تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر آبمیوه گیری گاسونیک را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

افرادی که از مصرف کنندگان آبمیوه گیری گوسونیک هستند به احتمال زیاد در طول روز بارها این دستگاه را روشن و از آن استفاده می کنند. با وجود قابلیت های بسیار بالایی که این محصول دارد ممکن است مشکلات مختلفی در آن ایجاد شود و با وجود این مشکلات نتواند عملکرد خود را مانند گذشته به درستی انجام دهد. اگر از آن دسته از افراد هستید که تمایل دارند انجام تعمیرات را به صورت اصولی انجام دهند بهترین کار در هنگام خراب شدن این دستگاه استفاده از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک است. برای آشنایی با ویژگی های این نمایندگی و مشکلات رایج در این دستگاه با ما در ادامه همراه شوید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در هوم خانه تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی آبمیوه گیری گوسونیک نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در تهران
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در محل و منزل
  • هزینه تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری گوسونیک
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری گوسونیک
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک Gosonic در تهران

تهران به عنوان بزرگ ترین شهر ایران دارای تعدادی نمایندگی تعمیرات گوسونیک است که تعمیرات آبمیوه گیری این برند را با سرعت بسیار بالا و قیمت مناسب انجام داده و دستگاه را درست همانند روز اول و بدون هیچ مشکلی به شما تحویل می دهند. هوم خانه به عنوان یکی از بهترین نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در تهران به شمار می رود که در تمام روزهای هفته و در طی تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی شما می باشد. این تعمیرگاه مجاز به منظور جلب اعتماد مشتری در خصوص تعمیرات دستگاه در پایان کار ضمانت نامه ای را که دارای ۶ تا ۱۲ ماه گارانتی است به مشتری ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در محل کار یا منزل

ترجیح شما برای تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک؛ سپردن وسیله به یک تعمیرگاه غیر مجاز است یا استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در محل کار یا منزل؛ طبق نظارت شما؟ هوم خانه به عنوان یک شرکت مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران به ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در محل می پردازد.

امروزه به دلیل بیشتر شدن مشکلات مردم بسیاری از افراد فرصت کافی برای حمل و نقل آبمیوه گیری گوسونیک به تعمیرگاه مجاز آن را پیدا نمی کنند، به همین دلیل این افراد ممکن است از تعمیر دستگاه خود صرف نظر کرده و یا اینکه خرید دستگاه جدید را به تعمیر آن ترجیح دهند. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک با ارائه خدمات و سرویس های خود با ارسال تعمیرکار به محل و و منزل مشتری این مشکلات را برطرف نموده است. نمایندگی گوسونیک بعد از ثبت سفارش با شما تماس گرفته و در خصوص زمان مراجعه هماهنگی های لازم را انجام می دهند. بهتر است بدانید هیچ نگرانی در خصوص زمان وجود ندارد و این افراد در هر زمانی که توسط شما مشخص شود در محل مورد نظر برای انجام تعمیرات حضور پیدا می کنند.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

مسائل اقتصادی موجود در کشور ما باعث شده تا هزینه تعمیرات نکته ای بسیار مهم برای مصرف کنندگان باشد؛ به همین دلیل اگر قصد تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک را دارید و به دنبال رقم هزینه تعمیرات هستید در این بخش با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب تعمیرگاه برای تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک هزینه های پرداختی به آن است. در خصوص میزان هزینه های نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک باید بدانید که تمام هزینه ها منصفانه و بر اساس نرخ های تصویب شده در اتحادیه است. نکاتی که در خصوص هزینه های پرداختی به این مرکز لازم است بدانید شامل موارد زیر است:

  • در هنگام تماس شما و قبل از فرستادن تعمیرکار آبمیوه گیری گوسونیک ابتدا میزان هزینه های لازم جهت درست کردن دستگاه برای مشتری شفاف سازی و در صورت رضایت او ارسال تعمیرکار انجام می شود.
  • بعد از اینکه تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک به اتمام رسید تعمیرکار تمام هزینه هایی که برای درست کردن آن توسط مشتری لازم است پرداخت شود را به صورت فاکتوری تنظیم کرده و جهت جلب رضایت مشتری به او ارائه می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک

با کمک جدول زیر می توانید هزینه تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک هزینه تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری گوسونیک 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری گوسونیک 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری گوسونیک 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری گوسونیک 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری گوسونیک 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری گوسونیک 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری گوسونیک

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری گوسونیک به شرح زیر است:

تعمیرکاری که توسط نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک برای تعمیر دستگاه انتخاب می شود دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه شناسایی مشکلات دستگاه و نحوه رفع آن می باشد به همین خاطر بعد از مشاهده و اندکی بررسی سریعا تمام عیوب موجود در آن را تشخیص داده و برای رفع آن اقدام می کنند. هر چند که تعویض قطعه خراب برای این افراد بسیار راحت تر است اما به دلیل زیاد شدن هزینه های پرداختی توسط مشتری ابتدا تمام الویت کاریشان را بر این اصل قرار می دهند تا از طریق تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض قطعه خراب مشکل آن را برطرف کنند. بهتر است بدانید در صورت نیاز به تعویض قطعات تعمیرکاران تنها از قطعات فابریک و اورجینال که از کیفیت، قیمت مناسب و همچنین دوام طولانی برخوردار هستند استفاده می کنند.

مشکلات و ایرادات متداول در هنگام تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک

در این بخش می خواهیم اطلاعاتی در خصوص مشکلات رایجی که ممکن است برای آبمیوه گیری گوسونیک ایجاد شود در اختیار شما بگذاریم. افرادی که دارای اطلاعات و تجربه کافی در زمینه تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک هستند به راحتی می توانند از طریق مطالب گفته شده تعمیرات دستگاه خود را در منزل بدون پرداخت هیچ هزینه ای انجام دهند. در هر مرحله از تعمیر در صورتی که احساس کردید نمی توانید ادامه کار را انجام دهید به راحتی می توانید با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گاناسونیک تماس بگیرید و از خدمات و سرویس های مختلف این تعمیرگاه مجاز استفاده نمایید. در ادامه مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری گوسونیک را از زبان تعمیرکار نمایندگی مرور می کنیم.

علت داغ شدن بیش از حد موتور از چیست؟ برای تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در این مواقع چه باید کرد؟

داغ شدن موتور آبمیوه گیری گوسونیک از آن دسته ایراداتی است که مصرف کنندگان برای رفع و تعمیر آن مکررا به نمایندگی تعمیرات ابمیوه گیری گوسونیک در تهران مراجعه می کنند؛ به دلیل اهمیت بالای این مسئله قصد داریم تا در این بخش به بررسی علل و راهکار های تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در این مواقع بپردازیم.

  • داغ شدن موتور دستگاه به چند دلیل ایجاد می شود.
  • دلیل اول نیم سوز شدن موتور و خراب شدن آن است.
  • برای رفع این مشکل لازم است موتور دستگاه و سیم پیچ های آن را بررسی کنید.
  • در صورت وجود مشکل موتور و یا سیم پیچ های آن را تعویض کنید.
  • انجام اینکار به تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیرات این دستگاه مورد نیاز می باشد به همین دلیل بهتر است با استفاده تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک برای حل این مشکل اقدام کنید.
  • دلیل دوم گرم شدن موتور گیر کردن تکه های میوه در تیغه های آن است.
  • شما به راحتی می توانید آن را چک کنید و در صورت وجود میوه و یا هر جسم خارجی دیگر آن را بیرون آورید.
  • دلیل سوم بروز این مشکل خارج شدن شفت های دستگاه از جایگاهشان است که درست شدن آن با تعویض شفت ها امکان پذیر می باشد.

برای رفع مشکل بوی بد آبمیوه گیری گوسونیک باید چه کاری انجام داد؟

در صورت منتشر شدن بوهای نامطبوع از دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک استفاده کنید:

  • این مشکل به دلیل جذب رطوبت توسط موتور و یا ورود آبمیوه به موتور ایجاد می شود.
  • شما به راحتی می توانید بدون نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک این مشکل را برطرف کنید.
  • روش حل آن بدین صورت است که با یک پارچه موتور را خشک کرده و سپس واشر های آن را بررسی و در صورت نیاز آنها را تعویض کنید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری برای لرزش آبمیوه گیری ناسیونال دارد؟

وجود لرزش شدید در آبمیوه گیری یکی از ایرادات بسیار آزار دهنده در آبمیوه گیری های گوسونیک است که در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک قصد داریم تا به آن بپردازیم.

  • اگر احساس می کنید لرزش دستگاه آبمیوه گیری در حین کار بیش از حد است ابتدا آن را خاموش و سپس گیره های آن را چک کنید و از درست و محکم متصل شدن آن مطمئن شوید.
  • پس از بررسی گیره ها و اطمینان از نبود مشکل در این قسمت صافی را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

چرا با فشردن دکمه آبمیوه گیری گوسونیک موتور نمی چرخد؟ برای تعمیرات و عیب یابی در این مواقع چه باید کرد؟

برای این که فرایند گرفتن آبمیوه در ابمیوه گیری به درستی طی شود لازم است تا موتور آبمیوه گیری به درستی کار کند؛ اگر موتور آبمیوه گیری شما کار نمی کند در این بخش از نمایندگ تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک با ما همراه باشید.

  • این مشکل در زمان های مختلفی ایجاد می شود که برای رفع آن لازم است قبل از تماس با نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک ابتدا پریز و کابل برق دستگاه را چک کنید.
  • از نبودن اتصالی و برق گرفتگی در آن مطمئن شوید.
  • ممکن است در برخی از مواقع با فشردن کلید صدای موتور شنیده شود؛ اما موتور هیچ حرکتی از خود نشان ندهد که این مشکل معمولا به دلیل گیر کردن جسمی در تیغه دستگاه ایجاد می شود.
  • برای رفع آن لازم است تیغه ها را بررسی کرده و از نبود انسداد در آن اطمینان حاصل نمایید.

برای برطرف کردن مشکل خاموش شدن ناگهانی آبمیوه گیری ناسیونال چه کاری انجام دهیم؟

در صورت خاموش شدن ناگهانی دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک استفاده کنید:

  • ممکن است یاتاقان ها ایراد پیدا کرده باشند.
  • نیم سوز شدن موتور نیز دلیلی بر این عیب است.
  • خراب شدن پروانه خنک کننده را نیز باید چک کنید.

آبمیوه گیری ناسیونال روشن نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر آن چه کاری لازم است؟

روشن نشدن ابمیوه گیری هم یکی از ایرادات رایج موجود در این دستگاه هست که مصرف کنندگان برات تعمیر و رفع آن بسیار زیاد به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک مراجعه می کنند.

  • برق منزل را چک کنید.
  • خرابی پریز را بررسی کنید.
  • ممکن است سیم دو شاخه دستگاه خراب شده باشد.
  • خرابی دکمه پاور و اتصالات آن نیز باید تست شود.
  • ممکن است برد الکتریکی دستگاه آسیب دیده باشد.

چرا آبمیوه گیری ناسیونال نشتی دارد؟ برای تعمیر آن چه کاری باید انجام دهیم؟

در صورت بروز مشکل در موتور دستگاه از نکات و موارد زیر برای تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در محل استفاده کنید:

  • ممکن است بدنه دستگاه شکسته باشد.
  • لرزش زیاد دستگاه را نیز باید کنترل کنید.
  • چک کنید تفاله های زیادی در دستگاه نباشد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران همواره در تلاش بوده تا بتواند بهترین خدمات را برای تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک و دیگر لوازم خانگی به مشتریان خود ارائه دهد؛ در ادامه به بررسی مزایایی می پردازیم که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از آن بهره مند می شوید.

  • دسترسی تعمیرگاه هوم خانه به قطعات فابریک و اورجینال آبمیوه گیری گوسونیک
  • ارائه ضمانتنامه بی قید شرط برای تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک و دیگر لوازم خانگی
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • امکان بهره مندی خدمات تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در منزل

کاربران گرامی چنانچه علاقه مند به تحویل حضوری آبمیوه گیری خود به تعمیرگاه هوم خانه هستید می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما به نزدیک ترین شعبه هوم خانه مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.3/5 - (6 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
بیگلرخانی 28 فروردین 1400

سلام آیا درب آبمیوه گیری گاسونیک مدل GSJ 906 را موجود دارید. متاسفانه درب دستگاه ما شکسته در حالی که موتور کاملا سالم است.

پاسخ دادن
avatar
اسکندر 24 مرداد 1402

سلام لطفا شماره تلفن تعمیرگاههای شما تهران را هم بگذارید که بتوانیم زنگ بزنیم یا مراجعه کنیم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 24 مرداد 1402

    درود، در صورت نیاز به استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن