تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال National در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از وسایل مهم و ضروری برای خانه جاروبرقی است که اجزای مختلفی دارد و ممکن است هر یک از اجزای آن آسیب دیده و خراب شود. جاروبرقی نیز مانند وسایل الکتریکی دیگر برند های مختلفی دارد. از جمله آنها می توان به برند ناسیونال اشاره کرد. برند ناسیونال یکی از برندهای قدیمی و خارجی لوازم خانگی است که کیفیت و کارایی محصولات آنها از قدیم در بین افراد، مشهور است. قدیمی و مشهور بودن برند ناسیونال باعث شده که نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور برای این برند فعالیت کنند. یکی از نمایندگی های فعال در این زمینه هوم خانه می باشد. هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال با متخصصان مجرب و سابقه کار عالی آماده است تا هر گونه مشکل و خرابی را در تعمیرات جاروبرقی ناسیونال رفع کند.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی ناسیونال نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در تهران
  • نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی ناسیونال در محل
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی ناسیونال
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی ناسیونال
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال National در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در تهران به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در زیر تماس حاصل نمایید یا اقدام به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  • پس از برقراری تماس و ثبت آدرس، نام تعمیرکار همراه با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی در مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر جاروبرقی ناسیونال در محل حاضر می شود.
  • پس از انجام تعمیرات جاروبرقی، ضمانت نامه رسمی و فاکتور هزینه ها به شما ارائه می شود.
  • در نهایت نسبت به نحوه عملکرد تعمیرکار برای تعمیرات جاروبرقی ناسیونال نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال National در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال در تهران

خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال در تهران به شرح زیر است؛ بروز مشکلات و ایرادات در جاروبرقی خود را می توانید با نمایندگی های موجود در شهر تهران در میان بگذارید. هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو برقی ناسیونال می باشد که دارای شعب فراوانی در سطح شهر تهران است.
فراوانی شعب این شرکت در تهران باعث شده که دسترسی به این شعب سریع و تعمیر جاروبرقی ناسیونال در تهران راحت شود. برای دسترسی به این شعب می توانید با مراجعه به سایت این شرکت از خدمات آنها استفاده کنید. در صورت گزارش مشکل خود در سایت، متخصصان این شرکت در اسرع وقت با شما تماس گرفته و آدرس شما را جهت تعمیر دریافت می کنند.

راه دوم، تماس تلفنی با نمایندگی تعمیرات ناسیونال می باشد که دارای مشاوره رایگان برای تعمیر نیز می باشد. شما می توانید با استفاده از این مشاوره ها جاروبرقی خود را به راحتی در منزل تعمیر کنید. در صورتی که فنی نیستید و تخصص کافی برای حل مشکل جاروبرقی را ندارید می توانید از خدمات این مرکز بهره بگیرید. راه سوم مراجعه حضوری به نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در تهران می باشد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال National در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در محل و منزل در زیر ذکر شده است؛ هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال خدمات تعمیرات خود را در محل و منزل ارائه می کند.
بعد از ثبت سفارش شما عزیزان، متخصصان این شرکت با حضور در محل و منزل نسبت به تعمیر جاروبرقی شما اقدام خواهند کرد. طی آموزش ها و دوره هایی که این متخصصان برای تعمیر جاروبرقی کسب کرده اند و با توجه به وسایل و قطعات موجود و اورجینالی که در اختیار دارند، جاروبرقی شما را به نحو احسن تعمیر خواهند کرد. در ضمن زمان حضور این افراد در محل با مشتریان هماهنگ می شود.

خدمات پس از فروش جاروبرقی ناسیونال به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی ناسیونال شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی ناسیونال استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.
در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ناسیونال در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی ناسیونال شما را انجام می دهند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی ناسیونال

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در زیر شرح داده شده است؛ هزینه های برآوردی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال طبق تعرفه های اتحادیه می باشد. همچنین در نمایندگی ناسیونال سعی بر آن است تا با حفظ کیفیت و کارایی جاروبرقی تعمیر با کیفیت عالی بر روی جاروبرقی شما اجرا شود.
به این ترتیب هزینه ی آن نیز مقرون به صرفه تر بوده و اصل مشتری مداری نیز در اولویت قرار می گیرد. در این راستا متخصصان مجرب این نمایندگی ها تعمیر قطعه خراب را به جای تعویض قطعه را در اولویت قرار می دهند. با این کار نه تنها در هزینه صرفه جویی شده بلکه قطعه ی اصل دستگاه در آن حفظ می شود.

اما در صورتی که قطعه خراب شده به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد مجبور به تعویض قطعه می شوند. برای این کار هم استفاده از قطعات اورجینال باعث حفظ کیفیت عملکرد دستگاه خواهد شد. هزینه تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در تعمیرگاه مجاز و مرکزی قبل از تعمیر محاسبه می شود و به اطلاع مشتری می رسد. در صورت تقبل هزینه، متخصصان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال شروع به تعمیر خواهند کرد. در ضمن برای پرداخت هزینه ی تعمیر می توانید از کارت خوان های سیاری که تعمیرکاران به همراه دارند استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیر جاروبرقی ناسیونال

برای سهولت در انجام برآورد هزینه تعمیرات جاروبرقی ناسیونال، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی ناسیونال هزینه تعمیر جاروبرقی ناسیونال
تعویض بلبرینگ جاروبرقی ناسیونال 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی ناسیونال 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی ناسیونال 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی ناسیونال 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی ناسیونال 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی ناسیونال 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی ناسیونال 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی ناسیونال 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی ناسیونال 110,000 الی 220,000 تومان

عیب یابی جاروبرقی ناسیونال

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال در زیر توضیح داده شده است؛ در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال عیب یابی جاروبرقی شما توسط متخصصان این مرکز انجام می شود که دارای سابقه کار بالا و آموزش دیده برای این کار می باشند.
سعی این متخصصان بر آن است که با مهارتی که بدست آورده اند با تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه، قطعات فابریک دستگاه را تعمیر کرده و باعث بهبود کارایی جاروبرقی شوند. در ضمن تعمیر این قطعه باعث پایین آمدن هزینه تعمیر نیز خواهد شد.

در صورت خرابی قطعه و عدم امکان تعمیر آن این متخصصان مجبور به تعویض آن قطعه خواهند بود. برای تعویض قطعه در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال از قطعات اورجینال استفاده می شود تا مشکلی در عملکرد دستگاه پیش نیاید.
همچنین پس از تعمیر و تعویض قطعات، ضمانت نامه یک ساله خدمات برای شما صادر خواهد شد. ضمانت یک ساله ی خدمات به این منظور است که تا یک سال هر گونه ایرادی در جاروبرقی به عهده نمایندگی باشد و نمایندگی باید متحمل هزینه آن گردد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی ناسیونال توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی ناسیونال به شرح زیر می باشد؛ همان طور که در ابتدا گفته شد وسایل و لوازم الکتریکی مانند جاروبرقی ممکن است مشکلات و ایراداتی داشته باشند. از آن جایی که وسایل و لوازم الکتریکی اجزای مختلفی دارند که آسیب دیدگی هر کدام از این اجزا ممکن است باعث خرابی کل دستگاه شود.
برای تعمیر جاروبرقی ناسیونال ابتدا باید ایراد آن را پیدا کرده و آن را تعمیر کرد. بر اساس تجربه ی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال شناخت مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی ناسیونال به شما در حل مشکل جاروبرقی کمک خواهد کرد. به برخی از این مشکلات مهم در ادامه اشاره شده است.

مشکل عدم مکش کافی جاروبرقی ناسیونال چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی نداشتن قدرت مکش خوب آن است. در صورت مکش ضعیف در دستگاه، راهکارهای زیر را برای تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در این مواقع به کار ببرید:

  • یکی از مهم ترین مسائل و مشکلات در استفاده از این دستگاه، نداشتن مکش قوی جاروبرقی است.
  • این مشکل دلایل زیادی می تواند داشته باشد اما اصلی ترین دلیل آن را ایراد در موتور جاروبرقی و نیم سوز شدن آن می توان دانست.
  • از دلایل دیگر نداشتن مکش قوی دستگاه می توان به مشکل بلبرینگ جاروبرقی، مشکل پره های جاروبرقی، پر شدن کیسه جاروبرقی، کثیف بودن فیلتر جاروبرقی، گرفتگی لوله ها و غلطک جاروبرقی نیز اشاره کرد.
  • البته این مشکلات را می توان به کمک مشاوره از نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال در خانه نیز حل کرد.

چنانچه مشکل جاروبرقی ناسیونال حل نشد، با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال هوم خانه تماس بگیرید.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی ناسیونال چیست؟

در صورت بلند شدن بوی دود و سوختگی، موارد زیر را برای تعمیرات جاروبرقی ناسیونال به کار گیرید:

  • بوی سوختگی و بلند شدن دود از جاروبرقی نیز دلایل متعددی دارد که اصلی ترین آن خراب شدن بلبرینگ جاروبرقی است.
  • فرسودگی و خرابی بلبرینگ موجب سوختگی یا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی می شود و همین باعث بوی سوختگی در جاروبرقی می شود.
  • از دیگر دلایل بلند شدن دود از جاروبرقی این است که انسدادی در جارو برقی باشد که مانع از عمل کردن تسمه جاروبرقی شود.
  • بنابراین بوی سوختگی از تسمه نیز می تواند باشد.
  • در نهایت سیم کشی جاروبرقی را نیز باید چک کرد. زیرا فشار زیاد به جاروبرقی یا کار یک سره و مداوم باعث داغ شدن سیم و ایجاد سوختگی خواهد شد که ممکن است خطرناک باشد.
  • برای این کار می توانید از تکنسین های نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال در محل کمک بگیرید.

اگر مشکل جاروبرقی ناسیونال حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی ناسیونال صدای زیادی از خود تولید می کند؟

در صورت صدای زیاد جاروبرقی ناسیونال موارد زیر را برای تعمیرات به کار بگیرید.

  • ابتدا باید این نکته را در نظر داشت که آیا جاروبرقی شما از نوع کم صدا یا پر صدا است.
  • در مدل های پر صدا مشکل خاصی وجود ندارد و کارکرد جارو برقی درست است.
  • اما اگر از نوع کم صدا است، مشکل سر و صدای زیاد می تواند از بلبرینگ جاروبرقی باشد که باید تعمیر گردد.
  • همچنین گرفتگی در اتصالات و اجزای جاروبرقی نیز می تواند باعث صدای ناهنجار در جاروبرقی شود. پس باید اتصالات و اجزای جاروبرقی را به دقت بررسی کنید.

در صورت نیاز نیز می توان قطعه ی معیوب در آن را با کمک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در خانه تعویض نمود.

مشکل یک سره کار کردن موتور جاروبرقی ناسیونال چیست؟

در صورت یک سره کار کردن موتور جاروبرقی ناسیونال موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب چه کنیم؟

  • خراب شدن دیمر جاروبرقی باعث کارکرد یک سره جاروبرقی خواهد شد.
  • خرابی این قطعه بیشتر به دلیل این است که دیمر را به صورت مداوم در درجه و دور آخر قرار می دهید.
  • اگر دیمر خراب شده باشد باید آن را تعمیر کرد و برای جلو گیری از خراب شدن دوباره آن توصیه می شود که مدت زمان کمی از دور آخر آن استفاده گردد.

چنانچه مشکل یک سره کار کردن جاروبرقی ناسیونال حل نشد، با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسونال در هوم خانه تماس بگیرید.

علت کار نکردن جاروبرقی ناسیونال چیست؟

در زمان بررسی علت کار نکردن جاروبرقی خود، باید موارد زیر را برای تعمیر جاروبرقی ناسیونال به کار گیرید:

  • در این حالت ابتدا باید از رسیدن جریان برق به جاروبرقی مطمئن بود.
  • اگر جریان برق وجود دارد مشکل می تواند از کیت الکترونیکی جاروبرقی باشد و یا می تواند در زغال های جاروبرقی مشکل ایجاد شده باشد.
  • به خاطر تخصصی و فنی بودن این مشکلات توصیه می شود که مشکلات و ایرادات متداول در جارو برقی ناسیونال را به متخصصان این کار در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال بسپارید.

چنانچه مشکل حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی جاروبرقی ناسیونال در تهران تماس بگیرید.

علت وجود لرزش در جاروبرقی ناسیونال چیست؟

در صورتی که لرزش جاروبرقی ناسیونال حل نشد، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • بین قطعات جاروبرقی، لاستیک های نگه دارنده ای وجود دارد که سبب می شود تا قطعات در حین کار کردن به همدیگر برخورد نکنند و لرزش ایجاد نشود. در صورت خراب شدن و یا شل شدن لاستیک دستگاه، باید توجه داشته باشید که لرزش و صدا ایجاد می شود.
  • اگر لاستیک ها پاره شوند، باید آن ها را تعویض کنید.

چنانچه مشکل لرزش حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در منزل توسط هوم خانه تماس بگیرید.

مشکل کم بودن قدرت موتور جاروبرقی ناسیونال به چه علت است؟

در صورت کاهش قدرت موتور جاروبرقی ناسیونال، می توانید موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیرات به کار گیرید:

  • کثیف بودن کلکتور سبب کم شدن قدرت موتور جاروبرقی می شود.
  • تینر فوری سبب تمیز شدن کلکتور می شود در نتیجه قدرت موتور افزایش می یابد.
  • از سمباده برای تمیز کردن کلکتور استفاده نکنید، زیرا سبب ساییده شدن ذرات می شود و ذرات ساییده شده در بین شیار تیغ ها گیر کرده و به آرمیچر آسیب می رساند.
  • همچنین توجه داشته باشید که آرمیچر به کمک یاتاقان ها به راحتی می چرخد، در صورت آسیب دیدن بلبرینگ یا بوش ها، آرمیچر در حال چرخش دچار آسیب می شود.

برای رفع این ایراد بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال در محل استفاده کنید.

چرا جاروبرقی ناسیونال حرکت نمی کند؟

در صورت حرکت نکردن جاروبرقی ناسیونال، راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی مدنظر قرار دهید:

  • حرکت کردن جاروبرقی براساس چرخ و پایه زیر دستگاه می باشد.
  • در صورتی که پرز سبب انسداد پایه و چرخ ها شود، در نتیجه دستگاه قادر به حرکت و چرخش نمی باشد.
  • حتما چرخ ها را از هر گونه مو و نخ تمیز کنید.
  • باید به صورت دوره ای برای تمیز کردن قطعات جاروبرقی وقت بگذارید.

برای برطرف کردن مشکل جاروبرقی ناسیونال بهتر است از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در Homekhane کمک بخواهید.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در زیر شرح داده شده است؛ در این مقاله شما با جاروبرقی ناسیونال و مشکلات و ایرادات متداول در آنها آشنا می شوید و تا حدودی روش تعمیر آنها را یاد می گیرید.
اما اگر مشکل دستگاه فنی و تخصصی باشد و شما تخصص و مهارت لازم را در تعمیر آن نداشته باشید، هوم خانه شما را در این امر یاری خواهد کرد. این شرکت به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ناسیونال به شما عزیزان معرفی شده است تا در صورت مشکلات و ایرادات متداول در جارو برقی ناسیونال از آنان کمک بگیرید. این مرکز به صورت 24 ساعته کار می کند و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به آن مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست