تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ Samsung در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

سامسونگ یکی از برندهای مطرح در زمینه ی تولید لوازم خانگی می باشد. این برند معتبر مایکروفرهای خود را همانند سایر محصولات بر اساس تکنولوژی روز دنیا تولید می کند. اما آنچه موجب شده تا کاربران مایکروفر سامسونگ از بابت استفاده از این محصول نگران باشند، خرابی آن است. از آنجایی که این دستگاه یک محصول خارجی است، امکان دارد قطعات اصل و اورجینال آن در ایران پیدا نشوند. اما هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در تهران مشغول به کار است، تمامی قطعات اورجینال و اصل این دستگاه را در اختیار دارد. تعمیرکاران این مجموعه با استفاده از دانش بالای خود در این زمینه می توانند دستگاه معیوب شما را در کمترین زمان تعمیر کنند.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی مایکروفر سامسونگ نیست. بلکه به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در تهران
  • تعمیر مایکروفر سامسونگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در محل و منزل
  • ویژگی های تکنسین مایکروفر سامسونگ
  • هزینه تعمیر مایکروفر سامسونگ در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر سامسونگ
  • پاسخ به پرسش های رایج مشتریان در نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ Samsung در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. ابتدا باید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در تهران تماس بگیرید و یا به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  2.  پس از ثبت درخواست، مشخصات شما در سیستم مرکز ثبت می شود و نام تکنسین و کد اشتراک به تلفن همراه شما ارسال می گردد.
  3. تعمیرکار مجاز در مدت زمان کمتر از یک ساعت جهت تعمیر مایکروفر سامسونگ در محل شما حاضر خواهد شد.
  4. در پایان کار ضمانت نامه و فاکتور هزینه های تعمیرات مایکروفر سامسونگ در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  5. در نهایت می توانید نظرات و رضایت خود را در نظرسنجی این نمایندگی مطرح نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ Samsung در تهران

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در تهران

نحوه تعمیر مایکروفر سامسونگ در تهران به شرح زیر است:

تعمیر مایکروفر در تهران با توجه به وضعیت حمل و نقل و ترافیک بالا در شهر ممکن است بسیار پرهزینه باشد. در ضمن یافتن مرکز معتبری برای تعمیر این محصول چندان هم راحت نیست. اما نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ این کار را برای شما راحت کرده است. به این صورت که با تاسیس شعبه هایی در مناطق مختلف تهران، امکان دسترسی به آن را سهولت داده است. شما می توانید در هر منطقه ای که زندگی می کنید، به شعبه موجود در همان منطقه مراجعه کرده و با سرعت بالایی از خدمات آن بهرمند شوید.

در ضمن به منظور رفاه حال مشتریان، این مرکز امکان ثبت سفارش غیرحضوری را نیز فراهم کرده است. به این صورت که می توانید با شماره تلفن های نمایندگی تماس گرفته و یا از طریق درگاه الکترونیکی نمایندگی سامسونگ سفارش خود را ثبت کنید. در تماس تلفنی می توانید از مشاوره های رایگان متخصصان مجرب ما نیز بهرمند شوید.

خدمات پس از فروش مایکروفر سامسونگ به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون سامسونگ در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماکروفر سامسونگ توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود که برای تماس با آنها می توانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است، استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، می توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماکروفر سامسونگ در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در محل و منزل به شرح زیر است:

از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران، ارائه خدمات در محل و منزل است. به این ترتیب دیگر نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی نبوده و احتمال آسیب دیدگی دستگاه در مسیر انتقال به محل نمایندگی از بین می رود.

این موضوع بر کاهش هزینه تعمیر نیز تاثیرگذار خواهد بود. نمایندگی در همان روز ثبت سفارش، تکنسین های خود را به محل اعزام می کند. این افراد با حضور در محل و منزل ابتدا دستگاه را عیب یابی و سپس آن را تعمیر می کنند. دقت بالا در کار و کیفیت تعمیر این تعمیرکاران باعث شده تا نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ به مشتریان ضمانت یک ساله خدمات ارائه کند. با این ضمانت نامه شما می توانید تا یک سال اگر دستگاه دوباره دچار خرابی شد، آن را به نمایندگی ارجاع دهید. در این حالت این مرکز موظف است مایکروفر سامسونگ شما را به صورت رایگان تعمیر کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

در هنگام خرابی ماکروفر سامسونگ، اولین سوالی که به ذهن افراد می رسد، این است که چگونه یک تعمیرکار حرفه ای پیدا نمایند. به طور کلی سپردن کار تعمیرات مایکروفر به تعمیرکاران غیرحرفه ای و مراکز غیرمجاز ممکن است مشکل کوچک دستگاه شما را به مشکلات بزرگتری تبدیل کند و در نهایت خسارات جدی تری به مایکروفر شما وارد نماید. نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در هوم خانه دارای تکنسین های متخصصی است که هرگونه ایراد در دستگاه شما را برطرف می نمایند.

  • تعمیرکاران این مجموعه برای تعمیر مایکروفر سامسونگ در محل از قطعات اورجینال استفاده می کنند.
  • تعمیرکاران هوم خانه دوره های لازم جهت تعمیرات ماکروفر سامسونگ را گذرانده اند.
  • تعمیرکار این نمایندگی در زمینه تعمیر مایکروفر سامسونگ دارای مهارت زیاد و سابقه طولانی می باشد.
  • تعمیرکاران نمایندگی با تجربه، دارای دانش علمی لازم، متعهد و پایبند به قوانین رضایتمندی مشتری می باشند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ

هزینه تعمیر مایکروفر سامسونگ در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه در ادامه توضیح داده شده است:

در نمایندگی به منظور جلب رضایت مشتریان، اصل مشتری مداری در تمامی زمینه ها در نظر گرفته شده است. درباره ی این شرکت باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ هزینه تعمیرات بسیار منصفانه تعیین می شود.

زیرا این هزینه ها بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می شوند. در ضمن به منظور آگاهی کامل شما از روند تعمیرات، هزینه های آن قبل از تعمیر برآورده شده و به اطلاع شما می رسد. حال اگر شما راضی باشید، تعمیرکاران ما کار تعمیر را شروع می کنند. در ضمن تمامی هزینه ها در یک فاکتور نوشته شده و در انتهای کار به مشتری تقدیم می شود.

هزینه تعمیر در این مرکز بر اساس هزینه ذکر شده در فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد. به منظور پرداخت هزینه ی تعمیرات ماکروفر در نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ می توانید از کارتخوان های سیاری که تعمیرکاران به همراه دارند نیز استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ

جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر سامسونگ 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر سامسونگ 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر سامسونگ 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر سامسونگ 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر سامسونگ 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر سامسونگ 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر سامسونگ 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر سامسونگ 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر سامسونگ 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر سامسونگ 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر سامسونگ 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی ماکروفر سامسونگ

عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در ادامه توضیح داده شده است:

یکی از ویژگی هایی که نمایندگی ما را از دیگر نمایندگی های تعمیرات متمایز می کند، استفاده از تعمیرکاران مخصوص برای هر کدام از لوازم خانگی است. به این صورت که در نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر حاضر در واحد فنی انجام می شود. این موضوع سبب شده تا تعمیرات در این مرکز به صورت تخصصی انجام شود.

البته نمی توان از تاثیر این امر بر کیفیت تعمیرات نیز چشم پوشی کرد. تعمیرکاران فعال در این مجموعه به دلیل مهارتی که در کار خود دارند، تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند.

البته در صورتی که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد، با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض می کنند. این کار باعث می شود تا بعد از تعمیر کیفیت کار دستگاه و راندمان آن افت پیدا نکند. در ضمن با توجه به اینکه مایکروفر امروزه یکی از لوازم خانگی ضروری به شمار می آید، می توانید با استفاده از خدمات این نمایندگی آن را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر نمایید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر سامسونگ توسط تعمیرکار هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر سامسونگ به شرح زیر است:

به منظور استفاده صحیح از مایکروفر سامسونگ و همچنین افزایش طول عمر دستگاه، بهتر است دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید. اما اگر با وجود رعایت تمامی موارد با خرابی در این محصول مواجه شدید، توصیه می کنیم این قسمت از مقاله را با دقت مطالعه کنید. زیرا در این بخش به مشکلات متداول در مایکروفر سامسونگ پرداخته و درباره ی راهکارهایی برای رفع این خرابی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. اما اگر نتوانستید دستگاه را تعمیر کنید، لطفاً آن را دستکاری نکرده و با نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ تماس بگیرید.

چرا مایکروفر سامسونگ جرقه می زند؟

در صورت جرقه زدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر سامسونگ به کار ببرید:

اگر در داخل مایکروفر سامسونگ خود از ظروف فلزی استفاده کنید، باعث ایجاد جرقه در آن خواهد شد. همچنین از بین رفتن رنگ محفظه داخلی دستگاه در اثر ضربه نیز موجب بروز این ایراد می شود. زیرا اشعه ماکروفر به این نواحی برخورد کرده و در اثر آن جرقه تولید می شود. علاوه بر آن وجود ایراد در قطعاتی همچون خازن، خرابی لامپ مگنترون ماکروفر، ریل و چرخ ها نیز باعث می شود در مایکروفر با جرقه مواجه شوید. برای تعمیر این قطعات بهتر است به نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ مراجعه کنید.

چرا غذا در مایکروفر سامسونگ گرم نمی شود؟

در صورت گرم نشدن مواد غذایی داخل ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر سامسونگ در محل به کار گیرید:

  • اگر برای گرم کردن غذا از مایکروفر استفاده کرده و بعد از مدتی متوجه شدید که با وجود کار کردن مایکروفر غذا گرم نشده است، باید آن را عیب یابی کنید.
  • در این حالت امکان دارد دیود، برد الکترونیکی ماکروفر و یا مگنترون ماکروفر خراب شده و یا سوخته باشند.
  • البته خرابی قفل و سوئیچ درب نیز می تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد.
  • اما در این شرایط دستگاه خاموش می شود. بنابراین برای تعمیر آن هر چه سریع تر از تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ کمک بگیرید.

علت روشن نشدن لامپ مایکروفر سامسونگ چیست؟

در صورت کار نکردن دکمه های ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر سامسونگ به کار گیرید:

  • ممکن است به هنگام کار با مایکروفر سامسونگ خود متوجه شوید که لامپ دستگاه دارای نور بسیار ضعیفی هستند.
  • باید تنظیمات آن را چک کنید. اما اگر لامپ مایکروفر کلاً روشن نمی شود، به احتمال زیاد سوخته است. در این شرایط باید آن را تعویض کنید.
  • اما در برخی مواقع لامپ دستگاه روشن/ خاموش می شود که این نشان دهنده ی ایراد در سیم کشی و اتصالات دستگاه است.

برای رفع این مشکل باید از تخصص لازم برخوردار باشید. اگر از عهده این کار برنمی آیید، بهتر است با تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

گریل مایکروفر سامسونگ متوقف شده؛ برای تعمیر آن چه اقداماتی کنیم؟

در صورت متوقف شدن گریل ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر ماکروفر سامسونگ به کار گیرید:

  • در این حالت احتمالاً خرابی در المنت و ترموستات منجر به بروز این ایراد شده باشد.
  • المنت آن را تست کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید. ترموستات نیز باید در این موارد تعویض شود.
  • این کار را با کمک یک تعمیرکار ماهر انجام دهید.
  • این امکان وجود دارد که خرابی از سوی برد الکترونیکی باشد.
  • در صورت نیاز باید برای تعویض ان اقدام کنید.

در صورتی که مشکل مایکروفر شما همچنان حل نشده است، حتما با نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در منزل تماس بگیرید.

چرا ماکروفر سامسونگ دود تولید می کند؟

در صورت دود کردن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی ماکروفر سامسونگ به کار گیرید:

  • برخی از کاربران از این موضوع شکایت دارند که چرا مایکروفر سامسونگ هنگام کار دود می کند.
  • این موضوع به نحوه نگهداری از ماکروفر توسط شما بر می گردد؛ زیرا اگر دستگاه را مرتباً و بعد از هر بار استفاده تمیز نکنید، مواد غذایی و چربی های موجود در آن، به هنگام کار دستگاه می سوزند. این امر نیز باعث تولید دود می شود.
  • از این رو باید پس از هر بار استفاده تمامی چربی ها را از داخل ماکروفر پاک کنید.
  • اما برخی مواقع با انجام این کار باز هم از مایکروفر دود خارج می شود.
  • در این موارد باید اتصالات دستگاه را چک کنید تا اتصالی نداشته باشند.
  • اگر چنین بود باید هرچه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.
  • این موضوع می تواند خطرآفرین باشد. برای این کار بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ استفاده کنید.

چرا صفحه گردان مایکروفر سامسونگ کار نمی کند؟

در صورت کار نکردن صفحه گردان دستگاه، نکات زیر را برای تعمیرات ماکروفر سامسونگ به کار ببرید:

  • گیر کردن و انسداد صفحه چرخان توسط مواد غذایی امری است که معمولا اتفاق می افتد.
  • باید پس از هر بار استفاده برای تمیز کردن ماکروفر با مواد طبیعی اقدام کنید.
  • همچنین در صورت گذاشتن حجم زیاد مواد غذایی نیز این اتفاق رخ می دهد.
  • گذاشتن ظرف بزرگ که دو طرف محفظه ماکروفر را کاملا می گیرد نیز سبب نچرخیدن سینی ماکروفر می شود.
  • خراب شدن موتور چرخنده نیز سبب می شود تا سینی گردان نچرخد.

در صورتی که مشکل مایکروفر حل نشد، حتما با نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در محل تماس بگیرید.

علت منتشر شدن بوی نامطبوع از مایکروفر سامسونگ چیست؟

در صورت انتشار بوی نامطبوع از ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب ماکروفر سامسونگ به کار ببرید:

  • تمیز کردن دوره ای ماکروفر سبب می شود تا بوی نامطبوعی درون دستگاه پخش نشود.
  • باقی ماندن مواد غذایی درون محفظه و تمیز نکردن آن سبب انتشار بوی بد و بوی سوختگی و دود می شود.
  • باید پس از هر بار استفاده، به خوبی داخل ماکروفر را تمیز کنید.

دلیل گرمای زیاد زیر ماکروفر سامسونگ چیست؟

برای تعمیر ماکروفر سامسونگ می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

پاسخ به پرسش های رایج مشتریان در نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ

بسیاری از مشتریان از نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ سوالاتی را در زمینه نحوه دریافت تعمیرات مطرح می نمایند که در این بخش به این سوالات پاسخ خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات مایکروفر سامسونگ در نمایندگی هوم خانه چقدر است؟

هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ بستگی به نوع خرابی دستگاه دارد. همچنین خدمات تعمیرات در نمایندگی هوم خانه با توجه به نرخ اتحادیه مشخص می شود.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات مایکروفر سامسونگ به چه صورت است؟

پس از پایان کار و در صورت رضایت مشتریان می توانند هزینه را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ پرداخت نمایند.

  • گارانتی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در هوم خانه چه مدت اعتبار دارد؟

کلیه خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ در نمایندگی مجاز هوم خانه از 3 الی 12 ماه گارانتی و ضمانتنامه معتبر دریافت می نمایند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه، نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ به شرح زیر است:

هدف از نگارش این مقاله ارائه توضیحاتی درباره ی ایرادات متداول مایکروفر سامسونگ و همچنین نحوه تعمیر آن بود. شما می توانید با مطالعه این مقاله به خوبی با Homekhane که در تهران به عنوان نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ فعالیت می کند نیز آشنا شوید.

شما با اعتماد بر مهارت و نحوه کار تعمیرکاران این مرکز می توانید مایکروفر سامسونگ خود را با بهترین کیفیت تعمیر کنید. کارنامه درخشان این مرکز در 50 سال گذشته به خوبی می تواند این موضوع را تایید کند. ضمانت یک ساله خدمات، ارائه خدمات در محل و منزل، انجام تعمیرات با هزینه هایی بسیار مناسب از جمله ویژگی های برجسته این نمایندگی به شمار می آید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست