تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر جاروشارژی آاگ را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جارو شارژی ها به دلیل وزن کمتر، انعطاف حرکتی بالاتر، صدای کمتر و نگهداری آسان تر مورد توجه قرار گرفته اند اما باید توجه داشت که به دلیل ظرافت طراحی و شارژی بودن دستگاه در هنگام خرید باید به کیفیت جارو شارژی توجه داشت. برند آاگ در اصل برندی آلمانی است که با چندین دهه سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید لوازم خانگی اقدام به عرضه ی جارو شارژی با سطح کیفی بالا و قابلیت های کاربردی مناسب نموده است. مسلما استفاده از یک جاروشارژی خوب لذت نظافت منزل را چندین برابر می نماید. در ادامه با توضیحات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ همراه باشید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جارو شارژی آاگ نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر جارو شارژی آاگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جارو شارژی آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی آاگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جارو شارژی آاگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر جارو شارژی آاگ در تهران

خدمات تعمیر جارو شارژی آاگ در تهران به شرح زیر انجام می پذیرد:

هرچند جاروهای شارژی از لحاظ ابعاد کوچک و از لحاظ ساختار ساده به نظر می آیند اما باید گفت که در ساخت این دستگاه ها بخصوص در نسل جدید آنها از تکنولوژی های نسبتا پیچیده ای استفاده شده است. و این یعنی در صورت بروز ایراد در این دستگاه بهتر این است که مسئولیت تعمیر آن به دست یک تکنسین متخصص آن دستگاه و برند سپرده شود تا با یک تعمیر صحیح و اساسی تمامی مشکلات آن رفع شود. تعداد نمایندگی هایی که در سطح شهر تهران اقدام به تعمیر جاروشارژی های برند آاگ می نمایند کم نیستند اما نکته ی مهم در زمینه ی تعمیرات دستگاه های برقی انتخاب بهترین نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ است که با بکارگیری تعمیرکاران کارآزموه و دوره دیده که دانش خود را به روز کرده و از ابزارآلات و شیوه های نوین در تعمیر وسیله ی معیوب بهره ببرند.

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در تهران یکی از معتبرترین نمایندگی هاست که به دلیل تعدد و پراکندگی شعبات خود در تهران سرعت عمل بالایی در خدمت رسانی به مشتریان خود دارد. راه های ارتباطی با نمایندگی آاگ برای شهروندان عزیز تهرانی می تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر وجود دارد. پس از ثبت درخواست در اسرع وقت پیک نمایندگی با مراجعه به درب منزل، دستگاه شما را تحویل گرفته و به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آاگ می برد و پس از تعمیر باز پس می گرداند و یا با موافقت شما تعمیرکار در محل به مکان مورد نظر شما اعزام می گردد. در هر دو حالت هدف فراهم نمودن راحتی شما و دیدن لبخند رضایت بر چهره ی شماست.

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در محل و منزل به شرح زیر انجام می پذیرد:

مشغله های زندگی در شهرهای شلوغ و صنعتی باعث شده است تا افراد وقت و زمان کافی برای انجام کارهای جانبی نداشته باشند. همین مساله باعث شده است تا بسیاری از شرکت های خدماتی و حتی تولیدی و تجاری امکاناتی برای ارائه ی سرویس های در محل در نظر بگیرند و به جای مراجعه مشتری برای رفع نیاز خود به محل کار و فعالیت آنها، خود آنها به منزل یا مکان مورد نظر مشتری رفته و خدمات خود را ارائه می دهند.

یک نمونه خوب از این نوع خدمت، سرویس تعمیرکار در محل نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ می باشد. مسلما حمل دستگاه معیوب بویژه اگر در سایزهای بزرگ مانند یخچال باشد کار بسیار دشواری است. آلودگی هوا، ترافیک سنگین و هزینه های بالای حمل و نقل و نیز اتلاف وقت را نیز باید به این سختی اضافه نمود. سرویس تعمیرکار در محل برای کاهش هزینه های مشتریان، صرفه جویی در وقت و کاستن از خطرات و آسیب هایی است که ممکن است در حین حمل و نقل برای دستگاه پیش آید در نظر گرفته شده است. کاربران محصولات AEG در تهران می توانند تنها با تماس با یکی از شعب و یا با مراجعه به سایت این نمایندگی و تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر از مزایای سرویس تعمیر در محل کار و منزل هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در تهران استفاده نمایند.

هزینه تعمیر جارو شارژی آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

نحوه برآورد هزینه تعمیر جارو شارژی آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است:

نگرانی ها درباره هزینه های تعمیر لوازم خانگی همواره برای خانواده ها وجود دارد. نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی موظف هستند تا از نرخ های مصوب اتحادیه تبعیت کرده و هزینه ای فراتر از قیمت مشخص شده از مشتری دریافت ننمایند اما متاسفانه برخی از نمایندگی این اصل را رعایت نمی کنند و ممکن است هزینه تراشی هایی را برای مشتری داشته باشند. اما نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ با رعایت اصول مشتری از قیمت های تعیین شده تخطی نکرده و هیچ هزینه اضافی ای از مشتری دریافت نمی شود. نمایندگی تعمیرات آاگ با آگاهی از وضعیت اقتصادی موجود و فشار مالی ای که ممکن است بر خانواده ها تحمیل شود سعی می کند تا جایی که که ممکن است مثلا با تعمیر قطعه به جای تعویض آن از میزان هزینه های تعمیر بکاهد و در عین حال کیفیت بالای کار را کاملا حفظ نماید.

علاوه بر این شفاف سازی هزینه ها پیش از اقدام به تعمیر از یک سو و ارائه ی فاکتور هزینه ها در پایان تعمیر از سوی دیگر باعث می شود تا هیچ شبهه ای درباره دریافت هزینه ی اضافی وجود نداشته باشد. این مساله می تواند باعث جلب اعتماد و رضایت مشتری شده و به نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ اعتبار و اهمیت ببخشد.

تعرفه خدمات تعمیرات جارو شارژی آاگ

بر اساس تعرفه های درج شده در جدول زیر می توانید هزینه تعمیر جارو شارژی آاگ را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات جارو شارژی آاگ هزینه تعمیر جارو شارژی آاگ
هزینه تعویض باتری جارو شارژی آاگ 240.000 تومان الی 1.200.000 تومان
هزینه تعویض موتور شارژی آاگ 250.000 تومان الی 3.000.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی جارو شارژی آاگ 200.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی جارو شارژی آاگ 200.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض آداپتور جارو شارژی آاگ 80.000 تومان الی 200.000 تومان
هزینه تعمیر پلاتین های پایه جارو شارژی آاگ 60.000 تومان الی 80.000 تومان

عیب یابی جاروشارژی آاگ

نحوه عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروشارژی آاگ به شرح زیر است:

بسیار پیش آمده است که فرد با مشاهده مشکل و ایراد در جاروشارژی آستین ها را بالازده است تا خود به عیب یابی و تعمیر دستگاه بپردازد غافل از اینکه اینکار ممکن است تبعات بسیار بدی به دنبال داشته باشد. در بسیاری از مراجعات مشتری ها خود اذعان می کنند که مشکل اولیه زیاد جدی نبوده و پس از دستکاری ناشیانه آن ها مشکل دستگاه جدی تر شده است. این مقدمه برای بیان این حقیقت است که به قول قدیمی ها هر کسی را بهر کاری ساختند. مطمئنا مهارت و دانش کسی که دوره های آموزشی مربوط به یک برند و ساختار آن را دیده است قابل مقایسه با یک فرد عادی و حتی یک تعمیر کار معمولی نیست. پس بهتر است بدون هر گونه ریسکی مسئولیت تعمیر جاروشارژی خود را به یک تعمیرکار باتجربه و ماهر بسپاریم.

مشکلات و ایرادات متداول در تعمیرات جاروشارژی آاگ

جارو شارژی AEG وسیله ای سبک و کم حجم با قابلیت شارژ انرژی است و به دلیل ساختار خود می تواند در معرض خرابی و آسیب های مختلفی باشد. هر چند برخی از ایرادات به وجود آمده را می توان در صورت داشتن مهارت و دانش کافی در خانه رفع نمود اما در صورت مواجهه با هر گونه خرابی و آسیب در جارو شارژی بهترین کار تماس با یک نمایندگی معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. ما به شما نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ را پیشنهاد می کنیم. از جمله عواملی که ممکن است باعث آسیب به جاروشارژی شود و باید در عیب یابی ها به آن دقت نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • روشن نشدن جارو شارژی متداول ترین مشکل در این وسیله ی برقی است که می تواند به یکی از عوامل زیر مربوط باشد.
  • خرابی برد جارو شارژی آاگ
  • خرابی موتور جارو شارژی آاگ
  • خرابی دکمه های جارو شارژی آاگ
  • ایراد در قسمت باطری جارو شارژی آاگ پس از چندین سال کارکرد باطری ها دچار فرسودگی شده دیگر شارژ نمی شوند راه حل تعویض باطری است
  • ایراد در شارژر جارو شارژی آاگ ممکن است بویین آن سوخته باشد و راه حل تعویض این قطعه است
  • کثیف بودن فیلتر جارو شارژی تمیز نمودن مرتب فیلتر جاروشارژی بسیار مهم است و می تواند باعث طولانی تر شدن عمر مفید جارو شارژی شود.

علت ایجاد صدای غیر عادی در جارو شارژی آاگ از چیست؟

در صورتی که صدای غیرطبیعی در جاروشارژی آاگ وجود داشته باشید برای تعمیر و رفع عیب چه کنیم؟

  • امکان دارد کثیف شدن فیلتر جاروشارژی منجر به ایجاد صدای غیر عادی شود.
  • بهتر است فیلترها را تعویض کنید.
  • گرفتگی لوله، برس و یا پارویی جاروشارژی نیز در ایجاد صدای غیرعادی می توانند سهیم باشند.
  • خراب شدن برس و شکستگی بلبرینگ در جاروشارژی می توانند سر و صدای زیادی را ایجاد کنند.

در صورت بروز هرگونه ایراد در جاروشارژی تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروشارژی آاگ در اسرع وقت تعمیرکاران خود را جهت تعمیر و سرویس جارو شارژی به محل شما اعزام خواهد کرد.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد روشن نشدن جارو شارژی آاگ دارد؟

در صورتی که جاروشارژی آاگ روشن نمی شود، راهکارهای زیر را برای عیب یابی و تعمیر به کار ببرید:

  • چک کنید که دستگاه شارژ داشته باشد.
  • خرابی پایه شارژ و سیم دو شاخه آن را نیز چک کنید.
  • خراب شدن موتور دستگاه را نیز بررسی کنید.
  • ممکن است برد دستگاه خراب شده باشد.

در صورتی که مشکل جاروشارژی آاگ حل نشد، می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه که در سراسر تهران شعب دارد، کمک بگیرید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی جاروشارژی آاگ از چیه؟ برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت خاموش شدن جاروشارژی پس از روشن شدن، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار بگیرید.

  • احتمالا شارژ باتری دستگاه تمام شده است.
  • کثیف شدن فیلتر و داغ شدن موتور دستگاه نیز می تواند دلیل این ایراد باشد.

در صورت حل نشدن مشکل می توانید با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروشارژی آاگ هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

نداشتن مکش کافی جارو شارژی آاگ به چه علت است، برای تعمیرات و رفع عیب چه کنیم؟

در صورت کم بودن مکش جاروشارژی آاگ موارد زیر برای رفع ایراد و تعمیرات به کار گیرید:

  • ممکن است محفظه دستگاه پر شده باشد.
  • مسدود شدن لوله ها را نیز چک کنید.
  • کثیفی فیلتر نیز می تواند دلیل کاهش قدرت مکش دستگاه باشد.

در صورتی که مشکل جاروشارژی آاگ حل نشد، با نمایندگی تعمیرات مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

جارو شارژی آاگ بیش از اندازه داغ می شود، برای عیب یابی و تعمیر آن چه کاری انجام دهیم؟

در صورت گرم شدن بیش از حد جاروشارژی آاگ باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • استفاده طولانی مدت از جاروشارژی دلیل اصلی این مشکل است.
  • چک کنید که فیلتر کثیف نشده باشد.
  • مسدود شدن لوله ها و برس دستگاه را نیز چک کنید.
  • پر بودن محفظه را نیز بررسی کنید.

در صورتی که جاروشارژی آاگ بسیار گرم می شود، می توانید از تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران کمک بگیرید.

بوی سوختگی در جارو شارژی آاگ به چه علت است، برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورت بلند شدن بوی سوختگی از جاروشارژی آاگ موارد زیر را برای رفع مشکل و عیب یابی در نظر داشته باشید.

  • ممکن است ایراد از تسمه جارو شارژی باشد.
  • خرابی و یا نیم سوز شدن موتور را نیز باید چک کنید.
  • کثیفی موتور و قطعات داخلی نیز می تواند دلیل این مشکل باشد.

چرا غلتک جارو شارژی آاگ نمی چرخد؟

در صورت نچرخیدن غلتک باید موارد زیر را برای تعمیر جاروشارژی آاگ به کار ببرید:

  • ممکن است تسمه پاره شده باشد.
  • چسبیدن پرز و مو به غلتک جاروشارژی نیز دلیل بروز این ایراد است.

جهت تعویض قطعه می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی آاگ بهره مند شوید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آاگ همان جایی است که شما می توانید سراغ چنین تعمیرکار های متخصص و کاربلد را از آنجا بگیرید. تکنسین های این مجموعه از میان افرار با استعداد و متبحر انتخاب شده و سطح دانش و مهارت آنها به طور مستمر بروز می شود. تلاش این تکنسین ها تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن است و استفاده از قطعات اصل و اورجینال رسالت اصلی آن هاست لذا شما می توانید با خاطری آسوده دستگاه معیوب خود را به این نمایندگی سپرده و آن را با سلامت و کیفیت اولیه و یک برگه ی ضمانت یک ساله دریافت نمایید. هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ با پوشش گسترده ی خدمات در سطح شهر تهران به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز تهرانی می باشد.

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آاگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
محمدرضا افشاری 22 آبان 1401

سلام من جاروی شارژی مدل آاگ دارم که بردش سوخته کدوم نمایندگی میتونه تعمیر یا تعویض کنه

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 22 آبان 1401

    سلام. برای تعمیر برد جاروشارژی خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن