تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بکو

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بکو در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی بکو را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

شرکت بکو در سال 1954 تاسیس شده است و یک برند ترکیه ای است. کیفیت محصولات این کمپانی به قدری خوب است که طرفداران زیادی در هر نقطه از دنیا پیدا کرده و امروزه این شرکت محصولات خود را در بیش از 100 کشور جهان صادر می نماید. محصولات این برند با وجود تمام این ویژگی ها، امکان دارد دچار خرابی نیز بشوند. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که با خرابی در لوازم خانگیتان از برند بکو رو به رو شده اید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به نمایندگی تعمیرات بکو می باشد. برای این کار کافی است با هوم خانه که نمایندگی تعمیرات این برند را در تهران دارد تماس بگیرید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بکو در تهران

اگر جزء مصرف کنندگان لوازم خانگی بکو هستید و با خرابی در هر کدام از آنها مواجه شده اید، می توانید با نمایندگی تعمیرات بکو در تهران تماس حاصل کرده و از خدمات آن بهرمند شوید. برای این که بتوانید با این مرکز به سهولت تماس بگیرید، دو راه دارید. شما می توانید با استفاده از شماره تلفن های این نمایندگی با آن تماس گرفته و به صورت غیر حضوری آدرس محل دستگاه معیوب را ثبت نمایید تا در اولین فرصت تکنسین های این مرکز به محل اعزام شده و دستگاه معیوب را مورد بررسی قرار داده و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند. همچنین شما می توانید به این طریق از مشاوره های غیر حضوری این مرکز نیز بهرمند شوید.

همچنین می توانید خودتان به صورت حضوری به محل نمایندگی مراحعه کنید. با این روش شما حتی قادر خواهید بود تا از نزدیک بر نحوه ی تعمیر دستگاه معیوب خود نظارت داشته باشید. همچنین شما می توانید برای تحویل گرفتن دستگاه خود به صورت حضوری به محل نمایندگی مراجعه کرده و به صورت شخصی اقدام به تحویل گرفتن کالای خود نمایید.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی بکو در محل

یکی از مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات بکو، تعمیر دستگاه معیوب در محل می باشد که می تواند در برطرف کردن مشکلات سر راه تعمیر دستگاه بسیار کارآمد باشد. شاید تصور کنید که در محل بودن انجام تعمیرات باعث خواهد شد تا هزینه های گزافی برای تعمیر از شما دریافت شود، در حالی که به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد. هزینه های تعمیر دستگاه ها در این مرکز با توجه به نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه می باشد. به غیر از آن یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز این است که تکنسین های حاضر در این مرکز در ابتدای کار دستگاه را عیب یابی کرده و به صورت تقریبی هزینه های تعمیر آن را برآورد می کنند. سپس به صورت شفاف به مشتری اعلام می شود و در صورتی که صاحب کالا رضایت داشته باشد اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. در ضمن در این مرکز به هنگام تحویل دستگاه تعمیر شده به مشتری، یک فاکتور که تمام هزینه ها در آن ذکر شده نیز داده می شود تا از ریز هزینه ها آگاهی کامل داشته باشد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی بکو هوم خانه را انتخاب کنیم؟

هوم خانه که نمایندگی تعمیرات بکو در تهران را دارد، کادر فنی خود را از بین افرادی که دارای دانش فنی در سطح بالایی هستند انتخاب نموده و طی برگزاری کلاس هایی آنها را با قطعاتی که در ساختمان هر کدام از دستگاه های برقی به کار رفته اند آشنا نموده است. استفاده از روش های نوین تعمیر، سرعت عمل بالای تعمیرکاران و همچنین دقت بالای آنها باعث شده است تا دستگاه های معیوب در این نمایندگی در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، تعمیر شود. در این مرکز اولویت با تعمیر قطعه ی معیوب در دستگاه ها می باشد، و در صورتی اقدام به تعویض آن خواهد شد که قطعه به هیچ عنوان تعمیر نگردد.

به هنگام تعویض قطعه ی معیوب برخلاف تعمیرگاه های عمومی، در نمایندگی بکو از قطعات اصل  اورجینال استفاه می شود تا راندمان عملکرد دستگاه بعد از تعمیر افت پیدا نکند. ارائه کارت گارانتی که ضمانت کننده ی کیفیت تعمیر دستگاه است، دیگر سرویس ارائه شده در این مرکز به مشتریان عزیز می باشد. این کارت گارانتی 6 ماه مهلت دارد که در این مدت زمان اگر دستگاه دوباره در همان قسمت دچار خرابی شود، تعمیرکاران ما آن را به صورت رایگان تعمیر می کنند. هزینه ی ایاب و ذهاب نیز در این مدت رایگان است.

معرفی لوازم خانگی بکو

  • ظرفشویی بکو: ظرفشویی یکی از لوازم آشپزخانه است که امروزه در آشپزخانه ها جایگاه خود را تثبیت کرده و مورد استفاده قرار می گیرد. موارد مختلفی وجود دارد که در این محصول سبب خرابی دستگاه می شود اما آن چه اهمیت دارد نوع و محل تعمیر آن می باشد. شما می توانید برای این کار به نمایندگی تعمیرات بکو در تهران مراجعه کنید.
  • یخچال و فریز بکو: یخچال و فریزر به دلیل این که به صورت 24 ساعته در منازل کار می کند ممکن است در عملکرد خود دچار ایراد شود. شما می توانید این خرابی ها را با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بکو ما در کمترین زمان ممکن برطرف سازید.
  • لباسشویی بکو: از دیگر محصولاتی که خدمات هوم خانه شامل حال آن شده و می توان با استفاده از خدمات آن، اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی بکو نمود. این محصول به دلیل نوع کاربری که دارد می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته و خراب شود. در این موارد اگر دستگاه به درستی تعمیر نشود ممکن است هزینه های زیادی را برای شما ایجاد کند. با مراجعه به این مرکز می توانید از نوع تعمیر دستگاه خود مطمئن باشید.
  • جاروبرقی بکو: جاروبرقی یکی از وسایل پرکابرد در خانه ها می باشد که ممکن است تحت شرایط خاصی خراب شود. اگر دستگاه جاروبرقیتان از برند بکو خراب شده است، بهترین گزینه برای تعمیر آن مرکز تعمیر جاروبرقی بکو است؛ زیرا این مرکز از تکنسسین های حرفه ای برای این کار استفاده می کند و با دقت بالایی دستگاه معیوب شما را تعمیر می کنند.
  • اتو های بکو: در این نمایندگی انواع اتوی بخار و اتو پرس تعمیر می شوند. اگر قطعه ی آسیب دیده در دستگاه شما قابل تعمیر نباشد، تعمیرکاران ما با استفاده از قطعات اصل و اورجینال اقدام به تعویض آن می کنند.
  • قهوه ساز بکو: هوم خانه، با خدماتی که به مشتریان عزیز ارائه می کند، می تواند دستگاه های قهوه ساز شما را با استفاده از روش های جدید تعمیر کرده و در کمترین زمان تعمیر کرده و با یک کارت گارانتی 6 ماهه در اختیار شما قرار دهد.
  • آبمیوه گیری بکو: آبمیوه گیری یکی دیگر از لوازم خانگی بکو است که در نمایندگی تعمیرات بکو تعمیر می شود. شما با مراجعه به این مرکز می توانید از خدمات آن بهرمند شده و دستگاه های معیوب خود را در مطمئن ترین حالت تعمیر نمایید.
  • غذاساز بکو: دستگاه غذا ساز به دلیل تنوع عملکرد خود در آشپزخانه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دستگاه غذاسازتان ایراد پیدا کرده و یا کار نمی کند می توانید برای تعمیر آن از سرویس های نمایندگی ما در تهران کمک گرفته و دستگاه خود را با کمترین هزینه تعمیر کنید.
  • مایکروفر بکو: مایکروویو بکو دیگر دستگاهی است که تعمیرکاران ما آن را عیب یابی کرده و برای تعمیر آن تخصص کافی دارند. انجام تعمیر مایکروفر بکو به صورت تخصصی سبب می شود تا عملکرد دستگاه بعد از تعمیر دوباره به حالت اولیه ی خود بازگردد.
  • چای ساز بکو: اگر به دنبال یک نمایندگی در تهران هستید تا دستگاه چای ساز خود را در آن تعمیر کنید، پیشنها ما به شما نمایندگی تعمیرات بکو می باشد. زیرا این مرکز تعمیرات تمامی دستگاه ها را در محل انجام داده و از کار خود مطمئن است.
  • گوشتکوب بکو: انجام تعمیرات با کمترین هزینه یکی از دلایلی است که افراد می توانند برای تعمیر گوشتکوب خود از برند بکو به آن مراجعه کرده و از خدمات آن بهرمند شود. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دستگاه گوش کوبتان خراب شده است بهتر است آن را برای تعمیر به تعمیرکار عمومی نسپارید؛ زیرا عیب یابی اشتباه آن و یا تعمیر آن با روشی غلط می تواند دستگاه را با مشکلات جدی تری روبرو کند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بکو

نمایندگی تعمیرات بکو دارای تعمیرگاهی با تمام تجهیزات و ابزارهای لازم برای تعمیر دستگاه های مختلف می باشد که در آن دست تعمیرکار برای تعمیر دستگاه ها به صورت کامل باز است. در تعمیرگاه ما در تهران، تمامی قطعات اصل و فابریک برای تعویض قطعات معیوب در هر کدام از لوازم خانگی موجود می باشد. این واحد نمایندگی تعمیرات، یکی از مجهزترین واحدهای فنی در تهران می باشد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بکو در تهران یکی از برترین شرکت ها در ارائه ی خدمات در جهت تعمیر دستگاه های خانگی می باشد. این شرکت با سابقه ی درخشانی که دارد، بر خود می بالد که با استفاده از بهترین تکنسین ها و تعمیر دستگاه ها با مناسب ترین و ارزانترین قیمت ها توانسته است مشکلات عموم مردم را برای تعمیر دستگاه های معیوب به حداقل برساند.

نمایندگی تعمیرات بکو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بکو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بکو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بکو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بکو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست