تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرجاروبرقی پارس خزر

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت پارس خزر در ایران جاروبرقی آن شرکت است. شرکت پارس خزر این محصول خود را در چندین مدل تولید و برای استفاده کنندگان عرضه می نماید. جاروبرقی پارس خزر به دلیل کم وزن بودن و سهولت استفاده از آن بسیار مورد استقبال مشتریان در بازار ایران شده است. قدرت و سرعت مکش در این نوع جاروبرقی ها بسیار عالی بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. گاهی اوقات به دلیل استفاده مکرر یا گذر عمر جاروبرقی پارس خزر دچار مشکلاتی می شود در این حالت اصلا نگران نباشید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در تهران تعمیرات دستگاه شما را بر عهده می گیرد. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه تعمیرات و عیب یابی دستگاه معیوب صحبت کنیم.

هوم خانه تعمیرگاه جاروبرقی پارس خزر تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی پارس خزر نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در تهران
  • تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی پارس خزر
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی پارس خزر
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در تهران باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا باید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات را به صورت آنلاین در سایت هوم خانه تکمیل نمایید.
  2. پس از تماس با نمایندگی، نام تکنسین به همراه کد اشتراک به شماره همراه شما ارسال می شود.
  3. تعمیرکار مربوطه با قطعات اصلی و فابریک برای رفع عیب و تعمیر جاروبرقی پارس خزر در محل طی مدت زمان یک ساعت حاضر می شود.
  4. پس از اتمام کار تعمیرات جاروبرقی پارس خزر، فاکتور و ضمانتنامه معتبر نمایندگی به شما ارائه می شود.
  5. در نهایت پس از اتمام خدمات تعمیرات، از شما در مورد رضایتمندی و نحوه عملکرد تکنسین نظرسنجی صورت می گیرد.

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تهران

نحوه تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تهران به شرح زیر می باشد:

جاروبرقی پارس خزر دستگاه گسترده ای است و ساختار آن ها پیچیده طراحی شده است. تعمیر جاروبرقی پارس خزر به یک تعمیرکار مجرب و با دانش و مهارت بالا نیاز دارد. شما باید فردی را برای تعمیر جاروبرقی انتخاب کنید که مطمئن باشید قبلا در زمینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر آموزش های لازم را دیده و دوره های لازم را پشت سر گذاشته است. این مرکز در اکثر نقاط تهران تعدادی تعمیرگاه مجاز تعمیرات پارس خزر را دایر کرده است شما می توانید با تماس درخواست خود را برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر در هر نقطه تهران ثبت نمایید.

سپردن تعمیر جاروبرقی پارس خزر به دست تعمیرکاران معمولی و دوره ندیده بسیار اشتباه بوده و باعث عواقب جبران ناپذیری خواهد شد. تعمیرکاران جاروبرقی پارس خزر در تهران که جزء کادر تعمیرگاه مجاز تعمیر جاروبرقی پارس خزر هستند با سپری کردن دوره های آموزشی این برند، به خوبی مهارت و تجربه کافی را در این زمینه کسب کرده اند و می توانند به راحتی از پس عیب یابی و تعمیر جاروبرقی پارس خزر بر آیند و آن را همانند روز اول تعمیر کرده و در اختیار کاربران بگذارند.

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در محل و منزل

خدمات تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در محل و منزل به شرح زیر می باشد:

جاروبرقی پارس خزر به دلیل داشتن عملکرد نظافتی بیشترین کارکرد را در هر خانه ای دارد و به دلیل حمل و نقل آن و سپری کردن زمان برای بردن به تعمیرگاه، تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر کار کاربران را بسیار راحت کرده است. کافی است با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا این مرکز تعمیر کاران خود را جهت تعمیر جاروبرقی پارس خزر به محل و منزل شما اعزام کند. حضور در محل تعمیرکار جاروبرقی پارس خزر بر سرعت عمل تعمیر و نحوه ی عملکرد دستگاه تاثیر فوق العاده ای دارد.

یک تعمیرکار خوب به محض حضور در محل دستگاه معیوب را عیب یابی می کند و بعد از اینکه عیب دستگاه را پیدا کرد شروع به تعمیر می کند. تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز پارس خزر حضور دارند به تمامی قطعاتی جاروبرقی پارس خزر دسترسی دارند و کار تعمیر را در کمترین زمان انجام می دهند.

هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر ذکر شده است:

نرخ تعمیر در تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر با نرخ تعیین شده از سوی نهاد های نظارتی یکسان است. امروزه به دلیل مشکلات مالی در ایران بسیاری از مردم از هزینه های بالای قطعات دستگاه معیوب نگران هستند. همچنین این مرکز هزینه های تعمیر جاروبرقی پارس خزر را بسیار منصفانه دریافت می کند و در دریافت هزینه مشکلات مردم را در نظر می گیرد. یکی دیگر از مزیت های مهم این مرکز این است که وقتی درخواستی از طرف شما برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر ثبت می شود این مرکز تعمیرکاران مجرب خود را به هر نقطه از تهران اعزام می کند و این باعث شده که میزان هزینه ها کاهش یابد و کار تعمیرات خیلی آسان و در سریع ترین شکل ممکن انجام شود.

تعمیرکاران این مرکز در اولین مرحله دستگاه را عیب یابی می کنند و قبل از اقدام به تعمیر هزینه ی تعمیر را به شما اطلاع می دهند و با رضایت شما تعمیر آن را انجام می دهند و بعد از اتمام تعمیرات هزینه های تعمیر را لیست می کنند تا صاحب کالا هم همه ی هزینه ها را بررسی کند. اولویت کار در این مرکز برای تعمیرکاران چنین است که در حین تعمیر دستگاه، قطعه ی معیوب را تعمیر کنند و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز کنند. زیرا تعویض دستگاه مطمئنا هزینه های زیادی را در بر می گیرد و این امر در کاهش هزینه های تعمیرات جاروبرقی پارس خزر موثر است. در غیر این صورت اگر قطعات معیوب جاروبرقی پارس خزر به اندازه ای از کار افتاده باشند تعمیرکاران می توانند به تعویض ان قطعه اقدام کنند. در تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر تمام قطعات اصل و اورجینال هستند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی پارس خزر توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

اگر به دنبال علت ها و ایراد های جاروبرقی پارس خزر هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با ایرادات جاروبرقی پارس خزر و عیب یابی آن آشنا شوید.

چرا جاروبرقی پارس خزر روشن نمی شود؟ برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی پارس خزر باید برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

عوامل بسیاری در پاسخ دادن به اینکه چرا جاروبرقی پارس خزر روشن نمی شود وجود دارد از جمله این عوامل …

  • برق نداشتن پریز
  • معیوب بودن دوشاخه جارو و یا سیم رابط
  • خراب بودن سیم جمع کن
  • خراب بودن کلید قطع و وصل سوختن رله
  • قطع شدن مدار سری موتور
  • سوختن موتور

برای رفع این مشکلات ابتدا همه ی اتصالات برق اعم از پریز، سیم جمع کننده، سیم رابط و دو شاخه جاروبرقی را مورد بررسی قرار می دهیم اگر مشکل جاروبرقی پارس خزر در این موارد نبود به سراغ کلید قطع و وصل جاروبرقی بروید و آن را توسط اهم‌ متر تست نمایید. در صورتی که کلید روشن باشد عقربه عدد صفر را نشان دهد و اگر کلید خاموش باشد عقربه بی نهایت را نشان دهد کلید قطع و وصل هیچ مشکلی نخواهد داشت در غیر این صورت باید کلید تعویض شود.

برای رفع مشکل رله می توانید جاروبرقی را به برق متصل کنید و با یک پیچ گوشتی کلید قدرت رله را بندید. اگر جاروبرقی روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جاروبرقی روشن شد سیم‌های رابط رله و یا ساختمان داخلی ‌اش آسیب دیده است. که تعمیر آن بایستی توسط تعمیرکار حرفه ای صورت گیرد و در آخر برای اطمینان از سوختن موتور به تعمیرگاه مجاز تعمیر جاروبرقی پارس خزر مراجعه کنید تا آن را عیب یابی و در صورت سوختن اقدام به تعویض آن کنند.

برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی پارس خزر بهتر است با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

علت ضعیف بودن مکش جاروبرقی پارس خزر چیست؟

عواملی که در ضعیف شدن مکش جاروبرقی های پارس خزر نقش دارند عواملی هستند که براحتی می توان مشکل آن را حل کرد.

  • پر بودن کیسه ی جاروبرقی که برای رفع آن بعد از هر بار استفاده تمیز کنید.
  • کثیف بودن فیلتر برای رفع آن نیز بایستی آن را به طور مکرر تمیز کنید.
  • مسدود یا سوراخ شدن خرطوم که برای رفع ایراد آن نیز خرطوم را بررسی کنید اگر چیزی در آن گیر کرده سعی کنید آن را خارج کنید.

مشکل صدای زیاد جاروبرقی پارس خزر چیست، برای تعمیر و رفع عیب چه کنیم؟

در صورت صدای زیاد جاروبرقی پارس خزر باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • تعمیر کاران علت صدای زیاد جاروبرقی پارس خزر را خرابی پروانه آن، خراب بودن بلبرینگ‌ ها یا بوش ‌ها و خراب بودن نگهدارنده‌ های لاستیکی آن می دانند.
  • برای رفع این مشکل جاروبرقی را باز کرده و در صورت مشاهده ی شکستگی پروانه یا معیوب شدن بلبرینگ ها و بوش ها اقدام به تعویض آن ها کنید.

تعویض قطعات در تعمیرگاه مجاز تعمیر جاروبرقی پارس خزر با استفاده از قطعات اصل و اورجینال صورت می گیرد.

 چرا قدرت جاروبرقی پارس خزر کم شده است؟ برای تعمیرات و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت کم شدن قدرت جاروبرقی پارس خزر بهتر است موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیر به کار گیرید:

قدرت جاروبرقی پارس خزر در اثر پر بودن کیسه جاروبرقی، تنظیم نبودن دستگاه، کثیف شدن فیلتر و خرابی موتور کم می شود که برای رفع آن از تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر کمک بگیرید زیرا جاروبرقی پارس خزر دارای ساختار پیچیده است و تعمیر آن کار هر کسی نیست این مرکز تمام خدمات خود را در زمینه ی تعمیر و سرویس دهی برند پارس خزر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بتوانید دستگاه معیوب خود را با اطمینان به دست تعمیرکاران این مرکز بسپارید.

در صورت حل نشدن مشکل جاروبرقی پارس خزر بهتر است با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی پارس خزر داغ می کند؟ برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت داغ کردن جاروبرقی پارس خزر می توانید برای تعمیرات و عیب یابی راهکار زیر را دنبال کنید:

  • استفاده طولانی مدت از جاروبرقی می تواند سبب داغ کردن دستگاه شود.
  • همچنین در صورت کثیف بودن فیلتر جاروبرقی و انباشته شدن گردوغبار روی قطعات داخلی نیز داغ شدن دستگاه رخ می دهد.
  • خراب شدن فن جاروبرقی عامل دیگری است که سبب می شود تا جاروبرقی پارس خزر داغ کند.

اگر مشکل جاروبرقی پارس خزر حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی پارس خزر شما به صورت منظم کار نمی کند؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کنیم؟

در صورت منظم کار نکردن دستگاه، بهتر است راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب جاروبرقی پارس خزر به کار گیرید:

  • نامنظم کار کردن دستگاه ممکن است به دلیل خرابی زغال جاروبرقی باشد، تنظیم مجدد زغال سبب حل مشکل می شود.
  • همچنین نیم سوز شدن آرمیچر و سوختن کلاف ها نیز سبب می شود تا جاروبرقی به طور منظم کار نکند.
  • برای حل مشکل بهتر است هر یک از قطعات مورد بررسی قرار بگیرد.

برای بررسی دقیق این قطعات و تعویض آنها در صورت نیاز بهترین است از از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر کمک بگیرید.

مشکل کار نکردن دکمه ی پاور و یا سیم جمع کن جاروبرقی پارس خزر چیست، برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورتی که دکمه پاور و سیم جمع کن دستگاه کار نمی کند، راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی پارس خزر به کار گیرید:

  • هرز شدن دکمه پاور و دکمه سیم جمع کن می تواند سبب کار نکردن آن شود.
  • همچنین در رفتن فنر دکمه ها نیز سبب می شود تا دکمه ها کار نکنند. برای تعمیر باید اقدام به تعویض دکمه یا فنر نمایید.

در صورتی که مشکل دستگاه حل نشد، باید با خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در هوم خانه تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی پارس خزر حین کار می لرزد؟ برای تعمیر و رفع عیب چه کنیم؟

در صورتی که جاروبرقی پارس خزر در حین کار می لرزد، می توانید برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را به کار گیرید:

  • در صورت لرزیدن جاروبرقی در حین کار، باید متوجه این موضوع باشید که احتمال خرابی لاستیک های اطراف قطعات است.
  • لاستیک های نگه دارنده ممکن است بر اثر استفاده زیاد دچار فرسودگی شده باشند.

اگر مشکل جاروبرقی پارس خزر حل نشد، برای تعمیر می توانید با نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی هوم خانه تماس بگیرید.

پریدن فیوز به هنگام کار جاروبرقی پارس خزر چیست، برای تعمیرات و رفع عیب چه می توان کرد؟

اگر جاروبرقی پارس خزر سبب پریدن فیوز شد، راهکارهای زیر را برای رفع مشکل و تعمیر در نظر داشته باشید.

  • اتصالی در سیم کشی های داخلی جاروبرقی می تواند سبب پریدن فیوز شود.
  • باید توجه داشته باشید که باید جعبه ترمینال را باز کرده و سپس سیم کشی آن را کنترل کنید.

اگر مشکل دستگاه حل نشد، می توانید با تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر هوم خانه که در سراسر تهران شعب دارد تماس بگیرید.

عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی پارس خزر توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر هوم خانه

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی پارس خزر در زیر توضیح داده شده است:

تعمیر و عیب یابی توسط تعمیرکار یک مسئله بسیار مهم است. اکثریت کاربران تعمیر کارانی را قبول دارند که دستگاه معیوب آن ها را به خوبی تعمیر کند و به موقع تحویل دهد. تعمیرکار حرفه ای باید با استفاده از روش های بسیار پیشرفته و نوین جاروبرقی پارس خزر آشنایی کامل داشته باشد. سرعت عمل بالا در تعمیر و کیفیت بالای خدمات از جمله ویژگی های تعمیرکاران این مرکز تعمیراتی است. دستگاه هایی مانند جاروبرقی به دلیل استفاده ی مداوم و مجاورات با آلودگی ها و گرد و غبار ممکن است در کوتاه مدت مشکلاتی را در کارکرد خود نشان دهند. در هنگام مشاهده مشکل و خرابی جاروبرقی پارس خزر بهتر است که از دستکاری آن خودداری کنید و مشکل را به تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر بسپارید و از خدمات این مرکز استفاده نمایید.

 مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در هوم خانه

خدمات تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در هوم خانه به شرح زیر می باشد:

تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر با بیش از یک دهه خدمات و سرویس دهی نسبت به این برند توانسته است بهترین تکنسین های روز ایران را در این مرکز جمع آوری کرده تا با داشتن متخصص ترین تکنسین های جاروبرقی پارس خزر بهترین خدمات و سرویس ها را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

تعمیرجاروبرقی پارس خزر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرجاروبرقی پارس خزر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرجاروبرقی پارس خزر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرجاروبرقی پارس خزر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرجاروبرقی پارس خزر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست