تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر چرخ گوشت ناسیونال را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند ناسیونال یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است که پدر و مادرها بیشتر با آن آشنایی دارند. این آشنایی به دلیل فعالیت گسترده‌ ی این برند در سال های گذشته می باشد. محصولات این کمپانی نظیر چرخ گوشت ناسیونال دارای ساخت بی نظیری بوده و کیفیت آن عملکرد دستگاه برای سال های متمادی را تضمین می کند. مصرف کنندگان این محصول تنها یک نگرانی از بابت استفاده و خراب شدن این دستگاه دارند و آن، این که به هنگام خرابی آن را چگونه تعمیر کنند. با این که در این مقاله شما را با ایرادات و اشکالات رایج در این محصول آشنا خواهیم کرد اما هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال می تواند شما را در این کار کمک کند.

تعمیر چرخ گوشت ناسیونال در تهران

نمایندگی ما در تهران در مناطق مختلف شهر شعبه هایی را تاسیس کرده است. وجود این شعبات هم باعث دسترسی آسان شما به این مراکز شده است هم این که خدمات رسانی مرکز را سرعت بخشیده است. شما برای ثبت سفارش خود در نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال می توانید با استفاده از شماره تلفن های نمایندگی تماس بگیرید. در این مکالمه ی تلفنی شما می توانید از مشاوره های رایگانی که متخصصان مجرب ما ارائه می کنند نیز بهرمند شوید. همچنین بر حسب شرایط خود می توانید به سایت این مرکز مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید. در این مورد شما به سایت نمایندگی تعمیرات ناسیونال مراجعه کرده و فرم مخصوصی را پر می کنید، سپس کادر این مرکز با شما تماس می گیرند. در ضمن در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری نیز به نمایندگی مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در محل و منزل

بعد از آن که مشتری سفارش خود را جهت تعمیر چرخ گوشت ناسیونال خود ثبت کرد، نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال تکنسین های خود را در زمان تعیین شده از سوی مشتری به محل اعزام می کند. این افراد با حضور در محل و منزل، کار تعمیر چرخ گوشت معیوب را در محل انجام می دهند. هوم خانه با ارائه ی این خدمت کار را برای مشتریان راحت کرده و سبب رضایت حداکثری آنها از خدمات این مرکز شده است. از آن جایی که تکنسین های شاغل در نمایندگی ناسیونال با کار خود آشنایی کامل دارند و نمایندگی به کار آنها اعتماد کامل دارد. در سایه ی همین اعتماد نیز خدمات خود را تا یک سال ضمانت می کند. ضمانت نامه یک ساله ی خدمات به مشتریان این اجازه را می دهد تا در طول این مدت اگر دستگاه دوباره خراب شد آن را در همین مرکز به صورت رایگان تعمیر کنند

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت ناسیونال و مرکزی

یکی از مهمترین مزیت های نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال نسبت به سایر مراکز تعمیر، مناسب بودن هزینه های تعمیر در آن است. در این نمایندگی هزینه تعمیرات چرخ گوشت مطابق با نرخ های مشخص شده از سوی اتحادیه تعیین می شوند و مشتری هیچ هزینه ی مازادی را متقبل نمی شود. در ضمن بر اساس سیاستی که مدیران این نمایندگی در پیش گرفته اند تمامی هزینه ها قبل از آن که تکنسین ها شروع به تعمیر دستگاه کنند برای مشتری شفاف سازی می شود. در راستای اجرای این سیاست قبل از تعمیر، دستگاه عیب یابی شده و هزینه های تعمیر آن برآورد می شود. در صورتی که مشتری این هزینه ها را قبول داشته باشد کار تعمیر شروع می شود. همچنین تمامی هزینه ها در فاکتور یادداشت شده و در انتهای کار به صاحب کالا ارائه شده و هزینه ی تعمیر بر اساس آن از مشتری دریافت خواهد شد.

مشکلات و ایرادات متداول چرخ گوشت National

حین کار با چرخ گوشت، این دستگاه نیز همانند سایر لوازم برقی ممکن است ایراد پیدا کرده و خراب شود. به منظور آشنایی با نحوه ی تعمیر آن در این بخش از مقاله درباره ی اشکالات رایج در این محصول و همچنین نحوه ی بر طرف کردن آنها صحبت شده است. اما اگر با اقدامات انجام شده به نتیجه نرسیدید، نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال آماده است تا چرخ گوشت معیوب شما را تعمیر نماید.

چرا موتور چرخ گوشت ناسیونال جرقه می زند؟

جرقه زدن چرخ گوشت یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران آن را تجربه کرده اند. در این موارد لازم است بخش های مختلف دستگاه را چک کنید تا محل دقیق خرابی را پیدا نمایید. وجود اتصالی در سیم کشی داخلی و وجود اصطکاک در آن موجب می شود دستگاه جرقه داشته باشد. به جز این مورد، وجود اشکال در اورلود دستگاه و یا ویبره و رطوبت در آن می تواند منجر به بروز چنین ایرادی می شود. در صورتی که اورلود آن آسیب دیده باشد باید آن را تعویض کنید. بعد از آن نوبت به بررسی کموتاتور می رسد. اما بررسی این قطعه نیاز به تخصص داشته و شما نمی توانید آن را انجام دهید. بنابراین توصیه می شود به نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال مراجعه کنید.

علت اینکه موتور چرخ گوشت ناسیونال روشن می شود اما اسکرول آن نمی چرخد چیست؟

اگر با روشن کردن چرخ گوشت ناسیونال متوجه شدید که اسکرول آن نمی چرخد باید بخش هایی چون چرخ دنده ی مارپیچ، چرخ مارپیچ، پین فنر، چرخ دنده ی اصلی و شفت چرخ دنده را چک کنید. اول چرخ دنده ی مارپیچ را تست کنید. چرا که ساییده شدن آن منجر به نچرخیدن اسکرول می شود. در این حالت نیز باید آن را تعویض نمایید. سپس باید به سراغ پین فنر، شفت موتور و چرخ دنده بروید و وجود شکستگی در آنها را بررسی کنید. اما اگر باز هم دستگاه مشکل داشت و اسکرول آن همچنان نچرخید بهترین راه کمک گرفتن از تکنسین های نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال می باشد.

چرا چرخ گوشت ناسیونال حین کار صدای ناهنجاری تولید می کند؟ شیوه ی تعمیر این دستگاه در این مواقع؟

در برخی موارد صدای چرخ گوشت از حد طبیعی خارج شده و باعث آزار می گردد. اولین گام در برطرف کردن این ایراد بررسی جعبه دنده ی دستگاه می باشد. بهتر است گریس آن را تعویض کنید. اما اگر با این کار مشکل رفع نشد، نشتی گریس را چک کنید. بعد از این که گریس دستگاه را تعویض کردید باید چرخ دنده‌ی دستگاه را چک کنید. زیرا وجود ساییدگی در چرخ دنده و همچنین شکستگی در آن باعث می شود دستگاه هنگام کار صدای ناهنجاری تولید کند.

البته رفع این ایراد باید توسط تراشکار انجام شود. با تراشکاری می توان مشکل ساییدگی در چرخ دنده را به راحتی حل کرد. اما اگر مشکل این قسمت حاد باشد نیاز است که چرخ دنده تعویض شود. به غیر از موارد یاد شده گشاد شدن یاتاقان ها و هرز گرد شدن پروانه ی دستگاه نیز می تواند در بروز این مشکل دخیل باشد. برای رفع مشکل در این حالت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال بهترین گزینه است.

چرا گوشت به هنگام کار در چرخ گوشت ناسیونال به دور تیغه می پیچد؟

گاهی گوشت به دور تیغه ی چرخ گوشت ناسیونال پیچیده و چرخ نمی شود. بروز این حالت به طرز استفاده ی کاربر از این دستگاه مربوط می شود. زیرا اگر گوشت دارای رگه و چربی باشد، دستگاه قادر به چرخ کردن آن نیست. البته تیز نبودن تیغه و از بین رفتن واشر پشت محور نیز می تواند منجر به ایراد شود. برای رفع این خرابی بهترین راه مراجعه به نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال می باشد.

چرا چرخ گوشت ناسیونال به هنگام کار داغ می کند؟ نظر تعمیرکار این چرخ گوشت در این باره؟

در برخی مواقع حرارت تولید شده در دستگاه بسیار بالا می باشد. این امر سبب داغ شدن دستگاه می شود. در این موارد توصیه می کنیم فن موجود در چرخ گوشت را بررسی کنید. بهتر است قبل از باز کردن قاب دستگاه ابتدا محفظه ی پشتی دستگاه را چک کنید. اگر هوا از آن خارج شود نشان دهنده ی سلامت فن است. در غیر این صورت باید آن را تعویض کنید. اگر این کار را نتوانستید انجام دهید نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال آماده کمک به شما عزیزان می باشد.

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چرخ گوشت National

یکی دیگر از خدماتی که در نمایندگی ما برای تعمیر چرخ گوشت ناسیونال به مشتریان ارائه می شود عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار چرخ گوشت ناسیونال می باشد. به دلیل این که در واحد فنی این مرکز برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی از تعمیرکار مخصوص استفاده می شود، تعمیرات با دقت بالا و کیفیت قابل قبولی ارائه می گردد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در کار خود، تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه را ترجیح می دهند. زیرا با این کار کیفیت عملکرد دستگاه حفظ می شود. البته در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعه، استفاده از قطعات اورجینال از افت کیفیت کار دستگاه جلوگیری می کند.

اگر موفق به عیب یابی چرخ گوشت ناسیونال در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز این محصول در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر چرخ گوشت ناسیونال به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت ناسیونال ، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت ناسیونال استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص چرخ گوشت ناسیونال
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر چرخ گوشت ناسیونال ، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ناسیونال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (6 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
حاجیزاده 20 مهر 1399

سلام کارتان ۲۰ است آیا پوسته چرخ گوشت w20 برای فروش موجود است سفارش بدیم با تشکر وخسته نباشید

پاسخ دادن