تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی Hitachi در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

از ویژگی­های یخچال هیتاچی می توان به طراحی دستگیره­های آن اشاره کرد که به راحتی درب یخچال باز و بسته می­شود. صدای هشدار در مواقع باز ماندن درب یخچال نیز باعث می­شود سریع درب یخچال را ببندید تا هوای سرد آن خارج نشود. طبقات یخچال به راحتی قابل جابجا شدن هستند تا ظروفی که دارای ارتفاع هستند را به راحتی در یخچال قرار دهید. در صورت خراب شدن این محصول می­توانید از مهارت تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی کمک گرفته و یخچال را در محل و منزل تعمیر کنید.

هوم خانه، خدمات تعمیر یخچال هیتاچی در تهران تا 75 درصد کاهش هزینه­ها انجام می­دهد و این امر صرفه جویی بزرگی برای مشتری است.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی یخچال هیتاچی نمی­باشد و تعمیرگاه مجاز مرکزی در تهران می­باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، در صورت فعال شدن نمایندگی این برند شما را در جریان قرار می­دهیم.

آنچه شما در این مطلب می­خوانید:

  • نحوه­ تماس با نمایندگی یخچال هیتاچی در تهران
  • تعمیر یخچال هیتاچی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در محل و منزل
  • تعمیر یخچال هیتاچی در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال هیتاچی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال هیتاچی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال هیتاچی
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی
در ادامه مطلب در مورد مرکز تعمیرات یخچال هیتاچی در هوم خانه در تهران و ایرادات رایج این دستگاه مطالبی را بیان کرده­ایم.

نحوه­ تماس با نمایندگی یخچال هیتاچی در تهران

ما قصد داریم، در این بخش نکات کاربردی در مورد نحوه­ برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی Hitachi در شمال جنوب شرق و غرب تهران مطرح کنیم که مهم­ترین آن­ها عبارتند از:

  1. سریع­ترین راه استفاده از خدمات این شرکت، تماس با شماره­ تلفن 02158941 است.
  2. بعد از برقراری ارتباط با آن­ها، تعمیرکاران این سازمان در سریع­‌ترین زمان ممکن، برای عیب‌یابی وسیله­‌ی شما در محل حاضر می­‌شوند و شما باید مشکل وسیله­‌ی خود را به صورت دقیق برای آن­ها توضیح دهید.
  3. در آخر نیز بعد از این که برگه­ گارانتی و فاکتور را از آن­ها گرفتید، می­‌توانید میزان رضایت خود را از کیفیت خدماتی که دریافت کرده­‌اید، به اطلاع آن­ها برسانید.

تعمیر یخچال هیتاچی در تهران

نحوه­ی تعمیر یخچال هیتاچی در تهران به شرح زیر می­باشد؛ برای تعمیرات یخچال می­توانید روی کمک متخصصان مجرب و چیره دست نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی حساب کنید. حرفه­ای ترین تعمیرکاران با حضور در محل و منزل، در کوتاه­ترین زمان ممکن ایراد یخچال شما را برطرف می­کنند.
از اصول تعمیر یخچال، داشتن دانش به اندازه کافی می­باشد. شناخت کامل و داشتن مهارت برای تعمیر یخچال به تعمیرکار کمک می­کند تعمیر قطعه را به درستی انجام دهد. دقت در کار و توجه به جزئيات باعث می­شود هیچ نکته­‌ای از دید تعمیرکار پنهان نماند.

این مجموعه به دلیل صداقت در ارائه خدمات، کلیه خدمات انجام شده را به همراه هزینه­های تعمیرات یخچال، با جزئیات در یک فاکتور رسمی درج می­کند. نمایندگی تعمیرات هیتاچی لیست هزینه­هایی که اتحادیه تصویب کرده است را در اختیار تعمیرکار قرار می­دهد تا خللی در کار او وارد نشده و متناسب با خدمات ارائه شده هزینه را دریافت کند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر یخچال هیتاچی از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب برای امر تدریس بهره می­برد.

خدمات پس از فروش یخچال هیتاچی به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال هیتاچی توسط شرکت­های مختلفی ارائه می­شود که برای تماس با آنها می­توانید از شماره‌هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده­اید، میتوانید از هوم خانه، به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال هیتاچی در محل و منزل خود بهره­مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی Hitachi در محل و منزل

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در محل و منزل در ادامه شرح داده شده است؛ نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی با شعبات مختلف در سطح شهر تهران و استخدام ده­ها تعمیرکار متخصص، تعمیر یخچال را در همان روزی که شما درخواست خود را ثبت کرده­اید و در زمان کوتاهی انجام می­دهد.
شما می­توانید بدون خارج شدن از خانه، یخچال خود را تعمیر کنید. با انتخاب خدمات در محل، می­توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و همچنین می توانید شاهد و ناظر کار تعمیرکار باشید. یک تعمیرکار باید از توان جسمی مناسبی برخوردار باشد تا در مواقع ضروری بتواند یخچال را برای بررسی قطعاتی که در پشت یخچال قرار دارند، جابجا کند.

به روز کردن اطلاعات و دانش، به تعمیرکار کمک می­کند عیب یابی را صحیح انجام داده و روند تعمیر در مسیر درستی قرار بگیرد. یک تشخیص اشتباه، منجر به شکست پروسه تعمیر یخچال خواهد شد. این مجموعه توانسته است در عرصه خدمات یخچال جایگاه خود را در سطح بالایی حفظ کند.

اعزام تعمیرکار به محل در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه سبب افزایش رضایت کاربران شده است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز یخچال هیتاچی و مرکزی

هزینه تعمیر یخچال هیتاچی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است؛ هزینه تعمیر یخچال در نمایندگی هیتاچی به موارد زیادی بستگی دارد از جمله نوع قطعه آسیب دیده. برخی قطعات را به راحتی می­توان در بازار پیدا کرد؛
اما برخی از قطعات بسیار کمیاب هستند و یا دیگر تولید نمی­شوند و این موضوع در هزینه­های پرداختی تأثیرگذار است. بنابراین یکی از موادی که می­توان به آن توجه داشت، تأمین قطعات اورجینال می­باشد.

معمولاً تعمیرکاری که به محل اعزام می­شود قطعات مصرفی را همراه خود دارد و نیازی نیست شما برای تأمین قطعات اورجینال اقدام کنید. اگر شما خودتان اقدام به تهیه قطعه کنید تعمیرکار آن را ضمانت نخواهد کرد. بهتر است این کار را بر عهده تعمیرکار قرار دهید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی با ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات، این اطمینان را به شما می­دهد در صورت خراب شدن قطعه تعویض شده، مجدداً آن را تعویض کند. تعمیرکار باید بتواند به خوبی با مشتریان ارتباط برقرار کرده، ایرادات را کاملاً برای آنها توضیح داده و حدود قیمت­ها را برای آنها شرح دهد.

ارائه گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه برای خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال هیتاچی سبب افزایش اعتماد مشتریان شده است.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال هیتاچی

جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر یخچال هیتاچی را محاسبه نمایید:

خدمات تعمیرات یخچال هیتاچی هزینه تعمیر یخچال هیتاچی
هزینه شارژ گاز یخچال هیتاچی 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال هیتاچی 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال هیتاچی 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال هیتاچی 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال هیتاچی 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال هیتاچی 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال هیتاچی 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال هیتاچی 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال هیتاچی 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال هیتاچی بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال هیتاچی 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال هیتاچی 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال هیتاچی 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال هیتاچی 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال هیتاچی 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال هیتاچی 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال هیتاچی 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال هیتاچی 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال هیتاچی 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال هیتاچی 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال هیتاچی 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال Hitachi

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال هیتاچی در ادامه شرح داده شده است؛ اگر تعمیرکار از اخلاق حرفه­ای مناسبی برخوردار نباشد، تمرکز کافی روی کار ندارد و نمی‌­تواند تعمیرات را به خوبی انجام دهد. تمامی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی با حوصله و صبر فراوان به تمام سؤالات شما پاسخ داده و اطلاعات لازم در مورد نظافت و نگهداری از یخچال در اختیار شما قرار می­دهند.
آنچه باعث می شود ایراد یخچال، سريع و درست تعمیر شود تمرکز، مهارت و تجربه است. معمولاً اگر تعمیرکار حرفه­ای باشد زمان زیادی برای تعمیر یخچال نیاز نخواهد داشت. در مرحله رفع ایراد، تعمیرکار با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب، هزینه های شما را کاهش خواهد داد؛ اما در صورت نیاز به تعویض قطعه، تعمیرکار موظف است با استفاده از قطعات اورجینال، قطعه را تعویض و یخچال را تعمیر کند.
نگران هزینه­ها نباشید در بسیاری از مواقع تعویض قطعه، یک تصمیم درست و منطقی است.

اگر موفق به عیب یابی یخچال هیتاچی در منزل تان نشدید با تعمیرگاه مجاز این محصول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال Hitachi

مشکلات و ایرادات متداول یخچال هیتاچی در این بخش توضیح داده شده است؛ با توجه به این که یخچال جزو آن دسته از لوازم خانگی است که به صورت 24 ساعته کار می کند، احتمال این که خراب شود بالا است.

در این بخش به توضیح درباره ایرادات متداول در یخچال پرداخته­ایم:

نحوه تعمیر مشکل بوی بد در یخچال هیتاچی چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بوی بد داشتن آن است. در صورت بوی ناطمبوع در یخچال هیتاچی باید موارد زیر را برای عیب یابی به کار برد:

  • سعی کنید نظافت کابین یخچال را رعایت کنید.
  • زمانی که مواد غذایی بر روی طبقات می ریزد، آنها را بلافاصله تمیز کنید.
  • اگر مواد غذایی بر روی طبقات به مدت طولانی بماند بوی نامطبوعی منتشر می­شود.
  • .توصیه می­کنیم مواد غذایی را در ظروف درب دار قرار دهید تا از انتشار بوی آن جلوگیری شود.

علت خارج شدن هوای گرم زیر یخچال هیتاچی چیست؟ برای تعمیرات آن چه کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، گرم شدن هوای زیر آن است. در صورت خارج شدن هوای گرم از زیر یخچال هیتاچی موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

زمانی که یخچال شروع به کار کردن می­کند هوای گرم از پشت یخچال به زیر آن و سپس به جلوی هدایت می­شود و این موضوع کاملاً طبیعی است.

دلیل خنک نبودن آب در واتر بانک یخچال هیتاچی چیست؟ چگونه برای تعمیر اقدام کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نکردن آب آن است. در صورت خنک نبودن آب در واتر بانک یخچال موارد زیر را برای تعمیر و رفع ایراد به کار گیرید:

  • به یاد داشته باشید که آب واتر بانک نسبت به آب درون یخچال از سرمای کمتری برخوردار است.
  • آبی که درون یخچال قرار دارد تا ۳ درجه خنک می­شود؛ اما آب داخل واتر بانک بین ۷ تا ۱۲ درجه خنکی دارد.
  • اگر آب خنک تر میل دارید از آب داخل یخچال استفاده کنید.

اگر موفق به عیب یابی یخچال نشدید با تعمیر یخچال هیتاچی در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

به چه علت یخچال هیتاچی اتومات نمی کند؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال هیتاچی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که یخچال به طور مداوم در حال کار کردن است، به دلیل وجود گرما در کابین یخچال است.
  • در صورتی که لاستیک دور درب خراب یا فرسوده باشد هوای گرم وارد یخچال شده و یخچال برای خنک نگه داشتن باید به طور مداوم کار کند.
  • در صورتی که گاز یخچال کم است و یا ترموستات از حالت استاندارد خارج شده است این امر رخ می­دهد.
  • با نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در تهران تماس گرفته و از خدمات این مرکز برای عیب یابی و تعمیر بهره‌مند شوید.

چگونه مشکل بسته نشدن درب یخچال هیتاچی را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب یخچال هیتاچی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • تراز نبودن یخچال سبب بسته نشدن درب می­شود.
  • همچنین در صورتی که خاصیت چسبندگی واشر دور درب نیز از بین برود، درب به خوبی بسته نمی­شود.
  • در صورت سنگین شدن درب یخچال بیش از اندازه نیز این امر رخ می­دهد.
  • همچنین شکستگی یا ترک واشر دور درب نیز عامل دیگر این مشکل است.

اگر موفق به عیب یابی یخچال نشدید با تعمیرات یخچال هیتاچی در منزل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل روشن نشدن چراغ یخچال هیتاچی پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن چراغ آن است. در صورت روشن نشدن چراغ یخچال هیتاچی باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که لامپ داخل یخچال سوخته باشد، چراغ روشن نشود.
  • همچنین در صورت وجود ایراد در سیم­کشی نیز چراغ روشن نمی­شود.

نحوه تعمیر مشکل یکسره کار کردن یخچال هیتاچی چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، یکسره کار کردن آن است. در صورتی که یخچال هیتاچی به صورت یک سره کار می­کند برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را به کار گیرید:

  • در صورتی که ترموستات و یا لوله بلوی یخچال و یا اواپراتور دچار ایراد شده است این امر رخ می­دهد.
  • همچنین در صورتی که لوله بلوی یخچال از جای خود خارج شده باشد نیز این امر رخ می­دهد.
  • گاز یخچال را نیز باید بررسی کنید در صورت کاهش حجم گاز نیز سبب یکسره شدن یخچال می­شود.

با هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر یخچال هیتاچی تماس گرفته تا مشکل ترموستات و موتور یخچال را در محل رفع کند.

اگر موفق به عیب یابی یخچال نشدید با تعمیرات یخچال هیتاچی در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بدنه یخچال هیتاچی برق دارد، برای عیب یابی و تعمیر این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برق دار بودن آن است. در صورتی که بدنه یخچال هیتاچی برق دارد برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را به کار گیرید:

  • در صورتی که سیم های رابط یخچال کنمور و سرپیچ لامپ؛ اتصالی داشه باشد، این امر به وجود می­آید.
  • همچنین در نظر داشته باشید که نیم سوز شدن موتور نیز سبب این اتفاق می­افتد.

اگر موفق به عیب یابی یخچال نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال هیتاچی در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال هیتاچی پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نشت کردن آب از آن است. در صورتی که آب از یخچال هیتاچی نشت می­کند، برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • در صورتی که در زهشکی دستگاه، ایراد رخ داده باشد این اتفاق می­افتد.
  • همچنین رطوبت مواد غذایی نیز سبب نشتی آب می­شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می­باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائماً در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال هیتاچی به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می­شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال هیتاچی، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه، تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال هیتاچی استفاده می گردد.
  • انجام فرآیند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال هیتاچی
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد.

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه­ی تعمیر یخچال هیتاچی، هیچ گونه هزینه­ای اضافی از مشتری گرفته نمی­شود و حتی هزینه­ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می­باشد و شما نباید هزینه­ای برای آن پرداخت کنید.

 

 

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
فرهود 09 مهر 1402

سلام برد دیسپلی ساید هیتاچی مدل RS700GU موجود است؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 10 مهر 1402

    درود، برای اطلاع از موجودی با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن