تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات پارس خزر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات پارس خزر در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

شرکت پارس خزر بزرگترین شرکت تولید کننده ی لوازم برقی خانگی کوچک در ایران می‌ باشد. این شرکت در سال 1347 با مشارکت کمپانی توشیبای ژاپن بنیان گذاری شده و امروزه توانسته محصولاتی به روز و کاربردی طراحی و تولید کند. شرکت صنعتی پارس خزر با تولید بیش از 41 گروه از محصولات خانگی در 246 مدل مختلف توانسته بخش بزرگی از بازار این محصولات را در دست بگیرد. محصولات این برند با این که دارای کیفیت ساخت عالی هستند اما ممکن است تحت شرایط مختلفی آسیب دیده و دچار خرابی شوند. در این صورت کاربران این محصولات باید به منظور تعمیر صحیح و دقیق آنها، این دستگاه‌ ها را به نمایندگی تعمیرات پارس خزر آنها ارائه دهند.

ما به کسانی که برای تعمیر لوازم برقی خود از برند پارس خزر به دنبال نمایندگی تعمیرات پارس خزر در تهران هستند، هوم خانه را پیشنهاد می کنیم. هوم خانه که نمایندگی تعمیرات پارس خزر و بسیاری دیگر از برندها را دارد با ارائه سرویس ها و خدمات مناسب و تعمیر لوازم برقی با کمترین هزینه و با استفاده از تعمیرکاران مجرب، سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز دارد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی پارس خزر هوم خانه را انتخاب کنید؟

ما در این متن می خواهیم به صورت مفصل درباره ی هوم خانه که نمایندگی تعمیرات پارس خزر در تهران را دارد، توضیحاتی ارائه کنیم تا شما از مزایای استفاده از خدمات این مرکز بیشتر آشنا شده و دلیل انتخاب این نمایندگی را متوجه شوید. شرکت هوم خانه در در تعمیرگاه های خود در نمایندگی تعمیرات پارس خزر برای انجام تعمیرات لوازم برقی از افراد و تکنسین های مجرب و کار آزموده بهره گرفته است. این افراد به صورت کامل با قطعات و ساختار این لوازم آشنایی دارند و با مهارت خود می توانند آنها را در کمترین زمان تعمیر نمایند. همچنین در این نمایندگی قیمت های تعمیر نیز مناسب بوده و ارائه ی کارت گارانتی3 تا 12 ماهه به صاحب کالا و استفاده از قطعات فابریک از جمله مزیت هایی است که این مرکز را از سایر نمایندگی های تعمیرات پارس خزر متمایز می کند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات پارس خزر

هوم خانه، نمایندگی تعمیرات پارس خزر در تهران در سرتاسر شهر نمایندگی هایی دایر کرده است تا مشتریان عزیز برای مراجعه به این مراکز دچار مشکل نشوند. شما می توانید برای مراجعه به نمایندگی ما در تهران به آدرسی که در انتهای متن ذکر شده است مراجعه فرموده و یا به منظور دریافت خدمات به صورت غیر حضوری با شماره تماس های ما تماس حاصل کنید. برای تعمیر لوازم برقی خود در هوم خانه که نمایندگی پارس خزر می باشد، کافی است با این مرکز تماس گرفته و آدرس کامل خود را به همراه مشخصات کامل ثبت نمایید. پیک های ما در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و دستگاه معیوب را به تعمیرگاه های مجاز در نمایندگی انتقال خواهند داد. بعد از تعمیر نیز دستگاه به همراه فاکتور و کلارت گارانتی به شما تحویل داده خواهد شد.

معرفی محصولات پارس خزر

  • آبمیوه گیری پارس خزر: این محصول یکی از بهترین آبمیوه گیری های موجود در بازار است که قابلیت های متنوعی داشته و می تواند نیاز های کاربر را به خوبی برآورده سازد. افرادی که در منزل از آبمیوه گیری پارس خزر استفاده می کنند در صورت بروز هر گونه خللی در کارکرد آن می توانند با مراجعه به شرکت هوم خانه که نمایندگی تعمیرات پارس خزر را دارد از خدمات آن بهرمند شده و افدام با تعمیر دستگاه خود نمایند.
  • چرخ گوشت پارس خزر: چرخ گوشت پارس خزر از قدرت بالایی برخوردار بوده و می تواند به خوبی تکه های گوشت را خرد کرده و به صورت چرخ شده در اختیار شما قرار دهد. اگر این محصول خراب شود می توانید با مراجعه به نمایندگی پارس خزر در تهران دستگاه خود را در کمترین زمان تعمیر کرده و تحویل بگیرید.
  • جارو برقی پارس خزر: جارو برقی از جمله دستگاه هایی است که ممکن است بر اثر استفاده ی نادرست و یا نوسنات جریان برق دچار خرابی شود. در صورت بروز چنین مشکلی با تماس با هوم خانه که نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تهران است، آن را هر چه سریعتر به تعمیرگاه های این نمایندگی مجاز تحویل داده و از کیفیت تعمیر آن مطمئن شوید.
  • مایکروفر پارس خزر: این محصول پارس خزر بسیار با کیفیت بوده و عملکرد عالی دارد. اما اگر در کارکرد دچار اختلال شده است باید آن را به یک تعمیرگاه معتبر نظیر هوم خانه نمایندگی تعمیر مایکروفر پارس خزر بسپارید تا به صورت حرفه ای مورد بررسی قرار گرفته و تعمیر شود.
  • مخلوط کن پارس خزر: افرادی که در منزل مخلوط کن پارس خزر معیوب دارند با مراجعه به نمایندگی پارس خزر اقدام به تعمیر آن نمایند.
  • چای ساز پارس خزر: به منظور تعمیر این محصول باید از افرادی کمک بگیرید که با قطعات به کار رفته در آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند آن را به بهترین نحو تعمیر نماید تا نیاز به تعمیر دوباره نداشته باشد. ما در هوم خانه تعمیر چای ساز پارس خزر این کار را به نحو احسن برای شما انجام خواهیم داد.
  • سرخ کن پارس خزر: از جمله خدماتی که هوم خانه، به مشتریان ارائه می کند، تعمیر دستگاه های سرخ کن می باشد. شما می توانید در صو.رت بروز خرابی در این محصول با ما تماس گرفته و از این راه اقدام به تعمیر آن نمایید.
  • پنکه پارس خزر: هوم خانه، نمایندگی تعمیرات پنکه پارس خزر آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز با استفاده از سرویس های تخصصی، دستگاه معیوب خود را تعمیر نمایید.
  • بخارشو پارس خزر: اگر بخارشوی پارس خزر تان به تازگی دچار خرابی و یا مشکل شده است، برای تعمیر آن ما به شما هوم خانه را پیشنهاد می کنیم. این مرکز که نمایندگی تعمیرات پارس خزر را دارد با تعمیر دستگاه های معیوب در کمترین زمان می تواند شما را در تعمیر دستگاه خود یاری دهد.
  • جارو شارژی پارس خزر: اگر خواهان تعمیر جارو شارژی پارس خزر خود به صورت تخصصی هستید می توانید با تماس با نمایندگی در تهران آن را به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.
  • اتو پارس خزر: یکی از وظایف نمایندگی پارس خزر در تهران، هوم خانه تعمیر اتو های پارس خزر می باشد. تعمیرکاران آن با استفاده از به روزترین روش ها اقدام به تعمیر این دستگاه ها کرده و آنها را با گارانتی در اختیار صاحب کالا قرار می دهند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی پارس خزر

در شرکت هوم خانه که نمایندگی تعمیرات پارس خزر در تهران را دارد قیمت های تعمیر دستگاه ها با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه یکسان می باشد. افرادی که برای دریافت خدمات و سرویس به این نمایندگی مراجعه می کنند، ابتدا از طریق کارکنان این مرکز از هزینه ی تعمیر دستگاه های خود باخبر می شوند و در صورتی که رضایت داشته باشند، تعمیرکاران اقدام به تعمیر دستگاه های معیوب می نمایند. در ضمن بعد از تعمیر دستگاه هنگامی که دستگاه به صاحب آن تحویل داده می شود، فاکتور نیز به آنان ارائه می شود تا از جزئیات هزینه ها به صورت کامل اگاهی داشته باشند.

استفاده از قطعات فابریک در نمایندگی تعمیرات پارس خزر

تعمیرکارانی که در تعمیرگاه های هوم خانه فعالیت دارند ابتدا دستگاه معیوب را به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهند تا خرابی آنها را مشخص کنند. سپس در صورت نیاز اقدام به تعویض این قطعات می کنند. در نمایندگی تعمیرات پارس خزر به هنگام تعویض قطعات از قطعات اصلی و فابریک استفاده می گردد تا هم کارکرد و هم طول عمر بالای دستگاه را تضمین نمایند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات پارس خزر

اگر می خواهید لوازم برقی پارس خزر خود را به کمترین هزینه و در اسرع وقت و به صورت تخصصی تعمیر نمایید بهتر است با هوم خانه، نمایندگی تعمیرات پارس خزر در تهران تماس حاصل فرمائید. در این مرکز دستگاه ها با استفاده از تعمیرکاران حرفه‌ ای تعمیر می شوند که این امر در افزایش عمر مفید دستگاه موثر خواهد بود. در صورت نیاز به تعمیر دستگاه های این برند خود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست