تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو beko در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ماشین لباسشویی بکو با انواع برنامه ها، این امکان را به وجود آورده است که انواع لباس ها را به راحتی با آن بشویید. با استفاده از برنامه مخصوص لباس کودکان، لباس فرزند شما کاملاً ضد عفونی و تمیز شده و به بافت آن آسیب کمتری وارد می شود. صدای کم، مصرف انرژی مناسب، طراحی زیبا و ظرفیت های مختلف از فاکتورهای خرید این محصول می باشند. از خدمات پس از فروش این محصول می ‌توان به ارائه ضمانت یک ساله خدمات اشاره کرد. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو و ارائه ضمانت نامه، می توانید هزینه های خود را در قسمت تعمیرات کاهش دهید.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی بکو را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی بکو نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن در ایران دایر شد شما را در جریان قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تهران
  2. تعمیر لباسشویی بکو در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی بکو در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی بکو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی بکو
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی بکو
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی بکو

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تهران

اگر در استفاده از ماشین لباسشویی بکو با مشکل مواجه شده‌اید‌ به راحتی می‌توانید از راه‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تهران ارتباط برقرار کنید:

  • ساده‌ترین راه ممکن برای ارتباط تماس با شماره 02158941 است.
  • ثبت‌نام آنلاین در سایت و سپس وارد کردن مشخصات و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو و اعلام مشخصات از دیگر راه‌های ارتباط هستند.
  • در صورتی که مشخصات خود را اعلام فرمایید؛ برای شما کد اشتراک و نام تعمیرکار ارسال می‌شود.
  • تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو نهایتا بعد از یک ساعت خود را به محل اعلام شده می‌رساند و به تعمیر ماشین لباسشویی شما مشغول می‌شود.
  • در آخر کار نیز برگه گارانتی قطعه استفاده شده به همراه فاکتور تقدیم حضور شما می‌گردد.
  • شما با اعلام میزان رضایت خود از خدمات دریافتی می‌توانید به خدمات‌رسانی هرچه بهتر از سوی نمایندگی کمک شایانی نمایید.

تعمیر لباسشویی بکو در تهران

ساکنین شهر تهران می توانند برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بکو استفاده کنند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات بکو مجرب و دوره دیده بوده و سال‌ ها در این زمینه فعالیت دارند. کسانی که در این زمینه کار می کنند باید به شغل خود علاقه داشته باشند. چرا که عدم تمرکز باعث می شود نتوانند عیب یابی دستگاه را به خوبی انجام دهند و زمانی که ایراد دستگاه به درستی تشخیص داده نشود، روند تعمیر با مشکل مواجه می ‌شود.

تمام تعمیرکاران این مجموعه به شغل خود علاقمند بوده و متعهد به انجام کار با کیفیت هستند. آنها با روی خوش به تمام سؤالات شما پاسخ داده و نکات مهمی را در مورد نحوه نگهداری و استفاده از ماشین لباسشویی برای شما توضیح می دهند. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب، در اولویت کار آنها قرار داشته و تا حد امکان قطعه معیوب را تعویض نمی کنند.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی بکو

برگه گارانتی که دارای مدت اعتبار مشخصی است؛ می‌تواند به شما در تعمیر ماشین لباسشویی بکو کمک نماید. به این صورت که شما می‌توانید به راحتی با شماره‌های مندرج بر روی کارت گارانتی تماس حاصل نموده و از کارشناسان نمایندگی رسمی برند  بکو درخواست کمک کنید.
اما در صورتی که تمایل به تماس با کارشناسان نمایندگی رسمی برند بکو ندارید. می‌توانید با هوم خانه مشکل خود را در میان بگذارید. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو نیست. هوم خانه که تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است با استفاده از قطعات فابریک و اصل به دست کارشناسان زبده مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کند.
همچنین اگر سوالی درباره تعمیر ماشین لباسشویی بکو دارید؛ می‌توانید آن را در قسمت دیدگاه در پایین صفحه مطرح کرده و منتظر پاسخ از سمت تعمیرکار هوم خانه باشید. تعمیرکار هوم خانه در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دقیق می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو beko در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در محل و منزل در ادامه شرح داده شده است؛شما می توانید با استفاده از خدمات در محل و منزل نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو از هزینه‌ های غیرضروری خود جلوگیری کنید.
اگر قصد داشته باشید ماشین لباسشویی را برای تعمیر به تعمیرگاه ببرید، به دلیل اینکه ماشین لباسشویی بزرگ و سنگین است باید از نیروی کار کمک گرفته و برای بردن آن نیز از یک وانت بار استفاده کنید.
علاوه بر این، چند روز تعمیر کردن ماشین لباسشویی زمان خواهد برد، چرا که به دلیل کمبود نیروی انسانی در تعمیرگاه باید در صف تعمیرات بمانید.

با استفاده از ارائه خدمات نمایندگی بکو در محل می‌ توانید این هزینه ‌ها را کاهش داده و فقط هزینه تعمیرات که هزینه ضروری است پرداخت کنید. هزینه تعمیرات نیز متناسب با خدمات ارائه شده و بستگی به نوع خرابی و نوع قطعه خراب شده تعیین می شود. معمولاً تعویض قطعه با استفاده از قطعات اورجینال و اصل، هزینه ها را افزایش می دهد؛ اما کارایی و کیفیت کار دستگاه نیز بالاتر رفته و تا سال ها دچار آسیب نمی شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بکو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بکو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش ارائه شده است؛ ضمانت قطعات تعویض شده و ضمانت خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو این اطمینان را به شما می دهد که کیفیت کار تعمیرکار از سطح بالایی برخوردار بوده است. اگر از خدمات نمایندگی های غیر مجاز استفاده می کنید نباید انتظار دریافت ضمانت نامه معتبر داشته باشید.

معمولاً تعمیرکاران نمایندگی های غیر مجاز آشنایی کامل با قطعات ماشین لباسشویی را ندارند و ایرادات را نمی‌ توانند به درستی تشخیص دهند. توصیه می‌کنیم برای کاهش هزینه های خود هرگز از خدمات نمایندگی های غیر مجاز استفاده نکنید.

در این مجموعه تمام هزینه ها طبق تعرفه حساب شده و در فاکتور ثبت می شود. شما بعد از تست کردن دستگاه و برطرف شدن ایراد می توانید هزینه را پرداخت کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

به منظور سهولت شما در محاسبه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بکو، جدول زیر را درج کرده ایم:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بکو هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بکو
هزینه نصب ماشین لباسشویی بکو 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی بکو 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بکو 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی بکو 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی بکو بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی بکو 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی بکو 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی بکو 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی بکو 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی بکو 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی بکو 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی بکو 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی بکو 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی بکو بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی بکو 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی بکو

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو در این بخش شرح داده شده است؛ عیب یابی و تعمیرات غیر اصولی توسط تعمیرکاران غیرحرفه ای، مشکلات دستگاه شما را افزایش می دهد.
نه تنها هزینه های شما را کاهش نداده بلکه هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید. عیب یابی، یک کار تخصصی است که فقط متخصصان مجرب و حرفه ای می توانند آن را با موفقیت انجام دهند. پس از عیب یابی، ادامه کار آسان خواهد بود. چرا که تعمیرکار می ‌داند کدام قطعه و به چه دلیل خراب شده است.

نگران مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی نباشید. تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو با ساختار و قطعات ماشین لباسشویی کاملاً آشنا بوده، عیب یابی را در مدت زمان کوتاهی انجام داده و کوتاه ترین و مؤثرترین راه تعمیر را انتخاب می کنند.
در برخی موارد، ایرادات در ماشین لباسشویی در حدی است که تعمیر قطعه فایده چندانی نداشته و باید قطعه مورد نظر تعویض شود. تعمیرکار با حضور در محل و منزل و با استفاده از ابزار پیشرفته روز، اقدام به عیب ‌یابی و برطرف کردن ایراد می کند.

عیب یابی ماشین لباسشویی بکو توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی بکو در این بخش توضیح داده شده است؛ لباسشویی یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین لوازم برقی است که در منزل از آن استفاده می شود.
به هنگام استفاده از لباسشویی باید دقت کنید که وزن مناسبی از لباس را در آن بریزید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو توضیحات کاملی را برای استفاده درست و اصولی در اختیار شما قرار می دهد.
مشکلات متداول ماشین های لباسشویی مربوط به فیلترهای آب، شیلنگ های ورودی و خروجی، سوپاپ ها و کیسه های فیلتر هستند که باید حتماً توسط افراد متخصص و تکنسین های نمایندگی تعمیر شوند.
مشکلات و ایرادات رایج در لباسشویی بکو شامل موارد زیر هستند:

آب در ماشین لباسشویی بکو گرم نمی شود، برای تعمیر این مورد چه کاری باید انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی گرم نشدن آب در آن است. در صورت گرم نشدن آب از ماشین لباسشویی بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که سیم کشی ترموستات خراب شده باشد، آب گرم نمی شود.
  • همچنین هیدرواستات اگر خراب شده باشد، ماشین لباسشویی نمی تواند آب را گرم کند.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات مرکزی ماشین لباسشویی بکو در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

آب ماشین لباسشویی بکو تخلیه نمی شود، شیوه تعمیر این مشکل به چه صورت است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر شلنگ تخلیه و پمپ تخلیه مسدود شده باشد دستگاه قادر به تخلیه نیست.
  • در نظر داشته باشید که سوختن پمپ نیز مانع از تخلیه شدن آب می شود.
  • اگر تسمه شل شده باشد و یا پاره باشد، نمی تواند دیگ را بچرخاند و آب را تخلیه کند.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

بدنه ماشین لباسشویی بکو برق دارد؛ برای رفع این مشکل چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • برق داشتن بدنه به دلیل اتصالی در سیم کشی یا مدار داخلی دستگاه به وجود می آید.
  • باید سیم کشی دستگاه را بررسی کنید و در صورت ایجاد اتصال کوتاه اقدام به رفع آن کنید.
  • همچنین سوختن موتور نیز می تواند سبب برق دار شدن بدنه شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیر ماشین لباسشویی بکو در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا ماشین لباسشویی بکو به خوبی کار نمی کند؟ آیا تعمیر لباسشویی در این مورد ممکن است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خوب کار نکردن آن است. در صورت خوب کار نکردن ماشین لباسشویی بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر یکی از قطعات ماشین لباسشویی خراب شده باشد، دستگاه نمی تواند به خوبی کار کند.
  • همچنین اگر از مواد شوینده مرغوب استفاده نشود، لباس ها به خوبی تمیز نمی شود.
  • پس برای اینکه عملکرد ماشین لباسشویی درست باشد و به خوبی کار کند، باید قطعات و اجزا را بررسی کنید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی بکو در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی بکو  را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشتی آب از ماشین لباسشویی بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی، آب از آن نشت می‌کند به دلیل ایراد در شلنگ تخلیه است.
  • اتصالات شلنگ تخلیه را بررسی کرده و از محکم بودن آنها اطمینان پیدا کنید.
  • ممکن است شلنگ تخلیه به دلیل فرسودگی سوراخ شده و آب از آن نشت پیدا می کند.
  • شلنگ آب ورودی به ماشین لباسشویی را نیز بررسی کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه سوراخ، آن را تعویض کنید.
  • ممکن است شیر آب به دلیل زنگ زدگی یا رسوب املاح، فرسوده شده و آب نشت پیدا می کند.
  • برای رفع این ایراد از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو نیز می توانید استفاده کنید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

علت حل نشدن مواد شوینده در ماشین لباسشویی بکو چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی حل نشدن مواد شوینده است.  در صورت حل نشدن مواد شوینده ماشین لباسشویی بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • قسمت جاپودری را چک کنید،
  • اگر از قبل در قسمت جاپودری پودر باقی مانده و حالا سفت و خشک شده ‌است با هر بار استفاده از ماشین لباسشویی پودرها کنده شده و در بین لباس ها باقی می مانند.
  • توصیه می‌کنیم جاپودری را ماهی یک بار از دستگاه جدا کرده و آن را بشویید.
  • در برخی موارد، انتخاب مواد شوینده نامناسب و بی کیفیت باعث می شود که پودر ماشین لباسشویی در آب حل نشود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی بکو صدای زیاد در زمان کار کردن دارد، تعمیرکار در این زمان چه کاری انجام می دهد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت صدای زیاد در ماشین لباسشویی بکو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا شلنگ تخلیه را بررسی کنید،
  • ممکن است گرفتگی در این قسمت مانع خارج شدن آب شده و تولید صدا می کند.
  • اگر صدایی شبیه ضربه های محکم از ماشین لباسشویی به گوش شما می رسد حتماً چیزی در داخل دیگ قرار دارد، ممکن است جیب ها را به خوبی تخلیه نکرده و شیء وارد دیگ ماشین لباسشویی شده است.
  • اگر صدایی شبیه زوزه کشیدن به گوش شما می رسد چیزی در قسمت پمپ ماشین لباسشویی قرار گرفته است، در صورت خارج نکردن آن ممکن است آسیب جدی به دستگاه وارد شود.

اگر دستگاه شما در حین کار کردن صدای زیادی دارد، برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تهران بهره مند شوید.

چگونه مشکل نجرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بکو را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بکو موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

برای این منظور باید موارد زیر را در دستگاه بررسی کنید:

  • خرابی سیستم قفل درب
  • ایراد در تسمه محرک
  • ایراد موتور و اجزای آن

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بکو در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در هوم خانه چه مزیتی دارد؟

از کیفیت کار تعمیرکاران هوم خانه مطمئن باشید. این مرکز، قطعات تعویضی و خدمات ارائه شده را ضمانت می کند.
تعمیرکاران این مجموعه با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب، هزینه های شما را کاهش می دهند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو خوش قول بوده و با حضور به موقع خود در محل در زمان کوتاهی تعمیرات ماشین لباسشویی را انجام می دهند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو به شرح زیر است؛

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست