تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال بکو Beko در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

بکو یکی از برندهای معتبر در دنیای لوازم خانگی است. محصولات این کمپانی از کیفیت ساخت عالی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارند. افرادی که از یخچال های این برند استفاده می کنند به خوبی از کارایی آن آگاه هستند. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در تهران فعالیت داشته و خدمات پس از فروش این برند را ارائه می کند. به هنگام مواجهه با خرابی در یخچال های بکو، می توانید با این نمایندگی تماس گرفته و از خدمات آن بهرمند شوید. برای آشنایی با خدمات این مرکز، ادامه این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

هوم خانه با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان از آن خود کرده است.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی یخچال بکو نمی باشد، بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی تمامی لوازم خانگی در تهران مشغول به فعالیت است. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد چنانچه دفتر اصلی آن در ایران دایر شد، شما عزیزان را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در تهران
  • تعمیر یخچال بکو در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در محل و منزل
  • تعمیر یخچال بکو در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال بکو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال بکو
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال بکو
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال بکو
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید تا در مورد خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال بکو و ایرادات رایج این برند، اطلاعاتی کسب کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در تهران

خدمات پس از فروش یا گارانتی، از مهم­ترین مشخصه‌هایی هستند که یک وسیله­ برقی باید از آن برخوردار باشد. یخچال بکو که یکی از بهترین نمونه­‌های یخچال فریزر است، از این مشخصه بی­‌نصیب نمانده است. برای استفاده از این خدمات کافیست که با راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در تهران که در زیر آمده؛ آشنا باشید:

  • بهترین و سریع­‌ترین راه برای استفاده از خدمات پس از فروش یخچال بکو، تماس با شماره تلفن 02158941 است.
  • راه دومی نیز وجود دارد که آن مراجعه به سایت و ثبت اینترنتی درخواست است یا اینکه می‌توانید با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر یخچال بکو تماس گرفته و مشکل خود را اعلام نمایید. بعد از این که اطلاعات شما در نمایندگی وارد شد؛ به شما یک شماره اشتراک به همراه نام تعمیرکار داده می­‌شود و بعد تعمیرکار به منزل شما مراجعه خواهد کرد.
  • تعمیرکار یخچال بکو برای تعمیر یخچال شما از قطعات فابریک استفاده می‌کند.
  • همچنین شما باید دقت داشته باشید که بعد از اتمام کار تعمیرکار برگه­ گارانتی و فاکتور را از او دریافت کنید.
  • و برای بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی با اعلام میزان رضایت خود به آنها کمک نمایید.

تعمیر یخچال بکو در تهران

نحوه تعمیر یخچال بکو در تهران به شرح زیر است؛ شهروندان عزیز تهرانی برای تعمیر یخچال بکو در تهران، هیچ مشکلی نخواهند داشت. زیرا نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در مناطق مختلف شهر تهران، شعبه هایی دایر کرده است.

با توجه به این موضوع شما می توانید با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات بکو به محل زندگی خود تماس گرفته و از خدمات آن استفاده کنید.در ضمن شما متناسب با شرایط خود می توانید به صورت آنلاین نیز سفارش خود را مبنی بر تعمیر یخچال خود، ثبت کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به خروج از منزل نخواهد بود.

هوم خانه با دربرداشتن تیم حرفه ای متخصصین و تعمیرکاران توانسته است بهترین خدمات تعمیر یخچال بکو را در سراسر تهران برای مشتریان ارائه دهد.

خدمات پس از فروش  یخچال بکو به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال بکو توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال بکو استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال بکو در محل و منزل خود بهره مند شوید.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو Beko در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ هوم خانه که نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در تهران را دارد خدمات خود را به صورت حضور در محل و منزل ارائه می کند. به این صورت که پس از ثبت سفارش مشتری برای تعمیر یخچال بکو، تعمیرکاران در همان روز به محل شما اعزام می شوند.

البته لازم به ذکر است که کارشناسان ما هماهنگی های لازم برای حضور تعمیرکار در محل را با شما انجام می دهند. این تعمیرکاران تمام تجهیزات لازم را با خود به همراه می آورند تا هیچ اخلالی در روند تعمیرات به وجود نیاید. تکنسین های ما با کار خود آشنایی دارند و از تجربه کافی برخوردار می باشند.

به همین سبب نیز نمایندگی بکو به کار آنها اعتماد کامل داشته و از عملکرد آنها حمایت می کند. ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات که از سوی این مرکز به مشتریان ارائه می شود، گواه معتبری بر این ادعا می باشد.

ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه برای خدمات تعمیرات یخچال بکو در هوم خانه نشانی از اعتبار بالای این تعمیرگاه مرکزی مجاز می باشد.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال بکو

هزینه تعمیر یخچال بکو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش توضیح داده شده است؛ در نمایندگی تعمیرات یخچال بکو مشتریان به هیچ عنوان از بابت هزینه های تعمیر نگرانی ندارند. زیرا این هزینه ها در این مرکز بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام شده است تعیین می گردد.

در ضمن کارشناسان این مرکز قبل از اعزام تعمیرکار، بر اساس توضیحاتی که صاحب یخچال ارائه می کند، هزینه های تعمیر را برآورد می نماید. سپس این هزینه ها را به اطلاع مشتری می رسانند تا در صورت رضایت وی، تعمیرکاران را اعزام کنند. در پایان کار تعمیرات نیز تعمیرکاران فاکتوری به مشتری ارائه می کنند که دربردارنده تمام هزینه های تعمیرات می باشد.
هزینه تعمیرات یخچال بر اساس اعداد موجود در این فاکتور، از مشتری گرفته می شود. برای پرداخت هزینه ها، می توانید از کارت خوان های سیار این مرکز استفاده کنید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی معتبر تعمیر یخچال بکو در تهران هزینه تعمیر و عیب یابی را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می کند.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال بکو

تعرفه تعمیر یخچال بکو در جدول زیر درج شده است تا بتوانید هزینه آن را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات یخچال بکو هزینه تعمیر یخچال بکو
هزینه شارژ گاز یخچال بکو 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال بکو 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال بکو 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال بکو 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال بکو 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال بکو 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال بکو 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال بکو 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال بکو 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال بکو بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال بکو 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال بکو 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال بکو 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال بکو 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال بکو 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال بکو 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال بکو 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال بکو 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال بکو 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال بکو 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال بکو 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال بکو Beko

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال بکو در این بخش شرح داده شده است؛ یکی از مزیت هایی که استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو نسبت به دیگر مراکز تعمیرات دارد، تعمیر توسط تعمیرکار مختص هر وسیله است.

در این مرکز برای تعمیرات یخچال از تعمیرکار متخصص یخچال استفاده می شود. به همین سبب هم تعمیرات در این مجموعه به صورت کاملا تخصصی انجام می گردد. این تعمیرکاران دوره های آموزشی لازم برای تعمیرات را دیده اند.
بر اساس آموزش هایی که دیده اند، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را ترجیح می دهند. این افراد در اولین اقدام، ایرادات یخچال بکو را بررسی کرده و آن را عیب یابی می کنند. سپس اقدامات لازم برای تعمیر یخچال را انجام می دهند. آنها تعویض قطعات معیوب را با استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهند داد. به این ترتیب به هیچ عنوان شاهد افت کیفیت عملکرد یخچال نخواهیم بود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال بکو در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی ایرادات و اشکالات متداول یخچال Beko توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات

ایرادات و اشکالات متداول یخچال بکو در ادامه بیان شده است؛ یخچال ها جزو آن دسته از لوازم خانگی است که به صورت شبانه روزی روشن است و در حال فعالیت است. بنابراین به دلیل اصطکاک یا نوسانات برق ممکن است به آن صدمه وراد شود.
برخی از این ایرادات سطحی بوده و می توان آنها را به راحتی در منزل تعمیر نمود. اما برخی ایرادات دارای سطح گسترده ای است و باید به دست تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال بکو تعمیر شوند. از جمله این ایرادات عبارتند از:

نحوه تعمیر مشکل روشن نشدن یخچال بکو چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، کار نکردن آن است. در صورت کار نکردن یخچال بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • یکی از دلایلی که باعث می شود یخچال کار نکند عدم برق رسانی پریز است. در این حالت باید پریز را باز کرده و اتصالات آن را درست کنید.
  • ایراد در دوشاخه و کابل یخچال نیز دلیل دیگری بر کار نکردن یخچال می باشد.
  • به جز این موارد سوختن موتور و یا خرابی در ترموستات نیز می توانند در بروز این ایراد دخیل باشد.

اگر دستگاه شما کار نمیکند، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بکو در محل بهره مند شوید.

سرمای یخچال بکو زیاد نیست، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد ان است. در صورت سرما نداشتن یخچال بکو موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • بیشتر کاربران به هنگام چیدن مواد غذایی، دقت نکرده و آنها را بر هم تلنبار می کنند. این امر باعث می شود تا هوای سرد به خوبی جریان نیافته و سرمای یخچال کم شود.
  • به جز این عامل، خراب شدن ترموستات نیز باعث به هم ریختن تنظیمات دمای یخچال می شود. بنابراین باید آن را تعویض و یا تعمیر کنید. در این موارد می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو بهرمند شوید.

به چه دلیل یخچال بکو اتومات نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال بکو موارد زیر را باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع مشکل به کار گرفت:

  • اگر یخچال شما به هنگام کار، اتوماتیک نکند احتمالاً یکی از اتصالات داخلی آن دچار ایراد شده است.
  • یا این که ترموستات آن خراب شده و نیاز به تعمیر دارد.

برای تعویض یا تعمیر ترموستات یخچال بکو کافیست از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران بهره مند شوید.

در صورت ایراد در سیستم دیفراست، با خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال بکو در محل تماس بگیرید.

مواد غذایی در یخچال بکو یخ می زنند، برای تعمیر این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، منجمد شدن مواد غذایی است. در صورت یخ زدن غذا در یخچال بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • در صورتی که دمای یخچال تنظیم نباشد، این امر رخ می دهد.
  • همچنین در صورت خراب بودن دمپر نیز این مشکل رخ می دهد.
  • ترموستات را نیز بررسی کنید.
  • ایراد در ترموستات یا دمپر باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال بکو بررسی و رفع عیب شود.

دلیل رطوبت نداشتن یخچال بکو از چیست؟ چگونه باید این مشکل را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نداشتن رطوبت کافی است. در صورت وجود رطوبت در یخچال بکو باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که درب یخچال به طور مکرر باز و بسته شود، رطوبت درون دستگاه دیده می شود.
  • و همچنین در صورت خرابی درب یا لاستیک دور درب این مشکل رخ می دهد.

در صورت ایراد در سیستم دیفراست، با خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال بکو در خانه تماس بگیرید.

علت خارج نشدن یخ از قسمت یخ ساز یخچال بکو چیست؟ نظر تعمیرکار در مورد تعمیر این مشکل چیست؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خارج نشدن یخساز است. در صورت خارج نشدن یخ از قسمت یخ ساز یخچال بکو باید موارد زیر را برای تعمیر به کار گیرید:

  • عدم اتصال شیر آب به یخچال مانع از این می شود که آب به محفظه وارد شود.
  • همچنین در صورتی که درب یخچال به درستی بسته نشده باشد نیز  این مشکل رخ می دهد.
  • عدم استفاده از یخ ساز در مدت طولانی نیز موجب اتصال و چسبندگی یخ ها می شود.
  • برای رفع مشکل چسبندگی یخ ها باید محفظه را از یخ خالی کرده و آن را بشویید.

نحوه تعمیر مشکل برق داشتن بدنه یخچال بکو چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برق دار بودن آن است. در صورت برق دار بودن بدنه یخچال بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در سیم کشی یا مدار داخلی دستگاه سبب می شود تا بدنه یخچال بکو برق دار شود.
  • اتصالی در سیم کشی چراغ داخل کابین نیز سبب می شود تا بدنه برق داشته باشد.

برای بررسی مدار سیم کشی دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بکو در منزل در هوم خانه بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل صدای زیاد یخچال بکو پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای غیر طبیعی از یخچال بکو راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • در صورتی که یخچال تراز نباشد صدای عجیبی به گوش می رسد.
  • همچنین در صورتی که فن ایراد داشته باشد نیز صدای غیرعادی شنیده می شود.

اگر دستگاه شما صدای زیادی دارد، برای عیب یابی و حل این مشکل کافی است از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بکو در منزل بهره مند شوید.

برای تعمیر مشکل نشتی و خارج شدن آب از یخچال بکو چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خارج شدن اب است. در صورت خارج شدن آب از یخچال بکو راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • تنظیم نبودن و تراز نبودن یخچال سبب می شود تا آب از یخچال بکو سرازیر شود.
  • در صورتی که بخش تخلیه آب نیز ایراد پیدا کند نیز این مشکل رخ می دهد.

در صورت ایراد در سیستم دیفراست، با خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در محل تماس بگیرید.

قبل از اینکه یخچال بکو کار کند، صدای خاصی می‌دهد و از کار می‌افتد، برای تعمیر این مشکل چه باید کرد؟

در صورتی که یخچال قبل از کار کردن صدای عجیبی بدهد و از کار بیفتد، برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را انجام دهید:

  • باید رله استارت را بررسی کنید.
  • ممکن است در مسیر گردش گاز مشکلی به وجود آمده باشد.
  • در صورتی که موتور نیم سوز شود نیز این امر رخ می دهد.
  • ایراد در اورلود دستگاه نیز سبب این امر می شود.
  • ممکن است برق نوسان داشته باشد.
  • برای تعویض یا تعمیر اورلود با نمایندگی تعمیر یخچال بکو هوم خانه تماس حاصل کنید.

علت یخ بستن اواپراتور و خنک نشدن دیگر قسمت های یخچال بکو از چیست؟ جهت تعمیر این مشکل چه کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نشدن است. در صورتی که قسمت‌هایی از اواپراتور یخچال بکو کاملا یخ بسته و قسمت‌های دیگری از آن کاملا خنک نمی‌شود، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • اگر لوله های تزیرون مسدود شده باشد این مشکل رخ می دهد.
  • اگر نشتی گاز رخ بدهد، کم شدن گاز یخچال نیز سبب این مشکل می شود.

برای بررسی دقیق تر و عیب یابی فنی کافیست از تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال بکو هوم خانه کمک بخواهید.

تعمیرکار متخصص هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل برفک زدن یخچال بکو ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال بکو موارد زیر را برای تعمیر و رفع ایراد در نظر بگیرید:

  • اگر یخچال در محیط گرم یا مرطوب باشد.
  • در صورتی که لاستیک درو درب ایراد داشته باشد.
  • در صورت دفرمه شدن درب  نیز این مشکل ممکن است رخ بدهد. بنابراین کافیست با سشوار آن را به حالت عادی برگردانید، در غیر این صورت باید درب را تعویض کنید.
  • در صورت بسته نشدن درب یخچال باید لولاها و لاستیک را رگلاژ کنید.
  • باید سیستم دیفراست، یعنی سنسور دیفراست، ترموفیوز و المنت نیز به دقت بررسی شوند.

در صورت ایراد در سیستم دیفراست، با خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال بکو در تهران تماس بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه یک مکان در جهت خدمت رسانی در جهت ارائه بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال بکو به مصرف کنندگان خودمی باشند تا مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیر یخچال بکو شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال بکو استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال بکو
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر یخچال بکو، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست