دیگری انجام می شود. کارشناسان متخصص و مجرب نمایندگی تعمیرات هیتاچی به موقع در محل حضور پیدا می کنند و با دقت و سرعت خارق العاده ای، ماشین ظرفشویی معیوب را به دستگاه سالم تبدیل می کنند.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی هیتاچی به چه صورت است؟

اعتماد کردن به نمایندگی‌های لوازم خانگی کار چندان آسانی نیست؛ اما هوم خانه نمایندگی مجازی است که شما می‌توانید به راحتی به آن اعتماد کرده و مشکل ماشین ظرفشویی هیتاچی را به آنها بسپارید. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی نیست. تعمیرکار هوم خانه با استفاده از قطعات اصل طبق استانداردهای لازم مشکل شما را برطرف می‌کند و به همه سوالات شما که در قسمت دیدگاه در پایین صفحه مطرح می‌کنید، جهت رفع مشکل دستگاه شما پاسخگو است.
همچنین مشتریان می‌توانند از کارت گارانتی ماشین ظرفشویی هیتاچی استفاده کنند. در این صورت کافیست که با شماره مندرج بر روی کارت گارانتی تماس حاصل کرده و تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی را به  کارشناسان نمایندگی رسمی آن بسپارند.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در محل و منزل به شرح زیر است:

شاید وقت نداشته باشید، شاید بی حوصله باشید و یا هر دلیل دیگری که دست شما را برای انجام هر کاری بسته باشد. در این میان یک کار اورژانسی پیش می آید و قوز بالا قوز می شود. چه خبری بدتر از اینکه ماشین ظرفشویی هیتاچی شما کار نکند. تصور کنید در زمان هایی که با مدیریت زمانی هم وقت کم می آورید و به کار خاصی نمی رسید، ظرف های کثیف هم به شما سلام می رسانند؛ اما نیازی نیست عصبانی یا کلافه شوید. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی یک پیشنهاد دارد. اینکه در محل و منزل شما حضور می یابد و خیلی راحت و بدون دردسر همه چیز رفع می شود.

شاید برای شما عجیب باشد؛ اما تمام کارهایی که لازم است در یک نمایندگی انجام شود، در محل و منزل شما انجام می شود. همکاران ما در این مرکز تعمیرات ویژه هوم خانه، مجهز هستند و با تخصص و تجربه ای که دارند، همه چیز طبق روال معمول انجام خواهد گرفت. اگر شما نیز جزء این دسته افرادی هستید که وقت کم می آورید، خودتان را به هیچ عنوان نگران و خسته نکنید. می توانید این موضوع را با تماس و یا پیامک حل کنید. نمایندگی تعمیرات هوم خانه همراه لحظه های پر مشقت و استرس دار شماست. این نام را به خاطر بسپارید و به دوستان و آشنایان نیز معرفی کنید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی ماشین ظرفشویی دارای سیستم داخلی خاصی می باشد و عیب یابی و تعمیر آن از اهمیت زیادی برخوردار است. تعمیرکاران غیرمتخصص ممکن است به تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی آشنایی نداشته باشند و در نتیجه باعث ایجاد خرابی های بیشتری در دستگاه شما شوند. از این رو استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در هوم خانه می تواند برای تعمیرات ماشین ظرفشویی به شما کمک کند.

  • تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی از دانش، مهارت و تجربه بالایی در زمینه تعمیر و عیب یابی ظرفشویی هیتاچی دستگاه برخوردار می باشد.
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی پس از تعمیر و تعویض قطعات ماشین ظرفشویی هیتاچی، به شما گارانتی معتبر ارائه می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی به تمامی ارورها و ایرادات رایج ماشین ظرفشویی هیتاچی آشنایی دارد و می تواند مشکل دستگاه شما را سریعا برطرف نماید.
  • تعمیرکار این مجموعه برای تعمیر ظرفشویی هیتاچی در محل و منزل شما تنها از قطعات اصلی استفاده می کند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی

برآورد هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

با روش تعمیر قطعات به جای تعویض آن، نصف راه پرهزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی را با کمک نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی پیش رفته اید. اگر قطعه ای را از تعمیرکار خریداری کنید، اما آن را خودتان یا دیگران نصب کنید، شامل گارانتی نمی شود. اگر سری به بازار قطعات بزنید، آن هم با نوسان شدید در قیمت دلار، بدون شک شوکه خواهید شد و چه چیزی بهتر از اینکه یک همکار منصف و متعهد، بدون هیچگونه چشم داشتی کار تعمیر را انجام دهد. در این میان، نرخ نامه تعمیر نمایندگی هیتاچی نیز قابل توجه است و جای چونه زدن را برایتان باقی نمی گذارد؛ چراکه پایین تر از آنچه در مراکز دیگر مشاهده می کنید، در نظر گرفته شده است.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی

با بهره گیری از جدول زیر می توانید هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی خود را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی
نصب ماشین ظرفشویی هیتاچی 350.000 تومان الی 400.000 تومان
تعمیر موتور ماشین ظرفشویی هیتاچی 450.000 تومان الی 1.800.000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی هیتاچی 800.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی هیتاچی 700.000 تومان الی 2.000.000 تومان
تعویض چاهک ماشین ظرفشویی هیتاچی 1.000.000 تومان الی 2.400.000 تومان
تعویض آکوا استاپ ماشین ظرفشویی هیتاچی 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی هیتاچی 390.000 تومان الی 700.000 تومان
تعمیر برد ماشین ظرفشویی هیتاچی 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان
تعویض سنسور ماشین ظرفشویی هیتاچی 400.000 تومان الی 700.000 تومان
تعویض موتور ساعت ماشین ظرفشویی هیتاچی 400.000 تومان الی 700.000 تومان
جرم گیری ماشین ظرفشویی هیتاچی 300.000 تومان الی 400.000 تومان
رفع آبریزی ماشین ظرفشویی هیتاچی 200.000 تومان الی 450.000 تومان

عیب یابی ماشین ظرفشویی هیتاچی

روند عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ظرفشویی هیتاچی به شرح زیر است:

پس از آنکه از خدمات این مرکز استفاده کردید و ماشین ظرفشویی شما دوباره به کار افتاد، یک کارت ضمانت نامه تعمیرات نیز در اختیار شما قرار می گیرد. این نمایندگی تعمیرات پس از پایان کار تعمیر هم هوایتان را دارد و اگر پیش از پایان یک سال، مجدداً نیاز به تعمیر و تعمیرکار ماشین ظرفشویی پیدا کردید، خود پیش قدم می شود و مشکل را برطرف می کند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید، با نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی هیتاچی تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی هیتاچی توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین ظرفشویی هیتاچی به شرح زیر است:

برخی از مشکلات موجود در ماشین ظرفشویی با تعمیر قطعات، قابل حل می باشد؛ اما اگر قطعه ای عمر خودش را کرده باشد و به شدت آسیب دیده باشد، چاره ای به جز تعویض قطعه ندارید. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی با استفاده از قطعات اورجینال به جای قطعات تقلبی و فیک در بازار، از دستگاه شما محافظت می کند. اگر از این نمایندگی کمک بخواهید از ماشین ظرفشویی شما در برابر قطعات تقلبی محافظت می شود. اگر مطالعه ای در این زمینه داشته باشید، متوجه می شوید که استفاده و نصب قطعات تقلبی، طول عمر دستگاه را کاهش داده و علی رغم هزینه ای که برای تعمیر می کنید، مجبور می شوید آن را کنار بگذارید.

در ادامه برخی از ایرادات رایج در این زمینه را بررسی می کنیم.

دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی هیتاچی چیست؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی در محل استفاده کنید:

  • ممکن است ماشین ظرفشویی مثل همیشه روشن نشود.
  • پیش از باز کردن دستگاه و بررسی قطعات داخلی، سیم و پریز برق را بررسی کنید.
  • شاید دو شاخه برق از پریز برق جدا شده باشد و یا سیم دستگاه در اثر خرابی و یا شکستگی، مانع از روشن شدن می شود.
  • گاهی اتصالی نیز در روشن نشدن ماشین ظرفشویی نقش دارد.
  • اگر این مرحله را پشت سر گذاشتید و مشکل خاصی ندیدید، لازم است ترموستات، موتور، سلکتور، فیوز حرارتی و رله استارت بررسی شود.

این کار از عهده افراد مبتدی و ناآگاه به مسائل فنی خارج است و باید از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی برای رفع مشکل کمک بگیرید.

علت خاموش نشدن ماشین ظرفشویی هیتاچی چیست؟

در صورت خاموش نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی استفاده کنید:

اگر دستگاه شما خاموش نمیشود، برای عیب یابی و رفع مشکل می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی در تهران بهره مند شوید.

علت نچرخیدن قفسه ها در ماشین ظرفشویی هیتاچی چیست؟

در صورت نچرخیدن قفسه ها در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و رفع عیب ظرفشویی هیتاچی استفاده کنید:

  • خراب شدن غلطک ها از دلایل بروز این ایراد است.
  • ممکن است غلطک ها به مرور زمان زنگ زده باشند.
  • ممکن است راه قفسه ها با چربی های اضافی ناشی از مواد غذایی مسدود شده باشد.

اگر قفسه ها در دستگاه شما نمی چرخند، لازم است جهت عیب یابی با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر ظرفشویی هیتاچی در منزل تماس حاصل نمایید.

تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی هیتاچی چه علتی دارد؟

در صورت تمیز نشدن ظروف در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در منزل استفاده کنید:

  • ممکن است مواد شوینده مورد استفاده مرغوب نباشند.
  • مواد غذایی روی ظروف را از قبل تمیز کنید.
  • بازوهای آبپاش نباید با مواد غذایی گرفته شده باشند.
  • اگر بازوهای آبپاش شکسته اند، باید تعویض شوند.

اگر دستگاه شما ظروف را به خوبی تمیز نمی کند، لازم است جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی در تهران بهره مند شوید.

دلیل بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی هیتاچی چه چیزی است؟

در صورت بسته نشدن درب دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی استفاده کنید:

  • احتمالا اجسام خارجی مانع از بسته شدن درب دستگاه می شوند.
  • اطراف درب ظرفشویی را چک کنید.

اگر درب دستگاه شما بسته نمی شود، می توانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی در محل بهره مند شوید.

چرا ماشین ظرفشویی هیتاچی کار نمی کند؟

در صورت کار نکردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و رفع عیب ظرفشویی هیتاچی در منزل استفاده کنید:

  • فشار آب منزل را بررسی نمایید.
  • مطمئن شوید که شیر آب بسته است.
  • شکستگی شیلنگ های ورودی آب هم می تواند دلیل این ایراد باشد.
  • برق دستگاه را نیز چک کنید.

اگر دستگاه شما کار نمی کند، لازم است جهت عیب یابی و رفع مشکل با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی تماس حاصل نمایید.

چرا ماشین ظرفشویی هیتاچی حرکت می کند؟

در صورت حرکت کردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر و رفع عیب ماشین ظرفشویی هیتاچی استفاده کنید:

  • تراز بودن دستگاه را چک کنید.
  • صاف بودن زیر دستگاه را چک کنید.
  • دلیل دیگر این مشکل ممکن است شل شدن قطعات یا مهر و موم دستگاه باشد.

اگر دستگاه شما در حین کار تکان می خورد و باعث آزار شما شده است، می توانید جهت عیب یابی و رفع مشکل با خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی در محل ارتباط برقرار نمایید.

چرا از داخل ماشین ظرفشویی هیتاچی بوی بدی به مشام می رسد؟

در صورت از بین نرفتن بوی بد دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی استفاده کنید:

  • یکی از موارد مهم و ضروری در استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی که در دفترچه راهنما نیز به آن اشاره شده است، تمیز کردن ظروف از مواد غذایی و به ویژه خرده غذا است که باید پیش از قرار گرفتن در قفسه های دستگاه انجام شود.
  • اگر این موضوع را جدی نگیرید و ظرف ها را با وجود خرده غذاهای ریز و درشت، درون قفسه ها جای دهید، همین ذرات وارد جداره های مختلف می شود و رسوب تولید می کند و در اینجاست که به مرور باعث تولید بوی بد در ظرفشویی شده و اسباب ناراحتی خودتان را فراهم می کند.
  • در نتیجه کلیه موارد بهداشتی را رعایت کنید.

در صورت لزوم و بروز مشکل، علاوه بر تعمیر، روش استفاده صحیح و نگهداری اصولی را از نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی فرا بگیرید.

چرا ماشین ظرفشویی هیتاچی تخلیه را انجام نمی دهد؟

اگر مشکل ماشین ظرفشویی هیتاچی شما عدم تخلیه می باشد، برای تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی  می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

  • حتما به بررسی و عیب یابی پمپ تخلیه بپردازید.
  • فیلتر کف ماشین ظرفشویی هیتاچی را بررسی کنید.
  • شلنگ خروجی را بررسی کنید تا گرفتگی نداشته باشد.

چرا کلید های ماشین ظرفشویی هیتاچی به درستی کار نمی کنند؟

در زمان تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی و رفع مشکل کار نکردن دکمه های تعبیه شده بر روی دستگاه، باید به سراغ برد الکترونیکی بروید. توجه داشته باشید که نحوه عیب یابی و تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی کاملا تخصصی بوده و نیاز به مهارت دارد. در این زمینه می توانید از تکنسین های هوم خانه کمک بگیرید.

دلیل استفاده نکردن ماشین ظرفشویی هیتاچی از مواد شوینده چیست؟

برای تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی و برطرف مشکل گفته شده، می توانید از موارد زیر بهره گیری کنید:

  • اگر از قرص ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، عدم جرم گرفتگی جا قرصی را بررسی کنید.
  • به دلیل رسوبات زیاد، درب جا قرصی باز نمی شود.
  • حتما مخزن مواد شوینده را بررسی کنید تا مواد شوینده به درستی وارد ماشین ظرفشویی هیتاچی  شوند.

چرا چرخه شست و شو ماشین ظرفشویی هیتاچی بیش از حد معمول و یا کم تر است؟

در زمان تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی لازم است یک به یک موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرند:

  • شاید تایمر ماشین ظرفشویی هیتاچی خراب شده است.
  • ترموستات و یا خازن حرارتی را بررسی کنید.
  • در صورت نیاز باید برای تعویض قطعات گفته شده اقدام کنید.

دلیل نشتی آب از ماشین ظرفشویی هیتاچی چیست؟

در زمان تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی، می توانید برای مرتفع نمودن مشکل گفته شده موارد زیر را بررسی کنید:

  • شلنگ اتصالات که شامل شلنگ ورودی از آب به شیر برقی، شلنگ خروجی پمپ تخلیه و اتصالات زیر ماشین ظرفشویی را می باشد را یک به یک بررسی کنید.
  • در صورتی که هر یک از شلنگ های نام برده شده دچار پارگی بود، آن را تعویض کنید.
  • سلامت پمپ تخلیه را در زمان عیب یابی نشتی ماشین ظرفشویی هیتاچی بررسی کنید.
  • گیر کردن مواد غذایی باعث گرفتگی پمپ تخلیه می شود.
  • واشر درب ماشین ظرفشویی هیتاچی را نیز مورد بررسی قرار دهید.
  • پارگی واشر می تواند دلیل نشتی ماشین ظرفشویی شما باشد.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی

در بعضی مواقع ممکن است مشتریان پیش از استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی با پرسش هایی مواجه شوند و به دنبال پاسخ آن باشند؛ از این رو در این بخش از مقاله قصد داریم تا پاسخ پرسش های مصرف کنندگان را مطرح نماییم:

  • هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در نمایندگی هوم خانه چگونه مشخص می شود؟

به طور کلی می توان گفت هزینه ای که برای تعمیر ظرفشویی هیتاچی در منزل در نظر گرفته می شود، متغیر بوده و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع خرابی متفاوت است. اما توجه به این نکته ضروری است که کلیه هزینه های دریافتی برای تعمیرات ظرفشویی هیتاچی در این نمایندگی مطابق با نرخ اتحادیه تعیین می گردد.

  • مشتریان به چه صورت باید هزینه تعمیرات ظرفشویی هیتاچی را پرداخت نمایند؟

هزینه تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی و در صورت رضایت مشتری دریافت می گردد.

  • آیا برای تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در نمایندگی مجاز هوم خانه ضمانتنامه ارائه می شود؟

تمامی تعمیرات انجام شده توسط نمایندگی هوم خانه به مدت 3 تا 12 ماه گارانتی و ضمانت می شود. در این مدت نیز تعمیر مجدد دستگاه با همان ایراد قبل به صورت رایگان انجام می شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه یک مکان در جهت خدمت رسانی برای ارائه بهترین خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی به مصرف کنندگان خود می باشند تا مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند. برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیتاچی شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت.
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده می کنند.
  • سرعت در انجام فرآیند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی هیتاچی
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود.

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر ظرفشویی هیتاچی، هیچگونه هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ای برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست