تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر چای ساز آاگ را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شرکت آاگ در زمینه ی تجهیزات الکتریکی و لوازم خانگی فعالیت زیادی دارد و یکی از جدید ترین و بروز ترین تکنولوژی های روز است و همین مسئله باعث شد که برند آاگ ورد زبان ها شود. کیفیت و عملکرد بی نظیر محصولات برند آاگ باعث شده تا در بازار ایران نیز استقبال فوق العاده ای از آنها شود. اگر در منزل یا محل کار خود از وسیله ی چای ساز آاگ استفاده می کنید به هنگام خرابی آن نگران نباشید. هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در تهران را دارد و به ارائه خدماتی با متخصصان مجرب آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی چای ساز آاگ نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر چای ساز آاگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در محل و منزل
  • هزینه تعمیر چای ساز آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول چای ساز آاگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چای ساز آاگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر چای ساز آاگ در تهران

نحوه تعمیر چای ساز آاگ در تهران به شرح زیر است:

هوم خانه در استان تهران شرایطی را فراهم کرده است که مراجعه کنندگان عزیز بتوانند از خدمات آن نهایت استفاده را بکنند و رضایت کافی داشته باشند. شما می توانید چای ساز آاگ خراب خود را به مرکز نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در تهران بسپارید. متاسفانه چای ساز آاگ به دلیل استفاده همزمان از آب و برق زود دچار خرابی می شود. این شرکت با دارا بودن متخصصان مجرب چای ساز برند آاگ در نمایندگی تعمیرات آاگ با دسترسی به تمامی قطعاتی که در ساختمان لوازم خانگی این برند به کار رفته است، کار تعمیر را در کمترین زمان و در محل یا منزل انجام می دهد. همچنین در صورت نیاز تعویض قطعه ی معیوب از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات استفاده می نماید. تعمیر چای ساز آاگ با استفاده از امکانات مرکز تعمیراتی هوم خانه باعث سرعت عمل تکنسین ها و نحوه ی عملکرد آنها تاثیر فوق العاده ای دارد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در محل و منزل

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در محل و منزل در زیر توضیح داده شده است:

هوم خانه یکی از برترین نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در چندین نقطه از شهر تهران نمایندگی هایی تاسیس کرده است تا امکان دسترسی به این مرکز برای همه ی شهروندان تهرانی آسان شود. به دلیل استفاده مکرر از وسیله ی برقی چای ساز آاگ این مرکز شرایطی را فراهم آورده است تا با تماس شما عزیزان با این مرکز در اولین مدت زمان ممکن متخصصان مجرب خود را به محل یا منزل تعیین شده از طرف شما اعزام کنند. در حین حضور در محل یا منزل تعمیرکاران ابتدا شروع به عیب یابی دستگاه معیوبتان می کنند و پس از عیب یابی صاحب کالا را از هزینه ی تعمیر آن آگاه می سازند و به هنگام رضایت صاحب کالا شروع به تعمیر در محل مورد نظر می کنند. همچنین یکی از مزیت های مهم تعمیر در منزل یا محل این مرکز احترام گذاشتن به وقت مشتریان عزیز است تا وقت گران قیمت خود را جهت رفت و برگشت به تعمیرگاه سپری نکنند.

هزینه تعمیر چای ساز آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر چای ساز آاگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است:

چای ساز AEG یکی از از لوازم خانگی برقی ضروری منزل است که اغلب به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل استفاده ی مکرر از آن زود دچار خرابی می شود. این امر باعث نگرانی افراد در هزینه ی تعمیر آن می شود. هزینه ی تعمیر چای ساز آاگ در نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص شده است و هیچگونه هزینه ی اضافی از صاحب کالا دریافت نمی گردد. متخصصان مجرب این مرکز به دلیل قیمت های بالای قطعه های دستگاه سعی می کنند تا تعمیر قطعه ی معیوب را انجام دهند و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز کنند.

این امر در کاهش هزینه های تعمیر چای ساز آاگ موثر است. همچنین این مرکز تعمیرکاران خود را موظف کرده بعد از عیب یابی دستگاه هزینه ی تعمیر را به صاحب کالا اطلاع دهند و بعد از رضایت آن ها اقدام به تعمیر کنند. همچنین این مرکز در پایان کار ضمانت نامه ای به مدت 1 سال در اختیار صاحب کالا قرار می دهد تا به هنگام خرابی در همان قسمت قطعه ی تعمیر شده با ضمانت نامه اقدام به تعمیرکنند تا هزینه ای از آن ها دریافت نشود.

تعرفه خدمات تعمیرات چایساز آاگ

هوم خانه هزینه تعمیر چای ساز آاگ را در جدول زیر برای شما آورده است:

خدمات تعمیرات چایساز آاگ هزینه تعمیر چایساز آاگ
هزینه تعویض کلید و کتری برقی چایساز آاگ 80.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات چایساز آاگ 120.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض المنت چایساز آاگ 180.000 تومان الی 490.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی چایساز آاگ 300.000 تومان الی 580.000 تومان
هزینه شیشه چای ساز و انواع قوری کتری برقی آاگ 290.000 تومان الی 740.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی چای ساز آاگ 200.000 تومان الی 330.000 تومان

عیب یابی چای ساز آاگ

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چای ساز آاگ در این بخش توضیح داده شده است:

عیب یابی و تعمیرات چای ساز آاگ در نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ توسط متخصصان مجرب و دوره دیده ی برند مخصوص آن مرکز انجام می شود . تعمیرکاران این مرکز در ابتدای کار خود به عیب یابی دستگاه مشغول می شوند تا عیب آن را پیدا کرده و تعمیرات چای ساز را به صورت اصولی ‌تر و صحیح تر بر روی دستگاه شما انجام دهند. عیب یابی دستگاه و تعمیر آن توسط تعمیرکار مخصوص آن باعث می شود که عمر دستگاه پس از تعمیر کاهش نیابد.

برای عیب یابی چای ساز که پیش از جوشیدن آب خاموش می‌ شود، باید سنسور دمای آن را بررسی کرد. همچنین دلایل دیگری مانند ضعیف بودن فشار برق که باعث می شود موتور دستگاه ضعیف کار کرده و دستگاه خاموش شود یا بسته نشدن درب چای ساز آاگ که باعث می شود به ‌طور اتومات خاموش شود. برای عیب یابی چای ساز آاگ بایستی به بخش‌ هایی مانند سنسور دما یا ترموستات نیز دقت کرد. اگر سنسور دما نتواند دمای آب را به درستی تشخیص دهد، قطعاً نمی‌ تواند دستگاه را در زمان جوش آمدن به ‌طور اتومات خاموش کند.

کار المنت تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به منظور گرم نگه‌ داشتن چای داخل دستگاه است. به هنگام سوختن المنت بایستی این اطلاع را داشته باشید که در این صورت المنت در هنگام روشن کردن دستگاه اصلاً قرمز نمی ‌شود. اما اگر سیم المنت قطع شده باشد چراغ آن روشن می‌ شود اما گرما نمی‌ دهد. برای حل و تعمیر این مشکل تعمیرکاران مجرب نمایندگی آاگ تمام پایانه‌ ها و اتصالات المنت را بررسی می کنند و در صورت لزوم هر یک از اتصالات آن را تعویض می کنند.

مشکلات و ایرادات متداول چای ساز آاگ

مشکلات و ایرادات متداول چای ساز آاگ در ادامه شرح داده شده است:

هر یک از لوازم خانگی برقی دارای مشکلات و ایرادات متنوعی هستند که در اینجا چند نمونه از مشکلات چای ساز آاگ را برای شما نام می بریم که با وجود هوم خانه یکی از نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ دیگر نگران مشکل خرابی نباشید:

علت روشن نشدن چای ساز از چیست؟

در صورت روشن نشدن چای ساز آاگ موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار ببرید:

  • روشن نشدن سینی یا کتری چای ساز آاگ از مهمترین مشکلات و ایرادات چای ساز آاگ می توان به روشن نشدن چای ساز اشاره کرد. روشن نشدن چای ساز ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. در این بخش می خواهیم شما را با دلایل روشن نشدن چای ساز آاگ آگاه سازیم.
  • خراب شدن دکمه قطع و وصل
  • قطع شدن یکی از سیم های اصلی دستگاه
  • معیوب بودن دوشاخه یا سیم رابط
  • برق نداشتن پریز
  • خرابی بورد الکترونیکی دستگاه
  • آسیب دیدن قطعه ای خاص از دستگاه

چایساز آاگ پیش از جوش آمدن آب خاموش می شود، برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت خاموش شدن چای ساز آاگ قبل از جوش آمدن آب باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • دلیل خاموش شدن دستگاه در این مواقع وجود اختلال و یا خرابی سنسور دمای کتری برقی و چای ساز آاگ است.
  • همچنین از علت دیگر می توان به جمع شدن بیش از اندازه رسوب بر روی المنت دستگاه اشاره کرد.
  • در این بخش توصیه می شود که برطرف کردن ایراد چای ساز آاگ را به دست متخصصان مجرب شرکت هوم خانه که یکی از نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ می باشد بسپارید.

چرا چایساز آاپ پس از جوش آمدن آب خاموش نمی شود؟

در صورت خاموش شدن چای ساز آاگ پس از جوش آمدن آب باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل به کار ببرید:

  • معمولا چای ساز آاگ دارای سنسور دمایی می باشد که به هنگام خراب شدن سنسور دمایی آن ها باعث می شود که آب چای ساز پس از جوش آمدن، دستگاه خاموش نشود.
  • همچنین ممکن است درب کتری خوب بسته نشده باشد و یا لوله بخار مسدود شده باشد.
  • در این صورت خراب شدن سنسور دمایی بایستی سنسور دمای چای ساز آاگ تعویض شود.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد کار نکردن المنت های چایساز آاگ دارد؟

در صورت کار نکردن المنت دستگاه چای ساز آاگ برای تعمیر و عیب یابی باید موارد زیر را به کار ببرید:

  • یکی دیگر از دلایلی که باعث خرابی چای ساز می شود المنت های آن دستگاه است که برای تعمیر آن نیز توصیه می شود به نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ مراجعه شود.
  • نقش المنت های موجود در چای ساز، گرم و داغ کردن چای ساز است که باعث تبدیل جریان الکتریکی به گرما است.
  • اگر سیم المنت و المنت گرم نگه دارنده قطع شده باشد در این حالت المنت های چای ساز آاگ از مدار خارج شده و آب درون کتری داغ نشده و یا داغ نمی ماند.
  • برای رفع این مشکل، در صورت لزوم، المنت ها را باید تعویض کرد که این کار به متخصصان مجرب شرکت هوم خانه بسپارید تا دستگاه معیوب شما را به نحو احسن تعمیر کنند.

دلیل گرم شدن بیش از حد دستگاه چای ساز آاگ از چیست، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورت گرم شدن بیش از حد چای ساز آاگ باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

گرم شدن بیش از حد دستگاه و نشت کردن بخار آب هنگامی که چای ساز بیش از حد گرم می شود حتما اختلالی در دکمه های آن وجود دارد در این حالت به علت استفاده زیاد، دچار فرسودگی و خرابی شده است که باید تعمیر یا تعویض شود.

دکمه های روی چای ساز آاگ کار نمی کنند، برای تعمیرات چه کنیم؟

دکمه های چای ساز آاگ کار نمی کند نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • در صورت ریختن آب روی دکمه های چای ساز و یا تاثیر بخار آب روی دکمه ها این مشکل به وجود می آید.
  • همچنین فرسودگی در دکمه ها نیز عامل دیگر این مشکل است.

چای ساز آاگ نشتی دارد، تعمیرکار چه راهکاری را پیشنهاد می دهد؟

در صورت نشتی داشتن چای ساز آاگ باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که فلز زیر کتری ذوب شده باشد و یا فرسودگی و کهنگی صفحه زیر کتری مشاهده شود، این مشکل مشاهده می شود.

با روشن کردن چای ساز آاگ ، فیوز برق ساختمان می پرد، برای تعمیرات چه باید کرد؟

در صورت پریدن فیوز با روشن کردن چای ساز آاگ نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که اتصال کوتاهی در سیم کشی داخل دستگاه وجود داشته باشد، با روشن کردن آن فیوز می پرد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ به شرح زیر می باشد:

هوم خانه یکی از معتبر ترین نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در اکثر نقاط تهران مشغول فعالیت است. این مرکز با سابقه ی درخشان در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی با استفاده از تعمیرکاران مجرب، استفاده از قطعات اورجینال می تواند دستگاه معیوب شما را در محل و منزلتان به نحو احسن تعمیر کند. همچنین تعمیر کاران این مرکز به هنگام تعمیر قطعه ی معیوب همه تلاش خود را می کنند تا از تعویض آن اجتناب کنند. در پایان تعمیر دستگاه از طرف این مرکز ضمانت نامه 1 ساله در اختیار صاحب کالا قرار داده می شود تا در عرض این مدت به هنگام خرابی قطعه ی تعمیر شده از خدمات هوم خانه رایگان بهرمند شوند.

نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز آاگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.7/5 - (4 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست