تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت Bauknecht در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

لوازم خانگی های کوچک و بزرگ، از نیازهای ضروری در هر خانه محسوب می‌ شوند. مخصوصاً ماشین لباسشویی که برای شستشوی لباس های خود، حداقل هفته ای یک بار باید از آن استفاده کنید. ماشین لباسشویی باکنشت با وزن سبک تر نسبت به سایر ماشین لباسشویی ها از کاهش مصرف برق، کاهش صدا و افزایش دور موتور تا 2000 دور نیز برخوردار است. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت تمام خدمات مربوط به ماشین لباسشویی را توسط تعمیرکاران حرفه ای در یک جلسه ارائه می دهد.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی باکنشت در محل را تا 75 درصد صرفه جویی انجام می دهد.

مشتریان عزیز مد نظر داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. در صورتی که دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در تهران
  2. تعمیر لباسشویی باکنشت در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی باکنشت در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی باکنشت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی باکنشت
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی باکنشت
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی باکنشت

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در تهران

ارتباط با کارشناسان و متخصصان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت کار چندان پیچیده‌ای نیست. در زیر به راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در تهران اشاره نموده‌ایم.

  • می‌توانید برای رفع مشکل ماشین لباسشویی باکنشت با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید که این راه سریع‌ترین راه ممکن برای حل مشکل است.
  • ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این افراد متخصص است.
  • پس از اینکه مشکل ماشین لباسشویی خود را با کارشناسان در میان گذاشتید؛ ابتدا شما باید منتظره پیام کد اشتراک و نام تعمیرکار از سوی نمایندگی باشید.
  • تعمیرکار پس از یک ساعت در محل حضور یافته و با استفاده از قطعات فابریک که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ مشکل ماشین لباسشویی باکنشت را برطرف می‌کند.
  • کارت گارانتی و برگه فاکتور از جمله مواردی هستند که در پایان کار باید از طریق تعمیرکار دریافت گردند.
  • با اعلام میزان رضایت خود از خدمات دریافتی می‌توانید به خدمات‌رسانی هرچه بهتر توسط نمایندگی کمک کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در تهران

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در تهران به شرح زیر است؛ در صورت بروز هر گونه ایراد در ماشین لباسشویی، تعمیر آن قطعاً مقرون به صرفه تر از روش های دیگر خواهد بود. نمایندگی تعمیرات باکنشت با ده ها شعبه در سراسر شهر تهران، انواع خدمات را در زمان کوتاهی با ضمانت یک ساله خدمات ارائه می دهد.

شما می توانید با دریافت ضمانت نامه، به مدت یک سال اگر مجدداً ماشین لباسشویی از ناحیه تعمیر شده مورد آسیب قرار بگیرد آن را به طور رایگان تعمیر کنید. قطعاً تعمیرکارانی که دانش خود را به روز نگه می دارند نسبت به سایر همکاران خود موفق تر خواهند بود؛ چرا که آنها می توانند مدل های جدید ماشین لباسشویی را به خوبی تعمیر کنند. گذراندن دوره های علمی و زیر نظر تعمیرکاران با سابقه و حرفه ای باعث شده است که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت بتوانند تمام ایرادات به وجود آمده در ماشین لباسشویی را تشخیص و آن را برطرف کنند. معمولاً انتخاب تعمیرکاران غیرحرفه ای از نمایندگی های غیر مجاز، موجب خسارات جبران ناپذیری می شود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی باکنشت به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی باکنشت توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی Bauknecht در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در محل و منزل به شرح زیر است؛ زمانی که ماشین لباسشویی خراب می شود به دنبال راه چاره برای تعمیر آن خواهید بود. از آنجایی که جا به جایی ماشین لباسشویی به تعمیرگاه، کار سختی خواهد بود باید از خدمات در محل استفاده کنید.
با توجه به انواع تعمیرگاه های تعمیر ماشین لباسشویی در سطح شهر تهران، بهتر است قبل از ثبت درخواست خود، تحقیقات لازم را در مورد تعمیرگاه کامل کرده و از نمایندگی های معتبر و مجاز، خدمات خود را دریافت کنید.
شما با ثبت درخواست خود مبنی بر حضور تعمیرکار در محل و منزل از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت می توانید ماشین لباسشویی خود را در زمان کوتاهی تعمیر کنید. نمی‌ توان نقش و اهمیت ابزار و تجهیزات را در تعمیرات ماشین لباسشویی نادیده گرفت.
زمانی که تعمیرکار با تجهیزات کامل اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی می کند، عیب را سریع تر تشخیص داده و تعمیرات را با موفقیت به پایان می رساند. قطعاً تجهیزات در کنار تخصص و مهارت، می تواند روند تعمیرات را تغییر دهد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب قطعا شما را خیلی خوشحال خواهد کرد؛ چرا که هزینه های شما کاهش پیدا خواهد کرد.

اگر از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت استفاده می کنید باید به شما بگوییم که تعمیرکاران این مجموعه متعهد هستند ابتدا ماشین لباسشویی را بررسی کرده، عیب و ایراد را تشخیص داده و در نهایت تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیوب به کار گیرند. متخصصان مجرب نمایندگی باکنشت با حضور در محل و منزل، تمام قطعات مصرفی ماشین لباسشویی را نیز همراه خود دارند.
گاهی ممکن است قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد و با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض کنند. در برخی موارد نیز ممکن است قطعه دارای پیچیدگی های خاصی باشد که تعمیر آن مقرون به صرفه نخواهد بود. در این صورت تعمیرکار باید قطعه مورد نظر را تعویض کند. هزینه های پرداختی شما طبق لیست اتحادیه محاسبه خواهد شد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در بخش های مختلف، در جدول زیر درج شده است:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت هزینه تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت
هزینه نصب ماشین لباسشویی باکنشت 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی باکنشت 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی باکنشت 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی باکنشت 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی باکنشت بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی باکنشت 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی باکنشت 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی باکنشت 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی باکنشت 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی باکنشت 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی باکنشت 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی باکنشت 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی باکنشت 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی باکنشت بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی باکنشت 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی باکنشت

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی باکنشت به شرح زیر می باشد؛ هرچه تلاش کنید که یک ماشین لباسشویی باکیفیت و با کارایی بالا خریداری کنید باز هم ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت یا درست استفاده نکردن، قطعات آن خراب شود.
در نتیجه پای تعمیرکار به محل و منزل شما باز می شود. در ساختار ماشین لباسشویی قطعات مختلف، مدارهای الکترونیکی و اتصالات گوناگونی استفاده شده است که برای تعمیر آنها به ابزار خاصی نیاز است.

اگر تعمیرکار از ابزار مناسبی برای تعمیر ماشین لباسشویی استفاده نکند ممکن است به آن صدمه وارد شده و خسارات جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد گردد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت پس از عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی، یک فاکتور رسمی به شما ارائه می دهند. دریافت فاکتور از تعمیرکار برای خدماتی که به شما ارائه داده است یک سند مهم محسوب می شود. طبق فاکتور و ضمانت نامه ای که دریافت کرده اید می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در مدت تعیین شده مجدداً از خدمات رایگان این مجموعه استفاده کنید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی باکنشت در نمایندگی تعمیرات هوم خانه

لباسشویی باکنشت یکی از بروزترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است اما هر وسیله ای ممکن است بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر پیدا کند.

در این بخش به مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی باکنشت پرداخته ایم:

چرا ماشین لباسشویی باکنشت روشن نمی شود؟ حهت تعمیرات این مورد چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی باکنشت باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا باید پریز برق را مورد بررسی قرار دهید.
  • ممکن است جریان برق در مدار وجود ندارد.
  • سیم برق و دوشاخه را نیز باید بررسی کنید.
  • امکان دارد بر اثر کشیدگی، دچار قطعی شده باشند.
  • اگر مدت زمان زیادی است که از ماشین لباسشویی خود استفاده می کنید ممکن است کلید خاموش و روشن آن به دلیل استفاده طولانی، خراب شده باشد.
  • با قطع شدن رابط های میکروسوئیچ، دستگاه روشن نخواهد شد. برای رفع این ایرادات از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت کمک بگیرید.

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی باکنشت از چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری نکردن است. در صورت آبگیری نکردن لباسشویی باکنشت باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا شیر ورودی آب را بررسی کنید، ممکن است خراب شده باشد یا آن را بسته اید و فراموش کرده اید.
  • با خراب شدن میکروسوئیچ، هیدروستات، برد الکترونیکی و پمپ آبگیری انجام نمی شود.

اگر دستگاه شما همچنان آبگیری نمیکند، برای عیب یابی میتوانید با خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در محل در ارتباط باشید.

مشکل قطع نکردن آبگیری ماشین لباسشویی باکنشت از چیست؟ تعمیرکار در این مورد چه نظری دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی قطع شدن آبگیری آن است. در صورت قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی باکنشت باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر شیر ورودی آب، خراب شده باشد عمل آبگیری قطع نمی شود.
  • با خراب شدن تایمر ماشین لباسشویی نیز ممکن است آب قطع نشود.

اگر دستگاه شما آبگیری را قطع نمیکند، میتوانید جهت عیب یابی با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ات ماشین لباسشویی باکنشت در تهران در تماس باشید.

چگونه مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی باکنشت را برطرف کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت لرزش و صدا در لباسشویی باکنشت باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • شما باید متناسب با حجم ماشین لباسشویی، لباس ها را در داخل دیگ قرار دهید.
  • اگر بیش از حجم استاندارد، لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار دهید باعث لرزش می شود.
  • سعی کنید لباس ها را تک تک در دیگ ماشین لباسشویی قرار دهید، اگر لباس ها را به یک باره قرار دهید ممکن است در یک قسمت گوله شده و سنگین تر به نظر برسد.
  • ماشین لباسشویی را در حالت تراز قرار دهید تا در حین کار کردن، دچار لرزش نشود.
  • اگر بلبرینگ و تسمه ماشین لباسشویی خراب شده باشند تولید صدا و لرزش می کنند.

اگر مشکل صدا در دستگاه شما حل نشد، میتوانید جهت عیب یابی با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در منزل در ارتباط باشید.

برای رفع مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی باکنشت چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب لباسشویی باکنشت باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که قفل درب میکروسوئیچ خراب شود، درب باز نمی شود.

اگر درب دستگاه شما باز نمیشود، جهت رفع عیب با خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در منزل در ارتباط باشید.

درب ماشین لباسشویی باکنشت بسته نمی شود، چه کاری برای تعمیر انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب لباسشویی باکنشت باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی باید به کار گیرید:

  • بسته نشدن درب ممکن است به دلیل گیر کردن لباس در لابه لای درب باشد.
  • همچنین ایراد در قفل و میکروسوئیچ نیز سبب می شود درب به خوبی بسته نمی شود.

اگر درب دستگاه شما بسته نمیشود، جهت عیب یابی و رفع مشکل میتوانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی باکنشت در محل بهره مند شوید.

ماشین لباسشویی باکنشت با لرزش زیادی کار می کند، برای عیب یابی و تعمیر چه کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی لرزش و ضدای آن است. در صورت لرزش و صدا در ماشین لباسشویی باکنشت باید موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیر در نظر داشته باشید:

  • در صورتی که لرزش و صدای ناهنجار در لباسشویی باشد، ممکن است ایراد مربوط به تراز نبودن آن باشد.
  • همچنین در صورت خراب بودن کمک فنر ها و مشکل در وزنه بتنی و یا خراب شدن قطعاتی مانند کاسه نمد، بلبرینگ و یا شفت نیز دستگاه صدای زیادی دارد.

اگر مشکل لرزش و صدا در دستگاه شما حل نشد، جهت عیب یابی با خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در محل تماس حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی باکنشت اتصالی دارد؟ تعمیر دستگاه به چه شکل است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی اتصالی آن است. در صورت اتصالی داشتن ماشین لباسشویی باکنشت باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در سیم کشی داخلی سبب می شود تا بدنه برق دار شود.
  • در صورتی که برد لباسشویی نیز ایراد پیدا کند، بدنه دچار اتصالی می شود.

اگر مشکل اتصال در دستگاه شما برطرف نشد، کافی است جهت عیب یابی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در تهران در ارتباط باشید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل تمیز نشدن البسه در ماشین لباسشویی باکنشت ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تمیز نشدن لباس ها است. در صورت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی باکنشت باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر لباس ها بیش از حد در دیگ قرار داشته باشد و یا اگر مواد شوینده نامرغوب استفاده شود، لباس ها به خوبی تمیز نمی شود.

اگر دستگاه شما لباس ها را تمیز نمیشوید، کافی است جهت عیب یابی با تعمیرکار نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در منزل در ارتباط باشید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در هوم خانه استفاده کرد؟

با توجه به پیچیدگی قطعات ماشین لباسشویی، عیب یابی و تعمیر آن یک کار تخصصی بوده و تعمیرکار باید کاملاً به کار خود تسلط داشته باشد. تعمیرکاران هوم خانه همگام با آخرین متدها و روش‌ های آموزشی دنیا، تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت را در زمان کم و با کیفیت بالا انجام می دهند.
استفاده از قطعات اورجینال همراه با ضمانت یک ساله خدمات از جمله ویژگی های این مجموعه می باشد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت با سال ها تجربه توانسته است رضایت مشتریان خود را در سطح بالایی نگه دارد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در هوم خانه به شرح زیر میباشد:

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک
  4. کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد
  5. ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست