تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر را در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب یا با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی، خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر را به شما ارائه می نماید.

برند پارس خزر یکی از برندهای ایرانی است و به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران فعالیت دارد. محصولات این شرکت از کیفیت و ساخت خوبی برخوردار هستند و از سال 1361 با برند تجاری پارس خزر به بازارهای جهانی عرضه می شوند. محصولات این برند نیز در بازار ایران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. چنانچه جزء افرادی هستید که از مایکروفر پارس خزر استفاده می کنید، به هنگام روبرو شدن با اختلال در آن، تعمیرات آن را به دست تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر بسپارید تا به صورت مطمئن دستگاهتان را تعمیر کنند.

کاربران گرامی؛ نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی پارس خزر نمی باشد، بلکه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در تهران
  • تعمیر مایکروفر پارس خزر در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در محل و منزل
  • هزینه تعمیر مایکروفر پارس خزر در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر پارس خزر
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر پارس خزر
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر
  • هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر پارس خزر
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. ابتدا باید با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماکروفر پارس خزر تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت می توانید درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.
  3. پس از انجام تماس با مرکز، مشخصات و اطلاعات شما در سیستم مجموعه ثبت شده و نام تکنسین همراه با کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  4. تعمیرکار مجاز در مدت زمان کمتر از یک ساعت جهت تعمیر مایکروفر پارس خزر در محل شما حاضر خواهد شد.
  5. در پایان کار ضمانت نامه و فاکتور هزینه های تعمیرات ماکروفر پارس خزر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  6. در نهایت می توانید نظرات و رضایتمندی خود را در نظرسنجی این نمایندگی مجاز مطرح نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در تهران

تعمیر ماکروفر پارس خزر در تهران

نحوه تعمیر ماکروفر پارس خزر در تهران به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات ماکروفر پارس خزر یکی از مجهزترین واحدهای فنی در تهران می باشد. این مرکز در تهران شعب متعددی را دایر کرده است تا از هر نقطه استان تهران به آن دسترسی داشته باشید. مایکروفر پارس خزر وسیله ای است که از آن در هر خانه ای بیشترین استفاده را می کنند و این دستگاه گاهی اوقات به دلیل عدم آشنایی با نحوه استفاده از ماکروفر دچار خرابی هایی می شود. برای تعمیر آن توصیه می کنیم از این مرکز که دارای تکنسین های دوره دیده در زمینه ارائه خدمات تعمیرات ماکروفر پارس خزر در تهران می باشد، استفاده کنید.

تعمیرکاران مجرب این مرکز در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر شده و دستگاه معیوبتان را با بالاترین کیفیت تعمیر می ‌نمایند. تلاش تعمیرکاران این مرکز بر این است که در اولویت اول تا حد امکان قطعه معیوب را تعمیر کند. در صورتی که قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد، برای تعویض قطعات از قطعات اصل فابریک استفاده می کنند.

خدمات پس از فروش مایکروفر پارس خزر به چه صورت است؟

استفاده از خدمات پس از فروش مایکروفر پارس خزر یکی از راهکارهایی است که اکثر مصرف کنندگان به هنگام مواجهه با هرگونه خطا در مایکروفر خود آن را در نظر می گیرند. با استفاده از این خدمات می توان دستگاه را به راحتی عیب یابی و تعمیر نمود. خدمات گارانتی ماکروفر برند پارس خزر به صورت مستقیم توسط نمایندگی رسمی این برند ارائه می شود. برای استفاده از خدمات گارانتی دستگاه خود می توانید با شماره های موجود بر روی ضمانتنامه محصول تماس بگیرید‌.

در صورتی که خرابی دستگاه شما شامل گارانتی نمی شود و یا از ارائه این خدمات رضایت ندارید، می توانید از خدماتی که نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در هوم خانه ارائه می دهد، استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در محل و منزل به شرح زیر است:

یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات ماکروفر پارس خزر در تهران این مرکز می باشد. این مرکز دارای واحدهای فنی با برترین ابزارآلات است. پرسنل و کادری متخصص این مرکز دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات ماکروفر برند پارس خزر هستند و می توانند به آسانی مشکل دستگاه را تشخیص دهند و برای تعمیر آن اقدام کنند. یکی از مزیت های این مرکز تعمیر دستگاه معیوب در محل و منزل می باشد. به هنگام درخواست شما این مرکز تعمیرکاران خود را در اسرع وقت به محل و منزل تعیین شده اعزام می کند.

ضمن حضور تعمیرکاران در محل ابتدا به مشتریان عزیز دلایل ایجاد شدن نقص در دستگاه و راهکار های پیشگیری از آن را توضیح می دهند تا بتواند هزینه نهایی تعمیر و تعویض قطعات را تخمین زده و به شما اعلام کنند. همچنین در نمایندگی مجاز تعمیرات پارس خزر تمامی قطعات آن دستگاه به صورت اورجینال وجود دارد و در صورت نیاز برای تعویض قطعات مورد استفاده قرار می گیرند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر

هزینه تعمیر مایکروفر پارس خزر در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه به شرح زیر است:

این نمایندگی مجاز و مرکزی در راستای جلب رضایت مشتری تمام هزینه ‌های تعمیرات مایکروفر را برای کاربران محترم شفاف سازی می نماید تا با رضایت کاربر اقدام به تعمیر کند. هزینه های نمایندگی مجاز پارس خزر بسیار منصفانه و طبق مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی حساب می شود. به هنگام ثبت درخواست برای تعمیر مایکروفر برند پارس خزر تعمیرکاران مجرب این مرکز در اسرع وقت شروع به عیب یابی دستگاه می کنند.

طی این روند قطعه معیوب را مشخص کرده و شروع به تعمیر آن می کنند و تعمیرکاران موظف هستند تا حد امکان قطعه معیوب را تعمیر نمایند و از تعویض آن اجتناب کنند. همچنین بعد از عیب یابی دستگاه، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماکروفر پارس خزر هزینه های تقریبی تعمیر را مشخص می کنند و به صاحب ماکروفر اطلاع می دهند تا در صورتی که صاحب ماکروفر از هزینه های گفته شده رضایت داشته باشد، کار تعمیر را شروع کنند.

یکی دیگر از مزیت های این مرکز، انتقال دستگاه به محل نمایندگی تعمیر مایکروفر پارس خزر توسط کادر آن و یا حضور تعمیرکاران در محل و منزل مشتریان است. این امر سبب کمتر شدن هزینه ها و آسان شدن کار متقاضیان شده است. یکی از خدمات مهم این مرکز که در هزینه های آن تاثیر دارد، ارائه کارت ضمانت نامه است. در پایان کار تعمیر و تحویل آن به مشتری، یک کارت ضمانت نامه یک ساله به صاحب کالا داده می شود. این ضمانت نامه به مدت یک سال اعتبار دارد و در طول این مدت اگر دستگاه در همان قطعه ی تعمیر شده دوباره خراب شود، شما می توانید با داشتن ضمانت نامه تمامی خدمات را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر پارس خزر

با استفاده از جدول تعرفه خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر می توانید هزینه های خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماکروفر پارس خزر هزینه تعمیر ماکروفر پارس خزر
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر پارس خزر 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر پارس خزر 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر پارس خزر 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر پارس خزر 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر پارس خزر 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر پارس خزر 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر پارس خزر 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر پارس خزر 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر پارس خزر 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر پارس خزر 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر پارس خزر 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی ماکروفر پارس خزر

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر پارس خزر به شرح زیر است:

یکی از مهمترین عوامل در زمینه تعمیر ماکروفر پارس خزر تعمیرکار آن است. این مرکز تعمیرکاران خود را در زمینه تعمیرات انواع برندها آموزش داده است. لازم است جهت تعمیر مایکروفر برند پارس خزر کادر این مرکز با مدل های مختلف این وسایل آشنا باشند. متخصصین مجرب این مرکز در این زمینه آموزش دیده اند و بسیار حرفه ای و ماهر هستند. تعمیرکاران حرفه ای این مرکز می توانند عیب یابی و تعمیرات مایکروویو معیوب شما را در محل مورد نظر انجام دهند.

همچنین کارکنان این مرکز حین حاضر شدن در محل و منزل شما در مرحله اول دستگاه شما را بررسی می کنند و پس از پیدا کردن عیب آن، وسیله مورد نظر را با استفاده از تجهیزات مدرن درست می کنند. اولویت کار در نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب است. در صورت از کار افتادن قطعه مایکروفر پارس خزر تعمیرکاران این مرکز جهت تعویض از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول مایکروویو پارس خزر توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول مایکروویو پارس خزر در ادامه شرح داده شده است:

در این بخش از مقاله در مورد مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر پارس خزر صحبت خواهیم کرد که برای تعمیر آن می توانید به نمایندگی تعمیرات ماکروفر پارس خزر در تهران مراجعه کنید.

مشکل روشن نشدن مایکروفر پارس خزر چیست؟

در جهت بررسی دلیل روشن نشدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر پارس خزر به کار ببرید:

  • هنگامی که مایکروفر پارس خزر روشن نمی شود، ابتدا پریز را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. سپس کابل برق مایکروفر را چک کنید تا سوخته نباشد.
  • همچنین مشکلاتی مانند مشکل کلید سنسور در ماکروفر و مشکل موتور فن باعث روشن نشدن مایکروفر پارس خزر شود.
  • برای تعمیر مایکروفر پارس خزر باید از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید تا مشکل دستگاهتان را حل کنند.

علت جرقه زدن مایکروفر پارس خزر چیست؟

برای بررسی دلیل جرقه زدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر پارس خزر بررسی کنید:

  • کثیفی دستگاه
  • لب پر بودن ظروف داخل دستگاه
  • استفاده از ظروف فلزی یا ظروف با تزئینات فلزی
  • اتصالی داشتن دستگاه در اثر برخورد ظروف، چاقو و …

بهتر است برای رفع این مشکل به دستگاه خود ضربه وارد نکنید، از گذاشتن ظروف لب پریده درون ماکروفر پارس خزر خودداری کنید. در صورت حل نشدن جرقه زدن دستگاه می توانید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر جهت تعمیر آن کمک بگیرید.

علت گرم نشدن غذا در مایکروفر پارس خزر چیست؟

برای بررسی علت گرم نشدن غذا در ماکروفر، راهکارهای زیر را برای تعمیر ماکروفر پارس خزر در محل انجام دهید:

  •  گرم نشدن غذا در ماکروفر پارس خزر به عواملی همچون خرابی دیود دستگاه، خرابی درب دستگاه، خراب بودن ترانس‌ های خازن، خراب بودن ولتاژ، خراب بودن سیم‌ های مایکروفر بستگی دارد.
  • برای رفع این مشکل نیز به کمک مولتی متر می توانید دیود دستگاه و ولتاژ خازن را بررسی کرده و در صورتی که سوخته باشند، آنها را تعویض کنید.
  • تعویض قطعات در نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر با استفاده از قطعات اصل و فابریک صورت می گیرد.
  • همچنین از اتصالات درب دستگاه مطمئن شوید و در صورت قطع بودن آن را وصل کنید.
  • به هنگام کثیف شدن دستگاه چربی های آن را تمیز کنید تا گرما بتواند به خوبی ساطع شود.

مشکل روشن نشدن گریل مایکروفر پارس خزر چیست؟

در صورت روشن نشدن گریل ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و رفع ایراد ماکروفر پارس خزر انجام دهید:

  • خرابی المنت، برد یا ترموستات عوامل مهم در روشن نشدن گریل مایکروفر هستند.
  • در صورت مشاهده نکردن روشن شدن چراغ المنت مایکروفر پارس خزر که نشانه سالم بودن گریل دستگاه است، آن را به دست تعمیرکاران متخصص و حرفه ای نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر بسپارید تا اقدام به تعمیر آن کنند.

علت داشتن صدای زیاد مایکروفر پارس خزر چیست؟

در صورت مشاهده مشکل صدای زیاد در ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر پارس خزر انجام دهید:

  • عواملی همچون کثیفی ریل زیر سینی دستگاه، خرابی شفت دستگاه، قرار دادن مواد غذایی سنگین روی سینی دستگاه و فعال بودن فن دستگاه باعث ایجاد صدای زیاد در ماکروفر می شوند.
  • حتما پس از هر بار استفاده از دستگاه، برای چربی زدایی داخل محفظه ماکروفر اقدام کنید.
  • برای رفع صدای زیاد آن ریل زیر سینی دستگاه را با استفاده از مواد شوینده مناسب تمیز کرده و  از قرار دادن ظروف سنگین در دستگاه خودداری کنید.

علت نچرخیدن سینی مایکروفر پارس خزر چیست؟

برای بررسی مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل ماکروفر پارس خزر انجام دهید:

  • علت این مشکل مایکروفر پارس خزر می تواند در اثر خرابی شفت دستگاه باشد که با  قرار دادن جسم سنگین بر روی آن خراب می‌شود و همچنین کثیف بودن آن جلوی حرکت سینی مایکروفر را می گیرد و باعث می شود سینی ماکروفر نچرخد.
  • برای رفع این ایراد اگر دستگاه کثیف شده باشد، آن را تمیز کنید، در غیر این صورت باید شفت زیر سینی تعویض شود که برای تعویض آن می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر استفاده کنید.

مشکل دود کردن مایکروفر پارس خزر چیست؟

در صورت دود کردن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر پارس خزر در منزل به کار ببرید:

  • علت دود کردن دستگاه فقط می تواند از کثیفی آن باشد. برای رفع این ایراد نیز دستگاه را با یک محلول آب و جوش شیرین آن را تمیز کنید و تیکه غذا هایی که درون آن مانده است را خارج کنید.

چرا سینی گردان مایکروفر پارس خزر نمی چرخد؟

در صورت نچرخیدن سینی گردان ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب ماکروفر پارس خزر انجام دهید:

  • در صورتی که پایه بشقاب گرداننده از جای خود کنده شده باشد یا شکسته باشد، سینی نمی چرخد.
  • در صورتی که مانعی در مسیر چرخش سینی باشد نیز این مشکل به وجود می آید.
  • در صورت وجود ایراد در موتور چرخنده نیز سینی قادر به چرخش نیست.

چرا لامپ های مایکروفر پارس خزر روشن نمی شوند یا نور کمی دارند؟

در جهت بررسی دلیل روشن نشدن لامپ ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر پارس خزر به کار ببرید:

  • اتصالی در سیم کشی یا مدار داخلی که به لامپ مربوط می شود، می تواند سبب روشن نشدن یا کم نور شدن چراغ شود.
  • سوختن لامپ نیز دلیل دیگر روشن نشدن ماکروفر است.

چرا گریل ماکروفر پارس خزر به درستی کار نمی کند؟

اگر به دنبال دلیل کار نکردن گریل ماکروفر خود هستید، موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • حتما در مرحله اول ترموستات و المنت ماکروفر پارس خزر را بررسی کنید.
  • در صورت نیاز باید به تعمیر برد الکترونیکی ماکروفر پارس خزر خود بپردازید.
  • شما می توانید برای تعمیر ماکروفر پارس خزر از تکنسین های هوم خانه کمک بگیرید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر

معمولا مشتریان هنگام استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر با سوالاتی مواجه می شوند که در این بخش پاسخ این سوالات را مطرح خواهیم کرد:

  • هزینه تعمیرات ماکروفر پارس خزر در هوم خانه چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماکروفر پارس خزر به ایراد موجود در دستگاه بستگی دارد. همچنین هوم خانه مطابق با تعرفه اتحادیه هزینه تعمیرات را مشخص می کند و مشتریان با دریافت این خدمات 75 درصد هزینه های تعمیرات خود را کاهش می دهند.

  • پرداخت صورتحساب تعمیر مایکروفر پارس خزر به چه صورت است؟

مشتری می تواند پس از اتمام تعمیرات دستگاه خود، در صورت رضایت هزینه را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر پارس خزر پرداخت نماید.

  • گارانتی خدمات تعمیرات ماکروفر پارس خزر در هوم خانه چه مدت اعتبار دارد؟

نمایندگی مرکزی هوم خانه کلیه خدمات تعمیرات خود را به مدت 3 الی 12 ماه ضمانت می کند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر پارس خزر در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر به شرح زیر است:

 نمایندگی تعمیرات ماکروفر پارس خزر در تهران در سایه خدمات بی نظیری که به مراجعه کنندگان عزیز ارائه داده است، توانسته کارنامه کاری درخشانی برای خود رقم بزند. تکنسین های این مرکز با بهره گیری از مدرن ترین روش ها و همچنین استفاده از قطعات اصل و اورجینال توانسته اند در تعمیر ماکروفر برند پارس خزر رضایت متقاضیان و اطمینان آنها را به خود جلب نمایند.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارس خزر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست