تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال National در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ناسیونال به عنوان یکی از قدیمی ترین برندهای فعال در زمینه تولید محصولات و لوازم خانگی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. مایکروفرهای این برند دارای طراحی و عملکرد دقیق و عالی هستند. اما این دستگاه نیز مثل دیگر لوازم خانگی ممکن است بر اثر عوامل مختلفی دچار خرابی شود. در این صورت نگران هیچ چیز نباشید؛ زیرا هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال می تواند شما را در تعمیر این خرابی همراهی کند. این مرکز به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و شما قادر خواهید بود در هر ساعت و روزی از هفته نسبت به تعمیر مایکروفر معیوب خود اقدام کنید.

کاربران گرامی؛ نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی مایکروفر ناسیونال نیست. بلکه به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در تهران
  • تعمیر مایکروفر ناسیونال در تهران
  • نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال
  • هزینه تعمیر مایکروفر ناسیونال در نمایندگی مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول مایکروفر ناسیونال
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مایکروفر ناسیونال
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات مایکروفر ناسیونال National در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در گام اول شماره نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال را در انتهای این صفحه پیدا کرده و با آن تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز در سایت وجود دارد.
  3. در مرحله بعد مشخصات شما در سیستم ثبت شده و نام تعمیرکار با کد اشتراک برای شما پیامک می گردد.
  4. تکنسین متخصص نمایندگی در مدت زمان کمتر از یک ساعت جهت تعمیر مایکروفر ناسیونال در محل شما حاضر می شود.
  5. همچنین برای تمامی خدمات ارائه شده ضمانت نامه و گارانتی معتبر ارائه می­ شود.
  6. پس از اتمام فرآیند تعمیرات مایکروفر ناسیونال از شما نظرسنجی صورت می گیرد.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات مایکروفر ناسیونال National در تهران

نمایندگی تعمیر ماکروفر ناسیونال در تهران

نحوه تعمیر ماکروفر ناسیونال در تهران به شرح زیر است:

شهر تهران دارای وضعیت ترافیک نامناسبی بوده و وسعت شهر نیز بسیار زیاد است. با توجه به این موضوع وجود شعبه های متعدد نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در مناطق مختلف شهر می تواند امکان دسترسی شما به این مراکز را راحت تر کند. به این ترتیب سرعت خدمات دهی نمایندگی تعمیرات ناسیونال نیز بهبود پیدا می کند. به منظور مراجعه هرچه راحت و سریع تر مشتریان، این مرکز علاوه بر شعب مختلف، راه های ارتباطی متنوعی نیز در نظر گرفته است. یکی از این راه ها مراجعه به صورت حضوری می باشد.

اما اگر شرایط شما برای مراجعه حضوری مساعد نباشد، می توانید با شماره تلفن های این مرکز تماس گرفته و سفارش خود را جهت تعمیر مایکروفر ناسیونال ثبت کنید. در این مکالمه متخصصان مجرب ما مشاوره های اولیه را در جهت تعمیر دستگاه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این مورد شما می توانید از طریق سایت نمایندگی برای تعمیرات مایکروفر ناسیونال نیز اقدام کنید. در این حالت شما به سایت این مرکز مراجعه کرده و فرم مخصوص را پر می کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و آدرس و مشخصات دقیق شما را دریافت می کنند.

خدمات پس از فروش  مایکروفر ناسیونال به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماکروفر ناسیونال توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود که برای تماس با آنها می توانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است، استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، می توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماکروفر ناسیونال در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در محل و منزل به شرح زیر است:

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال در تهران تمامی خدمات خود در رابطه با تعمیرات مایکروفر را در محل و منزل ارائه می کند. این امر نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی ناسیونال را از میان برداشته است. زمانی که شما با این مرکز تماس گرفته و سفارش خود مبتنی بر تعمیر ماکروفر ناسیونال را ثبت می کنید، پرسنل ما در همان روز به محل شما اعزام می شوند. این تکنسین ها با حضور در محل و منزل ابتدا دستگاه را عیب یابی و سپس تعمیر می کنند. البته شایان ذکر است که زمان حضور تعمیرکار در منزل با مشتری هماهنگ می شود تا مشکلی پیش نیاید.

از آنجایی که این تکنسین های به کار خود وارد بوده و همچنین با قطعات به کار رفته در دستگاه و روش های تعمیر آن در دوره های آموزشی آشنا شده اند، می توانند آن را در کمترین زمان عیب یابی و تعمیر کنند. سرعت عمل آنها همراه با دقت بالا است، به همین سبب نیز کیفیت کار آنها بسیار بالا می باشد.

به لطف همین سرعت عمل و دقت آنها، نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال به کار آنها اعتماد کرده و تمام خدمات خود را تا یک سال ضمانت می کند. ضمانت یک ساله خدمات به این معنا است که شما می توانید در طول این یک سال اگر در همان محل تعمیر شده دستگاه ایرادی به وجود آمد، آن را به نمایندگی اطلاع دهید. در این شرایط این مرکز موظف است آن را به صورت رایگان برای شما تعمیر کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرات ماکروفر ناسیونال و عیب یابی آن باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود. در صورتی که تعمیرکار نتواند مشکل دستگاه را به درستی تشخیص دهد، می تواند به سایر قطعات مایکروفر نیز آسیب وارد نماید. در نتیجه مهمترین مسئله در تعمیر ماکروفر ناسیونال، استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص و حرفه ای می باشد.

  • تعمیرکار مایکروفر ناسیونال به کلیه ارورها و ایرادهای این دستگاه آشنایی کامل دارد و به راحتی آن را رفع عیب می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال از مهارت و تجربه زیادی برخوردار است.
  • تعمیرکار این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه نموده و اقدام به تعمیرات دستگاه می نماید.
  • تعمیرکار متخصص هوم خانه بر اساس اصول خدمات و قوانین مشتری مداری به تعمیر دستگاه در محل می پردازد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال

هزینه تعمیر مایکروفر ناسیونال در نمایندگی مجاز و مرکزی هوم خانه در ادامه شرح داده شده است:

در نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیرات مایکروفر ناسیونال هزینه های تعمیر بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. یکی از سیاست هایی که مدیران این شرکت در پیش گرفته اند شفاف سازی هزینه ها برای مشتریان می باشد. این سیاست سبب شده تا اعتماد دوطرفه ای میان مشتریان و نمایندگی ایجاد شده و رضایت آنها را در پی داشته باشد.

به منظور اجرای این سیاست قبل از آنکه تعمیرکاران اقدام به تعمیر دستگاه معیوب کنند، هزینه های تعمیر آن را برآورد کرده و به اطلاع مشتری می رسانند. در صورتی که وی به این هزینه ها رضایت داشته باشد، تعمیرکاران شروع به کار می کنند.

در ضمن در پایان کار نیز فاکتوری شامل تمامی هزینه های تعمیر به مشتری ارائه شده و هزینه تعمیر بر اساس آن از وی دریافت می شود. برای پرداخت هزینه های تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال به هیچ عنوان نگران نداشتن پول نقد نباشید؛ زیرا تعمیرکاران با خود کارتخوان سیار به همراه دارند که می توانید از آن برای پرداخت استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر ناسیونال

شما می توانید بر اساس جدول تعرفه خدمات تعمیرات ماکروفر ناسیونال، هزینه های خود را به صورت تقریبی محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماکروفر ناسیونال هزینه تعمیر ماکروفر ناسیونال
تعویض لامپ مگنتران ماکروفر ناسیونال 500.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض ترانس های ولتاژ ماکروفر ناسیونال 300.000 تومان الی 500.000 تومان
تعویض ورق نسوز ماکروفر ناسیونال 200.000 تومان الی 300.000 تومان
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر ناسیونال 250.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض دیود ماکروفر ناسیونال 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض خازن ماکروفر ناسیونال 150.000 تومان الی 250.000 تومان
تعویض المنت ماکروفر ناسیونال 250.000 تومان الی 350.000 تومان
تعویض ترموستات ماکروفر ناسیونال 100.000 تومان الی 150.000 تومان
تعمیر برد ماکروفر ناسیونال 320.000 تومان الی 450.000 تومان
تعویض برد ماکروفر ناسیونال 140.000 تومان الی 800.000 تومان
تعویض میکروسوییچ ماکروفر ناسیونال 190.000 تومان الی 250.000 تومان

عیب یابی ماکروفر ناسیونال

عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در ادامه توضیح داده شده است:

در نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی از تعمیرکار مختص همان محصول استفاده می شود. این کار باعث شده تا تعمیرات در این مرکز به صورت تخصصی انجام شود. این افراد در کار خود مهارت بالایی داشته و به همین دلیل هم تعمیر قطعات معیوب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند. اما در صورتی که قطعه معیوب به هیچ عنوان تعمیر نشود، به ناچار با استفاده از قطعات اورجینال آنها را تعویض می کنند. این کار باعث می شود به کیفیت عملکرد دستگاه و همچنین راندمان آن لطمه ای وارد نشود.

بررسی مشکلات و ایرادات رایج در مایکروویو ناسیونال توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلات و ایرادات رایج در مایکروویو ناسیونال در این بخش توضیح داده شده است:

مایکروفرها امروزه به یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه تبدیل شده اند، به همین سبب نیز بیشتر در معرض خرابی قرار می گیرند. استفاده نامناسب و دیگر عوامل در خراب شدن این دستگاه تاثیر دارند. اگر در زمینه تعمیرات تجربه داشته باشید، می توانید با استفاده از راهنمایی هایی که در این بخش از مقاله ذکر شده است، آن را تعمیر کنید. اما اگر در این زمینه تخصص و تجربه نداشته باشید، نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال می تواند بهترین کمک برای شما باشد.

علت گرم نشدن غذا در مایکروفر ناسیونال چیست؟

در صورت گرم نکردن غذا در ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی ماکروفر ناسیونال انجام دهید:

  • گرم نکردن غذا یکی از ایرادات رایج در مایکروفرها می باشد.
  • این امر بیشتر به آشنایی با نحوه کار ماکروفر توسط شما برمی گردد؛ زیرا اگر حجم غذا زیاد بوده و یا چربی آن بیش از حد باشد، این ایراد بروز پیدا می کند.
  • اما اگر مشکل از این موارد نباشد، باید قطعاتی از قبیل دیود، سوئیچ درب مایکروفر، علت خرابی لامپ مگنترون، ترانس های ولتاژ و سیم ها را بررسی کنید.

اگر نتوانید این قطعات را تعمیر یا تعویض کنید، بهتر است از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در منزل کمک بگیرید.

چرا مایکروفر ناسیونال جرقه می زند؟

در صورت جرقه زدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماکروفر ناسیونال به کار ببرید:

  • اگر بعد از هر بار استفاده مایکروفر خود را تمیز نکنید احتمال اینکه جرقه بزند، زیاد است.
  • همچنین قرار دادن غذا در ظروف فلزی و یا استفاده از ورق آلومینیومی بر روی آن نیز می تواند باعث بروز چنین ایرادی در دستگاه شود.
  • اما اگر دستگاه تمیز بوده و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد، باید قطعات مایکروفر ناسیونال را بررسی کنید.
  • زیرا امکان دارد سیم کشی آن دچار اتصال شده باشد.

اما از آنجایی که این بخش دستگاه بسیار حساس بوده و کنترل آن به تخصص نیاز دارد، می توانید به نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در محل مراجعه کنید.

علت روشن نشدن مایکروفر ناسیونال چیست؟

در صورت روشن نشدن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر ناسیونال در منزل به کار گیرید:

  • برای اینکه علت این ایراد را پیدا کنید، بهتر است از بررسی پریز، دوشاخه و کابل دستگاه شروع کنید.
  • اگر در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت، می توانید به سراغ سیم کشی داخلی آن بروید.
  • وجود اتصال و قطعی در این سیم کشی ها می تواند در کار نکردن دستگاه نقش داشته باشد.

در صورتی که مشکل مایکروفر حل نشد، حتما با نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در منزل تماس بگیرید.

علت صدای غیرطبیعی در مایکروفر ناسیونال چیست؟

در صورت صدای زیاد در ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماکروفر ناسیونال موارد زیر را بررسی کنید:

  • شفت و سینی مایکروفر از جمله قسمت هایی هستند که در بروز این مشکل دخیل می باشند.
  • زیرا اگر به درستی در جای خود قرار نگیرند، می توانند باعث بروز این ایراد شوند.
  • علاوه بر آنها برای عیب یابی این مشکل باید وجود شکستگی در پره های فن موتور را نیز چک کنید.
  • زیرا این امر می تواند در ایجاد صدای زیاد در مایکروفر نقش داشته باشد.

برای این کار می توانید از تجربه ی تکنسین های نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در محل  کمک بگیرید.

گریل مایکروفر ناسیونال متوقف شده؛ تعمیرکار هوم خانه در این مورد چه نظری دارد؟

در صورت روشن نشدن گریل ماکروفر، راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب ماکروفر ناسیونال به کار ببرید:

  • دلیل این ایراد در المنت است.
  • المنت را تست کرده و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.
  • سپس به سراغ برد و ترموستات دستگاه بروید.
  • لازم است بدانید که پس از عیب یابی تخصصی، هر یک از قطعات نام برده شده در صورت خرابی باید تعویض شوند.

علت خاموش شدن مایکروفر ناسیونال حین کار چیست؟

در صورت خاموش شدن ماکروفردر حین کار، موارد زیر را برای تعمیر ماکروفر ناسیونال در منزل به کار گیرید:

در صورت عدم رفع شمشکل دستگاه خود می توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در تهران تماس بگیرید.

مشکل کار نکردن کلیدهای مایکروفر ناسیونال چیست؟

در صورت کار نکردن دکمه های ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی ماکروفر ناسیونال به کار گیرید:

  • کار نکردن دکمه های ماکروفر ممکن است به دلیل خراب شدن برد باشد.
  • همچنین در صورت فعال بودن قفل کودک نیز این مشکل به وجود می اید.
  • در صورتی که برق به دستگاه وارد نشود، دکمه های ماکروفر کار نمی کنند.

در صورتی که مشکل مایکروفر حل نشد حتما با تعمیر مایکروفر ناسیونال در محل تماس بگیرید.

چرا مایکروفر ناسیونال دود می کند؟

در صورت دود کردن ماکروفر، موارد زیر را برای تعمیرات ماکروفر ناسیونال به کار ببرید:

  • در صورتی که پریز برق مشکل داشته باشد، دود از آن خارج می شود.
  • در زمان پخت مواد غذایی مختلف در ماکروفر، توجه داشته باشید که چیزی از آن ها داخل دستگاه باقی نماند.
  • پس از هر بار استفاده از دستگاه،  از بین بردن چربی ماکروفر را فراموش نکنید.
  • اتصالی در سیم کشی مدار داخلی علت دیگر دود کردن ماکروفر ناسیونال است.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال

در بسیاری از موارد مشتریان هنگام استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال با سوالاتی مواجه می شوند که کارشناسان هوم خانه در این بخش به بررسی این سوالات می پردازند:

  • هزینه تعمیرات ماکروفر ناسیونال چقدر است؟

هزینه تعمیر مایکروفر ناسیونال در محل بستگی به نوع مشکل دستگاه دارد که باید به صورت دقیق کارشناسی و بررسی شود. همچنین مشتریان با استفاده از خدمات تعمیرات این مجموعه می توانند تا 75% هزینه های تعمیرات خود را کاهش دهند.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات مایکروفر ناسیونال به چه صورت است؟

پس از اتمام فرآیند تعمیرات و در صورت رضایت مشتری، صورتحساب تعمیرات به تعمیرکار نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال پرداخت می گردد.

  • آیا در صورت بروز مجدد ایراد در دستگاه باید هزینه جداگانه ای پرداخت کرد؟

هوم خانه برای خدمات تعمیرات ماکروفر ناسیونال گارانتی 3 الی 12 ماهه ارائه می دهد که در این مدت اگر دستگاه مجددا با ایراد مواجه شود، تعمیرات آن به صورت رایگان انجام می شود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماکروفر ناسیونال به شرح زیر است:

اگر در منزل از مایکروفر ناسیونال استفاده می کنید، می توانید با استفاده از نکاتی که در مقاله ذکر شد، خرابی های جزئی آن را در منزل بدون نیاز به حضور تعمیرکار برطرف کنید. اما اگر از عهده ی این کار برنیامدید، می توانید با هوم خانه تماس بگیرید. این مرکز به عنوان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی و  تعمیرات مایکروفر ناسیونال با بهره گیری از کادر فنی حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. ارائه ضمانت یک ساله و همچنین شفاف سازی هزینه ها برای مشتریان از جمله خدماتی است که در این مرکز به مشتریان ارائه شده و خیال آنها را از بابت کیفیت کار این نمایندگی آسوده کرده است. با استفاده از سرویس ها و خدمات درجه یک این مرکز می توانید مایکروفر ناسیونال خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست