تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو Beko در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

کمپانی بکو با رعایت اصول ایمنی و به کارگیری برترین تکنولوژی های روز، توانسته اجاق گازهایی با کیفیت عالی طراحی کند. این محصولات دارای قابلیت های منحصر به فردی بوده و ظاهری شکیل دارند. چنانچه یکی از مصرف کنندگان این اجاق گاز باشید به خوبی از کیفیت عملکرد آن آگاه هستید. اما نکته ای که در استفاده از این محصول وجود دارد این است که هیچ کدام از این موارد باعث نمی شود این اجاق گاز خراب نشود. اما نگران نشوید، هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در تهران، به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. در این مقاله درباره نحوه تعمیر این اجاق گاز و همچنین ایرادات متداول این محصول توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز بکو نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز بکو در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز بکو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز بکو
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز بکو
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز بکو در تهران

نحوه تعمیر اجاق گاز بکو در تهران به شرح ادامه میباشد. شهروندان عزیز تهرانی برای تعمیر اجاق گاز بکوی معیوب خود، به هیچ عنوان نگران نباشید. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو، به منظور رفاه حال شما همشهریان گرامی، شعبه هایی در مناطق مختلف شهر تهران تاسیس کرده است. در این شعبات از تعمیرکاران و متخصصان مجرب بهره گرفته می شود.

بنابراین شما می توانید به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید و اجاق گاز خود را تعمیر نمایید. البته در صورت مساعد نبودن شرایط برای مراجعه حضوری می توانید از طریق شماره تلفن ها و یا وب سایت اینترنتی نیز سفارشی مبنی بر تعمیرات اجاق گاز بکو ثبت کنید.با این کار تعمیرکاران با حضور در محل و منزل شما، اقدام به تعمیر این دستگاه می کنند. در صورت تماس به صورت تلفنی، کارشناسان ما شما را برای تعمیر اجاق گاز به دست خودتان، راهنمایی خواهند کرد. توجه داشته باشید که این مشاوره ها به صورت رایگان ارائه می شوند.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز بکو به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز بکو توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز بکو در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو Beko در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در محل و منزل در زیر توضیح داده شده است؛ همان گونه که در قسمت قبلی نیز عنوان شد، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات بکو برای تعمیر اجاق گاز بکو به محل شما می آیند. با این کار، دیگر نیاز نیست تا هزینه و وقت خود را صرف انتقال این محصول به محل نمایندگی نمایید. برای این که تعمیرات اجاق گاز شما در محل انجام شود، باید به هنگام ثبت سفارش، تعمیرات در محل را درخواست نمایید. زمانی که تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در محل حاضر می شود، ابتدا اقدام به عیب یابی دستگاه می کند.

با این کار قطعه یا قطعات معیوب در اجاق گاز شناسایی می شود. سپس برای تعمیر اجاق گاز، وارد عمل می شود. تعمیرکار این مرکز به منظور اتمام تعمیرات در یک جلسه، تمام تجهیزات لازم را با خود به همراه می آورد. با این کار هم دقت و هم سرعت عمل تعمیرکار بالا می رود. به این ترتیب می توانید در منزل نشسته و بر کار تعمیرکاران، نظارت نمایید.

هزینه تعمیر اجاق گاز بکو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز بکو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر شرح داده شده است؛ همان گونه که تاکنون متوجه شدید، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو تمام توان خود را به کار گرفته است تا رضایت مراجعه کنندگان را به دست آورد. بر همین اساس نیز هزینه های تعمیر را بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه تعیین شده است، مشخص می کند. با این کار از نظر اقتصادی، مشتریان متحمل هزینه های سنگین نشده و می توانند با مناسب ترین قیمت ها، اجاق گاز بکوی خود را تعمیر نمایند.

در نمایندگی بکو قبل از آن که تعمیرکار به محل اعزام شود بر اساس توضیحات مشتری، هزینه های احتمالی تعمیرات برآورد می شود. در صورتی که شما به این هزینه راضی باشید، می توانید حضور تعمیرکار در محل را درخواست نمایید. تعمیرکار نیز در پایان کار، فاکتوری شامل هزینه های تعمیرات به شما ارائه می کند و هزینه را از شما دریافت خواهد کرد. اگر به هنگام پرداخت هزینه ها، متوجه شوید که پول نقد به همراه ندارید، سر در گم نشوید. باز هم نیاز نیست از منزل خارج شوید. زیرا تعمیرکاران، کارت خوان سیار به همراه دارند. شما می توانید از این دستگاه برای پرداخت راحت وجه، استفاده نمایید.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز بکو

برای برآورد هزینه تعمیر اجاق گاز بکو می توانید از جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز بکو هزینه تعمیر اجاق گاز بکو
تعویض ترانس اجاق گاز بکو 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز بکو 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز بکو 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز بکو 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز بکو 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز بکو 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز بکو 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز بکو 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز بکو

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز بکو به شرح زیر است؛ تعمیرکاران شاغل در نمایندگی، دارای تجربه کاری فراوان هستند و دوره های آموزشی متعددی را گذارنده اند. به همین دلیل نیز می توانند با سرعت بسیار بالایی تعمیر اجاق گاز بکو را در کمترین زمان انجام دهند.البته این افراد هیچ گاه کیفیت را فدای سرعت عمل بالا نمی کنند. به همین دلیل در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو تعمیرات با دقت بالایی انجام می گیرد.

تعمیرکاران این مجموعه با توجه به تجربه و مهارت خود، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند. به همین دلیل نیز کیفیت کار اجاق گاز بعد از تعمیر نیز بالا می باشد.اما اگر قطعه، قابل تعمیر نباشد با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض می کنند. به این ترتیب بعد از تعمیر، شاهد این خواهیم بود که راندمان اجاق گاز بکو به هیچ عنوان تغییر نکرده است.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز بکو توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز بکو در زیر توضیح داده شده است؛ اجاق گاز بکو نیز همانند سایر لوازم منزل، ممکن است دچار ایراد و خرابی شود. برخی از این ایرادات سطحی هستند و به راحتی می توان آنها را رفع کرد. برای این کار هم باید اطلاعات فنی داشته باشید و با نحوه تعمیر این دستگاه آشنا باشید. اما اگر خرابی سطح وسیع تری دارد توصیه می شود از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در تهران استفاده کنید.

علت انتشار بوی گاز بکو در محیط اجاق گاز چیست؟

در صورت نشت گاز از اجاق گاز بکو برای تعمیرات و عیب یابی راهکارهای زیر را به کار ببرید:

  • چنانچه به هنگام ورود به آشپزخانه، بوی گاز استشمام کردید باید این موضوع را جدی بگیرید. زیرا ممکن است عواقب خطرناکی در پی داشته باشد.
  • برای بررسی این ایراد باید اتصال صحیح شیلنگ به گاز و لوله گاز را چک کنید.
  • در ضمن بررسی کنید که ولوم های اجاق گاز را تا انتها بسته باشید.

در صورتی که به خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز بکو نیاز دارید با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز بکو دود می کند؟

در صورت دود ایجاد شدن از اجاق گاز بکو راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • اگر به هنگام استفاده از اجاق گاز مشاهده کردید که اجاق گاز دود می کند، نگران نشوید. زیرا اگر اجاق را تازه خریده باشید، احتمالاً روغن های صنعتی بر روی آن مانده است و می سوزد.
  • برای جلوگیری از این ایراد باید قبل از استفاده، صفحه اجاق را به خوبی تمیز نمایید.
  • اما اگر مدت هاست از این محصول استفاده می کنید، ممکن است مواد غذایی و یا چربی بر روی صفحه اجاق ریخته است و شما آن را تمیز نکرده اید.
  • برای این که از ایجاد دود پیشگیری نمایید، بعد از هر بار استفاده از این محصول، آن را تمیز کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل دود کردن در دستگاه خود، میتوانید با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات گاز بکو در محل ارتباط برقرار نمایید.

چرا ارتفاع شعله اجاق گاز بکو زیاده؟

در صورتی که شعله اجاق گاز بکو زیاد است، راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار ببرید:

  • ارتفاع شعله اجاق گاز نباید از 20 میلی متر بیشتر باشد.
  • در حالتی که دیدید ارتفاع شعله بیشتر از این میزان است، باید دلیل آن را جستجو نمایید.
  • این مورد زمانی اتفاق می افتد که میزان هوا و گاز مخلوط شده و وارد شده به شعله، بیش از اندازه باشد.
  • در این حالت باید مخلوط کنی که در اجاق گاز تعبیه شده است، بررسی نمایید.
  • چنانچه تنظیمات این قطعه به هم بخورد، این ایراد به وجود می آید.

برای تعمیر اجاق گاز، به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در منزل توسط هوم خانه مراجعه کنید.

تعمیرکار در مورد کم شدن شعله اجاق گاز بکو چه نظری دارد؟

یکی از مشکلات گاز، کم و کوتاه بودن شعله های گاز است. در صورت کم بودن شعله ارتفاع اجاق گاز راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • کم بودن ارتفاع شعله، یکی دیگر از ایرادات رایج در اجاق گاز بکو است.
  • این ایراد با میزان گاز وارد شده به شعله ارتباط دارد. ممکن است شیر گاز تا انتها باز نباشد. شیر را باز کنید.
  • اما اگر با این کار مشکل رفع نشد، احتمالاً منافذ شعله مسدود شده و اجازه خروج گاز را نمی دهد.
  • برای این که این مشکل رفع شود باید آن را با برس مخصوص تمیز نمایید.

در صورتی که مشکل رفع نشد، از نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در محل کمک بگیرید.

کار نکردن فندک؛ شیوه تعمیر اجاق گاز بکو در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. در صورتی که فندک اجاق گاز بکو کار نمی کند، برای تعمیر و رفع عیب چه باید کرد؟

در صورتی که اجاق گاز بکو کار نمی کند می توانید با تعمیرگاه مجاز مرکزی اجاق گاز، فر گاز، رومیزی، توکار و مبله بکو در هوم خانه تماس بگیرید.

چرا شعله اجاق گاز بکو خاموش می شود؟

در صورت خاموش شدن شعله اجاق گاز بکو باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • اگر سراغ اجاق گاز بکوی خود رفتید ولی بعد از روشن کردن شعله آن، متوجه شدید که شعله به صورت خودکار خاموش می شود، باید آن را عیب یابی نمایید.
  • برای این کار بررسی دو قطعه ترموکوپل و الکترودها الزامی است.
  • ترموکوپل برای این در اجاق گاز تعبیه می شود که به هنگام خاموشی ناخواسته شعله، جریان گاز را قطع کند.
  • اما اگر این قطعه آسیب دیده باشد، موجب می شود تا در شرایط عادی، شعله به صورت خودکار خاموش گردد.

برای تعمیر و یا تعویض آن، از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در تهران کمک بگیرید. در ضمن بررسی کنید که الکترودها از جای خود خارج نشده باشند.

ایراد زرد و نارنجی سوختن شعله ها؛ آموزش تعمیر اجاق گاز بکو در این مورد

در صورتی که شعله اجاق گاز بکو زرد است، باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار برد:

  • در صورت زرد بودن شعله اجاق گاز، ممکن است مشعل با چربی یا ماده غذایی مسدود شده باشد.
  • همچنین در صورتی که اکسیژن و هوا به اندازه کافی به منفذ نرسد، رنگ شعله زرد می شود.

در صورت رفع نشدن مشکل اجاق گاز بکو می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات گاز بکو در تهران تماس بگیرید.

کار نکردن تایمر، تعمیرات تخصصی اجاق گاز بکو در این مورد

در صورتی که تایمر دستگاه کار نمی کند با راهکارهای زیر به تعمیر اجاق گاز بکو بپردازید.

  • اگر تایمر اجاق گاز کار نمی کند به دلیل خراب شدن برد کنترل الکترونیکی می باشد.

تعمیرکار اجاق گاز بکو در محل با تعویض قطعه، مشکل را برطرف می‌ کند.

خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو یا تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو به شرح زیر است؛ در این مقاله سعی شد تا شما را با انواع ایراداتی که ممکن است در اجاق گاز بکو با آنها روبرو شوید آشنا کنیم. همچنین با مطالعه دقیق این مقاله می توانید با نحوه تعمیر این دستگاه نیز آشنا شوید. اما اگر راهکارهای ارائه شده در این مطلب کارساز نبودند، می توانید با هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در تهران فعالیت دارد تماس بگیرید. این مرکز با سابقه موفق و درخشان خود در بیش از نیم قرن فعالیت در این حوزه، می تواند همراه خوبی برای تعمیرات اجاق گاز باشد. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید اجاق گاز را در کمترین و با کیفیت بالا تعمیر نمایید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بکو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست