راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی زانوسی

لازم است بدانید که هر مشکلی برای ظرفشویی زانوسی رخ دهد، خود را با ارور ماشین ظرفشویی زانوسی نشان خواهد داد. از این رو شرح کد هشدار ماشین ظرفشویی زانوسی می تواند به شما کمک کند تا در زمان بروز هر کدام، اقدامات لازم را انجام دهید.هوم خانه به صورت تخصصی نحوه رفع هر کد خطای ظرفشویی زانوسی را برای شما شرح داده است. با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی زانوسی میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارور ماشین ظرفشویی زانوسی

در صورت بروز کد خطای ماشین ظرفشویی زانوسی، باید نحوه رفع هر کدام را بدانید. در ادامه هر ارور ماشین ظرفشویی زانوسی را به همراه نحوه رفع و علت بروز آن برای شما شرح داده ایم:

کد خطای AL5 در ماشین ظرفشویی زانوسی سری DE

ارور علت نحوه رفع ارور
AL5 دستگاه از آب پر نمی شود. از باز بودن شیر آب ظرفشویی اطمینان خاطر کسب کنید. شلنگ ورودی را بررسی کنید که گرفته و یا خم شده نباشد.

ارور AL6 در ماشین ظرفشویی زانوسی سری DE

ارور علت نحوه رفع ارور
AL6 عملیات تخلیه به درستی انجام نمی شود. شلنگ تخلیه، سینک ظرفشویی و بسط شلنگ تخلیه را بررسی کنید. در صورتی که مسدود شده بودند آن ها را رفع انسداد کنید.

هشدار AL4 ظرفشویی زانوسی سری DE

ارور علت نحوه رفع ارور
AL4 حفاظت در مقابل جاری شدن سیل فعال شده است. شیر آب را ببندید و با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زانوسی تماس بگیرید.

ارور AL1,AL2,AL3,AL7,AL8 در ظرفشویی زانوسی سری DE

ارور علت نحوه رفع ارور
AL1,AL2,AL3,AL7,AL8 یک یا چند نشانگر ظرفشویی زانوسی چشمک می زند. دستگاه را خاموش کنید و مجدد برنامه ای را انتخاب کنید. اگر ارور دوباره نشان داده شد، با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور علت نحوه رفع ارور
1 شیر آب و یا فیلتر شلنگ آب ورودی مسدود شده است. شیر اب ظرفشویی و فیلتر موجود در شلنگ آب ورودی را به خوبی تمیز کنید.

اخطار 2 ماشین ظرفشویی زانوسی سری ZDTS و سری DX و سری ZDI

ارور علت نحوه رفع ارور
2 شیر سینک مسدود شده است و یا اتصال شلنگ تخلیه آب درست نیست. شیر آب سینک را تمیز کنید. حتما اتصالات شلنگ آب را بررسی نمایید تا مسدود نشده باشد.

هشدار 3 ماشین ظرفشویی زانوسی سری ZDTS و سری DX و سری ZDI

ارور علت نحوه رفع ارور
3 برنامه شستشو انتخاب شده به درستی کار نمی کند. دستگاه را خاموش کنید و با تعمیرکار تماس بگیرید.

بررسی کدهای خطای ماشین ظرفشویی زانوسی

در این مطلب سعی نمودیم به صورت کامل کدهای آلارم ماشین ظرفشویی زانوسی را برای شما به همراه علت رخ دادن و نحوه رفع خرابی برای شما شرح دهیم. شما با استفاده از راهکار های ارائه شده می توانید ارور ماشین ظرفشویی زانوسی را از بین ببرید. در صورتی که در این کار مهارت ندارید، به شما توصیه می کنیم که حتما با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زانوسی تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست