تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت Bauknecht در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

از وسایل و لوازم مهم در هر خانه، اداره و … برای نظافت آن مکان، جاروبرقی است. برندهای متنوعی برای جاروبرقی وجود دارد که این موضوع، کار را برای انتخاب یک برند خوب سخت می کند. در این مقاله، با نحوه تعمیر جاروبرقی باکنشت که محصولی آلمانی است برای شما توضیح داده خواهد شد. این برند خارجی یکی از موفق ترین شرکت ها در تولید لوازم و وسایل الکتریکی است. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در تهران فعالیت دارد. این شرکت با کوله باری از تجربه و با در اختیار داشتن متخصصان مجرب، آماده ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی به شما عزیزان است.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی باکنشت در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی باکنشت نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در تهران
  • تعمیر جاروبرقی باکنشت در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت
  • هزینه تعمیر جاروبرقی باکنشت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی باکنشت
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی باکنشت
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت Bauknecht در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در اولین قدم کافی است با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت نیز می توانید اقدام به ثبت درخواست تعمیر آنلاین نمایید.
  3. پس از تماس، مشخصات و اطلاعات شما مشتریان گرامی در سیستم مرکز ثبت شده و نام تکنسین همراه با کد اشتراک به تلفن شما ارسال می گردد.
  4. تکنسین جاروبرقی باکنشت در مدت زمان کمتر از یک ساعت برای تعمیرات جاروبرقی باکنشت به محل شما اعزام می شود.
  5. پس از اتمام تعمیر جاروبرقی باکنشت در محل شما، ضمانت نامه و فاکتور معتبر به شما تقدیم می شود.
  6. در گام آخر از شما نسبت به نحوه عملکرد تعمیرکار برای تعمیر و رفع عیب جاروبرقی باکنشت نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت Bauknecht در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی باکنشت در تهران

تعمیر جاروبرقی باکنشت در تهران به شرح زیر است؛ برای جلب رضایت مشتریان عزیز و راحتی و آسایش همشهریان محترم تهرانی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت شعب زیادی را در مناطق مختلف تهران دایر کرده است.

بدین ترتیب شما عزیزان می توانید در مناطق مختلف به راحتی به نزدیک ترین شعبه مراجعه کرده و مشکلات و ایرادات جاروبرقی خود را حل نمایید. علاوه بر راحتی دسترسی، وجود شعب زیاد در تهران باعث کم شدن زمان تعمیر و افزایش کیفیت تعمیرات خواهد شد.

این نمایندگی برای آن دسته از عزیزانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند، راه های غیر حضوری برای ثبت سفارش تعمیرات در نظر گرفته است. یکی از این راه ها، مراجعه به سایت نمایندگی تعمیرات باکنشت و ثبت سفارش تعمیر است و راه دیگری از طریق تماس تلفنی با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت است.

مزیت تماس تلفنی این است که می توانید از متخصصان مجرب ما مشاوره رایگان دریافت کنید. اگر مشاوره برای شما سودمند بود می توانید خودتان، جاروبرقی را تعمیر نمایید و بدین ترتیب هزینه های اضافی نیز پرداخت نخواهید کرد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی باکنشت به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی باکنشت شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی باکنشت استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات باکنشت در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی باکنشت شما را انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در محل و منزل

مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در محل و منزل به قرار زیر می باشد؛ امروزه به دلایل مختلفی از جمله مشغله کاری و … افراد فرصت انتقال جاروبرقی و انجام تعمیرات آن را ندارند.

به همین دلیل و در راستای اجرای اصل مشتری مداری، نمایندگی تعمیر جاروبرقی باکنشت خدمات تعمیرات جاروبرقی شما عزیزان را با حضور در محل و منزل نیز انجام می دهد. بنابراین شما می توانید از راه های غیر حضوری سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید.

بعد از انجام ثبت سفارش از طریق سایت یا تماس تلفنی، متخصصان مجرب نمایندگی، با هماهنگی شما عزیزان و در اسرع وقت جهت تعمیر جاروبرقی معیوب شما در محل و منزل شما حضور پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است که متخصص اعزام شده، دوره های لازم برای تعمیر در محل و منزل را طی کرده است. این تعمیرکار، دستگاه جاروبرقی معیوب شما را عیب یابی کرده و هزینه تعمیر آن را به شما می گوید تا در صورت رضایت شما، تعمیر را انجام دهد. همچنین متخصصان مجرب ما بعد از تعمیر، ضمانت نامه یکساله خدمات را جهت اطمینان مشتری از کار او و صحت تعمیرات، به مشتری ارائه خواهد کرد.

عیب یابی جاروبرقی باکنشت

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی باکنشت به شرح زیر است؛ متخصصان و تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت با هدف ممانعت از افت کیفیت دستگاه و کاهش هزینه ها، تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه را در اولویت قرار می دهند و تمام تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه دستگاه می گذارند.

متخصصان و تعمیرکاران، با این کار قطعه فابریک و اصلی دستگاه را تعمیر کرده و در جای خود نصب می کنند و از افت کیفیت و کارایی دستگاه جلوگیری می کنند. حتماً هزینه تعمیر قطعه خراب بجای تعویض آن خیلی کمتر خواهد بود.

ولی در مواردی که قطعه آسیب دیده امکان تعمیر شدن نداشته باشد، تعمیرکاران و متخصصان مجرب این حوزه، قطعه اورجینال دستگاه را پیدا کرده و بر روی دستگاه نصب می کنند. استفاده از قطعات اورجینال و اصل در بهبود کیفیت دستگاه و کارکرد آن نقش مهمی خواهند داشت. در حالی که اگر قطعه، اورجینال نباشد ممکن است با افت کیفیت منجر به آسیب دیدگی در بخش های دیگر دستگاه شود.

عیب یابی جاروبرقی باکنشت 

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت چه ویژگی هایی دارد؟

در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل در جاروبرقی باکنشت، باید آن را جهت تعمیر به افرادی که در این زمینه از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند، بسپارید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در هوم خانه علاوه بر تعمیر، به سرویس و عیب یابی دستگاه شما نیز می پردازند تا مشکلات آن را برطرف نمایند.

  • نیروی متخصص این مجموعه از تخصص و دانش به روز برای تعمیرات جاروبرقی باکنشت برخوردار می باشد.
  • تعمیرکاران این مجموعه تمامی آموزش های لازم جهت تعمیرات جاروبرقی را به طور کامل دیده اند و بسیار کاربلد هستند.
  • تعمیرکار نمایندگی ایرادات و ارورهای جاروبرقی باکنشت را به سرعت تشخیص داده و اقدام به رفع آن می نماید.
  • خدماتی که توسط تعمیرکار نمایندگی برای تعمیر جاروبرقی باکنشت در محل ارائه می شود، دارای ضمانتنامه می باشد.

هزینه تعمیر جاروبرقی باکنشت در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر جاروبرقی باکنشت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است؛ در صورت بروز ایراد و مشکل در وسایل و لوازم الکتریکی اولین چیزی که فکر شما را مشغول می کند، هزینه تعمیر دستگاه است.

شاید برای برخی از مردم کیفیت تعمیر در درجه اول قرار داشته باشد؛ ولی هزینه تعمیر نیز دارای اهمیت است. با سپردن تعمیرات خود به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت شما می توانید این دو گزینه را با هم بیابید.

در نمایندگی باکنشت بعد از عیب یابی، پیش فاکتوری به مشتری داده می شود که بیانگر هزینه های تعمیر دستگاه جاروبرقی شما می باشد. با دیدن فاکتور، مشتری از هزینه ها باخبر می شود. لازم به ذکر است که هزینه های تعیین شده در این نمایندگی ها بر طبق قیمت های مصوب از سوی اتحادیه تعیین می شود.

برای اطمینان از صحت تعمیرات و کیفیت آن بعد از تعمیر، ضمانت یکساله خدمات به مشتری داده خواهد شد. این ضمانت نامه صحت تعمیرات را تضمین می کند و در صورت بروز مشکل بعدی، جاروبرقی شما به صورت رایگان تعمیر خواهد شد. بدین ترتیب شما می توانید با یک تیر دو نشان زده و هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم از کیفیت تعمیر مطمئن باشید.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی باکنشت

در جهت برآورد هزینه تعمیرات جاروبرقی باکنشت، می توانید از جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی باکنشت هزینه تعمیر جاروبرقی باکنشت
تعویض بلبرینگ جاروبرقی باکنشت 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی باکنشت 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی باکنشت 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی باکنشت 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی باکنشت 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی باکنشت 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی باکنشت 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی باکنشت 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی باکنشت 110,000 الی 220,000 تومان

 

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی باکنشت توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

ایرادات و مشکلات بوجود آمده در جاروبرقی را می توان به دو نوع مشکلات اساسی و جزئی تقسیم بندی کرد. در مشکلات جدی پیش آمده، تعمیر باید توسط تعمیرکار حرفه ای صورت گیرد تا مشکل دیگر پیش نیاید. زیرا بدون اطلاعات کافی و با دستکاری دستگاه، ممکن است مشکلات را دو چندان کنید.
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت
بهترین انتخاب برای تعمیر تخصصی جاروبرقی باکنشت شما است. اما در مشکلات و ایرادات جزئی می توانید با راهکار های ساده آنها را حل کنید. برخی از مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی باکنشت را در زیر مشاهده می کنید.

چرا مکش جاروبرقی باکنشت کم شده است؟

یکی از مشکلات جاروبرقی نداشتن قدرت مکش خوب آن است. در صورت کاهش مکش دستگاه به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی باکنشت دقت نمایید:

  • این مشکل گاهی با ترفندهای ساده قابل حل است.
  • ممکن است پر بودن کیسه جاروبرقی علت این مشکل باشد که باید همواره آن را چک کنید و در زمان مناسب برای تعویض کیسه جاروبرقی اقدام کنید.
  • در جاروبرقی های قدیمی، دستگاه فاقد علائم هشدار دهنده پر بودن کیسه بود و باید آن را چک می کردید. ولی در جاروبرقی های امروزی، علائم هشدار دهنده جاروبرقی بر روی آن وجود دارد که پر بودن کیسه را نشان می دهد.
  • از دیگر علت های عدم مکش قوی، انسداد در خرطومی و جریان مکش و همچنین کثیف شدن برس و فیلتر به وسیله گرد و خاک و مو است.
  • اگر انسدادی در جریان مکش یا خرطومی وجود داشته و یا برس و فیلتر جاروبرقی کثیف شده باشد، می توانید آن را به راحتی رفع کنید.
  • علت دیگری که باعث بروز این مشکل می شود سوراخ شدن یکی از قطعه های جریان مکش، حتی کیسه زباله می باشد.
  • اگر سوراخی در مسیر وجود دارد باید قطعه را در آورده و آن را تعمیر کرد و یا آن را با قطعه اصلی تعویض نمایید.

در صورتی که نتوانستید مشکل مکش جاروبررقی خود را در منزل بر طرف نماییند می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندکی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در تهران کمک بگیرید.

دلیل بوی سوختگی جاروبرقی باکنشت چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی بوی سوختگی آن است. در زمان بررسی علت بوی سوختگی در جاروبرقی، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی باکنشت دقت نمایید:

  • بروز فرسودگی و خرابی بلبرینگ موجب سوختگی یا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی باکنشت می شود.
  • همین باعث ایجاد بوی سوختگی و دود در جاروبرقی باکنشت می شود که شایع ترین دلیل بوی سوختگی است.

برای حل این مشکل نیاز به تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در منزل دارید تا موتور را دوباره سیم پیچی کند.

  • از دیگر دلایل، انسداد در جاروبرقی است که مانع از عمل کردن تسمه جاروبرقی می شود و بوی سوختگی از تسمه بلند می شود.
  • برای رفع آن، باید جاروبرقی توسط تعمیرکار عیب یابی شود.
  • در نهایت کار بیهوده و داغ شدن جاروبرقی نیز می تواند باعث گرم شدن سیم جاروبرقی و ایجاد سوختگی گردد.
  • بنابراین اتصالات سیم ها را نیز باید بررسی کنید.

چرا جاروبرقی باکنشت صدای زیادی از خود تولید می کند؟

در صورت بلند شدن صدای ناهنجار در دستگاه به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی باکنشت دقت نمایید:

  • دلیل متداول این مشکل، گرفتگی و انسداد در اتصالات و اجزای جاروبرقی است که باید تمیز شوند.
  • حتما به درستی از سلامت بلبرینگ جاروبرقی مطمئن شوید.
  • این امکان وجود دارد که پروانه های موتور جاروبرقی دچار آسیب شده باشند.
  • هم چنین جرقه زدن کلکتور می تواند باعث ایجاد صدای ناهنجار از دستگاه شود.

ولی از دیگر دلایل تخصصی می توان به خرابی پروانه ها، خرابی بوش و همچنین بلبرینگ جاروبرقی اشاره کرد که نیاز به عیب یابی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در محل دارد.

چرا جاروبرقی باکنشت به صورت یکسره کار می کند؟

در صورت یکسره کار کردن موتور دستگاه به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی باکنشت دقت نمایید:

  • بر روی جاروبرقی یک دیمر یا دور موتور تعبیه شده است.
  • استفاده نامناسب و کار کردن جاروبرقی در درجه آخر، باعث خرابی آن خواهد شد.
  • به یاد داشته باشید که نباید به صورت مداوم و یکسره از دیمر جاروبرقی در درجه آخر استفاده بکنید.
  • اگر این مشکل برای شما پیش آمده باشد باید اقدام به تعمیر موتور جاروبرقی باکنشت کنید.

در صورتی که از دانش فنی کافی برای رفه این مشکل در منزل بهره مند نیستید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی باکنشت در محل کمک بگیرید.

دلیل کار نکردن جاروبرقی باکنشت در چیست؟

در صورت کار نکردن دستگاه به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی باکنشت دقت نمایید:

  • یکی از مشکلات متداول جاروبرقی باکنشت، کار نکردن آن است که ممکن است به دلیل نرسیدن جریان برق به آن باشد.
  • اگر مشکل از برق نبود، امکان دارد کیت الکتریکی جاروبرقی دچار اشکال شده باشد که نیازمند تعمیر تخصصی است.
  • همچنین بروز مشکل در زغال های جاروبرقی نیز می تواند از دلایل تخصصی این مورد باشد.

برای رفع مشکلات تخصصی، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در تهران بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

برای رفع مشکل خاموش شدن خودکار جاروبرقی باکنشت چه کار کنیم؟

در صورت خاموشی خودکار دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی باکنشت استفاده نمایید:

  • در این مواقع بایستی ایراداتی مانند ایراد زغال ها، کیت الکترونیکی و یا کلکتور را بررسی نمایید.
  • بروز ایراد در این قطعات معمولا با تعویض آنها جبران خواهد شد.
  • برای این کار می توانید از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی باکنشت کمک بگیرید.

چرا جاروبرقی باکنشت داغ می کند؟

یکی از مشکلات جاروبرقی داغ شدن زیاد آن است. در صورت داغ شدن دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی باکنشت استفاده نمایید:

  • در صورتی که که به مدت طولانی از دستگاه خود استفاده نمایید، ممکن است دستگاه داغ شود.
  • کارکرد زیاد موتور می تواند باعث داغ شدن آن شود.
  • این مشکل ممکن است بخاطر پر شدن کیسه جاروبرقی یا گرفتگی لوله های آن شود.
  • برای این منظور و تعمیر آن می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی جاروبرقی باکنشت کمک بگیرید.

چرا چرخ های جاروبرقی باکنشت خراب شده اند؟

یکی از مشکلات جاروبرقی خراب شدن چرخ های آن است. در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی باکنشت استفاده نمایید:

  • چرخ های جاروبرقی در صورت برخورد با اجسام و سطح های ناهموار ممکن است آسیب ببینند.
  • در این مواقع حتما باید این چرخ ها را با قطعات فابریک جاروبرقی باکنشت تعویض نمایید.
  • از فروشگاه هوم خانه به این قطعات دسترسی خواهید داشت.

برای برطرف کردن مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی باکنشت چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی باکنشت استفاده نمایید:

  • در صورتی که سیم را خیلی کشیده باشید و یا دستگاه قدیمی باشد، ممکن است سیم جمع کن آسیب ببیند.
  • در چنین شرایطی چاره ای جز تعویض سیم جمع کن ندارید.

البته تعمیرکار جاروبرقی باکنشت در محل ممکن است در شرایطی اقدام به تعمیر این قطعه نماید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت

بسیاری از مصرف کنندگان به هنگام استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت با سوالات مختلفی روبرو می شوند و به دنبال پیدا کردن پاسخ این سوالات هستند. به همین دلیل کارشناسان نمایندگی هوم خانه قصد دارند در این بخش به سوالات مشتریان پاسخ دهند:

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی باکنشت به چه صورت تعیین می شود؟

برآورد هزینه تعمیرات جاروبرقی باکنشت مسئله ای است که به فاکتورهای مختلفی از جمله ایراد دستگاه بستگی دارد. همچنین این مجموعه بر اسسا تعرفه اتحادیه هزینه را مشخص می کند و مشتریان با استفاده  ذاز این خدمات می توانند به میزان 75 درصد کاهش هزینه را تجربه نمایند.

  • پرداخت فاکتور تعمیرات جاروبرقی باکنشت به چه صورت است؟

هنگامی که تعمیرات دستگاه به پایان برسد، مشتریان در صورت رضایت از خدمات می توانند هزینه مشخص شده در فاکتور را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی باکنشت پرداخت نمایند.

  • آیا برای خرابی مجدد دستگاه باید هزینه جداگانه را پرداخت نمود؟

طی مدت زمان گارانتی اگر در همان بخش از دستگاه مجددا مشکلی ایجاد شود، تعمیر و عیب یابی آن به صورت رایگان توسط تعمیرکاران این مجموعه صورت می گیرد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در زیر توضیح داده شده است؛ در این مقاله با برخی از مشکلات و ایرادات متداول که ممکن است در جاروبرقی باکنشت با آنها روبرو شوید ذکر شد.
اما ممکن است مشکلات به وجود آمده در دستگاه جدی باشد که در این صورت نیاز به تعمیر تخصصی در نمایندگی های معتبر دارد. شرکت Homekhane نمایندگی تعمیر جاروبرقی باکنشت در این شرایط همراه شما خواهد بود.
این شرکت با سابقه بالا و داشتن شعب مختلف در تهران، آماده ارائه خدمات تعمیرات به شما عزیزان است. سابقه درخشان این شرکت به خوبی نشان دهنده کیفیت تعمیرات و کارکرد خوب آن در سال های اخیر می باشد. پس با سپردن تعمیرات به نمایندگی تعمیر جاروبرقی باکنشت از تعمیرات دستگاه خود مطمئن شوید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی باکنشت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست