راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی باکنشت

اگر شما هم یکی از مصرف کنندگان ظرفشویی باکنشت هستید و می خواهید با ارور ماشین ظرفشویی باکنشت آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی به شما کمک خواهد کرد تا به درستی تمامی کد خطا های ظرفشویی باکنشت را شناسایی کنید. با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی باکنشت میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان هوم خانه در میان بگذارید.

ارور ماشین ظرفشویی باکنشت

کد خطا ماشین ظرفشویی باکنشت، شامل موارد مختلفی می شود که یک به یک آن ها را در ادامه برای شما شرح داده ایم. توجه داشته باشید که شما از طریق نحوه رفع هر ارور، می توانید دستگاه خود را عیب یابی و تعمیر نمایید.

کد خطا F8 در ماشین ظرفشویی باکنشت

ارور علت نحوه رفع ارور
F8 نا مناسب بودن سطح آب صافی ها را بررسی کنید تا مسدود نشده باشند. عملکرد پمپ گردش آب و نشانگر آب را چک کنید و در صورت نیاز تعویض کنید.

هشدار … در ماشین ظرفشویی باکنشت

ارور علت نحوه رفع ارور
روشن نشدن ماشین ظرفشویی درب ظرفشویی را بررسی کنید و از بسته بودن آن مطمئن شوید. حتما چک کنید که دو شاخه ظرفشویی به پریز برق متصل شده باشد.

ارور FA ظرفشویی باکنشت

ارور علت نحوه رفع ارور
FA آب از درون ظرفشویی به بیرون نشت پیدا کرده است. حتما حسگر ظرفشویی را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید.

اخطار F6 در ظرفشویی باکنشت

ارور علت نحوه رفع ارور
F6 وجود مشکل در پر کردن آب شیر وروری آب را چک کنید، در صورت بسته بودن آن را باز کنید. حتما عملکرد شیر برقی ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهید. از سلامت فلوتر اطمینان خاطر کسب کنید.

کد آلارم F4 در ماشین ظرفشویی باکنشت

ارور علت نحوه رفع ارور
F4 ظرفشویی در عمل تخلیه مشکل دارد. لوله تخلیه آب ظرفشویی و میکروسوییچ را بررسی کنید. در صورت نیاز از لوله تخلیه آب رفع گرفتگی کنید.

بررسی ارور های ماشین ظرفشویی باکنشت

در این مطلب سعی نمودیم یک به یک کد خطا ها را بررسی کنیم و نحوه رفع هر کدام را برای شما شرح دهیم. در صورتی که مهارت کافی برای تعمیر و تعویض قطعات ظرفشویی باکنشت ندارید، حتما از تعمیرکار ماشین ظرفشویی کمک بگیرید یا با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی باکنشت تماس بگیرید. به طور کلی می توانید با بررسی کد خطا ماشین ظرفشویی باکنشت، از بروز آسیب های احتمالی این دستگاه جلوگیری نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست