تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ AEG در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند آاگ یکی از برند های آلمانی است که به نام کارخانجات ‌عمومی الکتریکی نامگذاری شده است. این برند خوشنام در سال 1883 میلادی یکی از بنام ترین و با اعتبارترین تولیدکنندگان محصولات برقی صنعتی و خانگی در تمام دنیا است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در منزل خود از ماکروفر آاگ استفاده می کنید و به دلایل مختلفی با خرابی آن مواجه شده اید، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است برای تعمیر ماکروفر خود از خدمات هوم خانه که یکی از نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ می باشد، استفاده کنید. این مرکز با استفاده از متخصصان مجرب به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی برای مشتریان می باشد تا به صورت مطمئن دستگاهتان را تعمیر کند و با همان عملکرد قبلی دستگاهتان، آن را در اختیارتان قرار دهد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی مایکروفر آاگ نیست. بلکه به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در تهران
  • تعمیر مایکروفر آاگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در محل و منزل
  • هزینه تعمیر مایکروفر آاگ در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • عیب یابی مایکروفر آاگ توسط تعمیرکار هوم خانه
  • سایر اشکالات و ایرادات در مایکروویو آاگ
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ
  • مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ AEG در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در گام اول با مراجعه به سایت هوم خانه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ تماس بگیرید.
  2. پس از تماس، نام تعمیرکار همراه با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  3. تعمیرکار نمایندگی مرکزی ظرف مدت زمان کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی و تعمیر مایکروفر آاگ در محل شما اعزام می شود.
  4. پس از اتمام خدمات تعمیرات ماکروفر آاگ، ضمانتنامه و فاکتور رسمی به شما تقدیم می شود.
  5. در نهایت در مورد نحوه عملکرد تکنسین و همچنین سطح رضایتمندی از مشتری پرسش خواهد شد و پیشنهادات و انتقادات شما سرلوحه کار ما قرار خواهد گرفت.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ AEG در تهران

نمایندگی تعمیر ماکروفر آاگ در تهران

نحوه تعمیر ماکروفر آاگ در تهران به شرح زیر است:

مایکروفر آاگ دارای ساختار پیچیده ای است که تعمیر آن کار هرکسی نیست. شرکت تعمیرات هوم خانه دارای مجوز رسمی و سابقه درخشان در این زمینه است و می تواند مشکل دستگاه ماکروفر آاگ را با تماس شما حل کند. تعمیرات ماکروفر اگر به درستی انجام نشود، ممکن است کارایی دستگاه دچار مشکل شود. تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ از روش های نوین تعمیر مایکروویو آگاه هستند و با قطعات به کار رفته در آنها آشنایی کامل دارند و می توانند دستگاه های معیوب شما را به نحو احسن تعمیر نمایند.

همچنین چیزی که در تعمیرات ماکروفر آاگ بسیار مهم است، استفاده کردن از قطعات اصل و اورجینال حین تعمیر می باشد. مجموعه‌ ای از تمامی قطعات اصل در نمایندگی تعمیرات آاگ وجود دارد که در صورت لزوم از آنها استفاده می‌شود. همچنین با مراجعه به هوم خانه می توانید از دیگر خدمات آن در تهران بهرمند شده و دستگاه های معیوب خود را در مطمئن ترین حالت تعمیر نمایید.

خدمات پس از فروش مایکروفر آاگ به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماکروفر آاگ توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود که برای تماس با آنها می توانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است، استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، می توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماکروفر آاگ در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در محل و منزل

یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ در تهران شرکت تعمیرات هوم خانه است. این شرکت دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. اگر لوازم خانگی همچون مایکروویو آاگ شما دچار مشکلی یا خرابی در یکی از قطعات خود شده است، به هیچ عنوان نگران تعمیرات آن نباشید. این مرکز با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را به مشتری عزیز می دهد که عیب یابی و تعمیر دستگاه معیوب را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

تکنسین های مجرب و کاربلد این مرکز بعد از تماس مراجعه کننده در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاضر شده دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند. همچنین تعمیر دستگاه معیوب در محل و منزل مورد نظرتان باعث می شود تا حمل و نقل آن برای شما سخت نباشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ چه ویژگی هایی دارد؟

ماکروفرهای آاگ معمولا با گذشت زمان دچار مشکلاتی می شوند و نیاز به تعمیر دارند. از این رو تعمیرات این دستگاه باید به افرادی که از تجربه و تخصص برخوردار هستند، سپرده شود. نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در هوم خانه دارای تعمیرکاران کارآزموده و متخصصی است که می توانند در زمینه تعمیرات دستگاه به شما کمک نمایند.

  • تعمیرکاران این مجموعه از تخصص و دانش بسیار بالایی برخوردار هستند و به سرعت مشکل دستگاه را عیب یابی و رفع می کنند.
  • تعمیر ماکروفر آاگ در محل توسط تکنسین نمایندگی، همراه با ضمانت نامه و گارانتی معتبر انجام می شود.
  • تعمیرکار ماکروفر آاگ در صورت نیاز به تعویض، از قطعات استاندارد و اصلی برای دستگاه شما استفاده می کند.
  • تکنسین متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات ماکروفر آاگ در محل مورد نظر شما حاضر می شود.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ

امروزه به دلیل مخارج بالا، افرادی که لوازم خانگی آنها دچار خرابی می شود، سعی بر آن دارند که آنها را تعمیر کنند. یکی از مزیت های نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ این است که هزینه های تعمیر دستگاه ها را بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه دریافت می کند.

هوم خانه پس از تعمیر دستگاه معیوب، ضمانت یک ساله در اختیار صاحب کالا قرار می دهد. درطول دوره ضمانت یک ساله، دیگر نیازی نیست که شما هیچگونه هزینه اضافی را پرداخت کنید. این مرکز حتی هزینه ایاب و ذهاب از مشتری دریافت نمی کند. نمایندگی آاگ متخصصان مجرب خود را به هر نقطه از تهران اعزام می کند و این باعث شده که میزان هزینه ها کاهش یافته و همچنین کار خیلی آسان و در سریع ترین شکل ممکن انجام شود.

این نمایندگی کارشناسان این مرکز تعمیر مایکروفر آاگ را از بین افراد تحصیل کرده و تجربه بالا انتخاب می کند. این افراد از روش های نوین در تعمیر مایکروفر آاگ استفاده می کنند. ابتدا دستگاه را عیب یابی می کنند، سپس هزینه های تعمیر دستگاه را به مشتری اعلام می نمایند و در صورت تمایل مشتری برای تعمیر اقدام می نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر آاگ معیوب شده در نمایندگی هوم خانه

همچنین تعمیر کاران این مرکز تعمیرات، در حد توان از تعویض قطعات دستگاه معیوب خودداری می کنند؛ زیرا در این صورت هزینه تعمیر دستگاه تا حد نصف هزینه تعویض قطعات دستگاه معیوب کاهش پیدا می کند.

اگر قطعات به اندازه ای از کارافتاده باشند و کارکنان این مرکز مجبور به تعویض آن قطعه باشند، از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند تا کارایی محصول شما بهتر شود و سالیان طولانی از ماکروفر آاگ استفاده کنید. همچنین شرکت هوم خانه بعد از اتمام کار تمامی هزینه های مصرفی را لیست می کند تا صاحب کالا هم همه هزینه ها را بررسی کند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر آاگ

تعرف خدمات تعمیرات ماکروفر آاگ به شرح جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات ماکروفر آاگ هزینه تعمیر ماکروفر آاگ
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر آاگ 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر آاگ 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر آاگ 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر آاگ 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر آاگ 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر آاگ 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر آاگ 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر آاگ 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر آاگ 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر آاگ 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر آاگ 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی مایکروفر آاگ

سایر اشکالات و ایرادات در مایکروویو آاگ به شرح زیر است:

نقش تعمیرکار در تعمیر و عیب یابی دستگاه مایکروویو AEG Microwaves بسیار حائز اهمیت است. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ از بین افراد کاربلد و دوره دیده برند مورد نظر انتخاب شده اند. این اشخاص دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و می توانند مایکروفر برند آاگ را عیب یابی کرده و به خوبی تعمیر کنند و بهتر از روز اول به شما تحویل دهند. از عیب های یک ماکروفر آاگ که توسط تعمیرکاران هوم خانه تشخیص داده شده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن دستگاه: به هنگام روشن نشدن ماکروفر در مرحله اول از درست بودن پریز اطمینان حاصل فرمایید. اگر مشاهده کردید که دستگاه باز هم روشن نشد، می‌توانید دو شاخه را تعمیر کنید یا پریز را تغییر دهید.
  • اگر پس از روشن کردن دستگاه فقط علامت L را روی صفحه نمایش نشان می‌دهد، این علامت نشان دهنده فعال بودن قفل کودک است و با فشردن کلید مربوط به آن به مدت پنج ثانیه می‌توانید آن را غیرفعال کنید.
  • دود کردن دستگاه: تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ علت دود کردن مایکروویو را کثیف بودن دستگاه می دانند. برای برطرف کردن آن توصیه می شود دستگاه را تمیز کنید و چربی های آن را پاک کنید.
  • صدای زیاد دستگاه: علت صدای زیاد ماکروفر آاگ کثیفی ریل زیر سینی دستگاه است که اجازه حرکت به سینی را نمی‌دهد و سینی به سختی می‌چرخد و صدا می‌دهد.
  • جرقه زدن دستگاه: در این هنگام بهتر است به هیچ عنوان به دستگاه دست نزنید و با شماره تلفن های نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ در هوم خانه تماس بگیرید تا از خدمات آن مرکز استفاده کنید.

بررسی و عیب یابی ایرادات رایج مایکروفر آاگ توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر آاگ در ادامه توضیح داده شده است:

تعمیرات مایکروفر آاگ به دلیل تنوع عملکرد خود در آشپزخانه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نیز دارای مشکلات و ایرادهای متداولی است که در این قسمت از متن نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ در مورد آن برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

برخی از عیب های مایکروفر آاگ در منزل قابل حل است، اما چنانچه مشکل دستگاه شما در منزل قابل حل نبود، می توانید با نمایندگی های مجاز لوازم خانگی مانند نمایندگی هوم خانه تماس بگیرید تا برای تعمیر مایکروویو آاگ تکنسین های خود را به منزل یا محل کار شما بفرستد و مراحل تعمیر مایکروفر در محل انجام گیرد.

چرا غذا به درستی در ماکروفر آاگ گرم نمی شود؟

برای بررسی مشکل گرم نشدن غذا در ماکروفر آاگ موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • از مشکلات ماکروفر آاگ می توان به گرم نشدن آن اشاره کرد که معمولا اکثر استفاده کنندگان دستگاه با این مشکل روبرو شده اند.
  • مایکروویو آاگ دیود ولتاژ بالایی دارد که جریان AC را به DC تبدیل می کند.
  • هنگامی که این ولتاژ به نهایت ظرفیت خودش می رسد، باعث گرم شدن دستگاه می شود.

علت روشن نشدن لامپ مایکروفر آاگ چیست؟

اگر به دنبال علت کار نکردن لامپ ماکروفر خود هستید، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر آاگ در منزل به کار ببرید:

  • بعضی اوقات به دلیل سوختن لامپ و بهم خوردن تنظیمات دستگاه، لامپ ماکروفر کم نور بوده یا اصلا کار نمی کند.
  • لامپ دستگاه نقش مهمی در دستگاه مایکروویو آاگ دارد و با نور آن می توان مشاهده کرد که غذا پخته شده یا خیر.

برای بررسی دقیق تر دستگاه خود بهتر است با نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در تهران تماس بگیرید.

علت گرم نکردن غذا توسط ماکروفر آاگ چیست؟

در صورت گرم نشدن غذا توسط دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماکروفر آاگ به کار ببرید:

  • گرم نکردن غذا توسط ماکروفر آاگ می تواند به دلایل مختلف اتفاق بیفتد.
  • ممکن است لامپ دستگاه روشن شود اما دستگاه گرم نشده و یا کار نکند.
  • همچنین بعضی اوقات لامپ دستگاه روشن می شود و دستگاه کار می کند، در حالی که غذا را گرم نمی کند.
  • لازم است برای بررسی علت خرابی لامپ مگنترون ماکروفر خود اقدام کنید.

برای تعمیرات مایکروفر خود در شرایطی که غذا را گرم نمی کند، بهتر است از نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ در محل کمک بگیرید.

چرا سینی مایکروفر آاگ کار نمی کند؟

برای رفع مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر آاگ به کار ببرید:

  • یکی از مشکلات رایج ماکروفر آاگ نچرخیدن صفحه گردان آن می باشد که باعث می شود گرمایی برای غذا تولید نشود.
  • اگر صفحه گردان به درستی چرخش نداشته باشد، غذا به طور یکنواخت گرم نمی شود.

علت خراب شدن پاور ماکروفر آاگ چیست؟

از نکات زیر را برای تعمیرات ماکروفر آاگ خود استفاده کنید:

  • هنگامی که پاور ماکروفر خراب می شود، بر روی صفحه نمایش پیام (۸۸۸۸) که نشانگر معیوب بودن پاور یا PF که برای خرابی پاور است، شروع به نشان دادن می کند.
  • اگر هر کدام از این پیام ها روی دستگاه شما به نمایش در آمد، باید بدانید که پاور ماکروفر مشکل دارد.

نمایندگی مرکزی هوم خانه برای تعمیر ماکروفر آاگ و کلیه لوازم خانگی از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کند.

علت بسته نشدن درب مایکروفر آاگ چیست؟

در صورتی که به دنبال علت باز نشدن درب ماکروفر خود هستید، نکات زیر را برای تعمیر و رفع ایراد ماکروفر آاگ انجام دهید:

  • ماکروفر ها معمولاً ۳ تا ۴ قفل دارند که باعث عملکرد به راه انداختن و شروع کار دستگاه می شوند.
  • به هنگامی خرابی هریک از قفل ها ماکروفر قادر به کار کردن نمی باشد.

هوم خانه، نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در تهران با داشتن تکنسین های خبره در زمینه تعمیر مایکروفر به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

علت معیوب بودن خازن مایکروفر آاگ چبست؟

برای بررسی مشکل خراب بودن خازن، نکات زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماکروفر آاگ انجام دهید:

  • به هنگام کار کردن مایکروویو اگر متوجه صدایی از دستگاه شدید، این صدا نشانه خراب بودن خازن است.
  • خازن خراب باعث صدمه به ماکروفر و کار نکردن آن می شود.

مشکل کار نکردن کلیدهای مایکروفر آاگ چیست؟

در صورت کار نکردن دکمه های ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیر ماکروفر آاگ به کار ببرید:

برای تعمیر آن پیشنهاد می کنیم از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ در منزل کمک بگیرید.

علت صدای غیرطبیعی در مایکروفر آاگ چیست؟

در زمان شنیدن صدای ناهنجار از ماکروفر، نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر آاگ بررسی کنید:

  • کثیفی ریل زیر سینی
  • خرابی شفت دستگاه
  • خرابی فن دستگاه
  • قرار دادن جسم سنگین در داخل محفظه از دلایل صدای زیاد ماکروفر آاگ است.

چنانچه با تمیز کردن ماکروفر با مواد طبیعی همچنان دستگاه سر و صدای زیادی دارد، تعمیر دستگاهتان را به نمایندگی تعمیر ماکروفر آاگ بسپارید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ

امروزه بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال استفاده از خدمات تعمیرات ماکروفر به هنگام خرابی هستند؛ در همین راستا مشتریان برای اطمینان بیشتر سوالات بسیاری را می پرسند که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات مایکروفر آاگ چقدر است؟

هزینه تعمیرات مایکروفر آاگ مطابق با تعرفه اتحادیه محاسبه می شود و با بهره مندی از خدمات تعمیر ماکروفر آاگ در محل می توانید تا 75% هزینه تعمیرات دستگاه خود را کاهش دهید.

  • روش تسویه صورتحساب تعمیر مایکروفر آاگ به چه شکل می باشد؟

شما با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در هوم خانه می توانید پس از اتمام تعمیرات و در صورت رضایت آن را پرداخت نمایید.

  • در صورت بروز مجدد ایراد در ماکروفر آاگ هزینه جداگانه ای باید پرداخت گردد؟

در صورتی که در زمان گارانتی دستگاه مشکلی که توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در هوم خانه حل شده، دوباره ایجاد شود هوم خانه موظف است آن را به صورت رایگان رفع کند.

  • مدت اعتبار ضمانتنامه تعمیرات مایکروفر آاگ در نمایندگی هوم خانه چقدر است؟

شما با بهره مندی از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه می توانید ضمانتنامه کتبی با اعتبار 3 الی 12 ماه دریافت کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

اما در بخش نهایی قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم که استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماکروفر آاگ در تهران یکی از برترین شرکت های تعمیر ماکروفرهای معیوب می باشد.
  • پشتیبانی نمایندگی مجاز هوم خانه به صورت تمام وقت است.
  • از آنجا که نمایندگی هوم خانه زیر نظر اتحادیه است، هزینه تعمیرات تمامی لوازم خانگی نیز طبق تعرفه های اتحادیه است که همین امر باعث کاهش 75 درصدی هزینه تعمیرات لوازم خانگی شما خواهد شد.
  • هوم خانه برای تعمیر ماکروفر آاگ ضمانت بدون قید و شرط 3 الی 12 ماهه در نظر گرفته است.
  • نمایندگی هوم خانه برای تعمیر لوازم خانگی از قطعات فابریک و اصل استفاده می کند.

 نمایندگی مجاز هوم خانه با سابقه درخشان و با دارا بودن تعمیرکاران مجرب، حضور در محل و منزل برای تعمیر، صدور ضمانت نامه یک ساله برای دستگاه و هزینه های مناسب و مقرون به صرفه برای عموم مردم در حال خدمت رسانی است.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست